News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-01-10 IS: Presidentinvaalit 2012: Eva Biaudet - 50 kysymystä

Started by Suomi2050, 10.01.2012, 16:26:35

Previous topic - Next topic

Suomi2050

Tässä muutamia poimintoja.

42. Haluaisitteko, että EU:n ulkopuolella asuvien ulkomaalaisten oikeuksia ostaa Suomesta tontteja ja kiinteistöjä, rajoitettaisiin?

EB: En.

46. Onko teidän mielestänne viime aikoina vähemmistöjen vastainen ilmapiiri lisääntynyt Suomessa?

EB: Kyllä.

47. Mitä tekisitte sen poistamiseksi?

EB: Asioista täytyy keskustella. On ymmärrettävää, että ihmiset pelkäävät tuntematonta ja myös, että pelkäävät tulevaisuutta. Jos keskustelemme näistä asioista, niin pelot voivat vähentyä. Toisaalta on otettava kantaa monimuotoisuuden puolesta ja edistettävä eri ryhmien, uskontojen, kielien, sukupolvien, alueiden vuorovaikutusta. Vain ihmisten kohtaamiset rakentavat yhteisöllisyyttä. Koulun olisi entistä enemmän kasvatettava sosiaalisuuteen ja ihmisarvon kunnioittamiseen. Suomea ei uhkaa mikään maahanmuutto, ja tämä täytyy tehdä selväksi. Ennemmin meitä uhkaa työikäisten ihmisten puuttuminen ylläpitääksemme pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskuntamme rakenteita.

49. Pitääkö mielestänne turvapaikanhakijoiden perheiden yhdistäminen tehdä

a) heidän omalla kustannuksellaan?

b) verovaroilla?

c) sekä että?

EB: B. VEROVAROILLA.
:facepalm:

IS: http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/oletteko-kokeillut-huumeita-eva-biaudet-ja-49-muuta-kysymysta/art-1288440888311.html

(Alleviivaukset minulta)

nuiv-or

Quote10. Oletteko kokeillut koskaan huumeita?

EB: En.

Mitäs syrjintää tämä on.

Quote25. Mikä on lempiruokanne?

EB: Kesäruoka; uudet perunat, tuoreet vihannekset, kala.

Kyllä vanhoillakin perunoilla ja pilaantuneilla vihanneksilla on ihmisarvo.

Quote23. Mikä on ns. "paheenne"?

EB: Suklaa.

Riistomaa-asenne.

Quote9. Jos olette saanut liikennesakkoja (esimerkiksi ylinopeussakkoja yms.), mikä on suurin saamanne sakko ja mistä se tuli?

EB: En muistaakseni ylinopeussakkoja, mutta kerran minua on sakotettu siitä, että ajoin katsastamatonta autoa, kun ex-mieheni auton katsastus oli myöhässä.

Aamu-tv:n tentissä puhui parkkisakoista.

Tomi

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/is-vaalitutka-biaudet-paljastaa-haukuin-opettajaa-peepaaksi/art-1288440898823.html

Rkp:n presidenttiehdokas Eva Biaudet paljastaa IS-Vaalitutkassa, että hän ei käyttäytynyt aina mallikkaasti koulussa.
Biaudet kertoo olleensa jo pienenä tyttönä päättäväinen ihminen.

- Mulla oli koulussakin yksi sellainen opettaja, jolle ekalla luokalla sanoin aika rumasti, että sinä olet peepää. Koin, että hän oli ollut epäoikeudenmukainen. Lähdin kotiin koulusta ja sanoin, että tänne mä en enää tule, Biaudet kertoo IS:n Katri Utulalle.

Episodi päättyi yllättävästi.

- Yllätyksekseni opettaja kutsui minut ja äitini hänelle teelle yhtenä iltana. Ajattelin, että saan kuulla kunnolla, Biaudet muistelee.

- Hän sanoi, että hän kunnioittaa, että minulla on niin vahva taju ja puolustan muita ihmisiä, voidaanko miettiä, miten sopia asia. Mä rakastin häntä sen jälkeen.

IS-Vaalitutkassa selviää myös, onko vähemmistövaltuutettu koskaan enemmistön puolella. Biaudet puhuu myös kehitysmaista, romaneista, pukeutumisesta, asumisesta ja suklaasta.

Papa Noel

Olisin halunnut kysyä EvaB:ltä;

Eva, miksi olet niin äärettömän suvaitsematon sitä kansanosaa kohtaan, joka suhtautuu kriittisesti maahanmuuttopolitiikan kielteisiin ilmentymiin?
Kuten humanitääristen mamujen sosiaalietuuksien väärinkäytöksiin, mamujen kiilaamiseen kunnallisissa asuntojonoissa, positiiviseen diskriminointiin mm. Helsingin kaupungin rekrytoinnissa, siihen, ettei rikoksiin syyllistyneitä turvapaikanhakija-mamuja karkoiteta isiensä maille jne...
Eikö suomalaisella veronmaksajalla ole oikeutta kritisoida näitä asioita ja miksi kaikki mamu -kritiikki on mielestäsi vihapuhetta?
Luuletko suvaitsevuuden lisääntyvän mamujen erikoiskohteluilla ja eriarvoistamisella?
Mielestäni sillä on päinvastainen vaikutus, kuten olet huomannut itsekin.
A.Alho;"Lopettakaa nyt tuo uikutus islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan".

Uskontoni vastustaa Halal -lihaa, pakkohunnutusta, parvekelentokoulutusta ja julkihomotusta.

Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa.
-EIT 25.11.1997

Arto Luukkainen

Keskustelin tänään myös Eva Biaudetin kanssa Kolmen Sepän patsaalla.

Biaudet ei ilahtunut keskustelun kulusta.

Tein ensin selväksi että minä tuomitsen kaiken rasismin ja itse asiassa iloitsen maahanmuuttajien tuomasta ilmapiiristä Suomessa (se on sitten oma keskustelunsa). Biaudet taisi tässä vaiheessa vielä hymyillä.

Sitten menin asiaan. Kysyin onko hänellä antaa suoria lainauksia Halla-ahon virheellisistä tai rasistisista kirjoituksista  Biaudet alkoi selittää että hänellä on vaikka kuinka monta esimerkkiä ja hän voi kyllä lähettää minulle. Tällaiseen temppuun en tietenkään mennyt vaan kysyin uudelleen, onko hänellä antaa suoria lainauksia (ei siis omia tulkintojaan tai muita mielikuvitustarinoita). Mitään järkevää vastausta Biaudetilta ei tietenkään tullut. Hän kykeni ainoastaan tiuskaisemaan, että "Halla-ahon mukaan kaikki maahanmuuttajat ovat rikollisia". Jouduin sanomaan hänelle useamman kerran, että sinähän valehtelet, koska Halla-aho ei ole sanonut niin.

Sitten Biaudet selitti, että Halla-aho oli Breivikin oppi-isä! Jouduin selittämään, että tuskin Halla-ahoa voi syyttää, jos Breivik lainaa jotain blogia, jossa on viitattu Halla-ahoon. Se vain ratkaisee, onko Halla-aho sanonut jotain väärää. Biaudet ei pystynyt sanomaan YHTÄÄN esimerkkiä taaskaan.

Biaudet alkoi käydä jo kierroksilla ja hän sanoi todella tunteella: "Halla-aho on väittänyt minua radiossa valehtelijaksi!" Se oli sellainen herkkupala, että piti heti kuitata että oikeassahan Halla-aho on ollut, koska sinähän olet valehtelija. Nytkin olet valehdellut jo kahdessa asiassa (tuossa ylempänä). Biaudet ei ilahtunut tästäkään.

Sen jälkeen Biaudet otti tietenkin esiin "parhaimman" valttikortin eli Halla-ahon saaman tuomion kiihotuksesta. Selitin Biaudetille, että sillä tuomiolla ei ole mitään merkitystä, koska kyseessä oli poliittinen oikeudenkäynti ja se oli syyttäjä Illmanilta surkeaa toimintaa (selitin myös miksi). Biaudet tuohtuneena sanoi että "Illman on hyvä syyttäjä!" Silloin aloin oivaltaa ja kysyin Biaudetilta, oletko Demokraattiset lakimiehet ry:n (Demla) jäsen. Biaudet myönsi olevansa! Päivittelin asiaa, koska Demlahan ajaa marxilais-leniniläistä oikeutta Suomeen (ainakin alunperin). Biaudetilta alkoi mennä hermo.

Biaudet kätteli ja sanoi "olen iloinen ettet äänestä minua". Minä vastasin että olen iloinen ettei sinusta tule presidenttiä.

Siihen se päättyi.

Biaudet on luonnossa vielä karmeampi tapaus kuin televisiossa.

En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

jmk

Quote from: Arto Luukkainen on 21.01.2012, 19:37:25
Sen jälkeen Biaudet otti tietenkin esiin "parhaimman" valttikortin eli Halla-ahon saaman tuomion kiihotuksesta. Selitin Biaudetille, että sillä tuomiolla ei ole mitään merkitystä, koska kyseessä oli poliittinen oikeudenkäynti ja se oli syyttäjä Illmanilta surkeaa toimintaa (selitin myös miksi).

Et huomannut kertoa Biodeelle, että Halla-ahoa ei ole tuomittu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan? Syyte tuolla rikosnimikkeellähän hylättiin niin käräjä- kuin hovioikeudessa.

Arto Luukkainen

Quote from: jmk on 22.01.2012, 19:39:50
Quote from: Arto Luukkainen on 21.01.2012, 19:37:25
Sen jälkeen Biaudet otti tietenkin esiin "parhaimman" valttikortin eli Halla-ahon saaman tuomion kiihotuksesta. Selitin Biaudetille, että sillä tuomiolla ei ole mitään merkitystä, koska kyseessä oli poliittinen oikeudenkäynti ja se oli syyttäjä Illmanilta surkeaa toimintaa (selitin myös miksi).

Et huomannut kertoa Biodeelle, että Halla-ahoa ei ole tuomittu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan? Syyte tuolla rikosnimikkeellähän hylättiin niin käräjä- kuin hovioikeudessa.

Hyvänen aika! En huomannut sanoa. En itsekään ole ollut enää selvillä, missä siinä mennään. Myös Lipposen joukot väittivät, että Halla-aho on tuomittu kiihotuksesta kun Lipposen kanssa keskustelin.
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.