News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-12-21 IL: Soini arvostelee naisia: Vaihtavat miehiä liian usein

Started by rekttk, 21.12.2011, 19:45:29

Previous topic - Next topic

muh dik

Quote from: Sinapis alba on 21.12.2011, 19:55:19

Suomessa kuitenkin tuo koulutusjärjestelmä on enemmän naisille kuin miehille rakennettu.
Taitaa esimerkiksi opettajat ja lääkärit olla järjestään jo naisia. Miesten ammatteja sitten on talonmiesten touhut ja autojen rassaajat. Vaikka nämä miehet olisivat olleet ihan koulukykyisiä, heidät ohjattiin miehille sopiviin ammatteihin. Tai semmoisiin jotka valtio on päättänyt miehille sopiviksi. Perheenelättäjäksi nainen joka on miestä koulutetumpi luonnollisesti tahtoo itseään parempaa palkkaa omaavan miehen joka osaa keskustellu sivistyssanoilla.
Nykyisin kai pitäisi vielä osata haukkua suomalaisia, erityisesti miehiä.

Näinhän se menee ja jos sitten yliopiston käyneelle(!) humanistinaiselle ei kelpaakaan autoamis vaikka tämä saisi palkkaakin, jota humanisti ei (yleensä) saa, niin tämä nainen jääkin ilman kun ei löydy sopivaa ottajaa itseään korkeasti koulutetuimmista miehistä.

Uuno

Parhailla yksilöillä on aina kysyntää riippumatta sukupuolesta. Minä en ainakaan ymmärrä elämässä pitäisi tyytyä huonompaan jos parempaakin on tarjolla. Totta hemmetissä ihmisen pitää valita itselleen parempia asioita kuin huonompia!

Jos mun muija lähtee mielestään paremman matkaan niin ei mulla siihen paljon sanomista ole. Hänen valintansahan se on.
Öyhö- ja jankkakriittinen.

Tabula Rasa

Toisaalta demografinen totuus että mitä enemmän ja mitä korkeammalle koulutettuja naisihmisiä löytyy suhteessa vastaavan koulutuksen miehiin, niin ne tohtorit ja tuomarit tai kaupunginjohtajat saavat ihan mitä vain, eli pimpero/suhde ei ole kuin korkeakoulu/suhdetoimintakysymys.

Eli vähän tämä haiskahtaa valitukselle saamattomien peräkammarin poikain puolesta, mutta samapa tuo, kyllähän tälle pallolle ääntä mahtuu:)
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Ässä

Naisena voin sanoa, että olen samaa mieltä..mutta, sanon myös että miehet tekevät juuri samaa  ;D Tietenkään paskaan parisuhteeseen ei tarvitse jäädä, mutta onhan noita mitä kummallisimpia syitä kaveripiirissäkin kuullut.. Itse olen teini-iästä saman miehen kanssa ollut, osaltaan kävi tuuri kun noin varhain löysin hyvän miehen, osaltaan parisuhteen eteen on täytynyt nähdä hirvittävästi vaivaa.

Bored.

Nettilehden perusteella taitaa olla painetussa lehdessä nyt sitten vieläkin tarkoitushakuisempi artikkeli tänään aiheesta, nimeltään "NAISET RAIVOSTUIVAT SOINILLE". Lehti vieläpä teettänyt rekvisiittaa...
(http://i4.aijaa.com/b/00314/9239729.jpg)

normi

Soini on nerokas... 99 prosenttia ihmisistä tietää että Soinin puheissa on perää...
Impossible situations can become possible miracles

Ari-Lee

Parisuhteet on vaikeita. Toinen lähtee opiskelemaan toiselle puolelle Suomea ja opiskelun jälkeen ties minne työn perässä. Se ei toiselle taas sovi. Toinen tykkää kaupunkielämästä ja toinen maaseudun rauhasta. Valintoja on tehtävä. Ei ole enää pitkiin aikoihin ollut sitä "akka naapurista hellan ääreen".

Joskus luin että pohjoiselle Suomelle kävi kuten entisen itäisen Saksan alueelle että naiset lähtivät selkeimmille vesille ja miehet jäivät kyyhöttämään. Siltähän tuo näyttääkin. Nyt täällä taistellaan muutamasta kälysestä työpaikasta koko Suomen kesken ja muutamasta akan kantturasta kylän voimin. Pois se minusta. Tapelkoon muut.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Jukka Wallin

Quote from: Ari-Lee on 22.12.2011, 15:41:30
Parisuhteet on vaikeita. Toinen lähtee opiskelemaan toiselle puolelle Suomea ja opiskelun jälkeen ties minne työn perässä. Se ei toiselle taas sovi. Toinen tykkää kaupunkielämästä ja toinen maaseudun rauhasta. Valintoja on tehtävä. Ei ole enää pitkiin aikoihin ollut sitä "akka naapurista hellan ääreen".

Joskus luin että pohjoiselle Suomelle kävi kuten entisen itäisen Saksan alueelle että naiset lähtivät selkeimmille vesille ja miehet jäivät kyyhöttämään. Siltähän tuo näyttääkin. Nyt täällä taistellaan muutamasta kälysestä työpaikasta koko Suomen kesken ja muutamasta akan kantturasta kylän voimin. Pois se minusta. Tapelkoon muut.

Kuten kävi Suomessa kun Lapin alueelta lähti Saksalaisten sotilaitten matkaan kymmeniä naisia, osa löysi itsensä Berliinin  raunioiden keskeltä, lapsi sylissä..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Jouko

Quote from: Ässä on 22.12.2011, 11:00:55
Naisena voin sanoa, että olen samaa mieltä..mutta, sanon myös että miehet tekevät juuri samaa  ;D Tietenkään paskaan parisuhteeseen ei tarvitse jäädä, mutta onhan noita mitä kummallisimpia syitä kaveripiirissäkin kuullut.. Itse olen teini-iästä saman miehen kanssa ollut, osaltaan kävi tuuri kun noin varhain löysin hyvän miehen, osaltaan parisuhteen eteen on täytynyt nähdä hirvittävästi vaivaa.

Onhan se aika kevyttä jos suhde perustuu pelkkään alapään kytkentään ja sitten tyssää ensimmäiseen sanaharkkaan. Kyllä vastuuta on molempien otettava toisistaan. Lapset siinä usein mukana.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Jouko

Quote from: Vapaa Umpihanki on 22.12.2011, 16:43:32
Soini ollut liian kauan yhden naisen kanssa.

Jaa-a? Enpä tiedä. Aika edustavan näköinen on ja hyvin koulutettu. Kannattaa pitää kiinni. Ilmeisesti vaimokin näkee Timossa karismaa. Parasta siinä on että vaimo on ollut miehensä rinnalla vaikeinakin aikoina.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

JoKaGO

Quote from: Jouko on 22.12.2011, 16:57:39

Jaa-a? Enpä tiedä. Aika edustavan näköinen on ja hyvin koulutettu. Kannattaa pitää kiinni. Ilmeisesti vaimokin näkee Timossa karismaa. Parasta siinä on että vaimo on ollut miehensä rinnalla vaikeinakin aikoina.

Pitkät suhteet perustuvat juuri yhdessä koettuihin koviin aikoihin, jotka on sitten yhdessä voitettukin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Ernst

Quote from: Henry on 21.12.2011, 22:48:52

Silvio Berlusconikaan ei ole sovinisti: hänenkin avustajakaartinsa on täynnä nuoria naisia.

Hetkinen... Berlusconiahan on haukuttu sovinistiksi juuri siksi, että suosii nuoria hyvännäköisiä naisia... Oikosulku aivoissa...

Ota pikaisesti asetyylisalisyylihappolääkettä ja/tai  hakeudu päivystysvastaanotolle.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: d100a on 22.12.2011, 15:45:10
Quote from: Ari-Lee on 22.12.2011, 15:41:30

Kuten kävi Suomessa kun Lapin alueelta lähti Saksalaisten sotilaitten matkaan kymmeniä naisia, osa löysi itsensä Berliinin  raunioiden keskeltä, lapsi sylissä..

Osa ei päässyt niinkään pitkälle. Löytyvät meren pohjasta nykyään.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Bored.

Quote from: Toofast24 on 22.12.2011, 20:30:24
Ja katso, kuin joulun enkeli, joka rientää:

Presidenttiehdokas Eva Biaudet paheksuu kilpakumppaninsa Timo Soinin kommentteja naisten kevytkenkäisyydestä.

Olisikohan koko juttu ollut Iltalehden yritys saada osa Soinia mahdollisesti äänestävistä naisista asettumaan naisehdokkaan puolelle? Kovasti on unohdettu Soinin vastaavanlainen kommentti myös miehistä kautta median.

Biaudet sanoo myös seuraavasti: "Arvojohtajana en haluaisi lisätä keskustelua, joka perustuu myytteihin tai jonkun pelkoihin." Kuten tätä suomalaisten hirveän laajasta rasismista käytävää keskustelua?

Uuno

Tässä olisikin Hommalle mukava keskustelunaihe: itse kun olen aina ihmetellyt mitä ihmeen hienoa siinä on että viettää saman ihmisen kanssa parhaimmillaan (lue: pahimmillaan) kymmeniä vuosia. Tässä on jotain samaa kuin siinä, että jotkut pitävät saavutuksena sitä, että on ollut saman työantajan palveluksessa koko työuransa.

Minä en näe kummassakaan asiassa mitään hienoa.
Öyhö- ja jankkakriittinen.

Veli Karimies

Quote from: Voitto-Taisto on 23.12.2011, 04:57:03Tai sitten Iltalehti vain kertoi uutisessa mitä Soini on sanonut.

Soinihan totesi tämän koskevan molempia sukupuolia. Iltalehti siis jätti puolet kertomatta, jotta voisi revitellä otsikoilla.

sunimh

Quote from: Uuno on 23.12.2011, 09:44:38
Tässä olisikin Hommalle mukava keskustelunaihe: itse kun olen aina ihmetellyt mitä ihmeen hienoa siinä on että viettää saman ihmisen kanssa parhaimmillaan (lue: pahimmillaan) kymmeniä vuosia. Tässä on jotain samaa kuin siinä, että jotkut pitävät saavutuksena sitä, että on ollut saman työantajan palveluksessa koko työuransa.

Jotkut ihmiset arvostavat esimerkiksi lapsia ja lapsenlapsia, ja pyrkivät turvaamaan näille hyvän kasvuympäristön (=kahden oman vanhemman perheen). Tietenkin jos ei ole mitään aikomustakaan ikinä lisääntyä, tai on sitä mieltä että avioero- ja uusperhehässäkät on jotenkin tosi cool, niin mikäs siinä. Jotkut, kuten minä, kuitenkin lienevät asiasta eri mieltä.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

Veli Karimies

Quote from: Voitto-Taisto on 23.12.2011, 10:06:35
Mistä tämä Soinin koko lausunto löytyy, jossa myös miehet saavat osansa?

Vaikkapa tästä.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194711275170/artikkeli/il+soini+paheksuu+naisia+pelailevat+miehilla.html
QuoteHän myöntää, että parisuhteesta toiseen pomppiminen paremman näköisen naisen perässä ei ole vieras kuvio miehillekään.

Veli Karimies

Quote from: Voitto-Taisto on 23.12.2011, 10:20:22Näköjään, mutta tuo ei sulje pois sitä mitä Soini sanoi naisista.

Miksi sen pitäisi poissulkea jotakin? Timo Soini on sitä mieltä, että parisuhteesta toiseen pomppiminen paremman kumppanin toivossa on sekä hyvännäköisten naisten, että miesten parissa esiintyvä ilmiö. Mitä pitäisi sulkea pois?

Ässä

Quote from: Uuno on 23.12.2011, 09:44:38

Jos toisen ihmisen kanssa ns. "synkkaa" ja nauttii pääasiassa toisen seurasta, niin miksi se olisi kamalaa. Itse taas henkilökohtaisesti en ymmärrä parisuhteita parisuhteen perään. On ihan totta, että ihmiset eivät nykyään kunnolla sitoudu kumppaniinsa ja parisuhteeseensa. Luullaan, että se rakkaus tulee jotenkin itsestään ja ettei sen suhteen eteen tarvitse tehdä töitä. Se on vaikeampi katsoa peiliin ja tehdä töitä rakkauden eteen kuin vaihtaa lennossa taas uuteen.. Vissiin jotkut luulevat myös sen alkuhuuman olevan "sitä oikeaa" rakkautta.. Toki on olemassa parisuhteita, joiden olisi pitänyt loppua jo kauan aikaa sitten (alkoholistiperheet, perheväkivalta jne..) mutta paljon on parisuhteita, jotka voisivat hyvin, jos osapuolet olisivat viitsineet katsoa peiliin.

Henry

Quote from: Veli Karimies on 23.12.2011, 10:00:24
Soinihan totesi tämän koskevan molempia sukupuolia. Iltalehti siis jätti puolet kertomatta, jotta voisi revitellä otsikoilla.
Ei miesten seksuaalisesta ohjeistamisesta voi vetää lööppejä, koska se ei suututa ketään. Naisten syylllistäminen parinvalinnassa on sen sijaan kardinaaliloukkaus.

Vaikka Soini ohjeistaakin sukupuolia melko identtisesti, vain naisten ohjeistuksella on lööppipotentiaalia.

Veli Karimies

Niin tuostahan tässä on kyse. Soini mokasi, kun puhui pelitytöistä että pelimiehistä. Olis pitänyt puhua vain pelimiehistä.

Ässä

Quote from: Veli Karimies on 23.12.2011, 10:32:01
Niin tuostahan tässä on kyse. Soini mokasi, kun puhui pelitytöistä että pelimiehistä. Olis pitänyt puhua vain pelimiehistä.

unohtui eräs seikka.. olisi pitänyt puhua suomalaisista pelimiehistä. Silloin kaikki olisivat nyökytelleet ja oltaisiin taas kerran voivoteltu, miten paskoja nämä suomalaiset miehet ovat.

JR

Heh heh. Istuin kerran yhdellä yrittäjäillallisella ja satuin samaan pöytään muutaman jo myöhäisemmässä keski-iässä olevan rouvashenkilön kanssa. Rouvat innostuivat keskustelemaan, miten vastuuttomia ovat nykyajan nuoret naiset ja kuinka helpolla nämä pääsevät, verrattuna heidän nuoruutensa aikoihin, mutta eivät osaa yhtään arvostaa sitä.
En sanonut asiaan yhtään mitään, istuin vaan ihan hiljaa ja varovasti nyökyttelin.
Ne rouvat eivät olleet mitään kermaperseitä, vaan tiukkoja ammattilaisia omalla alallaan.

muh dik

Quote from: Vapaa Umpihanki on 23.12.2011, 13:31:25
Quote from: Jouko on 22.12.2011, 16:57:39

Itse sen verran hetero olen, etten osaa tuohon Soinin ulkonäköön sanoa oikein juuta enkä jaata. Vaan eikös sillä akateeminen loppututkinto ole?

Uskomattoman suosittu tuo Soini on katsoen siihen, miten se rahoittaa seksielämäänsä.

???

Mansikka

Tokihan kellä hyvänsä on oikeus seurustella millä perusteella tahansa - myös niillä perusteilla, joita Soini ei pidä hyvinä.

hakare

Olisikohan Soinin heitto tähdätty erääseen presidenttiehdokkaaseen, joka vaihtoi Jampan parempaan.
Muuten olen sitä mieltä, että suvaitsevaisuus pitää kriminalisoida. Lievemmistä tekomuodoista sakkoja, mutta törkeästä suvaitsevaisuudesta (esim. turvapaikkahuijarin kätkeminen) väh. 2 vuotta kuritushuonetta.

Bored.

Quote from: Veli Karimies on 23.12.2011, 10:00:24
Quote from: Voitto-Taisto on 23.12.2011, 04:57:03Tai sitten Iltalehti vain kertoi uutisessa mitä Soini on sanonut.
Juuri tämä oli se pointtini. Kiitos.

nonoo

Quote from: hakare on 23.12.2011, 14:47:06
Olisikohan Soinin heitto tähdätty erääseen presidenttiehdokkaaseen, joka vaihtoi Jamppaa kesken edellisen Jampan aikaansaaman raskaudentilan. Vai muistanko aivan väärin arvoisa Eva von Bidee ?

Ilmankos Bidee ottaakin noin väkevästi kantaa nytkin pressiklubissa.