News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Gallup: Kumpaa äänestät toisella kierroksella?

Started by Reich, 22.01.2012, 21:25:08

Previous topic - Next topic

Kumpaa äänestät presidentinvaalien toisella kierroksella?

Sauli Niinistöä
500 (52.6%)
Pekka Haavistoa
227 (23.9%)
en osaa sanoa
91 (9.6%)
tyhjä/en äänestä
133 (14%)

Total Members Voted: 951

Voting closed: 04.02.2012, 21:25:08

Juha J.

No joo, unohdin olennaisen: Haavisto on virheä. Ehkä sitä sitten vaivautuu käymässä jotain Saulista piirtämään lappuun.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

tietotyöläinen

Quote from: juge on 22.01.2012, 22:10:09
Ammattisuvaitsevainen vihreä homosivari ja  mamupuolisonsa ovat ihmeen paljon hommalaisten mieleen.

MIKSI?

Hyvä kysymys. Haavisto on onnistunut häivyttämään taustaansa (vihreys ja suviksellisuus) ja häntä buffataankin yhdistäjänä jne.

En silti menisi itse tuohon retkuun, vaikka Haavisto varmaankin olisi jonkin verran Halosta parempi presidentti.

Niinistö on merkittävästi vähemmän huono ehdokas näistä kahdesta.

Papa Noel

Haittaako ketään äänestäjää se, että molemmilla ehdokkailla on ikänsä puolesta omaksi lapseksi sopiva puoliso?
Vai onko se jopa meriitti?
A.Alho;"Lopettakaa nyt tuo uikutus islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan".

Uskontoni vastustaa Halal -lihaa, pakkohunnutusta, parvekelentokoulutusta ja julkihomotusta.

Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa.
-EIT 25.11.1997

LyijyS

Quote from: detonator on 22.01.2012, 23:36:01

En vihaa homoja, oudoksun vain... mutta rajansa kaikella... ajatus, että sotaveteraanit joutuisivat sen häpeällisen tilanteen eteen, että heitä olisi Linnan Juhlissa vastaanottamassa (Haaviston alaikäisenä tavannut?) Ecuadorilainen toyboy, on liian paksua.

Tämä sama väite esiintyi jollain aikaisemminkin ja on niin paska ja oksettava kuin olla ja voi. Mikä ***** häpeällinen tilanne heidän kannalta? Todella vastenmielistä vetää mukaan sotaveteraaneja oman maailmankuvan pönkittämiseksi. Aivan sama kuin minä väittäisin miten olisi häpeällistä laittaa sotaveteraanit kättelemään suurpääomasaulia. Jos oma maailmankuva on ahdistunut on se ok ja "hyvä" peruste jättää Pekkaa äänestämättä, mutta älkää loukatko veteraaneja vetämällä heitä omaan agendaanne ainakaan ilman, että ovat antaneet siihen itse suostumuksensa. Puhuminen veteraanien suulla on heidän julkeaa hyväksikäyttöä ja aliarvioimista sanon minä.

Eino P. Keravalta

On kaksi pahaa.

Toinen edustaa pahuutta tyhmyyttään sitä tajuamatta, toinen tietoisesti.

Vaikea valita, kumpi olisi pienempi onnettomuus Suomelle.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

hammerzeit

Ei tällä hetkellä mitään hajua. Haaviston homous ei minua hetkauta sen enempää kuin Niinistön heterous, ei se vaikuta heidän kykyynsä hoitaa virkaa. Haavisto tuntuisi tällä hetkellä ehkä todennäköisemmältä, koska Niinistön EU-fetissi menee aivan överiksi.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

Juha J.

Quote from: LyijyS on 23.01.2012, 00:01:11

En vihaa homoja, oudoksun vain... mutta rajansa kaikella... ajatus, että sotaveteraanit joutuisivat sen häpeällisen tilanteen eteen, että heitä olisi Linnan Juhlissa vastaanottamassa (Haaviston alaikäisenä tavannut?) Ecuadorilainen toyboy, on liian paksua.

Tämä sama väite esiintyi jollain aikaisemminkin ja on niin paska ja oksettava kuin olla ja voi. Mikä ***** häpeällinen tilanne heidän kannalta? Todella vastenmielistä vetää mukaan sotaveteraaneja oman maailmankuvan pönkittämiseksi. Aivan sama kuin minä väittäisin miten olisi häpeällistä laittaa sotaveteraanit kättelemään suurpääomasaulia. Jos oma maailmankuva on ahdistunut on se ok ja "hyvä" peruste jättää Pekkaa äänestämättä, mutta älkää loukatko veteraaneja vetämällä heitä omaan agendaanne ainakaan ilman, että ovat antaneet siihen itse suostumuksensa. Puhuminen veteraanien suulla on heidän julkeaa hyväksikäyttöä ja aliarvioimista sanon minä.

Hyvin sanottu LyijyS. detonator tuskin on veteraaneja tavannut.

Frank

Annoin ääneni tässä gallupissa Saulille, sillä vihreää maailmaahalaavaa hyysääjähomoa en missään tapauksessa äänestä. Saulikaan ei voi olla varma äänestäni, sillä toisella kierroksella ovat mukana myös joka vaalien suosikit, kuten Aku Ankka, Vit*n kuva, töhry ja tyhjä. Toisaalta voisin sensuroida ääneni hommatyyliin ja antaa sen muumipeikolle tai vaikka hemulille.

Emo

Tämä sama väite esiintyi jollain aikaisemminkin ja on niin paska ja oksettava kuin olla ja voi. Mikä ***** häpeällinen tilanne heidän kannalta? Todella vastenmielistä vetää mukaan sotaveteraaneja oman maailmankuvan pönkittämiseksi. Aivan sama kuin minä väittäisin miten olisi häpeällistä laittaa sotaveteraanit kättelemään suurpääomasaulia. Jos oma maailmankuva on ahdistunut on se ok ja "hyvä" peruste jättää Pekkaa äänestämättä, mutta älkää loukatko veteraaneja vetämällä heitä omaan agendaanne ainakaan ilman, että ovat antaneet siihen itse suostumuksensa. Veteraanien julkeaa hyväksikäyttöä ja aliarvioimista sanon minä.

Siis jos nimimerkki detonator näkee häpeällisenä tuon kuvailemansa tilanteen, niin mikä ajatus- ja mielikuvapoliisi tämä nimimerkki LyijyS oikein kuvittelee olevansa? Ihmiset saavat nähdä häpeällisenä ihan tasan sen minkä haluavat, ei tässä kukaan ole väittänyt että sotaveteraanit tuon häpeällisenä kokisivat! Joskin varmasti suurin osa heistä kyllä kokee, sitä en epäile.

Juuri tälläiset itkupotkuraivarit sotaveteraanien "hyväksikäytöstä" ovat juuri sitä sotaveteraanien hyväksikäyttöä.

elukka

Quote from: Eino P. Keravalta on 23.01.2012, 00:01:51
On kaksi pahaa.

Toinen edustaa pahuutta tyhmyyttään sitä tajuamatta, toinen tietoisesti.

Vaikea valita, kumpi olisi pienempi onnettomuus Suomelle.

hienoa eino, alat edistymään!
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

tietotyöläinen

Quote from: kmruuska on 22.01.2012, 23:13:46
Omituisia olettamuksia kun huomioidaan että Saksan ulkoministeri Westerwelle on julkihomo ja oli mm. äskettäin vierailulla Saudi-Arabiassa ilman mitään ongelmia. Itse asiassa en ole kuullut mistään ongelmista missään jotka olisivat johtuneet Westerwellen seksuaalisesta suuntautumisesta. Myös Islannilla oli julkilesbo presidenttinä ja tuskinpa sekään on mihinkään vaikeuksiin johtanut.

Jep, siksipä homoa ei kannatakaan äänestää muslimien kiusaksi. Eivät kiusaannu.

Eugen235

kauhea tilanne.

nyt kaikkien työtätekevien kannattaa äänestää niinistöä.

Muutoin suomen punavihreät voimat riemastuvat.

dothefake

En tiedä, ehkä vanhenemisessa on se hyvä puoli, että, kun maailma muuttuu yhä omituisemmaksi, niin oma poistuminen lähestyy. Voinhan tietysti elää vielä kauankin noin tilastojen valossa, mutta armahtaako silloin dementia. Aina vain enemmän kiinnostaa askeettinen, vaikkapa kullankaivajan tai kalastajan elämä. Molemmat kyllä sujuvat. Tosin kalaa tulee helpommin kuin kultaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Sheo

Quote from: Emo on 22.01.2012, 23:50:28
Tulin tässä miettineeksi, että kun kerta Haavisto on EU-liittovaltiomyönteisempi kuin Niinistö, ja kun noista miehistä jompi kumpi JOKA TAPAUKSESSA 100% varmuudella on Suomen seuraava presidentti, niin pitäisikö kuitenkin äänestää pienempää pahaa eli Niinistöä?!?
Niinpä. Haavisto EU-liittovaltiomyönteisempi ja suurempi mokuttaja. Pitäiskö kuitenkin Niinistöä äänestää? Ajattelin, että tälläses tilantees tulee minun osalt tyhjä ääni, mutta eihän sillä mitään vaikutusta ole. Jos kuitenkin pienempi paha eli Niinistö? Toisaalta sekin voi tulkita äänenä Kataiselle ja kaikelle sooballe.. Jo nyt on perhana, ku on kinkkinen tilanne!
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Myriad

Niinistölle menee. Virkahan on pääasiassa edustuksellinen ja Niinistöä ei tarvitse tässä suhteessa hävetä yhtään.  Suomen oma Sarkozy. En näe, että tällä on mitään tekemistä kokoomuspolitiikan kanssa ja ainahan voi toivoa, että Sauli pistäisi Jyrkin ruotuun.
"Sanat voivat hakata paskat pihalle mistä tahansa." -Bukowski

elukka

Lopullinen niitti minulle, -> Salelle meni ääni....

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012012215109377_pd.shtml

Naisasialiitto Unionin varapuheenjohtajakin äänesti Pekka Haavistoa.

Naisehdokkaat olivat presidentinvaaleissa puhtaasti statistin roolissa.

RKP:n Eva Biaudet ja kristillisdemokraattien Sari Essayah saivat äänistä vaivoin viisi prosenttia. Se on roimasti vähemmän edellisiin presidentinvaaleihin verrattuna.

Kuusi vuotta sitten oli myös kaksi naisehdokasta, SDP:n Tarja Halonen ja vihreiden Heidi Hautala. Halonen rohmusi yksin 46,3 prosenttia ja Hautala 3,5 prosenttia ensimmäisen kierroksen äänistä. Yhteensä he nappasivat lähes puolet äänistä.

Vuoden 2000 vaaleissa naisehdokkaat jyräsivät vielä rajummin. Tuolloin tarjolla oli neljä naista: Halonen, Hautala, Riitta Uosukainen (kok) ja Elisabeth Rehn (r). He veivät 64 prosenttia ensimmäisen kierroksen äänistä.

Vuoden 1994 vaaleissa Rehn nousi 22 prosentin äänimäärällään toiselle kierrokselle. Toinen naisehdokas Eeva Kuuskoski jäi 2,6 prosenttiin. Yhteensä he saivat 24,6 prosenttia ensimmäisen kierroksen äänistä.

Suora kansanvaali oli ensimmäisen kerran käytössä 1988 vaaleissa, mutta tuolloin yhtään naisehdokasta ei ollut ehdolla.

Naisasialiitto Unionin varapuheenjohtaja Sari Roman-Lagerspez oli pahoillaan naisten huonosta menestyksestä tämänkertaisissa vaaleissa.

- On surullista ja ikävää, ettei nyt ollut vahvaa naisehdokasta ehdokkaana.

Roman-Lagerspez uskoo monien feministien ja tasa-arvon kannattajien äänestäneen vihreiden Pekka Haavistoa.

- Äänestin häntä itsekin. En ole sellainen feministi, joka ajattelisi, ettei mies voisi ajaa myös naisasiaa, Sari Roman-Lagerspez sanoo.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Oami

Quote from: Papa Noel on 23.01.2012, 00:00:23
Haittaako ketään äänestäjää se, että molemmilla ehdokkailla on ikänsä puolesta omaksi lapseksi sopiva puoliso?

Ei. Kumpikin puoliso on täysi-ikäinen.

Itse asiasta: äänestän Niinistöä. Minulla on paljonkin syitä vastustaa kokoomusta, mutta kaikki ne syyt pätevät yhtä lailla myös vihreisiin, minkä lisäksi vihreät tuo vielä muutaman syyn siihen päälle. Vihapuhehössötys nyt varmaan päällimmäisenä, vaikka Haaviston kunniaksi onkin sanottava ettei hän ole siinä lajissa lainkaan pahasta päästä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

nuiv-or

Vaikea sanoa. Hesarin vaalikoneen mukaan
N:
-PD: Sitä ei pitäisi pääsääntöisesti harjoittaa, mutta joitakin poikkeuksia voi olla
-vankien armahtaminen: käytäntö selvästi vanhanaikainen ja pitää lopettaa.
-tuomita rasismi, mutta varoa asettumasta kenenkään puolelle
-EU: Yhteisten pelisääntöjen noudattaminen tulee varmistaa kiristämällä valvontaa ja rangaistuksia.
-Karjala: Kyllä, mutta vain jos Venäjän johto ottaa asian ensin esille.

H:
-PD: Sitä pitäisi edistää ja varata sille oma määräraha, sillä se vie kohti tasa-arvoa vähentämällä eriarvoisuutta: siinä ei suosita vaan autetaan samalle viivalle
-vankien armahtaminen: hyvä olla olemassa, mutta presidentin tulisi käyttää oikeuttaan maltillisesti.
-tuomita rasismi jyrkästi ja vaatia vähemmistöjen aseman parantamista.
-EU: Euroalueesta pitää luoda syvempi poliittinen ja taloudellinen liitto.
-Karjala: Ei, Karjalan palauttamiseen ei ole mitään syytä.

Näiden perusteella N, mutta mistä noista "lupauksista" tietää.

Saisikohan medialta tai hommalta, ennen vaalipäivää analyysin siitä, keitä nämä aikovat nimittää niihin kansliapäällikön ym. tärkeisiin tehtäviin?

Kumpikaan ei kieltäisi aborttia ja molemmat kannattavat parveketupakointia. Käänteishesarimaisesti sanottuna, abortoisivat kaikki ja pakottaisivat kaikki tupakoijiksi. Luvassa jälkikasvun laskua ja keuhkosyöpää.

KalleK

Se on meriitti silloin, kun mies onnistuu jallittamaan itseään 30 vuotta nuoremman länsimaisen naisen ja häpeällistä silloin kun homomies käy hakemassa kehitysmaasta itselleen alaikäisen tai juuri täysi-ikäistyneen pojan.
"Meillä on isot pippelit ja teillä pienet, öhö öhö"

Kokoliha

Ei se meriitti ole, mutta ei miinuskaan, mikäli puoliso on tavatessa ollut selkeästi täysi-ikäinen ...

Emo

Quote from: Sheogorath on 23.01.2012, 00:10:20
Quote from: Emo on 22.01.2012, 23:50:28
Tulin tässä miettineeksi, että kun kerta Haavisto on EU-liittovaltiomyönteisempi kuin Niinistö, ja kun noista miehistä jompi kumpi JOKA TAPAUKSESSA 100% varmuudella on Suomen seuraava presidentti, niin pitäisikö kuitenkin äänestää pienempää pahaa eli Niinistöä?!?
Niinpä. Haavisto EU-liittovaltiomyönteisempi ja suurempi mokuttaja. Pitäiskö kuitenkin Niinistöä äänestää? Ajattelin, että tälläses tilantees tulee minun osalt tyhjä ääni, mutta eihän sillä mitään vaikutusta ole. Jos kuitenkin pienempi paha eli Niinistö? Toisaalta sekin voi tulkita äänenä Kataiselle ja kaikelle sooballe.. Jo nyt on perhana, ku on kinkkinen tilanne!

Aivan täsmälleen samat fiilikset minulla!

Lisäksi olen ex-kokoomuslainen, ja vihaan henk.koht. syistä Katainen-Stubb-Sasi-akselia ja heidän politiikkaansa niin täysillä kuin ihminen poliitikkoja ja heidän politiikkaansa vihata voi, lain sallimissa rajoissa!

Mutta, en minä totisesti Haavistoakaan halua presidentiksi!!!

Kyllä nyt pitää tutkia molempien ehdokkaiden sanomiset tarkkaan, että voi itselleen perustella, miksi antaa ääni NATO-myönteiselle epäisänmaalliselle kokoomuslaiselle, Bilderberg-miehelle, pakkoruotsittajalle, ja mokuttajalle, Sauli "hyi hemmetti" Niinistölle!! On paras löytyä hyviä perusteluja näin häpeälliselle ja maanpetolliselle teolle!!

Iso riski tässä on, että Niinistö ei voita, ja kohta Linnassa hilluu viherpunasetalaiset. Ja minusta se on häpeällistä, sotaveteraaneilla höystettynä tai ilman.

Juha J.

Quote from: Emo on 23.01.2012, 00:06:07

Tämä sama väite esiintyi jollain aikaisemminkin ja on niin paska ja oksettava kuin olla ja voi. Mikä ***** häpeällinen tilanne heidän kannalta? Todella vastenmielistä vetää mukaan sotaveteraaneja oman maailmankuvan pönkittämiseksi. Aivan sama kuin minä väittäisin miten olisi häpeällistä laittaa sotaveteraanit kättelemään suurpääomasaulia. Jos oma maailmankuva on ahdistunut on se ok ja "hyvä" peruste jättää Pekkaa äänestämättä, mutta älkää loukatko veteraaneja vetämällä heitä omaan agendaanne ainakaan ilman, että ovat antaneet siihen itse suostumuksensa. Veteraanien julkeaa hyväksikäyttöä ja aliarvioimista sanon minä.

Siis jos nimimerkki detonator näkee häpeällisenä tuon kuvailemansa tilanteen, niin mikä ajatus- ja mielikuvapoliisi tämä nimimerkki LyijyS oikein kuvittelee olevansa? Ihmiset saavat nähdä häpeällisenä ihan tasan sen minkä haluavat, ei tässä kukaan ole väittänyt että sotaveteraanit tuon häpeällisenä kokisivat! Joskin varmasti suurin osa heistä kyllä kokee, sitä en epäile.

Juuri tälläiset itkupotkuraivarit sotaveteraanien "hyväksikäytöstä" ovat juuri sitä sotaveteraanien hyväksikäyttöä.

SUPER OFF-TOPIC

Nyt kyllä teet melkoisia kierteitä Emo.

Kukahan tässä asiassa itkupotkii?

Rauha!

Emo

Quote from: dothefake on 23.01.2012, 00:08:24
En tiedä, ehkä vanhenemisessa on se hyvä puoli, että, kun maailma muuttuu yhä omituisemmaksi, niin oma poistuminen lähestyy. Voinhan tietysti elää vielä kauankin noin tilastojen valossa, mutta armahtaako silloin dementia. Aina vain enemmän kiinnostaa askeettinen, vaikkapa kullankaivajan tai kalastajan elämä. Molemmat kyllä sujuvat. Tosin kalaa tulee helpommin kuin kultaa.

Aivan ihana kommentti, suloinen!  :-*

guest7001

Kun olet oksentanut, niin ota tästä virtuaalinen Kleenex ja pyyhi levinnyt mascarasi. Ja olet täsmälleen oikeassa: ecuadorilainen homo valtakunnan 1.naisena ei edusta millään tavalla arvomaailmaani, enkä halua nähdä tällaista pariskuntaa kättelemässä sotaveteraaneja.

@JuhaJ: Äitini isä oli tykkimiehenä mm. Summajärven lohkolla. Hän kuoli 12 vuotta sitten.

nuiv-or

Vielä yksi juttu, noilla sukupuolilla ja suuntautumisilla ole mitään väliä valinnalleni. Linnan juhlat voisi lakkauttaa turhina, maksavat lähes neljännesmiljoonan. Tanssikoot vaikka lampaan kanssa, se ei ole keltään pois. Paitsi se 250k. Mutta se olisi pois, oli siellä kuka tahansa hillumassa. Ellei juhlia lopeteta.

Sitten tietysti ne Bristol-Darfur-interrail -hommat.

H puhuu parempaa ja selkeämpää suomea kuin N. Yksi piste tästä.

Eino P. Keravalta

Kun pitää kahden satanistin välillä valita, tilanne menee niin absurdiksi, että ehkä lienee vaalipäivänä viisainta jättää äänestäminen sikseen ja juoda kaksi pulloa Suomi-viinaa kuunnellen laulu- ja soitinyhtye AC/DC:tä. Sekin on hyödyllisempää kuin äänestää näitä EU-totalitarismia kannattavia kusipäitä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ammadeus

Saukki,tottamooses.Fagotinsoitosta en niin perusta.

Juha J.

Quote from: detonator on 23.01.2012, 00:21:24@JuhaJ: Äitini isä oli tykkimiehenä mm. Summajärven lohkolla. Hän kuoli 12 vuotta sitten.
Rauha hänen muistolleen.

Kuvitteellinen hahmo

Quote from: Junes Lokka on 23.01.2012, 00:17:31
Vaikea sanoa. Hesarin vaalikoneen mukaan
N:
-PD: Sitä ei pitäisi pääsääntöisesti harjoittaa, mutta joitakin poikkeuksia voi olla
-vankien armahtaminen: käytäntö selvästi vanhanaikainen ja pitää lopettaa.
-tuomita rasismi, mutta varoa asettumasta kenenkään puolelle
-EU: Yhteisten pelisääntöjen noudattaminen tulee varmistaa kiristämällä valvontaa ja rangaistuksia.
-Karjala: Kyllä, mutta vain jos Venäjän johto ottaa asian ensin esille.

H:
-PD: Sitä pitäisi edistää ja varata sille oma määräraha, sillä se vie kohti tasa-arvoa vähentämällä eriarvoisuutta: siinä ei suosita vaan autetaan samalle viivalle
-vankien armahtaminen: hyvä olla olemassa, mutta presidentin tulisi käyttää oikeuttaan maltillisesti.
-tuomita rasismi jyrkästi ja vaatia vähemmistöjen aseman parantamista.
-EU: Euroalueesta pitää luoda syvempi poliittinen ja taloudellinen liitto.
-Karjala: Ei, Karjalan palauttamiseen ei ole mitään syytä.

Juu, tosiaan kannattaa laittaa vaalikoneissa vertailuun. Eihän Niinistö nuiva ole, mutta yleensä järkevämmät vastaukset em. asioissa.

Ehkä Haavistosta on vain hyvä mielikuva, vaikka oikeasti hän on vihreiden linjoilla. En tiedä, kumpaa äänestäisin.

Molemmat ovat vastenmielisiä ehdokkaita, kun katsoo tietystä kulmasta.

Aldaron

Quote from: Lahti-Saloranta on 22.01.2012, 23:14:49
Quote from: Timo Karhunen on 22.01.2012, 22:44:57
Quote from: Lahti-Saloranta on 22.01.2012, 22:13:36
Nyt olisi hyvä sauma JHa:lla, Hirvensaarella ja muilla rasisteiksi leimatuilla antaa hiljainen tuki Haavistolle
Hirvisaari ehti jo.
Mikään muu ei voisi suvaitsevaisille olla vittumaisempaa kuin tällainen julkinen tuki. Äärioikeistolaisiksi  rasisteiksi ja homofobeiksi leimatut kannattamassa omaa ehdokasta.
Aivan poikkeuksellisen herkullinen tilanne. Mess with their minds!
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen