News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Halosen viimeiset itsenäisyysjuhlat boikottiin?

Started by perusinssi, 15.11.2011, 19:59:48

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: hoxpox on 19.11.2011, 14:24:36
Osaisiko joku kertoa miksi homojen tanssi koetaan loukkaavaksi?

En ymmärrä yhtään mitä loukkaavaa siinä voi olla.

Se voidaan nähdä etikettivirheenä. Joidenkin mielestä linnan juhlien tulisi olla muodollisemmat ja tietyllä tavalla katsottuna arvokkaammat, kuin ne nykyään ovat. Itse en ota tähän kantaa, mutta siis noin uskoisin monien ajattelevan.

Omasta puolestani tehkööt mitä vain, kunhan Isä Teemu ja arkkipiispa Leo esikuntineen ehtivät poistua  :D
qui non est mecum adversum me est

Oami

Quote from: hoxpox on 19.11.2011, 14:24:36
Osaisiko joku kertoa miksi homojen tanssi koetaan loukkaavaksi?

En ymmärrä yhtään mitä loukkaavaa siinä voi olla.

Yhdentekevää. Olennaista on, että Oinonen kokee sen loukkaavaksi. Miksi näin on, sitä joudut kysymään Oinoselta.

Jos siis kiinnostaa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

junakohtaus

Olen aika varma että Oinosesta ei saisi irti muuta kuin hölmistyneen katseen ja kommentin, että ne on hei homoja, etkö sä tajua.

Itsekin olen sitä mieltä, että Oinonen on massiivinen urpo, mutta en pääkirjoitusskribenteistä poiketen katso voivani neuvoa vaaleilla valittua kansanedustajaa häpeämään mitään sellaista, missä katsoo olevansa oikeassa ja edustavansa valitsijoitaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

IDA

Ikävää tässä on se, että Oinosen tokaisun alle jäi ihan perustelluin syin suunniteltu prostesti. Jos Oinosen möläytys oli hölmö, niin vähintään yhtä massiivisesti sitä olivat presidentin ja pääministerin möläytykset.

Itse olen vakaasti sitä mieltä, että tuollaisten tahojen ei pitäisi antaa mitään lausuntoja joihinkin kevyisiin galluppeihin. Omalla toiminnallaan he olivat edistämässä sitä, että koko gallupista tehtävissä oleva ainoa järkevä johtopäätös, eli se, että suomalaiset ovat harvinaisen ennakkoluutonta ja muita kansoja, sekä rotuja suvaitsevaa porukkaa, jäi kokonaan pimentoon.
qui non est mecum adversum me est