News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Gallup: Kumpaa äänestät toisella kierroksella?

Started by Reich, 22.01.2012, 21:25:08

Previous topic - Next topic

Kumpaa äänestät presidentinvaalien toisella kierroksella?

Sauli Niinistöä
500 (52.6%)
Pekka Haavistoa
227 (23.9%)
en osaa sanoa
91 (9.6%)
tyhjä/en äänestä
133 (14%)

Total Members Voted: 951

Voting closed: 04.02.2012, 21:25:08

aino

Miksi Niinistön kannattajat eivät ajattele tätä Kokoomus-touhua loppuun asti?

Tämä on minusta kiintoisa pohdinta!

"Miten äänestyspettymys vaikuttaa viheroikeistoon?
...

Seuraamukset ovat hyvin mielenkiintoisia karmaisevan tyhjiön vallitessa suomalaisen älymystön oikeistolaisessa feeling good, we want good -sentimentaalisuudessa.

Mitä suomalaisen positivistisen viheroikeisto-älymystön edustajille tapahtuu pettymyksen aallon vyöryessä Suomen yli?

Kun Kataisen tuottaman laman ja saksalaisille pankeille luovutetun rahan valtava määrä velkana paljastuu kaikessa karmeudessaan?

Ymmärretäänkö oikeiston vedätys valtion tuhoamiseksi suuryhtiöiden tieltä vai alistutaanko uudestaan unelmien suojiin, Pinokkio Kataisen paisuviin valheisiin? "

http://arhikuittinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/96037-presidentinvaalit-psykoanalyysin-kannalta

Tomi

Quote from: aino on 31.01.2012, 18:31:07
Miksi Niinistön kannattajat eivät ajattele tätä Kokoomus-touhua loppuun asti?

Tämä on minusta kiintoisa pohdinta!

"Miten äänestyspettymys vaikuttaa viheroikeistoon?
...

Seuraamukset ovat hyvin mielenkiintoisia karmaisevan tyhjiön vallitessa suomalaisen älymystön oikeistolaisessa feeling good, we want good -sentimentaalisuudessa.

Mitä suomalaisen positivistisen viheroikeisto-älymystön edustajille tapahtuu pettymyksen aallon vyöryessä Suomen yli?

Kun Kataisen tuottaman laman ja saksalaisille pankeille luovutetun rahan valtava määrä velkana paljastuu kaikessa karmeudessaan?

Ymmärretäänkö oikeiston vedätys valtion tuhoamiseksi suuryhtiöiden tieltä vai alistutaanko uudestaan unelmien suojiin, Pinokkio Kataisen paisuviin valheisiin? "

http://arhikuittinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/96037-presidentinvaalit-psykoanalyysin-kannalta
Ihan sama se olisi Haaviston kohdalla, hän on kannattaa EU-liittovaltiota.

Tomi

http://www.hs.fi/politiikka/HS-gallup+Harva+%C3%A4%C3%A4nest%C3%A4j%C3%A4+vaihtanut+leiri%C3%A4/a1305554579133

Ensimmäisellä kierroksella äänestäneistä Paavo Väyrysen (kesk) ja Timo Soinin (ps) kannattajien enemmistö näyttää ryhmittyvän Niinistön taakse. Heistä noin kolme neljästä aikoo äänestää Niinistöä.

Myös Eva Biaudet'n (rkp) kannattajista enemmistö, 59 prosenttia, on antamassa äänensä Niinistölle.

Paavo Lipposta (sd) äänestäneiden äänet menisivät tasan, niin kuin myös Sdp:n kannattajien äänet. Paavo Arhinmäen (vas) kannattajista puolestaan peräti 90 prosenttia on HS-gallupin perusteella asettumassa Haaviston taakse. Sari Essayahin (kd) kannattajilla suhde on sama, mutta Niinistön hyväksi.

Kaikkien äänestäjien keskuudessa Niinistö on pitänyt vankan etumatkansa Haavistoon. Kantansa kertoneista 64 prosenttia on Niinistön ja 36 prosenttia Haaviston kannalla.

Kaikki kuitenkin uurnille, vaikka tulos näyttääkin selvältä.

Aldaron

Quote from: Tomi on 31.01.2012, 19:25:54
...vaikka tulos näyttääkin selvältä.
On otettava huomioon sekin jo useasti todettu seikka, että maaseudulla äänestysprosentti tulee luultavasti jäämään hyvin paljon jälkeen valtakunnallisesta keskiarvosta. Kaikkein eniten nukkuvien leiriin tulee siirtymään niitä, jotka äänestivät ensimmäisellä kierroksella joko Väyrystä tai Soinia. Tämäkin on otettava arviossa huomioon. Siinä gallupissa johon nyt viitattiin oli otettu huomioon vain kannastaan varmat, ja niitähän on erisuuruiset osuudet eri puolueiden kannattajien joukossa.
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

Emo

En edelleenkään anna ääntäni kummallekaan suomenlopettajalle.

Yksin en ehkä onnistu laskemaan valtakunnallista äänestysprosenttia alle 50, mutta voin silti yrittää.

ihminen

Aamulehti:

Presidenttiehdokkaat Pekka Haavisto (vihr) ja Sauli Niinistö (kok) osallistuivat tiistai-iltana Nelosen ja Helsingin Sanomien vaalitenttiin.

Puolitoistatuntisen keskustelun lopuksi molempia ehdokkaita pyydettiin kertomaan lyhyesti, mikä käydyn keskustelun perusteella on suurin ero heidän välillään.

– Talouskasvun käsitteessä on tarkentamisen varaa, Niinistö täräytti.

– Jäi vähän epäselväksi globaalien ihmisoikeuksien edistäminen, napautti Haavisto.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194718439597/artikkeli/presidenttiehdokkaat+tentissa+tama+on+suurin+ero+valillamme.html

Haavisto se vaan edistää globaaleja ihmisoikeuksia kun pitäisi keskittyä suomen ulkopolitiikkaan...

andrus

Niinistöstä on näissä muutamissa kaksintaisteluissa paistanut selvä ylimielisyys. Toki ketä nyt ei kukkopoikaa esittäisi noilla 64-36 prosenteilla. Varsinkin tämän päiväinen: "Ei Suomella ole varaa velkaantua kuten Pekka ehdottaa, on kiristettävä veroja ja päästävä nollatasolle!"..... Populisti mikä populisti. Soini on saanut haastajan.  ;D
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Jouko

Yhtä haluaisin vielä; että järjestäisivät kunnon äijämäisen väittelyn loppusuoralla ilman mitään herraskaisuutta. Jos munaa löytyy. ;)
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

nuiv-or

Quote from: jopelius on 31.01.2012, 17:18:16
Kävin äänestämässä jo viime viikolla. Kirjoitin lappuun numero kuutosen. Vaalitoimitsija hymyili kauniisti ja leimasi äänestyslipukkeen. Sitten hän laittoi sen kirjekuoreen.

Mitä ihmettä, äänestäjän on itse laitettava lipuke kuoreen. Siinä kohdassa mihin laitat allekirjoituksesi, lukee "olen itse vaalisalaisuuden säilyttäen täyttänyt äänestyslipun ja sulkenut sen leimattuna vaalikuoreen"

Äänestäjän on esitettävä äänestyslippu taitettuna vaalitoimitsijalle tai laitoksessa vaalitoimikunnalle leimattavaksi ja, kun äänestyslippu on leimattu, suljettava se välittömästi vaaliviranomaisen nähden vaalikuoreen. Suljettu vaalikuori, johon ei saa tehdä mitään merkintöjä, ja allekirjoitettu lähetekirje on tämän jälkeen annettava vaalitoimitsijalle tai vaalitoimikunnalle.

En ole vieläkään päättänyt, kumpaa äänestäisin.

Topi Junkkari

Ennakkoäänestys on päättynyt.

Äänestin tänään Helsingin Lähi-Itä-keskuksen postissa, 00930 HELSINKI, Kansallisen Kokoomuksen asettamaa ehdokasta, varatuomari Sauli Väinämö Niinistöä, numerolla 6.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Emo

Quote from: Junes Lokka on 31.01.2012, 20:04:35
Quote from: jopelius on 31.01.2012, 17:18:16
Kävin äänestämässä jo viime viikolla. Kirjoitin lappuun numero kuutosen. Vaalitoimitsija hymyili kauniisti ja leimasi äänestyslipukkeen. Sitten hän laittoi sen kirjekuoreen.

Mitä ihmettä, äänestäjän on itse laitettava lipuke kuoreen. Siinä kohdassa mihin laitat allekirjoituksesi, lukee "olen itse vaalisalaisuuden säilyttäen täyttänyt äänestyslipun ja sulkenut sen leimattuna vaalikuoreen"

Äänestäjän on esitettävä äänestyslippu taitettuna vaalitoimitsijalle tai laitoksessa vaalitoimikunnalle leimattavaksi ja, kun äänestyslippu on leimattu, suljettava se välittömästi vaaliviranomaisen nähden vaalikuoreen. Suljettu vaalikuori, johon ei saa tehdä mitään merkintöjä, ja allekirjoitettu lähetekirje on tämän jälkeen annettava vaalitoimitsijalle tai vaalitoimikunnalle.

En ole vieläkään päättänyt, kumpaa äänestäisin.

Nuo kuorethan ovat käytössä vain ennakkoäänestyksissä? Varsinaisena vaalipäivänä leimataan äänestyskuponki ja tiputetaan uurnaan? Näin meillä ainakin tehtiin.

nuiv-or

Quote from: Emo on 31.01.2012, 20:10:47
Nuo kuorethan ovat käytössä vain ennakkoäänestyksissä? Varsinaisena vaalipäivänä leimataan äänestyskuponki ja tiputetaan uurnaan? Näin meillä ainakin tehtiin.

Näin on.

andrus

Quote from: Junes Lokka on 31.01.2012, 20:13:31
Quote from: Emo on 31.01.2012, 20:10:47

Näin on.

Tääl päin laitetaan itse kuponki kuoreen ja virkailija puttaa sen vielä isompaan kuoreen matushkatyyliin. Näin.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

sunimh

Quote from: ihminen on 31.01.2012, 19:43:31
Presidenttiehdokkaat Pekka Haavisto (vihr) ja Sauli Niinistö (kok) osallistuivat tiistai-iltana Nelosen ja Helsingin Sanomien vaalitenttiin.

Niinistö kyllä pariin otteeseen pääsi pyyhkimään Haavistolla lattiaa aika hyvin näissä talouskasvujutuissa, kun Pekalla ei oikein tahtonut pysyä paletti kasassa. Mutta aika säyseitähän nämä tentit tuppaa olemaan, varsinkin 2. kierroksella.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

Kristiina

Quote from: KalleK on 31.01.2012, 17:21:38
Quote from: Kristiina on 31.01.2012, 09:03:26
MTV3:n toimittaja oli näyttänyt voitonmerkkiä Haaviston konsertissa.

MTV3:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila kiirehti kommentoimaan käsimerkkiä asiaa käsitelleessä viestiketjussa.

- Journalistina ja päätoimittajana totean, että ei mennyt meidän juttu niin kuin olisi toimittajan hyvällä ammattitaidolla pitänyt mennä. Asiallisesti ja kiihkottomasti.

Ylä-Anttila päätoimittajanaa pitänee sitten huolen siitä, ettei toimittaja Lepistö tee enää yhtään juttua MTV3:lle? Vihreästä Langasta saanee sitten marttyyrinä suojatyöpaikan.

Joo kyllä, Joonas Lepistö siirrettiin sivuun.

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012013115148968_pd.shtml

Joonas Lepistö oli viime kevään eduskuntavaaleissa SDPn ehdokkaana.

Kristiina

Joku on Iltalehden keskustelupalstalla listannut 40 syytä, miksi EI äänestä Pekka Haavistoa. Kärjistävää toki, mutta olen melkein joka kohdasta samaa mieltä.

Quote1. Vihreä
2. Homo
3. Natura-kommunismin harjoittaminen
4. Omien meriittien liioittelu
5. Valeprofessorina esiintyminen
6. Kannattaa ns. "positiivista syrjintää"
7. Kannattaa pakkoruotsia
8. Kannattaa ilmastohömpän maksattamista kansalla
9. Kannattaa hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa
10. On kiinnostunut vain kehitysmaiden asioista, ei Suomen.
11. Puoliso huomattavasti nuorempi (liekö ollut täysi-ikäinenkään suhteen alkaessa?)
12. Ei arvostanut koulutusta, vaan jätti koulut kesken ja siten pelkkä ylioppilas.
13. Laiska (28 opintoviikkoa 30 vuodessa)
14. Edennyt urallaan lähinnä poliittisin perustein, ei oikeilla ansioilla, vaan hyvä veli-verkoston kautta.
15. Yliarvostettu punavihermedian puhaltama kupla.
16. Taustajoukkoina stalinistit, taistolaiset, setalaiset jne. (Tästä tulisi oikeastaan monta syytä.)
17. Rikas mutta teeskentelee köyhää. (Myi 1,7 miljoonan euron talon hiljattain, nyt asuu vaalien takia muodon vuoksi vuokralla.)
18. Huijasi EU-viran ilman yliopistotutkintoa. Tienasi siinä 20 000e/kk eli EU:n korkeinta asiantuntijapalkkaa.
19. Epäonnistui edellä mainitussa tehtävässä ja ylitti valtuutensa - ylittäisikö valtuutensa myös presidenttinä ja sopisi omalla luvallaan erilaisia sopimuksia esim. USA:n kanssa á la Paavo Lipponen?)
20. Haavistofanit ovat sairaan ärsyttäviä.
21. Homon äänestäminen on trendikästä, mutta minä osaan ajatella itse!
22. Vihreät nuoret ViNO kannattavat moniavioisuutta Suomeen!
23. Hysteerinen luonnonsuojelu on idioottimaista...
24. ..ja tulee liian kalliiksi. Tiukat määräykset ja korkeat verot vievät Suomesta teollisuuden.
25. Olisi liian samanlainen kuin Halonen. (Vain homoasiat framilla! Viis perhemurhista, syrjäytyneistä nuorista, köyhyydestä jne.)
26. Huono paineensietokyky. Tärisee ja naama nykii tv-tenteissä.
27. Liian lässy (Ei oteta vakavasti ulkomailla..)
28. Poliittisen kiipijän oloinen, ei herätä luottamusta lainkaan.
29. Eduskunnan nro. 1 taksisuhari parinvuoden takaa (tekopyhyys..)
30. Elitistinen, vieraantunut täysin tavallisesta kansasta.
31. Ottaa mielellään rahat niistäkin kokouksista, joissa ei koskaan ole ollut.
32. Epärehellisyys.
33. Puoluetovereina mm. Jani Toivola, Silvia Modig, ärsyttävä käkättäjä Rosa Meriläinen jne.
34. Nimittäisi luultavasti edellä mainittuja vihreitä puoluetovereitaan Halosen tavoin korkeisiin virkoihin, mistä olisi seurauksena, että...
35. ...sellaiset normaalit sanat ja asiat, kuten heterous tai isäntä ja emäntä, käytännössä kiellettäisiin. Niiden käyttäminenhän voisi loukata homoja.
36. Muutenkin "suvaitsevaisuus" olisi vallassa niin, että kansa ei kohta uskaltaisi enää olla hetero ja lihansyöjä.
37. Kannattaa homojen avioliitto-oikeutta ja runnoisi sen vihreiden kanssa luultavasti läpi.
38. Kannattaa homojen adoptio-oikeutta.
39. Vihreät ovat huumemyönteinen puolue.
40. Pekka Haavisto olisi vain helsinkiläisten presidentti. Niinistö sentään puolen Suomen.

AstaTTT

Ja minä olen lopultakin päättänyt, että äänestämättä jättäminen antaa tilanteesta paremman kuvan kuin sydämen piirtäminen äänestyslappuun.  >:(

Tomi

Quote from: Kristiina on 31.01.2012, 21:51:19
Joku on Iltalehden keskustelupalstalla listannut 40 syytä, miksi EI äänestä Pekka Haavistoa. Kärjistävää toki, mutta olen melkein joka kohdasta samaa mieltä.

Quote1. Vihreä
2. Homo
3. Natura-kommunismin harjoittaminen
4. Omien meriittien liioittelu
5. Valeprofessorina esiintyminen
6. Kannattaa ns. "positiivista syrjintää"
7. Kannattaa pakkoruotsia
8. Kannattaa ilmastohömpän maksattamista kansalla
9. Kannattaa hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa
10. On kiinnostunut vain kehitysmaiden asioista, ei Suomen.
11. Puoliso huomattavasti nuorempi (liekö ollut täysi-ikäinenkään suhteen alkaessa?)
12. Ei arvostanut koulutusta, vaan jätti koulut kesken ja siten pelkkä ylioppilas.
13. Laiska (28 opintoviikkoa 30 vuodessa)
14. Edennyt urallaan lähinnä poliittisin perustein, ei oikeilla ansioilla, vaan hyvä veli-verkoston kautta.
15. Yliarvostettu punavihermedian puhaltama kupla.
16. Taustajoukkoina stalinistit, taistolaiset, setalaiset jne. (Tästä tulisi oikeastaan monta syytä.)
17. Rikas mutta teeskentelee köyhää. (Myi 1,7 miljoonan euron talon hiljattain, nyt asuu vaalien takia muodon vuoksi vuokralla.)
18. Huijasi EU-viran ilman yliopistotutkintoa. Tienasi siinä 20 000e/kk eli EU:n korkeinta asiantuntijapalkkaa.
19. Epäonnistui edellä mainitussa tehtävässä ja ylitti valtuutensa - ylittäisikö valtuutensa myös presidenttinä ja sopisi omalla luvallaan erilaisia sopimuksia esim. USA:n kanssa á la Paavo Lipponen?)
20. Haavistofanit ovat sairaan ärsyttäviä.
21. Homon äänestäminen on trendikästä, mutta minä osaan ajatella itse!
22. Vihreät nuoret ViNO kannattavat moniavioisuutta Suomeen!
23. Hysteerinen luonnonsuojelu on idioottimaista...
24. ..ja tulee liian kalliiksi. Tiukat määräykset ja korkeat verot vievät Suomesta teollisuuden.
25. Olisi liian samanlainen kuin Halonen. (Vain homoasiat framilla! Viis perhemurhista, syrjäytyneistä nuorista, köyhyydestä jne.)
26. Huono paineensietokyky. Tärisee ja naama nykii tv-tenteissä.
27. Liian lässy (Ei oteta vakavasti ulkomailla..)
28. Poliittisen kiipijän oloinen, ei herätä luottamusta lainkaan.
29. Eduskunnan nro. 1 taksisuhari parinvuoden takaa (tekopyhyys..)
30. Elitistinen, vieraantunut täysin tavallisesta kansasta.
31. Ottaa mielellään rahat niistäkin kokouksista, joissa ei koskaan ole ollut.
32. Epärehellisyys.
33. Puoluetovereina mm. Jani Toivola, Silvia Modig, ärsyttävä käkättäjä Rosa Meriläinen jne.
34. Nimittäisi luultavasti edellä mainittuja vihreitä puoluetovereitaan Halosen tavoin korkeisiin virkoihin, mistä olisi seurauksena, että...
35. ...sellaiset normaalit sanat ja asiat, kuten heterous tai isäntä ja emäntä, käytännössä kiellettäisiin. Niiden käyttäminenhän voisi loukata homoja.
36. Muutenkin "suvaitsevaisuus" olisi vallassa niin, että kansa ei kohta uskaltaisi enää olla hetero ja lihansyöjä.
37. Kannattaa homojen avioliitto-oikeutta ja runnoisi sen vihreiden kanssa luultavasti läpi.
38. Kannattaa homojen adoptio-oikeutta.
39. Vihreät ovat huumemyönteinen puolue.
40. Pekka Haavisto olisi vain helsinkiläisten presidentti. Niinistö sentään puolen Suomen.
Tuosta listasta olen samaa mieltä, mutta Modig on Vasemmistoliiton kansanedustaja, toki samaa vastaavaa aatesuuntaa joka tapauksessa (vihervasemmistolainen).

Täällä lisää syitä, ainakin 60 syytä:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=692447&page=6

Emo

Quote from: Asta Tuominen on 31.01.2012, 21:56:20
Ja minä olen lopultakin päättänyt, että äänestämättä jättäminen antaa tilanteesta paremman kuvan kuin sydämen piirtäminen äänestyslappuun.  >:(

Asta!

Vertaistukea ja haleja täältä sinulle roppakaupalla!  :D

Meidän kummankaan ei näin tehden tarvitse luimistella nolona seuraavat kuusi vuotta, vaan ylpeänä pystypäin voimme todeta:
Tuo ei ole minun presidenttini!

AstaTTT

Kristiina

Joo tuo lista vain jatkuu ja jatkuu, kun muut keksivät siihen lisää, mutta minusta ensimmäiset 40 oli jo ihan riittävät perustelut. Kuinka moni muuten seuraa muuallakin käytävää keskustelua, itse seuraan välillä näitä Iltalehden tapaisia tunkioitakin, missä loka lentää, suurin osa viesteistä on ihan sontaa, mutta on siellä ihan hauskaa sanailuakin ja joskus jotain hyödyllistä uutta tietoakin.

Nuivanlinna

Quote from: Emo on 31.01.2012, 22:06:00

Asta!

Meidän kummankaan ei näin tehden tarvitse luimistella nolona seuraavat kuusi vuotta, vaan ylpeänä pystypäin voimme todeta:

Ettei jää ihan akkojen horinoiksi, niin tässä minun mielipiteeni  8)

En anna kummallekaan ääntäni. En Niinistölle, en Haavistolle.

Kuvitelkaapa millainen älämölö vihreiden ja suvaitsevaisten leiristä olisi tullut jos Soini olisi mennyt toiselle kierrokselle?
Olisiko yksikään julkivihreä ilmoittanut äänestäneensä Timbeä?

Vai olisiko Niinistö äänestänyt Soinia jos vastakkain olisivat Haavisto ja Soini?

Kahden internationalistin arvovaltaa laskee alhainen äänestysprosentti ja se sopii minulle!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

AstaTTT

Quote from: Kristiina on 31.01.2012, 22:07:43
Kuinka moni muuten seuraa muuallakin käytävää keskustelua, itse seuraan välillä näitä Iltalehden tapaisia tunkioitakin, missä loka lentää, suurin osa viesteistä on ihan sontaa, mutta on siellä ihan hauskaa sanailuakin ja joskus jotain hyödyllistä uutta tietoakin.

En seuraa, koska nyt tuodaan esille vain likaa, lokaa ja hihhulimaista hehkutusta. Se kuva, mikä noista "herroista" oli ennen heidän ehdokkuuttaan, on riittävä. Muu on vaalihypeä.

kekkeruusi

Onhan tuossakin listassa äkkisten laskettuna 12-13 kohtaa joilla on merkitystä minulle, mutta ensimmäinen on olennaisin.

AstaTTT

Quote from: kekkeruusi on 31.01.2012, 22:12:12
Onhan tuossakin listassa äkkisten laskettuna 12-13 kohtaa joilla on merkitystä minulle, mutta ensimmäinen on olennaisin.

Minulle se, kun Emo muistutti Niinistön olevan Bilderberg-miehiä, oli selkeä hetki, jolloin aloin vastustaa hänen presidenttiyttään. Mutta ei tuo Haavistokaan niin kovin hääppönen ole, karisma suorastaan nolla eikä elämänkaarikaan vakuuta maan johtamiskyvyistä. Olipa helpotus, kun päätti jättää äänestämättä.  :)

Emo

Quote from: Nuivanlinna on 31.01.2012, 22:08:58
Quote from: Emo on 31.01.2012, 22:06:00

Asta!

Ettei jää ihan akkojen horinoiksi, niin tässä minun mielipiteeni  8)

En anna kummallekaan ääntäni. En Niinistölle, en Haavistolle.

Kuvitelkaapa millainen älämölö vihreiden ja suvaitsevaisten leiristä olisi tullut jos Soini olisi mennyt toiselle kierrokselle?
Olisiko yksikään julkivihreä ilmoittanut äänestäneensä Timbeä?

Vai olisiko Niinistö äänestänyt Soinia jos vastakkain olisivat Haavisto ja Soini?

Kahden internationalistin arvovaltaa laskee alhainen äänestysprosentti ja se sopii minulle!

Ryhmähali!  :-*

AstaTTT

Jaska Pankkaaja

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012013115147839_pd.shtml

Tunnustakaa kuka se teistä oli !!  :D

QuoteVantaalainen Jarno Hakkarainen, 35, on todellinen yllytyshullu. Päähänpiston seurauksena Hakkaraisen vasenta pakaraa komistaa nyt vihreiden presidenttiehdokkaan Pekka Haaviston reiluhkon kokoinen kasvokuva.
...

Ensimmäisellä kierroksella Hakkarainen antoi äänensä perussuomalaisten Timo Soinille. Nyt ääni menee pakaraa komistavalle miehelle eli Haavistolle.
TATUOINTI Hakkaraisen reiluhkon kokoisen Haavisto-tatuoinnin loppusijoituspaikaksi valikoitui vasen pakara.

...
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Nuivanlinna

Quote from: Jaska Pankkaaja on 31.01.2012, 22:21:34
http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012013115147839_pd.shtml

Tunnustakaa kuka se teistä oli !!  :D

QuoteVantaalainen Jarno Hakkarainen, 35, on todellinen yllytyshullu. Päähänpiston seurauksena Hakkaraisen vasenta pakaraa komistaa nyt vihreiden presidenttiehdokkaan Pekka Haaviston reiluhkon kokoinen kasvokuva.
...

Ensimmäisellä kierroksella Hakkarainen antoi äänensä perussuomalaisten Timo Soinille. Nyt ääni menee pakaraa komistavalle miehelle eli Haavistolle.
TATUOINTI Hakkaraisen reiluhkon kokoisen Haavisto-tatuoinnin loppusijoituspaikaksi valikoitui vasen pakara.

...

Tällä Hakkaraisella näytti olleen leijonariipuskin  :flowerhat:
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.