News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Teemu Lahtinen Perussuomalaisten puoluehallitukseen

Started by Simo Grönroos, 03.05.2009, 19:49:09

Previous topic - Next topic

Ant.

Quote from: Nereus on 17.05.2009, 00:33:58
PS. Puoluehallitus :
Pirkko Mattila 113
Lauri Heikkilä 87
Reijo Hongisto 84
Maria Lohela 76
Seppo Huhta 68
Osmo Kokko 62

Hienoa, jos Lohela valittiin.

Tuossa on kuusi nimeä. Edellisessä puoluehallituksessa oli 12 jäsentä. Puoluehallitukseen tulee näiden nimien lisäksi kai Soini, Oinonen ja Kangasmäki, mutta ketkä ovat loput kolme?
Homma is the new black.

AB-käyttäjä

Tietämättä yhtään mitään perussuomalaisten poliittisista piirileikeistä, edelläoleva lista kertoo sen että poliitiikkaa ja varsinkin puoluepolitiikkaa leikitään edelleen suurimmilta osin internetin ulkopuolella. Lista tursuaa toistaan tuntemattomampia henkilöitä.. varmaan kovia luita jossain Lavian pihakinkereillä. ???

Janne Nyholm

Quote from: Ant. on 17.05.2009, 01:28:41

Hienoa, jos Lohela valittiin.

Tuossa on kuusi nimeä. Edellisessä puoluehallituksessa oli 12 jäsentä. Puoluehallitukseen tulee näiden nimien lisäksi kai Soini, Oinonen ja Kangasmäki, mutta ketkä ovat loput kolme?
Hallitukseen valittiin varsinaisten jäsenien lisäksi seuraavat:
Puheenjohtaja Timo Soini
1.Varapj Oinonen
2.Varapj Kangasmäki
3.Varapj Saarakkala
Puoluesihteeri Sandvik
Eduskuntaryhmän pj Vistbacka

Juho Eerola jäi vain muutaman äänen päähän kuudennesta sijasta.

Ojanperä

Quote from: AB-käyttäjä on 17.05.2009, 01:33:56
Tietämättä yhtään mitään perussuomalaisten poliittisista piirileikeistä, edelläoleva lista kertoo sen että poliitiikkaa ja varsinkin puoluepolitiikkaa leikitään edelleen suurimmilta osin internetin ulkopuolella. Lista tursuaa toistaan tuntemattomampia henkilöitä.. varmaan kovia luita jossain Lavian pihakinkereillä. ???
Hyvä huomio. Jos minä nyt oikein ymmärsin, niin noista nimistä suuri osa oli sellaisia, jota eri piirijärjestöt olivat aiemmin tänä vuonna päättäneet miehissä äänestää saadakseen puoluehallitukseen varmasti oman edustajan. Esimerkiksi Osmo Kokko oli käsittääkseni Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan yhteinen ehdokas, Reijo Hongisto taas pohjalaisten äänten keskittämisen kohde. Sitten taas toisaalta Pirkko Mattilaa äänestettiin paljon varmaankin sen tähden, että häneltä menivät varapuheenjohtajuudet sivu suun, ja osaavana ihmisenä hänelle haluttiin kuitenkin joku pesti puoluejohdossa antaa.

Itse olen vilpittömästi iloinen Maria Lohelan läpimenosta. Äänestin häntä itsekin. Varsinaissuomalaiset eivät ilmeisesti olleet aiemmin päättäneet äänien keskittämisestä, joten Marian läpimeno tuli täten mahdolliseksi, tietysti nuivien ja nuorten suosiollisella avustuksella. Teemu Lahtiselle olisin myös paikan puoluehallituksessa suonut, mutta ehkä sitten ensi kerralla.

Edit: Oli muuten jokseenkin hauskaa, kun Teemu Lahtista esitettäessä vieressäni istuneet puolueveteraanit ihmettelivät keskenään, että "Kuka se mahtaa olla? Ei minkäänlaista aavistusta." Samaa olisin itse voinut sanoa monista vanhemman polven ehdokkaista tuossa vaalissa :)
"The Answer to 1984 is 1776."
-Alex Jones

reino

Että semmonen persujen valtaus sisältäpäin.

EL SID

Quote from: reino on 17.05.2009, 15:49:04

nuivuus naisistuu. eikö se ole hyvä asia?
Maria Lohela on hyvä valinta.

ei kannata valittaa (kuten en minäkään) jos ei ole ollut itse vaikuttamassa. Eli jos on sanomista, jäsenanomus ja seuraavan puoluekokoukseen paikalle äänestämään.

nykyinen hallitus osoittaa millaiset mittasuhteet nuivilla on Persujen sisällä. Ei niitä ole tuon enempää. Moni elämäänsä homma-foorumilla elävä ei ymmärrä tällaista asiaa.

M.

Quote from: EL SID on 17.05.2009, 15:52:32
nykyinen hallitus osoittaa millaiset mittasuhteet nuivilla on Persujen sisällä. Ei niitä ole tuon enempää. Moni elämäänsä homma-foorumilla elävä ei ymmärrä tällaista asiaa.

Voihan sen niinkin nähdä, että nuivuus ei ole välttämättä Homman yksinoikeus. On silti terveellistä sen uuden puolueenkin kannalta nähdä, että elämää on Internetin ulkopuolellakin.

EL SID

Quote from: M. on 17.05.2009, 15:57:56

Voihan sen niinkin nähdä, että nuivuus ei ole välttämättä Homman yksinoikeus. On silti terveellistä sen uuden puolueenkin kannalta nähdä, että elämää on Internetin ulkopuolellakin.

en malta olla olematta ilkeä: entä mahdollinen yhteistyönne SKSn, suomen konservatiivien (ja mitä nyt niitä onkaan muita 0,2% maahanmuuttokriittisiä puolueita) kanssa?

reino

Maria on tietenkin mitä parhain valinta ihan mihin vain, mutta tällä kertaa häntä ei valittu nuivuuden takia.

Paljon mielenkiintoisempaa on tarkastella sitä, keitä EI valittu. Ja sitä, että Soinilla ei ollut edes yhtä vastahdokasta puheenjohtajaksi, vaikka aiemmin ainakin Juho Eerola oli asettautumassa ehdolle puheenjohtajavaalissa.

ei kannata valittaa (kuten en minäkään) jos ei ole ollut itse vaikuttamassa. Eli jos on sanomista, jäsenanomus ja seuraavan puoluekokoukseen paikalle äänestämään.

No mutta minähän laitoin jäsenanomuksen sisään jo hyvissä ajoin ennen kokousta. Nyt kävi vain niin, että syystä tai toisesta  ;D kenenkään jäsenanomuksia ei hyväksytty ennen puoluekokousta. Kumma juttu.  :roll:

Minä olen kanssasi tasan samaa mieltä siitä, että nykyinen hallitus osoittaa millaiset mittasuhteet nuivilla on Persujen sisällä.

Tai tarkemmin sanoen sen, millaiset mittasuhteet ja vaikutusmahdollisuudet Soini haluaa nuiville puolueessaan antaa.

Nyt kaikkien elämäänsä Hommaforumilla tai villeissä suomalaismetsissä elävien olisi aika ymmärtää tämä asia.

Ammadeus

Quote from: IDA on 03.05.2009, 20:54:18
Quote from: Ammadeus on 03.05.2009, 20:49:34
Ehdottomasti,jos Iso-Timo hyväksyy.

Ei siltä kysytä. Se on menoa nyt ;)

Ei Timpe hyväksyny,tätä vähän ounastelin
Ihme kun Lohela sai armon.

Martel

Quote from: Ammadeus on 17.05.2009, 17:35:32

Sai, koska PS tarvitsee naisia kipeämmin kuin yksikään känsäkourainen peräkammarin netsi. Toisekseen, nainen on keskimäärin helpompi marginalisoida, jos tulee mielipide-eroja. Lohela vaikuttaa fiksulta, ei siinä mitään, mutta naiseus on PS:ssa suurempi valtti kuin maahanmuuttokriittisyys on haitta.

Ammadeus

Quote from: Martel on 17.05.2009, 17:45:53
Quote from: Ammadeus on 17.05.2009, 17:35:32

Sai, koska PS tarvitsee naisia kipeämmin kuin yksikään känsäkourainen peräkammarin netsi. Toisekseen, nainen on keskimäärin helpompi marginalisoida, jos tulee mielipide-eroja. Lohela vaikuttaa fiksulta, ei siinä mitään, mutta naiseus on PS:ssa suurempi valtti kuin maahanmuuttokriittisyys on haitta.

Jepp,oikeassa olet.

Äänestäjä

Quote from: reino on 17.05.2009, 16:45:35

No mutta minähän laitoin jäsenanomuksen sisään jo hyvissä ajoin ennen kokousta. Nyt kävi vain niin, että syystä tai toisesta  ;D kenenkään jäsenanomuksia ei hyväksytty ennen puoluekokousta. Kumma juttu.  :roll:

Tämäpä mielenkiintoinen seikka, josta en ole nähnyt puhetta aiemmin missään.

Mikä on ollut syynä että jäsenanomusta ei hyväksytty? Onko asiaa perusteltu sinulle?

Saako julkista rahoitusta nauttiva puolue estää jonkun halukkaan liittymistä jäsenekseen?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

MW

Quote from: Äänestäjä on 17.05.2009, 17:52:08

Tämäpä mielenkiintoinen seikka, josta en ole nähnyt puhetta aiemmin missään.

Mikä on ollut syynä että jäsenanomusta ei hyväksytty? Onko asiaa perusteltu sinulle?

Saako julkista rahoitusta nauttiva puolue estää jonkun halukkaan liittymistä jäsenekseen?

Timo, vaimo ja Vistbacka ovat kai olleet kuulevinaan Siitoimen haamun vaikertavan linnoituksensa muurien takana. Toivottavasti tutustuvat hommaan paremmin, joskus.

gloaming

Quote from: MW on 17.05.2009, 17:59:27
Timo, vaimo ja Vistbacka ovat kai olleet kuulevinaan Siitoimen haamun vaikertavan linnoituksensa muurien takana.

Vaikeahan tällaista skenaariota on vakavasti ottaa, mutta koin eilen jonkinlaisen herätyksen, että joku voi vakavissaan näinkin ajatella. Pari akateemista kirjoittelijaa arveli epäsuorasti Halla-ahon/Homman komentavan jotain uusnatsien Sturmabteilungia, joka heittelee somalilapsia rautatieraiteille ja nylkee heidän ihonsa kirjan kansiksi. HS:n keskusteluissa joku vakavalla naamalla arveli, että todistajia junaholokaustille ei löydy, koska maahanmuuttokriittiset ovat pelotelleet heidät. Mahtava on Eiran Synkän Kreivin ja 20 netzgulin valta.

QuoteToivottavasti tutustuvat hommaan paremmin, joskus.

Soinihan on eurovaaliehdokas. Tulisiko hän tänne tenttiin?

edit: typo
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Äänestäjä

Quote from: gloaming on 17.05.2009, 18:21:01

Jos tänne yksi henkilö olisi hyvä saada vaalitenttiin, niin nimenomaan Soini.

Onko häntä kysytty?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Ammadeus

Quote from: MW on 17.05.2009, 17:59:27
Timo, vaimo ja Vistbacka ovat kai olleet kuulevinaan Siitoimen haamun vaikertavan linnoituksensa muurien takana.

Vaikeahan tällaista skenaariota on vakavasti ottaa, mutta koin eilen jonkinlaisen herätyksen, että joku voi vakavisaan näinkin ajatella. Pari akateemista kirjoittelijaa arveli epäsuorasti Halla-ahon/Homma komentavan jotain uusnatsien Sturmabteilungia, joka heittelee somalilapsia rautatieraiteille ja nylkee heidän ihonsa kirjan kansiksi. HS:n keskusteluissa joku vakavalla naamalla arveli, että todistajia junaholokaustille ei löydy, koska maahanmuuttokriittiset ovat pelotelleet heidät. Mahtava on Eiran Synkän Kreivin ja 20 netzgulin valta.

Ehdottomasti päivän parhaat huutonaurut ;D ;D ;D ;D

Viitsisitkö lukea

Soinimaisia vastauksia

Minä en

Vaimo ehkä  

Vistbacka

Kansa

eu

Ojanperä

Minä olen kanssasi tasan samaa mieltä siitä, että nykyinen hallitus osoittaa millaiset mittasuhteet nuivilla on Persujen sisällä.

Tai tarkemmin sanoen sen, millaiset mittasuhteet ja vaikutusmahdollisuudet Soini haluaa nuiville puolueessaan antaa.
Hallituksen kokoonpanosta äänestivät puoluekokoukseen osallistuneet puolueen jäsenet. Ei yksin Timo Soini. Ja lähestulkoon kaikilla puolueen kenttäväkeä edustavilla on omia intressejä ajettavanaan (mm. alueelliset intressit), joten luonnollisesti he haluavat varmistaa "oman miehensä" läpimenon, kuten jo aiemmin selitin.
"The Answer to 1984 is 1776."
-Alex Jones

Octavius

Onnea Marialle!

Ja demokratiassa mennään sen ehdoin. Eli kaikki laittamaan jäsenanomuksia sisään.

Siinä vaihtoehdossa ei ole käsittääkseni kuin voitettavaa. Jos olen väärässä, kuulisin mielelläni argumentteja.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

Zngr

Vaikeahan tällaista skenaariota on vakavasti ottaa, mutta koin eilen jonkinlaisen herätyksen, että joku voi vakavisaan näinkin ajatella. Pari akateemista kirjoittelijaa arveli epäsuorasti Halla-ahon/Homma komentavan jotain uusnatsien Sturmabteilungia, joka heittelee somalilapsia rautatieraiteille ja nylkee heidän ihonsa kirjan kansiksi. HS:n keskusteluissa joku vakavalla naamalla arveli, että todistajia junaholokaustille ei löydy, koska maahanmuuttokriittiset ovat pelotelleet heidät. Mahtava on Eiran Synkän Kreivin ja 20 netzgulin valta.

YLE:n, Sanomatalon, Vihreiden jne. kampanjointi on toiminut osin erinomaisesti. Ensin Halla-ahosta vaiettiin. Sen jälkeen kun kävi selväksi, että mies tulee vähintään kaupunginvaltuustoon vaikka karmit kaulassa nimeen Halla-aho liitettiin aseet, uhkailu, yllytys raiskauksiin ja tolkuton muukalaisviha. Miehestä ja hänen kirjoituksistaan harva, hänen äänestäjiensä ja muutaman internetin arkkivihollisen lisäksi, tiesi yhtään mitään.

Ihan normaalit, fiksut helsinkiläiset ovat kertoneet minulle etteivät tiedä Halla-ahosta paljoakaan, paitsi että hän on kuulemma ilkeä ja paha, eikä kiinnosta ottaa asiasta sen enempää selvää.

Tuosta ei ole pitkä matka normaaliin, muuten fiksuun helsinkiläiseen joka kuitenkin uskoo monikulttuuriin ja on kiinnostunut politiikasta äänestäen esimerkiksi vihreitä, vasuria tai vihervasuria jolloin kaikenlainen poliittisesti epäkorrekti sävytteis-viritteinen puhe on hänelle kestämätöntä herjaamista (vrt. jonkun hartaasti uskovaisen uskon loukkaamista). Lisäksi Halla-aho on oikeastaan tehnyt ja sanonut lehtien mukaan kaiken mikä voi olla poliittisesti epäkorrektia, eli edustaa suurinta pahuutta. Hänen blogiaan ei kannata kuitenkaan itse lukea, koska se sattuu päähän.

Aiemmat vihjailut äärioikeistosta ja "avoimesta muukalaisvihamielisyydestä" vaikka kenen suusta, Suurpäästä ja poliittisista kilpailijoista toimittajiin, sekä median (tai lähinnä HS:n) käsittely junaholocaustista eivät oikeastaan lisää muuta kuin puuttuvan linkin Halla-ahon, Homman ja organisoidun väkivallan välille.

Jos Suomessa järjestelmällisesti vainotaan ja hakataan ulkomaalaisia, kuka muu voisi olla takana?

Ei sillä ole merkitystä, ettei Suomessa oikeasti vainota tai hakata koska poliittisesti korrektiin ajatteluun kuuluu syytetyn todistajanvastuu.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

gloaming

Quote from: Zngr on 17.05.2009, 18:55:42
Ei sillä ole merkitystä, ettei Suomessa oikeasti vainota tai hakata koska poliittisesti korrektiin ajatteluun kuuluu syytetyn todistajanvastuu.

"Kutsukaa syyllinen sisään".

Ymmärtääkseni ajattelu menee niin, että kyseessä ei ole suora käskyttäminen, vaan että me "vihapuhujat" täällä luomme inspiraatiota ja yllytämme.

Synkkä on joidenkin ihmisten ajatusmaailma ja elo, irrationaalista pelkoa täynnä.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Ullanlinna

Quote from: Zngr on 17.05.2009, 18:55:42
Ihan normaalit, fiksut helsinkiläiset ovat kertoneet minulle etteivät tiedä Halla-ahosta paljoakaan, paitsi että hän on kuulemma ilkeä ja paha, eikä kiinnosta ottaa asiasta sen enempää selvää.

Olen menossa tapaamaan piakkoin vanhaa ystävääni, hyvin toimeentulevaa Kokoomuksen äänestäjää. Viime kerralla kun puhuimme puhelimessa, tuli sattumalta persut ja sitä kautta H-a ohimennen puheeksi tyyliin "...kun niillä on ollut riveissä niitä rasistejakin..." Ilmoitin, etten tiedä mistä hän puhuu, ja että oikaisen mielellläni virheelliset, lehdistä omaksutut tiedot viinipullollisen ääressä. Tuskin maltan odottaa.

Jarkko Sandell

[/quote]

Tuosta ei ole pitkä matka normaaliin, muuten fiksuun helsinkiläiseen joka kuitenkin uskoo monikulttuuriin ja on kiinnostunut politiikasta äänestäen esimerkiksi vihreitä, vasuria tai vihervasuria jolloin kaikenlainen poliittisesti epäkorrekti sävytteis-viritteinen puhe on hänelle kestämätöntä herjaamista (vrt. jonkun hartaasti uskovaisen uskon loukkaamista). Lisäksi Halla-aho on oikeastaan tehnyt ja sanonut lehtien mukaan kaiken mikä voi olla poliittisesti epäkorrektia, eli edustaa suurinta pahuutta. Hänen blogiaan ei kannata kuitenkaan itse lukea, koska se sattuu päähän.

[/quote]

Mä tunnen aika paljon porukkaa sekä entisestä kotikaupungistani Helsingistä että nyttemmin myös täältä maakunnasta. Tuttavapiirissä on akateemista, duunaria ja taksikuskia ja sanoisin aika laajan otoksen pohjalta, että nuo Halla-ahon kauhistelijat ovat kutistuneet kovin pieneksi joukoksi. Muutos on tapahtunut nopeasti.

Olen aina myös kirjoitellut omalla nimellä, tehnyt kirjabisnestäkin puoliksi poliittisista motiiveista ja todella harvoin mitään kauhistelua olen kuullut. Ehkä vähän ennakkoluuloja, jotka sitten avoimesti kertomalla ovat kyllä hälvenneet. Vanhemmasta asiakaskunnasta 90% on suoraselkäistä ja maahanmuuttokriittistä. Osa ei vain osaa mielipiteitään oikein sanoiksi tai teoiksi jalostaa.

Ja jos seuraa vaikka nettikeskusteluja - muutakin kuin Hommaa - niin vähemmistössähän mukut alkavat olemaan. Joskus tuntuu, että jengi on vähän turhankin pessimististä. Ei se pahin skenaario ole aina se välttämättä se oikea.

Zngr

Quote from: Jarkko Sandell on 17.05.2009, 19:11:01
Ja jos seuraa vaikka nettikeskusteluja - muutakin kuin Hommaa - niin vähemmistössähän mukut alkavat olemaan. Joskus tuntuu, että jengi on vähän turhankin pessimististä. Ei se pahin skenaario ole aina se välttämättä se oikea.

Päinvastoin kuin pessimisti, minä olen yleensä yltiöpositiivinen. Harmikseni olen kuitenkin huomannut, että ihmiset tosiaan voivat oikeasti ajatella niin, että minunkaltaiseni vihapuhujat tai JH-a ovat syypäitä junaholocaustiin ja perustelevat sen itselleen uskottavasti.

Minä en ole koskaan kuullut kovin monen ihmisen kauhistelevan Halla-ahoa ja viime aikoina useammin ja useammin positiivisia kommentteja. Oma otokseni Helsingissä on, että omat ystäväni (sattuneesta syystä) tietävät tohtorin erittäin hyvin, ja hyvänpäivän tutut ja muut satunnaiset vieraat ovat yhtä usein vähän puolesta kuin vähän vastaan jos ylensäkään mitään mieltä.

Olen silti aika varma, että vastustapuolet, punavihermokuttajat vs maahanmuuttokriitkot, tulevat polarisoitumaan vielä voimakkaammin tulevaisuudessa rakentavan yhteisymmäryksen sijaan. Väitän, että syytökset ainakin punavihreältä puolelta ja heidän poliittisilta liittolaisiltaan tulevat saamaan vielä hysteerisempiä muotoja, kuten sen suuntaiset epäilyt ja väitökset että maahanmuuttokriittiset yllyttävät suoraan tai välillisesti (mutta ainakin tietoisesti) henkisesti epävakaita katusotilaita työntämään lapsia junien alle.

Halla-aho ja "Homma" ovat antaneet pahalle kasvot, eli syyllinen tiedetään etukäteen jos vähemmistön edustaja pahoittaa mielensä.

Hoijjaa. Kuinkahan moni netissä kirjoittelevista mokuttajista "homman" mainitessaan edes tajuaa, ettei täällä oikeastaan tapahdu sen kummempaa kuin linkkien ja tiedonvaihtoa, huulenheittoa ja yhteiskunnallisen tilanteen tarkkailua tietystä näkövinkkelistä.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Ullanlinna

Huoh....Iltalehti 16.5.ja Petri Hakalan kolumni "Missä Soini, siellä puhetta piisaa".
Ote: "Tony Halmeen sekoilut olivat tragikoomisuudessaan helppo pala viestiä henkilökohtaisen ongelman kautta. Kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-ahon....käsittämättömät kirjoitukset ovat hyvin paljon hankalampia."

Onko Petri Hakala lukenut ensimmäistäkään kirjoitusta? Onko edes yrittänyt ymmärtää mistä on kysymys? Mies on päätoimittaja?

Jaska Pankkaaja

Quote from: Zngr on 17.05.2009, 19:28:25

Hoijjaa. Kuinkahan moni netissä kirjoittelevista mokuttajista "homman" mainitessaan edes tajuaa, ettei täällä oikeastaan tapahdu sen kummempaa kuin linkkien ja tiedonvaihtoa, huulenheittoa ja yhteiskunnallisen tilanteen tarkkailua tietystä näkövinkkelistä.

Tämähän onkin rikoksista suurin, kirjoituskoneet on kiellettävä NL tapaan. Tosiasioiden sanominen tavalla tai toisella on sitä suurinta rasissmia kun poliitikot ovat väärässä.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

IDA

Quote from: reino on 17.05.2009, 15:49:04

Kuten todettu ei ole koskaan ollut tarkoitus vallata mitään. Silti kymmenenisen nuivaa äänestyslappua lisää ja koko puoluehallitus olisi vielä reilusti tätäkin nuivempi.

Taikakaulin

Oli kyllä mukavaa kirjotella nuivia nimiä siihen äänestyslappuun, ja saatiinkin sinne sitten onneksi yksi. Tuli juteltua torilla Terholle, ja ilmoitin hänelle että täältä tulee varma ääni. Näin monta kuvista tuttua ihmistä siellä ensi kertaa livenä. Halla-ahon näkeminen siellä kokouksessa oli suorastaa veret seisahduttava näky. Mietin, onko tuo todellakin Jussi Halla-aho?  :D
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Teemu Lahtinen

Quote from: Taikakaulin on 18.05.2009, 00:46:53
Halla-ahon näkeminen siellä kokouksessa oli suorastaa veret seisahduttava näky. Mietin, onko tuo todellakin Jussi Halla-aho?  :D

Mitä? Etkö tärissyt peloissasi ja kauhuissasi? :P

Mutjoo, meikun äänimäärä oli 50, eli 13 ääntä jäi gäppiä. Toisena päivänä olin aloitteellinen aseasioissa kun käsiteltiin puolueen lähiajan tavoiteohjelmaa.

Timo Hellman

Quote from: Taikakaulin on 18.05.2009, 00:46:53
Oli kyllä mukavaa kirjotella nuivia nimiä siihen äänestyslappuun, ja saatiinkin sinne sitten onneksi yksi. Tuli juteltua torilla Terholle, ja ilmoitin hänelle että täältä tulee varma ääni.

Tosimiehet joivat kaljaa Terhon kanssa Pohjanmaan yössä.  ;)

Tilaisuudessa eniten hermoja viilteli se edessäni olevalla penkkirivillä istuva gubbe, joka kommentoi koko ajan jotain tukevassa jurrissa.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton