News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Päiväkotien erikoisruokiin kuuluu strutsia ja kenguruakin

Started by Saippuakupla, 17.12.2011, 13:19:35

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: ruikonperä on 19.12.2011, 18:01:24
Quote from: Emo on 19.12.2011, 17:56:55
Quote from: ruikonperä on 19.12.2011, 17:51:14
Quote from: Emo on 19.12.2011, 17:47:45
^ Sori, en muista matsista muuta kuin että Helenius ansaitusti voitti, ja itse olin niitä harvoja joilla oli rohkeutta pysyä henkisesti koossa myös voiton hetkellä  :)

Sinä taisit sitten olla niitä vastapuolen pettureita vai?  :o  En jaksa lähteä Helenius-ketjuun tarkistusreissulle juuri nyt... pitäisi tehdä jouluhommia eikä se tarkoita tätä täällä!

Rehellinen ihminen ei valehtele. ;)

Ei niin. Ja nytkö kaduttaa kun silloin valehtelit? Kohta minun pitää kaivaa Chisora-Helenius esiin kun rupeaa ärsyttämään kun en muista mutta en nyt sentään ihan vielä lähde pölyisiin arkistoihin.

Mitä mieltä kengurun syönnistä? Minä tuomitsen jyrkästi ja irtisanoudun, kenguru on suloinen eläin.

Älähän vääntele sanojani. Kengurusta tiedän että tekis mieli maistaa sen lihaa ja että sen pussi on limainen.

Kävinkin äsken sitten kuitenkin katsomassa mitä silloin sanoit ja johan muistui mieleen! Oli hyvä matsi! Saisi olla useamminkin näitä, onneksi on edes politiikkaa melkein joka ilta!

M.E

Quote from: Emo on 19.12.2011, 16:48:38
--
Mitä M.E ajattelet tästä aivorykäisystäni? Tieteellisesti tai tunteella, kerro vaikka molemmat versiot!

Vastasin tähän jo tuossa pitkässä viestissäni. Se on viestin loppupuolella.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."