News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Haluatko mukaan rakentamaan uutta puoluetta?

Started by JM-K, 10.05.2009, 20:42:17

Previous topic - Next topic

JM-K

Mikäli haluat osallistua historian tekemiseen, niin ilmoittaudu mukaan talkoisiin laittamalla minulle sähköpostia alla olevaan osoitteeseen.

Jos olet jo ilmoittautunut mukaan, niin laita silti minulle vielä toinen meili alla olevaan osoitteeseen, niin et vahingossa jää leikin ulkopuolelle. Postia näet tulee suhteellisen reippaasti tuohon "vakkarimeiliini".

Liitä mukaan lyhyt vapaamuotoinen kuvaus itsestäsi ja etenkin siitä, mitä osaat ja/tai haluaisit puolueessa tehdä. Kaikki yhteydenotot 100%:n luottamuksella.

[email protected]

Muutos 2011:n nettisivut löytyvät osoitteesta
http://muutos2011.fi

JM-K

Kun laitatte mulle meiliä tai privaa, niin laittakaa viestiinne selkeästi asiaanne kuvaava otsikko. Näin mahdollisuudet, että luen viestinne, kasvavat huomattavasti.

Jos olet rekisteröitynyt hommailija, niin laita otsikkoon myös nimimerkkisi. Esimerkiksi näin:

"Nimim. Reino: Thors juttelee taas outoja, Aamulehti tänään 13.11.?"

Paras tapa on se, että avaatte asiastanne Hommafoorumille oman topicin ja laitatte minulle privana linkin sinne. Näin saan heti tiedon siitä, että tämmöinen asia on tapetilla. Lisäksi saa monipuolisen näkökulman asiaan kiitos toisten kommentaattorien.

Kiitos kauhiasti!

P.S. En pysty millään vastaamaan kaikkiin meileihin, puhelinsoittoihin tai tekstareihinne. Se ei johdu ylimielisyydestä tms. vaan ihan ajan puutteesta. Muutakin elämää pitäisi harrastaa.

P.S.2. Kaikki webbijutut voitte osoittaa suoraan Herra Keroselle, hän on meitin vastaava tuolla saralla nykyisin.