News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Ketä äänestät/äänestit eurovaaleissa?

Started by pn, 27.04.2009, 16:30:56

Previous topic - Next topic

Ketä äänestät eurovaaleissa?

Sampo Terhoa (ps.)
267 (68.1%)
Freddy Van Wonterghemia (ps.)
14 (3.6%)
Timo Soinia (ps.)
8 (2%)
jotakuta muuta, ketä?
39 (9.9%)
en ketään
26 (6.6%)
Ukko Metsolaa (kok.)
4 (1%)
Johan Bäckmania (stp.)
3 (0.8%)
Kike Elomaata (ps.)
0 (0%)
Risto E.J. Penttilää (kok.)
6 (1.5%)
Sari Essayahia (kd.)
5 (1.3%)
Vesa-Matti Saarakkalaa (ps.)
2 (0.5%)
Kai Pöntistä (kok.)
18 (4.6%)

Total Members Voted: 373

Voting closed: 08.06.2009, 16:30:56

pn

(Viesti poistettu)

ämpee

Kaitpa se on Mestarin tukemista, kun noudattaa Mestarin suositusta.

Sammon taonta on aloitettava Hommassa^^^ välittömästi !!1! ;D
Päät pystyyn, jätetään Timppa sijalle II (2).
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Manneri

Quote from: pn on 27.04.2009, 16:30:56
Jussi Halla-aho ei ole ehdolla europarlamenttivaaleissa 2009. Ketä äänestät, jos ketään?

Heitän itse noppaa äänestyspäivän aattona. 1,2,3 äänestän Terhoa, nelosella tai vitosella Fredyä ja, jos kutonen sattuu osumaan niin Soinia.

Maltillinen

Näyttää olevan sähköisessä äänestyksessä vikaa, kun oma ääneni meni Soinille, vaikka sellaista valintaa ei ollut?

Tämäkö ennusteena myös todellisiin vaaleihin?  ;D
Cuiusvis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare. /
Kuka tahansa voi erehtyä, mutta vain typerys toistaa samat virheet.

escobar

jotakuta muuta, ketä? muuttui yhtäkkiä frediksi...
Zort!

SSampsa

Jotakuta muuta eli Itsenäisyyspuolueen jäsentä. En tiedä vielä ketä...

Hippo

Minusta nyt on kaikkein tärkeintä äänestää Soini pois Suomesta ainakin pariksi vuodeksi. Näin Persuissa jää enemmän tilaa maahanmuuttokriittisten äänten esiin nousulle .

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Hippo on 27.04.2009, 16:48:25
Minusta nyt on kaikkein tärkeintä äänestää Soini pois Suomesta ainakin pariksi vuodeksi. Näin Persuissa jää enemmän tilaa maahanmuuttokriittisten äänten esiin nousulle .
Tai sitten tehdä niinkuin Demareissa jossa Lipponen ja Tuomioja mahtuivat hyvin saman pöydän ääreen.

Tälläisessä kohdassa se suuruus mitataan.

Hippo

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 27.04.2009, 16:54:19
Quote from: Hippo on 27.04.2009, 16:48:25
Tai sitten tehdä niinkuin Demareissa jossa Lipponen ja Tuomioja mahtuivat hyvin saman pöydän ääreen.
Tälläisessä kohdassa se suuruus mitataan.

Toki näinkin. Tuntuu vain, että Soini näkee maahanmuuttokriittisen osan kapinoivana taakkana itselleen. Tilannetta selkiyttäisi jos hän olisi ainakin vähän aikaa pois kuvioista.

Hoff

Terhoa äänestän. Olisin äänestänyt häntä ilman Jussin suositustakin.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

citizen

Quote from: Hoff on 27.04.2009, 18:50:45
Terhoa äänestän. Olisin äänestänyt häntä ilman Jussin suositustakin.
Kuin myös.
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

stubing

Jos tilanne ei tästä muutu, niin todennäköisesti Terhoa.

Atte Saarela

Mahdollisesti Kokoomuksen Ukko Metsolaa. Kirjoitti hyvän mielipidekirjoituksen Hesariin siitä, että Välimeren rajavalvontaan tarvitaan lisää määrärahoja.

hiemannuivis

aikoinaan äänestin EI ja sen jälkeen ei ole kiinnostanut. Mihin ryhmään muuten peruseuro(t) liittyy Eurostoliiton politbyroossa?

Kazakstan

Quote from: pn on 27.04.2009, 20:10:51
Tuli mieleen: Mitenköhän Terholta luontuu ranska, saksa ja englanti? Van Wonterghemiltä keskieurooppalaisena varmaan paremmin.

Jep, siinäpä sinulle taas äärimmäisen oleellinen syy olla äänestämättä Terhoa.

edit: Ja vastaus kysymykseen löytyy tosiaan Terhon sivuilta, eli rohkeasti vain!

Kazakstan

Quote from: pn on 27.04.2009, 20:54:28
Quote from: Kazakstan on 27.04.2009, 20:18:14
Tuli mieleen: Mitenköhän Terholta luontuu ranska, saksa ja englanti? Van Wonterghemiltä keskieurooppalaisena varmaan paremmin.

Eihän Brysselissä pärjää suomen kielellä. Näin olen ainakin tajunnut. Etenkin keskieurooppalainen keskustelukulttuuri olisi oltava hallussa.

edit: Ja vastaus kysymykseen löytyy tosiaan Terhon sivuilta, eli rohkeasti vain!

En löytänyt.  :(

Heh, pahoitteluni kryptisyydestä. Vastaus löytyy siis täältä.

"
Mitä kieliä osaat puhua?

Englanti on minun toinen kotimaiseni, kuten varmaan jokaisen 80-luvulla tai myöhemmin kasvaneen. Koulu-uralla omaksuin myös saksan ja ranskan alkeet. Parhaiten kuitenkin puhun selkokieltä.
"

zhlobik

Rutja

Toisekseen, kaikissa istunnoissa jokainen meppi voi käyttää omaa äidinkieltään. Pn ei (taaskaan) tunnu tietävän asiasta josta yrittää väitellä.

UralinViikinki

Onkos niitä vaalikoneita jo pystyssä? Ääni lähtee aika varmasti Sammolle tai Freddylle, vähän niin ja näin tässä vaiheessa, mutta vaalikone on mielestäni helppo ja nopea väline saada tietoonsa muiden ehdokkaiden mielipiteitä, joita ei ehkä ole tiedostanut. Varsinkin jos ehdokas ei ole ollut tapetilla kuukaustolkulla.

Ammadeus

Pikipoika

No Penttilän Ristoa tietenkin.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Kaarle M.

Risto EJ Penttilää tai Terhoa, en poissulje myöskään Sari Essayahia.

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Realisti

Täältä menee ääni Terholle.

MustaLeski

Terhoa. Ollut aina kakkosvaihtoehtona muutenkin, joten ei tarvitse pähkäillä.

rontti4

Quote from: Kazakstan on 27.04.2009, 20:56:39
Quote from: pn on 27.04.2009, 20:54:28

Eihän Brysselissä pärjää suomen kielellä. Näin olen ainakin tajunnut. Etenkin keskieurooppalainen keskustelukulttuuri olisi oltava hallussa.

En löytänyt.  :(

Heh, pahoitteluni kryptisyydestä. Vastaus löytyy siis täältä.

"
Mitä kieliä osaat puhua?

Englanti on minun toinen kotimaiseni, kuten varmaan jokaisen 80-luvulla tai myöhemmin kasvaneen. Koulu-uralla omaksuin myös saksan ja ranskan alkeet. Parhaiten kuitenkin puhun selkokieltä.
"

Kielitaidossa ei siis ole hurraamista. En äänestäisi kyllä muutenkaan.
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

Avrelivs

Ajattelin äänestää Sampo Terhoa. Sampo vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja kirjoittaa melko fiksuja. Pisteet siitä.
Bears on a Submarine

Jiri Keronen

Äänestän Vesa-Matti Saarakkalaa. Ääni Saarakkalalle on ääni perussuomalaisille nuorille, ja jos Saarakkala saa paljon ääniä, perussuomalaisten nuorten merkitys puolueessa voi kasvaa. Persunuoret ovat se syy, minkä takia perussuomalaisilla on potentiaalia kasvaa vaikka minkälaiseksi puolueeksi, kunhan se pääsee kuoriutumaan irti ajan näivettämästä SMP:n kuoresta.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Kari Kinnunen

Quote from: Keronen on 28.04.2009, 14:40:33
Äänestän Vesa-Matti Saarakkalaa. Ääni Saarakkalalle on ääni perussuomalaisille nuorille, ja jos Saarakkala saa paljon ääniä, perussuomalaisten nuorten merkitys puolueessa voi kasvaa. Persunuoret ovat se syy, minkä takia perussuomalaisilla on potentiaalia kasvaa vaikka minkälaiseksi puolueeksi, kunhan se pääsee kuoriutumaan irti ajan näivettämästä SMP:n kuoresta.

Tästä olen Kerosen kanssa samaa mieltä. Itsekin olen siellä PS:n propellisiivessä. Minua hiukan sylettää SMP:läinen perintö ja Soinin populistinen myhäily.

Itse olisin PS asioista sitä mieltä, että Soini on hommansa tehnyt Soini saa mennä.

Ammadeus

Quote from: Kari Kinnunen on 28.04.2009, 14:43:20
Quote from: Keronen on 28.04.2009, 14:40:33

Tästä olen Kerosen kanssa samaa mieltä. Itsekin olen siellä PS:n propellisiivessä. Minua hiukan sylettää SMP:läinen perintö ja Soinin populistinen myhäily.

Itse olisin PS asioista sitä mieltä, että Soini on hommansa tehnyt Soini saa mennä.

Aika pahaa pistää k.k.
Otat aikamoisen riskin sillä meneehän tämä ison timon korviin.

axmrdr