News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-10-02 Pohjalainen: Homma houkuttaa nuoria miehiä

Started by Salaa nuiva, 02.10.2011, 20:34:39

Previous topic - Next topic

Salaa nuiva

"Tiedot perustuvat Homman jäsenkyselyyn"
Onkohan noita haastateltuja ollut paljonkin??
www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/homma-houkuttaa-nuoria-miehia-1.1074485
"A nation that forgets its past has no future."
-Sir Winston Churchill-

henkka

Ainakin Pohjalainen vähättelee kirjoittajien määrää, ilmoittaa 5000 kun täänään lukema on jo 7225 kirjoittajaa.

Sunt Lacrimae

QuoteKeskustelupalsta kuitenkin kiinnostaa eniten 18-24-vuotiaita nuoria miehiä, joilla ei ole lapsia eikä lukiokoulutusta.

Oliko jossain jäsenkyselyssä oikeasti näin? Itse olen tuon viiteryhmään yläpäähän kuuluvana aina luullut kuuluvani Homman nuoriso-osastoon, ainakin mitä aktiivikirjoitteluun tulee.

PS:Ei lapsia, tosin lukio"koulutus" löytyy.
Play stupid games, win stupid prizes.

kohmelo

Etteivät nämä Pohjalaisen tiedot vain perustu "epämäärisen" foorumin "epämääräisiin" kyselyihin?
Esim.

Minkä ikäinen on nuiva ihminen?
http://hommaforum.org/index.php/topic,376.0.html
Mihin puoleeseen kuulut vai oletko sitoutumaton?
http://hommaforum.org/index.php/topic,53565.0.html

Suomitalon renki

Kuinkahan moni on välillisesti yhteydessä Hommaan? Itse keskustelen 3-5 kaverin kanssa vähintään kerran viikossa täällä esillä olevista aiheista. Tiedän, että he eivät aktiivisesti seuraa sivustoa, mutta ovat kauttani meiningissä mukana. Jos tämänkaltainen toiminta on yleisempääkin, niin kansasta aika moni on tekemisissä Homman kanssa epäsuorasti.  

kale vale

suomalaistaustainen

Marko Parkkola

Tunnen itseni vanhukseksi! Onko jossain meille senioreille sopivaa nuivistunutta palstaa? :D

Miniluv

Ikäjakauma ei ole ainakaan tästä, virallisemmasta kyselystä peräisin:

Hommaforumin käyttäjien taustatieto- ja asennekysely, huhtikuu 2010

Tuon mukaan alle 25-vuotiaita on 19%.

Ilkka-Matti Kattilakoski oli Muutoksen ehdokkaana Vaasan vaalipiiristä eduskuntavaaleissa.

Yhden tai useamman viestin on kirjoittanut noin 4070 jäsentä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kertsu59

Täytynee vanhan miehen häippästä Todellisuus org. palstalle seuramaan kun JMK keskustelee JMK:sta kannattajiensa kanssa.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

elven archer

Mistähän tämä statistiikka oikeasti tulee? Tuossa Homman kyselyssä yliopisto vie suurimman palan koulutuksen piirakasta, siis laulun sanoin: WTF? Olenko vain liian kyyninen, kun tulee mieleeni, että tässä nyt haluttiin esittää Homman olevan nuorten ja kouluttamattomien vihaisten miesten juttu? Tosin kyllähän yliopistoon pääsee ilman lukiotakin, mutta ei tämä nyt oikein hyvältä taas näytä.

Tuossa Homman asennekartoituksessakin puhutaan käyttäjistä. Käyttäjä on vähän huono sana, koska foorumia käyttävät lukemattomat ihmiset, joiden käyttö on lukemista (aika hauska virke). Luulen, että se on jopa suurin käyttö, eikä se, että lukee ja kirjoittaa.

Harmi, että ei ole järkeä tehdä lukijakyselyä, koska silloin Hommaan voisi "yllättäen" ilmestyä lukijoiksi hyvin paljon perä kammarin poikia Itä suomesta.

MW

Quote from: Tapio Äyräväinen on 02.10.2011, 21:07:28
Quote from: kertsu59 on 02.10.2011, 21:04:09
Täytynee vanhan miehen häippästä Todellisuus org. palstalle seuramaan kun JMK keskustelee JMK:sta kannattajiensa kanssa.

Kai se on pakko, kun täällä harrastetaan ikärasismia.

Täytyy sanoa, että meidän siniverisessä suvussamme seurataan Hommaa jo toisessa polvessa.

Eikö läpyskän tiedot olisi syytä oikaista?

Homma saisi jälleen lisää julkisuutta.

Täysin samaa mieltä! Kai rekisteröityneellä yhdistyksellä on juridisena henkilönä vastineoikeus?

dothefake

Ainakin Salolainen nuoriso on ilmiselvästi foorumin vakioväkeä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Juha J.

Me nuoret miehet olemme yhteiskunnan liikkeellepanevin voima.

Ollaan me ihan niinku koulujaki käyty.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Eino P. Keravalta

Puuttumatta Homman ikäjakaumaan, totean, että nuoremmilla on monikulttuurisuudesta usein ehkä enemmän tietoa kuin varttuneemmilla: keski-ikään tulleet ovat saaneet rauhassa käydä koulunsa ilman etnovärinää ja sittemmin he ovat jo ehtineet saada sen verran rahaa kasaan, että asuvat usein jo sellaisilla alueilla, joilla multikultin helvetillinen arki ei ole läsnä.

Nuoremmat sen sijaan joutuvat koulussa kärvistelemään mokuikeessä ja myöhemmin opiskeluaikoinaan asumaan halvoissa, maahanmuuttajien kansoittamissa lähiöissä. Niinpä ei tietenkään sovi ihmetellä, jos nuorissa on nuiva jos toinenkin. Toisaalta lopputulemaa tasoittaa hieman se, että monesti nuorilla on idealistisia elämänkäsityksiä, jopa taipumusta monikultturismin tavoitteluun, mutta vastaavasti vanhemmiten naiivit utopiat on todettu lapsellisuuksiksi ja iän ja koetun elämän myötä omaksuttu selvästi maahanmuuttokriittisempi asenne.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ammadeus

Quote from: kertsu59 on 02.10.2011, 21:04:09

Sehän se ihan h****tin mielenkiintoista oliskin :D

Kimmo Pirkkala

Median koodisana "nuoriso" on minulle jo tuttu, vaan keitä ne ovat ne "nuoret miehet"?

Mistä löytyy tieto mm. lapsettomuudesta ja lukion käymättömyydestä? Entä miten on mitattu "kiinnostusta"? Ainakin miniluvin linkkaama tutkimus viittaisi että lukion käymättömät ovat selkeä vähemmistö.

Luotsi

Quote from: elven archer on 02.10.2011, 21:10:36
Tuossa Homman asennekartoituksessakin puhutaan käyttäjistä. Käyttäjä on vähän huono sana, koska foorumia käyttävät lukemattomat ihmiset, joiden käyttö on lukemista (aika hauska virke). Luulen, että se on jopa suurin käyttö, eikä se, että lukee ja kirjoittaa.

Muilla foorumeilla on rekisteröityneitä jäseniä, Hommalla taas käyttäjiä. Niin kuin huumeilla.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

dothefake

Parahin Mursu, en uskaltanut sanoa mitään, ennenkuin oli varmaa, että on saanut paikan, olisitte muuten lähettäneet takaisin. Jouduimme antamaan muutamia somalialaisia myötäjäisinä, joten älä ihmettele, jos katukuva värittyy.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Quote from: elven archer on 02.10.2011, 21:10:36

Näin saateteksti:

QuoteVastaajia ei oltu rajattu – kaikilla keskustelupalstan käyttäjillä oli mahdollisuus vastata.

Oletan ja muistelen, että tuohon vastaamiseen ei oltu vaadittu kirjautumista.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Juha Päivärinta

Näin niitä juttuja tehdään lehteen. Olisi kiva julkaista tietoa, joka on
edes vähän niinkusta sinnepäin.
Ex-Jekku

elven archer

Quote from: Miniluv on 02.10.2011, 21:30:29
Oletan ja muistelen, että tuohon vastaamiseen ei oltu vaadittu kirjautumista.
Okei. Sittenhän tuo onkin tosi mielenkiintoista. Ei sen perusteella ainakaan sitten voi hommalaisista kirjoittaa, koska tämähän on jokaisen punavihreän kirjanmerkeissä. Mistähän nuo tuon profiilinsa ovat keksineet? Jos jostain peräkammarin pallo oikeaan kohtaan -kyselystä, niin huhhuh.

Miniluv

MW

Quote from: Huhhai! on 02.10.2011, 21:34:11
Oma profiilini:
1. 27 v
2. Mies
3. 1 lapsi
4. Ollut naimisissa vihertävän suvaitsijan kanssa, ei traumoja  :)
5. Yliopistotason koulutusta kahdesta tiedekunnasta
6. Yrittäjä
7. Hyvin kriittinen suhtautuminen haitalliseen maahanmuuttoon
8. Perää hyödyllistä työperäistä maahanmuuttoa tiukasti säädeltynä
9. Kannattaa Perussuomalaisia
10. Hyvinvointivaltio säilyttämisen arvoinen asia

Vähän kuin minun profiilini, paitsi melkein tuplasti ikää, enemmän kersoja, eikä yrittäjä, vaan töissä perheyrityksessä jo melkein kaksi vuosikymmentä.

IDA

qui non est mecum adversum me est

CaptainNuiva

Quote from: Salaa nuiva on 02.10.2011, 20:34:39
"Tiedot perustuvat Homman jäsenkyselyyn"
Onkohan noita haastateltuja ollut paljonkin??
www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/homma-houkuttaa-nuoria-miehia-1.1074485

No perhana, olenkin ollut aina sitä mieltä että olen urheilullinen nuorukainen vaikka ikää onkin 55...Pohjalaisen suruksi on kuitenkin jonkin verran tuota koulutusta tullut hankittua mutta jotta eivät Pohjalaisessa tuntisi ihan epäonnistuneensa profiloinneissaan  niin todettakoon että minulta puuttuu offshore-duuneissa vaadittava DP-pätevyys että kyllä Pohjalaisen jutussa sikäli perää on :P
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Kaunis

Minä olen vihainen 23v mies. Työssäkäyvä, lapseton ja perussuomlaisten äänestäjä. Niin ja vielä "kouluttautumaton" lvi-asentaja  ;D

Kimmo Pirkkala

39v, naimisissa, 3 lasta, ylempi korkeakoulututkinto, ylempi toimihenkilö / asiantuntija. No ainakin perussuomalaisten äänestäminen meni oikein. Ja jossei nuoruus niin ainakin nuorekkuus.
8)

CaptainNuiva

Quote from: Kaunis on 02.10.2011, 22:09:22
Minä olen vihainen 23v mies. Työssäkäyvä, lapseton ja perussuomlaisten äänestäjä. Niin ja vielä "kouluttautumaton" lvi-asentaja  ;D

Ja Pohjalaisen suruksi olet täällä kaiken lisäksi muiden kanssa tasa-arvoinenkin :P
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Varangian

Mies, ikä kohta 26v. Kaksoistutkinto, kohta AMK-paperit kourassa. Res.Ups. Töissä, sinkku ja seurannut Hommaa sen perustamisesta lähtien...
kiitän.

mannym

No joo, Mies miltei 26v,
peruskoulu, ammattikoulu (perustutkinto), ammattitutkinto ja erikoisammattitutkinto. Dah, mut ei sitä lukio koulutusta en siis ole minkään arvoinen. Kiitos pohjalainen.
lapsia ei vielä ole, ensivuoden puolella sitten.
Naimisissa.
Työskentelen kunnallisessa liikelaitoksessa.
Äänestin perussuomalaisia.
Vihainen aina silloin tällöin, kirvestä halkoon ja viha puis.
Olen liki stereotyyppi.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."