News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kuolemantuomio

Started by Fatman, 08.05.2009, 20:49:50

Previous topic - Next topic

Kuolemanrangaistus?

Kyllä
44 (40%)
Ehkä
16 (14.5%)
Ei
44 (40%)
En osaa sanoa
6 (5.5%)

Total Members Voted: 110

Voting closed: 02.04.2013, 22:50:17

KamalaJari

Quote from: ikuturso on 15.03.2025, 20:42:02
ISIS keksi innovatiivisesti uusia kuolemantuomioita.

Elävän ihmisen pään veistäminen irti tylsähköllä isolla veitsellä, auto täyteen heppuja ja ammutaan singolla, laitetaan porukka häkkiin ja upotetaan veteen...

Kaikista on olemassa videokuvaa.

Jos olisin kuolemaantuomittu, niin itse voisin toivoa, että saisin ajaa Ferrarilla 300km/h betoniseinään samalla kun rokkikone soittaisi täysillä Electric Light Orchestran "I'm Alive"

-i-

Viimeisin uusi näkeväni innovaatio oli vapaasta Syyriasta jossa ilmeisesti Assadia tukevat aseellisen joukon edustajat oli ilmeisesti riisuttu aseista ja heidän pantiin konttaamaan vauhdilla eteenpäin kadulla samalla matkien koiran haukuntaa .
Tämän jälkeen vapaan Syyrian edustajat suorittivat kuolemantuomion ampumalla kalashnikoveilla .
Itse henkilökohtaisesti en kannata kuolemanrangaistusta jossa tekotapa on tuon kaltainen.
Assadia tukeva kapinallisarmeija osaa pirullisen hyvin naamioitua tavalliksi ihmisiksi.
Minua oli vaikea tunnistaa tuosta konttaavasta ja ulisevasta sakista sotilaita mutta en olekaan sen alan expertti.
Miksi Jumala teki Suomalaisista lampaita joita keritään ?