News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-09-26 Markku Heikkilä: Jokin on muuttunut Suomessa

Started by Roope, 27.09.2011, 00:51:46

Previous topic - Next topic

Nestori K Kunnari

Yllättävän PS-myönteinen vaikutelma artikkelista jäi, kun sen luki kokonaan. Heikkilän suurin pelko tuntuu olevan äärioikeiston vallankaappaus PS:ssa.

Tai toisin sanoen nettinatsi Halla-ahon kaapattua vallan maltilliselta Soinilta on odotettavissa Ritavuoren aikojen palaavan kaikessa loistossaan. :)

Luotsi

Quote from: Oami on 27.09.2011, 22:37:32
Kun täällä nyt ilmeisesti on paljon näitä Halla-ahon kannattajia, niin voisiko joku heistä kertoa, missä on tuo Heikkilän kirjoituksessaan mainitsema foorumi? Itse kun en ole vielä huomannut eikä hänkään sitä kirjoituksessaan nimeltä sano.

Epäilen kyseessä olevan jonkun salaliittolaisille varatun Hommasäikeen! Milloin se paljastuukaan?
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Atte Suomalainen

Quote from: Noottikriisi on 27.09.2011, 09:25:51
Äärioikeistoahan ovat nykyään kaikki jotka uskaltautuvat epäilemään oikeistovasemmiston uutta monikultturismiglobalismiuskontoa.

Itse olen erityisen paha tapaus koska en ole ainoastaan maahanmuuttokriittinen vaan maahanmuuttovastainen, en islamkriittinen vaan islamvastainen, en (EU-)liittovaltiokriittinen vaan liittovaltiovastainen.

Oikea paikkani olisi luultavasti työleirillä uudelleenkoulutettavana mutta toistaiseksi olen viranomaisten leväperäisyyden takia pystynyt tekemään myyräntyötäni käymällä töissä, maksamalla veroja ja huolehtimalla lapsistani ja muusta perheestä.

Olen myös jo yli 50 vuotta osannut teeskennellä täysin vaaratonta ja väkivallatonta lainkuuliaista kansalaista, kilttiä ja toisista huolehtivaa ystävää.

Jos minä edustan uhkaa arjen turvallisuudelle niin Hyvien Ihmisten kaavailemasta vankileirien saaristosta tulee hyvin laaja. Mahdollisesti jopa viisi miljoonaa suvaitsematonta suomalaista joudutaan internoimaan mutta ei hätää, Hyvät Ihmiset ovat valmiita tuomaan Suomeen miljoonittain parempia ihmisiä rakentamaan parempaa Hyvien Ihmisten Suomea. :)

Kiitos jälleen kerran. Tuo jää usein huomaamatta puhuttaessa kuvitelluista äärioikeistolaisista.

Teiskolainen

Quote from: Atte Suomalainen on 28.09.2011, 09:26:04
Äärioikeistoahan ovat nykyään kaikki jotka uskaltautuvat epäilemään oikeistovasemmiston uutta monikultturismiglobalismiuskontoa.

Itse olen erityisen paha tapaus koska en ole ainoastaan maahanmuuttokriittinen vaan maahanmuuttovastainen, en islamkriittinen vaan islamvastainen, en (EU-)liittovaltiokriittinen vaan liittovaltiovastainen.

Oikea paikkani olisi luultavasti työleirillä uudelleenkoulutettavana mutta toistaiseksi olen viranomaisten leväperäisyyden takia pystynyt tekemään myyräntyötäni käymällä töissä, maksamalla veroja ja huolehtimalla lapsistani ja muusta perheestä.

Olen myös jo yli 50 vuotta osannut teeskennellä täysin vaaratonta ja väkivallatonta lainkuuliaista kansalaista, kilttiä ja toisista huolehtivaa ystävää.

Jos minä edustan uhkaa arjen turvallisuudelle niin Hyvien Ihmisten kaavailemasta vankileirien saaristosta tulee hyvin laaja. Mahdollisesti jopa viisi miljoonaa suvaitsematonta suomalaista joudutaan internoimaan mutta ei hätää, Hyvät Ihmiset ovat valmiita tuomaan Suomeen miljoonittain parempia ihmisiä rakentamaan parempaa Hyvien Ihmisten Suomea. :)

Kiitos jälleen kerran. Tuo jää usein huomaamatta puhuttaessa kuvitelluista äärioikeistolaisista.

Kiitokset tuosta kirjoituksesta. Itse olen myös maahanmuuttovastainen ja islamvastainen. Erona tosin se, etten minä ole mikään mukava mies.

Maisterinna

Haluan kanssa omalta osaltani antaa kasvot (öö... tai avatarin) tälle väitetylle äärioikeistolle. En varmasti ole Foorumin ainoa hyvin kouluttautunut nuorehko naisihminen, joka kierrättää ja muutenkin kannattaa vihreitä arvoja (tosin ei Vihreitä arvoja), ei diggaa Aatun 30-40-luvun toimia, omistaa tuttuja miltei joka mantereelta, puhuu kieliä, on kiinnostunut muista kulttuureista jne.

Olen maahanmuuttokriittinen, koska minulla on huonoja kokemuksia tulisempien ja ihollekäyvempien kunniakulttuureiden miehistä, joita minua ei kiinnosta nähdä Suomessa enää yhtään suurempana joukkona kuin nykyisin. Olen ateisti ja nainen, joten tietenkin minua huolestuttaa jonkin uskontoryhmän kasvu - ryhmän, jonka normeihin kuuluu tiukka kuilu naisten ja miesten välillä. Lisäksi ymmärrän, että maailman köyhyyttä ja sotia ei sillä paranneta, että otetaan suurella rahalla tänne elättejä. Kehitysmaiden asioihin voidaan vaikuttaa vain paikan päällä: lisäämällä reiluin ehdoin tapahtuvaa kauppaa ja viemällä kehitysapuna tietotaitoa. Tilastotiedettä on sen verran tullut luettua, että ymmärrän ulkomaalaisten suuren yliedustuksen niin raiskaus- kuin työttömyystilastoissa. Lisäksi paljon matkustelleena olen nähnyt, että monikulttuuriset kaupungit eivät todellakaan ole mitään onneloita, vaan aiheuttavat lähinnä turvattomuuden tunnetta. Arvostan monia asioita suomalaisuudessa ja Suomessa, kuten rehellisyyttä, turvallisuutta ja sinisilmäisyyttä, ja siksi tahdon pitää Suomen enimmäkseen monokulttuurisena.

Sellaista ääriainesta!

CaptainNuiva

Laaja sen vankileirien saariston kuuluu ollakkin,milläpä sitä muutoin hoidettaisiin nykyisen maahanmuuttopolitiikan tuottama huoltosuhteen heikentäminen.

Kyllä se hakija vielä tulee,tiedostavien ihannoimassa neukkulassa haut hoidettiin näppärästi aamuyöstä koppi-autoilla joiden kyljissä isoilla "Lihaa" tai "Juokaa neuvosto-shampanjaa!"
Ehdottaisin öiden viettämistä kivenkolossa taikka maakuopassa koska sinä yönä kun kämppäsi eteen pysähtyy paku jonka kyljessä teksti "Suosikaa joukkoliikennettä" taikka "VR palvelee luotettavasti",on pakeneminen myöhäistä.
Näytösoikeudenkäynnissä erityisen raskauttavaksi katsotaan toimintasi muiden huolehtimisesta,sitä tullaan pitämään valtionvastaisena toimintana ynnä vihana jolla olet osoittanut että et usko tiedostavan byrokratian pystyvän huolehtimaan alammaisistaan.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."