News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homma mielenosoitus.. aihe Guggenheim?

Started by vihapuhegeneraattori, 18.01.2012, 12:10:59

Previous topic - Next topic

vihapuhegeneraattori

Olisikos hyvä veto Hommalta näyttää että ajetaan suomalaisten etua muutenkin kuin narisemalla tietyistä väestönryhmistä. Kreikkatukiin tuskin voidaan vaikuttaa, Jyrki ei näytä kiinnostuneelta nyt kun äänet on plakkarissa, mutta kunnallisvaalit on edessäpäin. Miten olisi mielenosoitus Guggenheimia vastaan (aiheesta: http://hommaforum.org/index.php/topic,41752.0.html).

Tarkoitus olisi ehkä aloittaa mielenosoituksen järjestäminen täältä, mutta ei tehdä siitä pelkästään "Homman hommaa" tuomalla asiaan muita aiheita. Guggenheim aiheena on suht kansanryhmäneutraali koska tuskin kukaan haluaa vuotaa rahojaan ulos maasta kansainvälisille huijareille.

Itse en ole koskaan järjestänyt mielenosoitusta, mutta voisin osallistua jos muitakin kiinnostuneita löytyy.

EDIT: Modet, saiskos mitenkään Pollia tähän threadiin:
1. Osallistuisin mielenosoitukseen Sunnuntaina 29.1
2. Osallistuisin mielenosoitukseen jonain muuna päivänä
3. Mietin Asiaa
4. Osallistukaa keskenänne

Jos Polli osoittaa kiinnostusta niin järkätään.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Emo

Annan ajatukselle Guggenheiminvastaisesta mielenosoituksesta tukeni, ja voinpa jopa yrittää päästä paikallekin osallistumaan, vaikka matkaa Helsinkiin on.

Todellakin olisi hyvä, jos mielenosoitus ei profiloituisi mitenkään Homman hommaksi, vaan olisi kansalaisaktiivisuutta ilman mitään määrääviä otsikoita.

Sunt Lacrimae

Pidetään Guggenheimit tosiaan Guggenheimeinä, itse voisin osallistua toteutukseen mikäli aikaa työkiireiltä jää.
Play stupid games, win stupid prizes.

hoxpox

Itse perustin tämmöisen ryhmän ja aion mennä paikalle. Ainakin yksi kaverini on myös tulossa.

http://www.facebook.com/Guggenheim.mielenosoitus

Tuletteko mukaan?

Hampuusi

Asiasta voisi tehdä gallupin, aiotko osallistua järjestettävään mielenosoitukseen Guggeilua vastaan, niin saataisiin jonkinlainen käsitys miten paljon osallistujia on potentiaalisesti tulossa. Tietenkin tarkat ajat ja muut tiedot mukaan.

Tunkki

Tämä lienee melkolailla Helsingin kaupungille veroja maksavien hommaa, mitäpä me ei-helsinkiläiset mokomasta isommin mitään sanomaan?  :)

Uuno Nuivanen

Quote from: Hampuusi on 18.01.2012, 14:35:07
Asiasta voisi tehdä gallupin, aiotko osallistua järjestettävään mielenosoitukseen Guggeilua vastaan, niin saataisiin jonkinlainen käsitys miten paljon osallistujia on potentiaalisesti tulossa. Tietenkin tarkat ajat ja muut tiedot mukaan.

Taitavat mahtua yhteen baaripöytään 'after demonstration' -kaljoille.  :)

sunimh

On teillä kanssa mielenosoituksen aiheet. Kaikki viisi paikalle vaivautuvaa varmaan saavat paljon aikaan.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

EL SID

Quote from: vihapuhegeneraattori on 18.01.2012, 12:10:59
Olisikos hyvä veto Hommalta näyttää että ajetaan suomalaisten etua muutenkin kuin narisemalla tietyistä väestönryhmistä. Kreikkatukiin tuskin voidaan vaikuttaa, Jyrki ei näytä kiinnostuneelta nyt kun äänet on plakkarissa, mutta kunnallisvaalit on edessäpäin. Miten olisi mielenosoitus Guggenheimia vastaan (aiheesta: http://hommaforum.org/index.php/topic,41752.0.html).

Tarkoitus olisi ehkä aloittaa mielenosoituksen järjestäminen täältä, mutta ei tehdä siitä pelkästään "Homman hommaa" tuomalla asiaan muita aiheita. Guggenheim aiheena on suht kansanryhmäneutraali koska tuskin kukaan haluaa vuotaa rahojaan ulos maasta kansainvälisille huijareille.

Itse en ole koskaan järjestänyt mielenosoitusta, mutta voisin osallistua jos muitakin kiinnostuneita löytyy.

Vaasasta on pitkä matka Helsinkiin osoittamaan mieltä.
Voi olla että aika monella on samankaltainen ongelma. Muuten hyvä idea.

Emo

Quote from: sunimh on 18.01.2012, 14:54:35
On teillä kanssa mielenosoituksen aiheet. Kaikki viisi paikalle vaivautuvaa varmaan saavat paljon aikaan.

Linkkiä luonnollisesti kannattaa jokaisen levittää. Ettei jää vain pienen porukan tietoon.

Everyman

Muistakaa kutsua vassarit mukaan. Ne vastustaa Guggista vielä kiivaammin kuin oikealla ketään.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Everyman on 18.01.2012, 15:33:35
Muistakaa kutsua vassarit mukaan. Ne vastustaa Guggista vielä kiivaammin kuin oikealla ketään.

Mun mielestä tämän pitäis olla ihan kädenojennus kaikille. Ei mitään muuta poliittista agendaa paikalle. Pelkästään mielenosoitus suomen edun puolesta rahantuhlausta vastaan.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

vihapuhegeneraattori

Quote from: Tunkki on 18.01.2012, 14:42:57
Tämä lienee melkolailla Helsingin kaupungille veroja maksavien hommaa, mitäpä me ei-helsinkiläiset mokomasta isommin mitään sanomaan?  :)

Oliskin.. Hesassa tehdään päätös mutta kun tää kaatuu Hesan maksettavaksi ja pääkaupunki uhkaa mennä sen takia konkurssiin niin tapahtuuko:

a. Maan pääkaupungin annetaan mennä konkkaan
b. Kävästään koko maan veronmaksajien kassalla paikkaamassa vajetta
c. Yhdistetään pari rikasta pitäjää Helsinkiin ja rahoitetaan vaje sillä
d. B + C

Mieti keskenäs.. mutta kuten sanoin, katsotaan ensin kiinnostus. Mikään ei vituta enempää kuin olla yksi kuudesta mielenosoittajasta.

Emo

^ Jos tuohon saisi jonkun Lutka-teeman ympättyä kylkeen, sukkanauhoja ja muuta seksikästä vaikka tammikuu onkin, niin sitten olisi varmasti itsensäpaljastajia tulossa marssille. Pelkät verorahat eivät ihmisiä Suomessa kiinnosta, tai ehkä olen väärässä.