News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mäki-Keteleelle kiitos ja voimia.

Started by markus, 27.04.2009, 12:46:17

Previous topic - Next topic

markus

ei kannata repiä pelihousuja;nukut sen yön yli ja toimit vasta sitten.

Olet osoittanut toiminnallasi olevasi aikaansaapa henkilö ja mikset voisi harkita myös itse osallistumista seuraaviin eduskuntavaaleihin!

läpimenosi(mutu-tilastolla)ei olisi ollenkaan huonolta kuulostava juttu.

ja eikai se persut kuitenkaan ihan persuusta ole.

terv.Markus

Hoff

Joo kiitokset Muka-Väkevälle ahkeruudesta. Toivottavasti sinusta kuuluu vielä, vaikka sanoitkin palaavasi tuntemattomuuteen.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

Mika.H

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Kazakstan

Quote from: markus on 27.04.2009, 12:46:17
Olet osoittanut toiminnallasi olevasi aikaansaapa henkilö ja mikset voisi harkita myös itse osallistumista seuraaviin eduskuntavaaleihin!

läpimenosi(mutu-tilastolla)ei olisi ollenkaan huonolta kuulostava juttu.

ja eikai se persut kuitenkaan ihan persuusta ole.

Samaa mieltä! Hyvää työtä. On käynyt selväksi, että hallitset suvereenisti poliittisen toiminnan, joten mikset jatkaisi nyt kun on draivi päällä.

AB-käyttäjä

Jep iso kiitos täältäkin. Mahtavaa duunia oot tehny ja harmi että lopputulos oli nyt tämä.

Sellasta oon vähän pohtinu, että pitäiskö Hommalaisten järkätä pienimuotoinen keräys, jolla kustannettaisiin saunakaljat Ketaleelle koko kesäksi? Mielestäni heppu on sen ansainnut. Mitä mieltä ootte?

Maltillinen

Quote from: AB-käyttäjä on 27.04.2009, 13:02:31
Jep iso kiitos täältäkin. Mahtavaa duunia oot tehny ja harmi että lopputulos oli nyt tämä.

Sellasta oon vähän pohtinu, että pitäiskö Hommalaisten järkätä pienimuotoinen keräys, jolla kustannettaisiin saunakaljat Ketaleelle koko kesäksi? Mielestäni heppu on sen ansainnut. Mitä mieltä ootte?
Kannatan!
Cuiusvis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare. /
Kuka tahansa voi erehtyä, mutta vain typerys toistaa samat virheet.

Horn Hill

Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

M.K.Korpela

Terkkuja Mäki-Keteleelle.

Quote from: markus on 27.04.2009, 12:46:17Olet osoittanut toiminnallasi olevasi aikaansaapa henkilö ja mikset voisi harkita myös itse osallistumista seuraaviin eduskuntavaaleihin!

Se on totta , Mäki-Ketele on nyt tunnettu nimi ja eiköhän sitä nuivuutta Mansessa aina sen verran löydy.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Mr.Business

Mainio ehdotus! Kekäle keräsi kasoittain ääniä Jussille, kerätään me isompi kasa saunaoluita Ketaleelle!

Pikipoika

Muka-Ketale on osoittanut sitä ainutlaatuista aktivismia, jollaista meidän kaikkien pitäisi harrastaa, jos meinaamme saada asioitamme eteenpäin.

Miälettömän iso kiitos teoista suomalaisen sananvapauden puolesta!
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Dangr

Kiitos minultakin. Nyt vain Hommaa^^^ laajentamaan. Homma^^^ ei saa olla yhdestä miehestä kiinni. Terho on hyvä mies, äänestän häntä. Olisin muutenkin äänestänyt häntä Halla-ahon jälkeen.

Kiitos kaikille nimiä keränneille, me nostettiin maahanmuuttokritiikki useisiin satoihin otsikoihin ja kahvipöytäkeskusteluihin!

Hyvä Me!!
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Jesse Ikälumi

Turhaan lähettelette kiitoksia. Ketaleen tietokone on varmasti lentänyt jo ikkunasta ulos ja mies on jättänyt homman iäksi.
I will never be a memory.

M.E

"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Horn Hill

Quote from: Jesse Ikälumi on 27.04.2009, 13:13:59
Turhaan lähettelette kiitoksia. Ketaleen tietokone on varmasti lentänyt jo ikkunasta ulos ja mies on jättänyt homman iäksi.

Jesse mä oon aina ollu sun suurin fanis. Sä oot vaan niin ihq!
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Marko

Hatunnosto ja virtuaalinen platinapropelli Mäki-Ketelälle esimerkillisestä kansalaisrohkeudesta ja työstä Homman eteen!
Toivottavasti puuhailet Homman parissa tulevaisuudessakin.

markus

lisätään vielä,lahjoitan sinulle 10euroa kiljunvalmistukseen tms."hommaan".
kiitokseksi kansalaisaktiivisuudesta.
osoitehan löytyy jostain viestiketjusta?

tulee postissa.

mode poistakoon viestini jos 10euron lahjoitus täyttää jonkun sortin rahankeruu "homman"
-korostan=LAHJOITAN 10EUROA

PS.PITÄÄ LÄHTEÄ TÖIHIN ELI EN KERKIÄ ETSIMÄÄN OSOITETTA,MUTTA EIKÖHÄN SE ILLALLA LÖYDY TÄSTÄ KETJUSTA.

terv.markus

No tietysti tuollaiset asiat voi hoitaa myos yksityisviestein mutta jos välttämättä haluat jakaa tämän sponttaanin lahjoituksentunteen muiden kanssa ja jos tämä tunne "spontaanisti" alkaisi leviämään, niin kuka minä olen sitä kieltämään.

T: M.E

Antti Tulonen

Kalervo

Kiitos minultakin Käki-Mukulalle! Toivottavasti olet Homman käytettävissä 2011 eduskuntavaaleissa.

JoKaGO

Kiitos Mäki-Ketelälle! Toivottavasti et ole (yhtä) pettynyt tilanteeseen (kuin minä), kun huikean esileikin jälkeen "palkinto" jäi saamatta.

Mutta ei jäädä makaamaan. Jussin viisas ajatus mokukriittisyyden jatkokuvioista olkoon suuntamme jatkossa, eli yhdytään me kaikki moku-kriittiset yhteiseen rintamaan! Se on ainoa keino pelastaa Suomemme Astrid-tädin, Tuija-tädin, Matti-sedän jne. perikatoon johtavalta linjalta.

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Embo

Kiitos hyvästä ja pyyteettömästä työstä, mikään ei koskaan mene hukkaan. Meitä on enemmän kuin 20, mikä pannaan kyllä merkille useammassakin puolueessa.

Täysillä eteenpäin!

Clibanarius

Suuret kiitokset Mäki-Ketelälle, valitettavasti työ meni "hukkaan", mutta mielestäni tämä ratkaisu on paras vaihtoehto asian puoleta.

Akateemisesti Nuiva

Eduskuntavaaleissa Käki-Kukkula sitten hajottaa ensin Pirkanmaan ja lähteen sen jälkeen keräilemään uhkaavanoloisesti nimiä eduskuntaan. Eikun ens vuonna vaan vaalityöryhmää pystyyn  ;)

Huscarl

Kiitos uhkaavalle Juha Mega-Mukavalle valtavasta miehentyöstä
Suomen kansan hyväksi!  :)

Tinden

Kiitoksia sinulle Juha. Olet tehnyt mahtavaa työtä.

Kivoja lempparinimiä sinulla  :)

MR.Ex-Åbo

Samaa mieltä NuivaMikon kanssa, Pirkanmaalta meiltä on sitten tuleva uhkaavanoloinen alamäkimäinen rokäleäänimäärän saavuttanut KANSANedustaja.

Paljon kiitoksia JM-K:lle.
"Me tarvitsemme vapaata tiedonvälitystä. Maa, joka pelkää antaa kansalaisten itsensä arvioida, mikä on totta ja valhetta, on maa, joka pelkää omia kansalaisiaan."
(John F. Kennedy, helmikuussa 1962)

DJ

Juma Väki-Juomalle kiitos...

offtopic, oma avaus best of maeki-ketelae nimenväännös-topic

kaksinaismoralismirules!

Lemmy

Ei sentään tullut 4400 - lienee UFOt siepanneet muutaman välistä. Hieno suoritus kertakaikkiaan, vaikka lopputuloksena saunan lämmittäminen sujuu nyt kivuttomasti. Ehdottomasti kannatan ajatusta saada mäelle uhkaavanoloisen kansalais-edustajan.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

guest584

Kiitoksia järjestäjälle ja loppujenlopuksi Jussilta ihan viisas päätös.

Eduskuntavaaleissa nähdään ja sitä ennen Jussin kannattaa kunnallispolitiikassa nuivistella sen minkä vaan kerkiää.