News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-01-28 ja 2011-10-04 Voimala TV 1: Puhetta maahanmuutosta ja islamista

Started by Miniluv, 25.01.2011, 18:40:01

Previous topic - Next topic

jmm

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 13:22:13Höpö höpö. Islam ja muslimit eivät ole Suomelle mikään ongelma, vaikka kuinka hokisitte tuota mantraa ja uskoisitte itse omat valheenne.

Ei varmaan olekaan jos ei arvosta uskonnonvapautta, sananvapautta ja tasa-arvoa.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

MoonShine

Quote from: Kallioinen Käsi on 29.01.2011, 20:04:46

Mitä Husein tarkoitti, kun hän sanoi" kaikesta suomalaisuudesta ei tarvitse luopua"? Eli hänen mielestään meidän täytyy luopua suurista osista suomalaisuutta koska maahanmuutto?....

Niin, viimeks ku mä katoin ni tän maan nimi oli Suomi.
Suomalaisten ei tarvitse eikä pitäisi luopua mistään ja suvaitakin vain sen verran kun ITSELLE sopii.
Mamu kun tulee tänne, niin mamu sopeutuu. Mikähän tässä on kaikkein vaikeinta tajuta.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

guest3656

Quote from: mikkoellila on 29.01.2011, 10:03:28
Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 28.01.2011, 22:40:46
Klo 22:33: Suomen väestöstä 2,7% maahanmuuttajia.

Törkeä valhe. Suomen väkiluku on nykyisin 5,375 miljoonaa.

Maahanmuuttajia, heidän jälkeläisiään sekä seka-avioliittojen jälkeläisiä
yhteensä n. 400 000 eli noin 7,4%.

Vieraskielisiä eli muita kieliä kuin suomea ja ruotsia äidinkielenään puhuvia on Suomessa n. 200 000 eli n. 4 % väestöstä.

Tässä luvussa eivät siis ole mukana suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteista syntyneet lapset, joiden äidinkieli on suomi tai ruotsi. Näin ollen esimerkiksi sellainen ihminen kuin Jani Toivola ei ole mukana väestötilastoissa näkyvien 200 000 maahanmuuttajataustaisen joukossa. Normaalien suomalaisten mielestä Jani Toivolan tai Pete Parkkosen kaltaisia toisenrotuisia/sekarotuisia ihmisiä ei kuitenkaan voida pitää suomalaisina.

On totta, että esittämäni luku (400 000) on vaikea kaivaa esiin tilastoista. Vuoden 2009 lopussa Suomessa oli kaikkiaan muita kuin suomea, ruotsia tai saamea äidinkielenään puhuvia oli 207 037 eli 3,9 prosenttia väestöstä.

http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2009/vaerak_2009_2010-03-19_tie_001_fi.html

Vuonna 2010 Suomen väkiluku kasvoi n. 23 000:llä henkilöllä maahanmuuton seurauksena. Tästä voi siis päätellä, että vierasta kieltä äidinkielenään puhuvia on nyt n. 230 000 eli n. 4,3 %. Tämän lisäksi seka-avioliittojen jälkeläisiä lienee muutama kymmennen tuhatta, tätä tietoa ei kuitenkaan saa esiin tilastoista. Väestön tilastointi pelkän äidinkielen avulla ei siis auta selvittämään mikä Suomen väestömäärä olisi ilman 1990-luvulla käynnistynyttä maahanmuuttoa. 1980-luvulla esitetyt arviot, kuten aikaisemmin kirjoitin, olettivat Suomen väkiluvun kääntyvän jopa laskuun 2000-luvulla.

Asialla ei toisaalta ole suurempaa merkitystä, paitsi sen vuoksi että Suomen väkiluku on kasvanut yksinomaan maahanmuuton seurauksena viimeiset 20 vuotta. Kasvu on yhä kiihtynyt hallitsemattomasti parina viime vuonna lähes yksinomaan suomalaisille vieraista, vastenmielisistä ja vahingollisista kulttuureista. Suomen nykyisellä mamu-peräisellä väestönkasvulla ja nykyisen mamu-väestön korkeilla syntyvyysluvuilla vastasyntyneiden määrästä (61 0000/v) mamu-peräiset lienevät enemmistö jo vuosikymmenen päästä.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: wekkuli on 29.01.2011, 19:52:59
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 29.01.2011, 19:06:14
Quote from: JM-K on 29.01.2011, 18:41:11

Pelkonne on hyvin, hyvin omituista. Ikinä - toistan ikinä - mielessäni ei ole edes käynyt ajatus, että minun olisi jollain tapaa syytä pelätä islamia ja muslimeita.

Ihan mielenkiinnosta, montako vuotta olet elänyt ja asunut islamilaisessa yhteiskunnassa tai edes Suomessa muslimien naapurina?

JM-K on usein kertonut lomailusta suosikkimaassaan, islamilaisessa ja rauhallisessa Tunisiassa.

Jep, keväällä meen sinne taas.
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 18:41:11

Pelkonne on hyvin, hyvin omituista. Ikinä - toistan ikinä - mielessäni ei ole edes käynyt ajatus, että minun olisi jollain tapaa syytä pelätä islamia ja muslimeita.

Ihan mielenkiinnosta, montako vuotta olet elänyt ja asunut islamilaisessa yhteiskunnassa tai edes Suomessa muslimien naapurina?

Meillä täällä Tampereella ei ole tapana käydä kyselemässä naapureilta esim. heidän uskonnollista tai poliittista vakaumustaan. Myöskään esim. seksuaalista suuntautumista ei ole tapana kysellä ventovierailta. Käsittääkseni tällainen tapa on Suomessa varsin yleinen.

Sattuneesta syystä tiedän kuitenkin, että seinänaapurissani asuva kurdiperhe on muslimeita. He ovat asuneet siinä ainakin vuodesta -98. Ehkä kauemminkin, en muista. Mitä heistä?
Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

MoonShine

QuoteSattuneesta syystä tiedän kuitenkin, että seinänaapurissani asuva kurdiperhe on muslimeita. He ovat asuneet siinä ainakin vuodesta -98. Ehkä kauemminkin, en muista. Mitä heistä?

Voi pyhä yksinkertaisuus ja tämäkö on sitten vakuutena kaikkien Suomessa loisivien ammatti- ,kieli- ja lukutaidottomien musulmaanien rauhanomaisista aikeista olla Suomessa ihmisiksi ja varsinkin olla littymättä mihinkään ääriaineksiin.

Saako tuo ihminen todellakin valvomatta opettaa toisten ihmisten lapsia jossain oppilaitoksessa?

Miten yhden perheen rauhanomainen eläminen Hämeessä on verrattavissa islamisaation aiheuttamiin tuhoihin ympäri Eurooppaa ja maailmaa?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 20:41:07
Meillä täällä Tampereella ei ole tapana käydä kyselemässä naapureilta esim. heidän uskonnollista tai poliittista vakaumustaan. Myöskään esim. seksuaalista suuntautumista ei ole tapana kysellä ventovierailta. Käsittääkseni tällainen tapa on Suomessa varsin yleinen.

Vaikka hamsteriperspektiivistä katsoen Tampere näyttäisi olevan koko maailman keskus, minun on poikaseni pahoitettava nyt mielesi ja kerrottava Sinulle totuus - se ei ole.

Enkä minä sitä kysynyt. Kysyin, että oletko asunut kovinkin kauan muslimivaltiossa (ei, Tampere ei vielä ole sellainen)? Suomella ja suomalaisilla tavoilla on aika vähän merkitystä niissä muslimivaltioissa.

QuoteSattuneesta syystä tiedän kuitenkin, että seinänaapurissani asuva kurdiperhe on muslimeita. He ovat asuneet siinä ainakin vuodesta -98. Ehkä kauemminkin, en muista. Mitä heistä?

Kysymys  oli asetettu monikkoon. Ei nyt puhuta yksityistapauksista.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Atte Suomalainen

Quote from: Kallioinen Käsi on 29.01.2011, 20:04:46

Mitä Husein tarkoitti, kun hän sanoi" kaikesta suomalaisuudesta ei tarvitse luopua"? Eli hänen mielestään meidän täytyy luopua suurista osista suomalaisuutta koska maahanmuutto?....
Tätä samaa olen tässä miettinyt. Meidän ei tarvitse luopua mistään osasta suomalaisuutta, ainakaan kuokkavieraiden vaatimuksesta. Tarvitseeko tästä edes keskustella?

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 29.01.2011, 20:54:17
Enkä minä sitä kysynyt. Kysyin, että oletko asunut kovinkin kauan muslimivaltiossa

No voi räkä, taas se näkökyvyn heikkeneminen teki meikäläiselle tepposet!

Olin nääs lukevinani, että kysyit alkuperäisessä kysymyksessäsi näin: "Ihan mielenkiinnosta, montako vuotta olet elänyt ja asunut (...) Suomessa muslimien naapurina?". , mutta kysyitkin, olenko asunut muslimivaltiossa.

Pitää hommat tehokkaammat lasit. Anteeksi kauheasti!

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 21:01:17
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 29.01.2011, 20:54:17
Enkä minä sitä kysynyt. Kysyin, että oletko asunut kovinkin kauan muslimivaltiossa

No voi räkä, taas se näkökyvyn heikkeneminen teki meikäläiselle tepposet!

Olin nääs lukevinani, että kysyit alkuperäisessä kysymyksessäsi näin: "Ihan mielenkiinnosta, montako vuotta olet elänyt ja asunut (...) Suomessa muslimien naapurina?". , mutta kysyitkin, olenko asunut muslimivaltiossa.

Pitää hommat tehokkaammat lasit. Anteeksi kauheasti!

Miksi lasit? Suosittelen Anttilan irtopään hankintaa (kuuden jälkeen puoleen hintaan ja yhdeksän jälkeen ilmaiseksi).

Kunhan suomensin ammattikouluopettajalle. Noh, kuinka kauan ja missä muslimivaltiossa olet asunut ja elänyt?
---
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 29.01.2011, 21:04:36

Miksi lasit? Suosittelen Anttilan irtopään hankintaa (kuuden jälkeen puoleen hintaan ja yhdeksän jälkeen ilmaiseksi).

Lihavointi minun, ei liity asiaan.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: JM-K on 29.01.2011, 21:06:37
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 29.01.2011, 21:04:36

Lihavointi minun, ei liity asiaan.

Ei tosiaan. Vastauksesi ei liity asiaan.
---
---
---

Miniluv

Ohjelmasta lienee sanottu kaikki tarpeellinen jo tässä vaiheessa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Farrow

Löytyy Areenasta:
http://areena.yle.fi/video/1651069

QuotePuhetta maahanmuutosta ja islamista. Miksi se on joko hyssyttelyä tai suoraa vihaa? Mukana juristi Husein Muhammed, islam-kriitikko Timo Hännikäinen, kansalaisaktivisti Juha Mäki-Ketelä ja kirjailija Esa Salminen.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

JR

Ei auennut areena minulla ainakaan vielä.

edit. Joo, nyt aukesi.

MoonShine

uuninpankko

Farrow

No ihan hyvin tuossa kaikki saivat puheenvuoron, sen perusteella mitä itse ehdin sivusilmällä katsoa. Parempi tuo oli kuin esim. "vihailta". Keskustelijoita paljon vähemmän, aihe rajatumpi jne.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

JR

Ja Mäki-ketelä on taas luopunut Hommafoorumikirjoittelusta.....

Mietintämyssy

Tämähän vaikuttaa ihan asialliselta. Aika hyvin tosiaan saavat vieraat aikaa puhua, eikä mene liian katkonaiseksi jankkaamiseksi. Suosittelen! Siis nyt tosin olen vasta puolet (töiden lomassa lorvien) katsonut. Laadukasta keskustelua, tartutaan hyvin ongelmakohtiin.