News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Saan naiseltani pataan

Started by ruikonperä, 03.02.2012, 08:57:29

Previous topic - Next topic

ruikonperä

Kuinka yleistä se on? Uskaltaako kukaan kertoa omista kokemuksista.

Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Uuno Nuivanen

VHM vetää kännissä naistaan pataan rutiininomaisesti, aina kun neekereille huutelultaan ehtii. Kuulemma.

AstaTTT

Tuotanoin. Suhteessa välien selvittely nyrkein ei ole välien selvittelyä ollenkaan vaan toisen vahingoittamista tai pyrkimistä siihen rauhanomaisten keinojen loppuessa. Taustalla voi olla sitten mitä vaan lähtien elämäntilanteen aiheuttamista sisäisistä paineista, jotka eivät löydä muuta purkautumiskanavaa kuin oma suhde. Tuota tilannetta kannattaisi lähteä purkamaan puhumalla ja mielellään jonkun ulkopuolisen seurassa. Täällä on linkkejä tukipalveluihin:
http://www.apua.info/Kategoriat.aspx?classID=94e1cc64-c699-4d3c-9838-73a826dede5d

Varmaan joku asiaa tunteva tietää parempia. Voimia. <3

ruikonperä

Asta voisi kertoa omasta puolestaan että jos pinna palaisi niin kuinka siitä asia etenisi.

AstaTTT

Quote from: ruikonperä on 03.02.2012, 09:49:25
Asta voisi kertoa omasta puolestaan että jos pinna palaisi niin kuinka siitä asia etenisi.

En aivan ymmärtänyt, mutta ratkaisen riitatilanteet niin, että otan aikalisän, jolloin kumpikin saa tahollaan tilaa miettiä, mistä on kysymys. Näin olen toiminut lapsesta saakka.

nitkunatku

Nyt tai joskus toiste.

ruikonperä

Quote from: Asta Tuominen on 03.02.2012, 09:52:26
Quote from: ruikonperä on 03.02.2012, 09:49:25

En aivan ymmärtänyt, mutta ratkaisen riitatilanteet niin, että otan aikalisän, jolloin kumpikin saa tahollaan tilaa miettiä, mistä on kysymys. Näin olen toiminut lapsesta saakka.

Hienoa että vastasit. Et ole ainakaan feministi.  ;D Se viimeisin Mot oli olevinaan jotakin uutta paljastaessaan naisten raivon. Ainahan se ollaan tiedetty mutta siitä ei olla vain puhuttu.

VeePee

Minä voin tunnustaa kun muut ei rohkene. Minua on joskus riitatilanteessa nainen lyönyt, potkinut ja heitellyt esineillä. Mitäs tuossa sitten perheellinen mies voi paljon muuta tehdä kuin suvaita tilannetta. Jos akan pistää kuriin niin sittenpä olet itse pahoinpitelijä. Oman rauhan ja koskemattomuuden hintana on sitten viikonloppuisyys ja lapset menettävät turvallisen isän jääden kokonaan noidan armoille. Tämä on se todellisuus missä aika moni mies joutuu elämään.

Omalla kohdalla tosiaan kyseiseisiä tapahtumia on kymmenen vuoden aikana ollut kolme-neljä ja silloinkin hyvin lieviä, mutta pistää kuitenkin miettimään miten mahdotonta on miehen itseään perheessä puolustaa. Jo siitä, että ottaa naista ranteesta kiinni jää ranteeseen raskauttavat mustelmat todisteeksi miehen väkivaltaisuudesta. Kyynelehtivä naisuhri saa kaikkien myötätunnon puolelleen kun taas hakkaava mieshirviö on maailman halveksittavin olio.

Jouko

Korville on tullut saatua moneen kertaan. Enkä myönnä että olisin ollut kovasti syyllinenkään. Vaan ei niin huonosti käynyt kuin yhtä kaveria lyötiin valurautaisella paistinpannaulla päälaelle ja heräsi verilammikosta. Olisi ollut pahoinpitelyssyytteen paikka. Vaan kuinkas äijät siinä tilanteessa yleensä toimiikaan?
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Porilainen munalla

Henkinen väkivalta on paljon satunnaisia fyysisiä yhteenottoja pahempaa.
Ja henkisen väkivallan käytössä osa naisista on todellisia mestareita.
Suomessa, venäläisen, ruotsalaisen, saamelaisen, saksalaisen ja amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksessa kasvanut.
Monikulttuuriasiantuntijako?

PaulR

"Jos mä lyön sua, sulta lähtee henki".

"Uhkailetko?"

"Ei kun totean faktan". ...Joten jätetään siihen.

Ari-Lee

Ensimmäinen naisystäväni oli väkivaltainen. Kerran pakenin paskikseen puukon kanssa takaa-ajavaa naista. Kerran soitin virkavallan rauhoittamaan. Kerran lehdenjakaja tuli väliin rauhoittelemaan. Kerran jouduin soittamaan ambulanssin hänelle. Viimeinen väkivaltakohtaus johti raastupaan hänen toimestaan. Hän myös petti siinä välissä. Luojan kiitos en ole väkivaltainen enkä ole naista koskaan lyönyt enkä pahoinpidellyt. Hätävarjeluna aiheutunut päänsärky ja mustelma riittävät. Siihen päättyy vuosien suhde leivättömän pöydän ääressä. Enempää en tästä kerro.

En ole psykologi enkä psykiatri, en edes vale-sellainen, mutta sanoisin että jonkinlainen persoonallisuushäiriö ajaa väkivaltaan. Väkivaltainen ihminen tarvitsee ammattiapua. Väkivalta on jonkinlainen hätähuuto.

Ystävällinen neuvo: Keskustele suhteen purkamisesta ennen kuin se on todella myöhäistä. Ikävää lukea mediasta niitä väkivaltaisuuden purkauksia mitkä näyttävät olevan liian yleisiä. Ne voidaan välttää keskustelemalla ja jakamalla vispilät kahteen. Elämänlaatukin paranee.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Koskela Suomesta

Tuossa keskustelussa ja ohjelmassakin tuli esille sellainen aivan älytön näkökulma että on jotenkin häpeällistä hakea apua siihen jos nainen on väkivaltainen. On unohdettu logiikka ihan kokonaan.

Otetaan esimerkki; olen aika kookas kaveri, yli 180 ja yli sata kiloa, eikä kaikki ole läskiäkään, mutta en minä pysty puolustautumaan täyden raivokohtauksen saanutta naista vastaan, etenkään jos hän ottaa käyttöön kättä pidempää.

Tai siis toki voisin, kyllä minä saan hänet maahan, tajun kankaalle jne. Helposti. Mutta olikos tämä nyt sitä mitä tässä tarkoitettiin? eli saankos minä nyt sitten vetää häntä daijuun että taju lähtee, jos en muutakaan voi? eli että tulee päälle niin kauan kun on tajuissaan? vai sidonko tuoliin? mitäs poliisi siitä tuumii? ja kuten tuossa MOT:ssä todettiin, jos teen noin, se on minä joka lähtee pahnoille, ei se nainen. Ei näillä reunaehdoilla voi mitään sille tehdä. Enintään yrittää heittää kämpästä pihalle niin ettei hän saisi kovin pahoja vammoja. Ja sittenkin paikalle tulee poliisi joka päästää hänet sisään ja vie minut pahnoille.

Ainoa keino olisi lähteä karkuun kodin ukopuolelle. Entä lapset? jättää heidät tuon raivoavan hullun armoille? ei kai? eli lapset kasaan ja karkuun? minne? tuttaville? sukulaisille? jos heitä on lähellä ja sinne voi mennä, hotelliin? kai jos on rahaa...

Mutta sitten pitäisi saada oikeasti apua tuolle naiselle joka riehuu. Kuka minua uskoo jos kerron asiasta? poliisi? ei taida, sosiaalitädit? taas päädyn itse syytettyjen penkille, varsinkin jos/kun nainen alkaa valehtelemaan että se olinkin minä ja hän vain puolustautui.... sitähän se MOT:ssä se femakkotutkijatätikin sanoi, että siksi nainen lyö kun häntä on lyöty aina ja kaikkialla.

Eli ainoa keino on lähteä lätkimään. Se on ok, jos ei ole lapsia. Jos taas on, niin harva uskaltaa jättää heitä yksinään väkivaltaisen naisen hoiviin ennenkuin sosiaalitädit pakottavat siihen avioeron yhteydessä. Eli pitäisi yrittää roikkua tämän väkivaltaisen naisen kanssa niin pitkään kuin voi, koska muuten lapset jäävät yksin hänen kanssaan.

Ja tämä taitaa olle noiden tutkimusten ja dokumenttien mukaan aikalailla se tilanne, missä monessa perheessä eletään. Siis eletään kunnes se nainen ottaa "heikkouttaan" (taas sen femakkotutkijatädin mielipide) sen veitsen (kaikki muut välineet kuvittelen että minunlaiseni mies saa torjuttua)  ja tappaa (naiset yliedustettuja raaan väkivallan tekijöinä).

Korostan että minulla ei ole mitään tällaisia ongelmia, tuo on yhteenveto siitä miten olen asiat tulkinnut näitä juttuja kuunnellessani.

Kaikkiaan luulen että meillä on aikamoinen tilastopommi tuon naisiin kohdistuvan väkivallan sisällä. Eli se että mies puolustautuu väkivaltaista naista vastaan, menee aina tilastoihin naiseen kohdistuvana väkivaltana. Sitä harvoin pystyy tekemään sitä puolustautumista siten ettei siihen hyökkääjään jää minakäänlaisia jälkiä ennenkuin sen saa talttumaan.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Ernst

Vaimoni löi minua kerran nyrkillä mahaan. Olin sitä ennen kiusannut häntä verbaalisti. Tapahtuneesta on noin 20 vuotta, emmekä ole ennen sitä tai sen jälkeen käyttäneet väkivaltaa liitossamme.  Sukupuolistereotypiat olivat päälaellaan. Mies räpätti joutavia ja verbaalisesti heikompi vaimo turvautui väkivaltaan.  Ollakseni rehellinen, se pallealyönti ei ollut täysin aiheeton.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

OTU

Jos saapi sekoittaa oikeasti vakavaan asiaan hieman humööriä, niin Martti Huuhaa Innasella on "käsinmaalattu" taulu, jonka nimi on "Reilu mies ratkaisee asiat muutamalla reippaalla nyrkiniskulla". Ilmeisestikin, modernisoituna ja naisasiain näkökulmasta, sen nimi olisi: "Reilu, oikeamielinen nainen ratkaisee asiat parilla reippaalla potkulla tuhjakkeen munille".
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

Koskela Suomesta

Quote from: M on 03.02.2012, 18:09:27
Vaimoni löi minua kerran nyrkillä mahaan. Olin sitä ennen kiusannut häntä verbaalisti. Tapahtuneesta on noin 20 vuotta, emmekä ole ennen sitä tai sen jälkeen käyttäneet väkivaltaa liitossamme.  Sukupuolistereotypiat olivat päälaellaan. Mies räpätti joutavia ja verbaalisesti heikompi vaimo turvautui väkivaltaan.  Ollakseni rehellinen, se pallealyönti ei ollut täysin aiheeton.

Jos tuolle linjalle lähdetään: olen muinoin pikkukölvinä seurannut erästä liittoa sen lasten kanssa heidän kaverinaan useamman kerrankin, jossa olin täsmälleen samaa mieltä. Se turpaanveto oli täysin aiheesta tullut.

Rouva lisäsi höyryä niin kauan kunnes väistämätön tuli, eli sai turpiinsa. Se nähtiin me kölvitkin jo pitkän aikaa ennenkuin se varsinaisesti tapahtui. Kyselinkin pojilta, että miksi teidän äiti tekee noin, sehän kiusaa teidän isää ja kohta se lyö.... eivät ymmärtäneet hekään. Vetäytyivät vain omaan huoneeseensa ennen huipennusta.

Miten tämä on enemmän törkeää kuin se että kun sinä auoit päätäsi vaimollesi, niin hän löi? valitettavasti en pysty näkemään eroa....  :facepalm:

Riukulehto

Quote from: Koskela Suomesta on 03.02.2012, 17:44:46
Kaikkiaan luulen että meillä on aikamoinen tilastopommi tuon naisiin kohdistuvan väkivallan sisällä. Eli se että mies puolustautuu väkivaltaista naista vastaan, menee aina tilastoihin naiseen kohdistuvana väkivaltana. Sitä harvoin pystyy tekemään sitä puolustautumista siten ettei siihen hyökkääjään jää minakäänlaisia jälkiä ennenkuin sen saa talttumaan.
Olen tästä aivan samaa mieltä.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Jouko

Quote from: Riukulehto on 03.02.2012, 18:20:03

Tästä on usein kysymys. Nainen saa usein köniinsä kun aloittaa tappelun. Mieheltä vaan odotetaan että saa taltutettua naisen. Aina se ei onnistu helposti ja se menee tosi väkivallaksi. Naiset kun eivät aina ole kovinkaan heikkoja fyysisesti ja henkisesti.
Ei ole ihan yksinkertainen asia.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Alma-ata

Jos on jatkuvana ongelmana tuo jäkätys tms. -tilanteiden luisuminen väkivaltaan saakka, niin mitenkäs olis jos pitäisi kännykän sanelimen tai videokuvauksen helposti ja huomaamatta käynnistettävänä, että saa todisteita tilanteesta? Ettei sitten olisi vain sana sanaa vastaan, jos sossuun, käräjille tms. mennään.

MW

Quote from: Alma-ata on 03.02.2012, 18:29:54
Jos on jatkuvana ongelmana tuo jäkätys tms. -tilanteiden luisuminen väkivaltaan saakka, niin mitenkäs olis jos pitäisi kännykän sanelimen tai videokuvauksen helposti ja huomaamatta käynnistettävänä, että saa todisteita tilanteesta? Ettei sitten olisi vain sana sanaa vastaan, jos sossuun, käräjille tms. mennään.

Rakastava, luottamuksen ilmapiiri? Itse luultavasti häipyisin ennen turvakameroita...

Ernst

Quote from: Koskela Suomesta on 03.02.2012, 18:15:38

Miten tämä on enemmän törkeää kuin se että kun sinä auoit päätäsi vaimollesi, niin hän löi? valitettavasti en pysty näkemään eroa....  :facepalm:

Eihän siinä lopulta olekaan eroa.  Oli kyllä opettavainen tapaus ja onneksi nuoremmalla iällä. Oma oppini oli se, että väkivalta voi olla suusanallistakin, ja sillä voi ajaa toisen ahtaalle. Ei se juuri eroa muusta väkivllasta, tuo pahasuisuus.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

femacco

Telaketjufeministien puheissa on vinha ristiriita: nainen nähdään vahvana ja itsenäisenä miehen veroisena toimijana, mutta kun kyse on parisuhde- tai perheväkivallasta on nainen aina käsitteellisesti heikompi osapuoli, jota tulee varjella miehen pahuudelta. Tämä on niin itsestäänselvää todellista tasa-arvoa kannattavalle, käsitemaailman ulkopuolella elävälle ihmisolennolle, että hirvittää kun miettii mediassa käytävän keskustelun tasoa. Naisen väkivallattomuus on käsitteenä pyhä asia eikä siihen tule puuttua.

Miehen odotetaan rauhoittavan kiukutteleva nainen. Naisen viha on oikeutettua, koska

se on vain kiukuttelua
lapsuudenkodissa koettu väkivalta
alistaminen
miehen fyysisen ylivoimaisuuden aiheuttama henkinen pelote
stressi
joutuu tekemään liikaa kotitöitä
mies ei tajua
mies ei rakasta
mies ei pidä huolta
mikä tahansa syy, jonka nainen keksii

ja kun mies on kyvytön rauhoittamaan vihaisen naisen, on miehessä vika. Väkivaltaisena ja alistavana toimijana nähdään mies. Mies ei voi tehdä mitään, koska minkäänlaisia väkivallattomia toimintamalleja ei ole annettu. Väkivaltainen nainen nähdään lapsen tasoisena kiukuttelevana toimijana, joka ei edes kykene fyysisesti vahingoittamaan miestä ja vaikka voisi, olisi se hyvin harvinaista. Nainen siis nähdään samanaikaisesti itsenäisenä, kyvykkäänä toimijana ja oikukkaana, kiukuttelevana lapsena.

terrakotta

Ainoa keino olisi lähteä karkuun kodin ukopuolelle. Entä lapset? jättää heidät tuon raivoavan hullun armoille? ei kai? eli lapset kasaan ja karkuun? minne? tuttaville? sukulaisille? jos heitä on lähellä ja sinne voi mennä, hotelliin? kai jos on rahaa...

Kaikkein kannattavinta olisi kyllä suunnata lapsineen turvakotiin. Eivät ne ole pelkästään naisille. Ehkä siksi, että monet miehet luulevat esim. ensi- ja turvakotien liiton olevan suunnattu vain naisille, liitolla on erikseen jussi-työ miehille. Se on tarkoitettu sekä väkivaltaa harjoittaville että kokeville miehille. Siis myös niille, jotka "ottavat naiselta pataan".

Sunt Lacrimae

Quote from: Jouko on 03.02.2012, 18:24:03
Quote from: Riukulehto on 03.02.2012, 18:20:03

Tästä on usein kysymys. Nainen saa usein köniinsä kun aloittaa tappelun. Mieheltä vaan odotetaan että saa taltutettua naisen. Aina se ei onnistu helposti ja se menee tosi väkivallaksi. Naiset kun eivät aina ole kovinkaan heikkoja fyysisesti ja henkisesti.
Ei ole ihan yksinkertainen asia.

Tuosta suhtautumisestahan kertoo esimerkiksi se hätäkeskuskonstun "otatsä naiselta pataan?"-heitto kun mies soitteli, että nyt tarvittas poliisia paikalle kun nainen riehuu taas. Tosiasiallisestihan kaikilla miehillä ei ole fyysisiä tai henkisiä edellytyksiä toimia "oikein" tuollaisessa tilanteessa, ei tarvitse olla kummoinenkaan siimakäsi jos nainen on suunnilleen samoissa ruumiinmitoissa ja vielä paremmassa fyysisessä kunnossa.

Naiset ovat kyllä aika hyviä ottamaan tuon "sä löit naista!"-kortin esiin. Työtehtävissä melkein vakioita nämä "ei naiseen saa koskea"-tyyppiset heitot kun jotain puliakkaa joutuu taluttamaan helvettiin rähisemästä ihmisten ilmoilta. Muuten ei ole vastaavia episodeja sattunut, paitsi kerran joku muija heitti shottilasilla baarissa vuosia sitten ollessani 18-vuotias. Lasi tosin lensi hilkulla pään ohi, nousin pystyyn ja kuittasin asian "mitä vittua sä teet?"-henkisesti vaikka miespuolisen ollessa kyseessä olisi tuosta todennäköisesti seurannut perinteinen baarirähinä.
Play stupid games, win stupid prizes.

Sinnalii

Quote from: minerva on 03.02.2012, 19:31:55
Quote from: Porilainen munalla on 03.02.2012, 17:01:33
Henkinen väkivalta on paljon satunnaisia fyysisiä yhteenottoja pahempaa.
Ja henkisen väkivallan käytössä osa naisista on todellisia mestareita.

Kuuntelisin mieluummin nälvimistä kuin saisin aivovaurion, halvaantuisin tai edes menettäisin hampaan.

Mutta ei ole pakko sietää nälvimistäkään.
Koulutetuissa naisissa on paljon sinkkuja.
Mun äiti oli älykäs, koulutettu ja juoppo. Viimeistä tosin vasta kun olin kahdeksan ja siitä vanhempi. Koska hänellä oli itsellään ollut ongelmallinen suhde äitiinsä murrosiässä (ei fyysistä väkivaltaa), meidän suhde muuttui myös varsin ongelmalliseksi mutsin juoppouden ja mun kasvun myötä. Olisin kyllä kestänyt fyysisen väkivallan yrityksiä; urheilijana ja fyysisesti isompi kokoisena olisin puolustanut itseäni varmaan jo kymmenvuotiaasta. Mutsin henkiselle väkivallalle en voinut tehdä mitään. Ennenkuin murrosiässä vedin mutsia pataan. En hyväksy väkivaltaa, en omalta kohdaltani enkä isältänä. (osa syy että löin äitiä, oli tietysti se, että faija oli lyönyt) Ymmärrän kuitenkin hiton hyvin minkälaista henkistä väkivaltaa voidaan harrastaa ja miten silmisissä sumenee.
Asiat eivät ole niin yksinkertaisia että henkinen väkivalta pitää hyväksyä.  Saako lapsen nujertaa? Minusta 12 vuotias on lapsi.

Alma-ata

Quote from: MW on 03.02.2012, 18:37:18
Quote from: Alma-ata on 03.02.2012, 18:29:54

Rakastava, luottamuksen ilmapiiri? Itse luultavasti häipyisin ennen turvakameroita...

No meinasin kyllä, että hakkavassa ilmapiirissä. Ja pontimena olivat nuo muutamat kommentit, joissa sanottiin, että mies se on joka pahnoille lähtee, menettää lapset, eikä kukaan usko jne.

-PPT-

Jotenkin ihmetyttää tuo hätäkeskuksen henkilön käyttämä kieli; He kun tuppaavat käyttämään hyvin muodollista ja virallista kieltä ja "pataan ottaminen" ei ole kovin muodollista tai virallista kieltä.

Koskela Suomesta

Quote from: -PPT- on 03.02.2012, 20:16:03
Jotenkin ihmetyttää tuo hätäkeskuksen henkilön käyttämä kieli; He kun tuppaavat käyttämään hyvin muodollista ja virallista kieltä ja "pataan ottaminen" ei ole kovin muodollista tai virallista kieltä.

Eikä kyse edes ole mistään "pataan ottamisesta". Jos menet mukaan ja "et ota pataan", niin lennät pahnoille ja nainen on marttyyri. Saa olla aika iso korsto joka rauhoittaa hulluna riehuvan ja päällekäyvän naisen vahingoittamatta sitä ja/tai ottamatta samalla hieman "pataan" siinä touhussa. Ja miten sen edes rauhoittaa? pitääkö asentaa sänkyyn lepositeet vai hankkia pakkopaita johon sen tunkee siksi aikaa kunnes viilenee? liki kaikki muu vaatii sellaista väkivaltaa että siitä joutuu itse syyllisten penkille, tosin todennäköisesti joutuisi siitäkin että laittaa vaimon pakkopaitaan  ;D

Eli tilanne on todellisuudessa se että "pataan tulee" teki sitten niin tai näin.

Kunniallista tietä miehellä ei näillä feministien petaamilla säännöillä ole olemassakaan kun nainen käy päälle.

Jouko

Quote from: Koskela Suomesta on 03.02.2012, 20:22:16
Quote from: -PPT- on 03.02.2012, 20:16:03

Eikä kyse edes ole mistään "pataan ottamisesta". Jos menet mukaan ja "et ota pataan", niin lennät pahnoille ja nainen on marttyyri. Saa olla aika iso korsto joka rauhoittaa hulluna riehuvan ja päällekäyvän naisen vahingoittamatta sitä ja/tai ottamatta samalla hieman "pataan" siinä touhussa. Ja miten sen edes rauhoittaa? pitääkö asentaa sänkyyn lepositeet vai hankkia pakkopaita johon sen tunkee siksi aikaa kunnes viilenee? liki kaikki muu vaatii sellaista väkivaltaa että siitä joutuu itse syyllisten penkille, tosin todennäköisesti joutuisi siitäkin että laittaa vaimon pakkopaitaan  ;D

Eli tilanne on todellisuudessa se että "pataan tulee" teki sitten niin tai näin.

Kunniallista tietä miehellä ei näillä feministien petaamilla säännöillä ole olemassakaan kun nainen käy päälle.

Ei niin ole. Onneksi se on jokseenkin harvinaista. Kumminkin se pitää ottaa huomioon kun punnitaan perheväkivaltajuttuja, joista niin kovasti paasataan.

Uuno Kailas

VeePee

Quote from: MW on 03.02.2012, 18:37:18
Olisko sinulla lapsia tuossa tilanteessa? Pettäisitkö heidät oman mukavuutesi takia, jättäisit heidät noidan armoille ja lähtisit itse viettämään mukavaa ja turvallista elämää vai miten..?