News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Presidenttiehdokkaiden puolisot tarkastelun alla

Started by Tuhatkauno, 15.10.2011, 14:44:13

Previous topic - Next topic

mossad

Quote from: Alfresco on 16.10.2011, 00:04:47
Quote from: Tuhatkauno on 15.10.2011, 23:55:05

http://www.youtube.com/watch?v=PPyoE6kZVxY&feature=player_embedded#!
videolla 32v Antonio ja Pekka H. linnanjuhlissa 2010, videolla Antonio kertoo olleensa suomessa 14 vuotta, elon laskuopin mukaan vuodesta 1996 alkaen

- Ihan hyvännäkönen jätkä, toi oikean puoleinen.

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

MoonShine

Quote from: dothefake on 15.10.2011, 20:31:53
Meilläpäin myös voidaan murteessa käydä seuraava keskustelu esim, vaimon kanssa. Menen sytyttämään tulet keskuslämmityskattilan puu-uuniin. Tulen pois pannarista ja vaimo kysyy, syttyikö. Jos tulet ovat syttyneet hyvin, voin vastata, että kyllä, homottaa ihan sikana. Tässä yhteydessä homotus on onomatipoettinen, tuli pitää hormissa sellaista homotusta.

Kerrankin olen uskaliaasti Immaamin kanssa eri mieltä, ehkä tulee häätö koko läänistä.
Olen osa-aika-Etelä-kymenlaaksolainen, mutta koskaan en vielä ole kuullut yhdenkään hormin siellä'homottavan', enkä oikeastaan haluakaan kuulla.
Ja on tullut sitten ihan oikeasti istuskeltua, makoiltua ja pötköteltyä mantereella ja varsinkin Itämeren saarissa ihan kaikennäköisten tulisijojen, kiuasten, takkojen, rakotulien, nuotioiden, kaminoiden, pönttöuunien, porinmattien, kotatulipesien, avo- ja umpitulien äärellä, vieressä ja yläpuolellakin, että riittää.
Ykskään hormi ei ole homottanu.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Juho Eerola

Quote from: RocketMan on 15.10.2011, 17:54:24
QuoteVihreiden homo presidenttiehdokkaana on kyllä aika karu mielestäni; ainakin itseäni haittaisi, jos presidentti olisi homo. Onneksi Haavistolla ei ole kuitenkaan mahdollisuuksia presidentiksi.

Mikä sinua haittaisi siinä, jos presidenttinä olisi homo? Kysyn vaan ihan suoraan. Ei se poikkeaisi heteron politiikasta muussa kuin ehkä siinä, että homoseksuaalinen presidentti yrittäisi todennäköisesti ajaa homojen oikeuksia Suomeen, minkä näen itse asiassa positiivisena kehityksenä, joka johtaisi suvaitsevaisuuteen homoja kohtaan.

Vähän sama asia jos itsekin kieltäytyisin kuuntelemasta homojen tekemää musiikkia vain ja ainoastaan sen takia, että artisti on homo, ja leimaisin homojen tekemän musiikin homomusiikiksi. Esimerkkinä vaikkapa Elton John ja Freddie Mercury, jotka ovat molemmat ylimpiä suosikkejani, etenkin Elton John.  ;)

P.S. Toivottavasti tämä ei ollut nyt aiheesta jonka keskustelu on varattu pelkästään tiettyyn ketjuun. En nyt äkkiseltään löytänyt listaa sellaisista aiheista...

Homoista rokkareista ykkönen on Judas Priestin Rob Halford. Iso kunnioitus siihen suuntaan.

Kymen Sanomien kolumnisti Jari Nenonen tässä taannoin arvioi presidenttiehdokkaiden linnanjuhlia. Haaviston kohdalla hän nimesi farssin Suomi-Filmin tyyliin: Pekka ja Pätkä presidentteinä.