News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Persujen mainos

Started by rontti4, 23.04.2009, 23:13:11

Previous topic - Next topic

M.E

Quote from: rontti4 on 24.04.2009, 21:38:54
Quote from: M.E on 24.04.2009, 21:24:10
Quote from: rontti4 on 24.04.2009, 20:45:23
--
Vai mikä on tuo mainittu "toinen puoli" jos se ei ole persut.

HOMMA alkaa haista!!   >:( >:( >:(

Tuo toinen puoli on tietysti parodiahorisontin takainen maailma. Vaihtoehtoinen mahdollisuus on tietysti, että kyseessä ovat esi-isien henget tuonpuoleisesta. Kyseessä ei siis ole mikään ristiriita.

Ja jos homma alkaa haista, niin sitten kannattaa varmaankin vaihtaa foorumia tai housuja.

Asialliseen kysymykseen saa siis muumeilua vastaukseksi.

Kertokaapas nyt kumpi adminstrasatoreista valehtelee vai valehtelevatko molemmat.
Soinimaisella toiminnalla on lyhyet jäljet.  ;D ;D

Minulta saa AINA muumeilua vastaukseksi, oli kysymys asiallinen tai asiaton.

No, jos siis suoraan sanotaan, minulla ei ole hajuakaan, missä mennään. Täällä on tietääkseni kolme adminia, joista yksi ei ole nyt paikalla. En tiedä kuka tai mikä toi tuon mainoksen portaaliin tai vastaa siitä. Jätin viestin ylläpidon ilmoitustaululle.

Kunnes minä saan uudet ohjeet Moskovasta, niin jatkan muumeilua ja virallista linjaa kritisoivia kohtaan. Olisi tosi kiva, jos ihmiset jaksaisivat odottaa virallista linjausta tästä asiasta.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

IDA

Kertokaapas nyt kumpi adminstrasatoreista valehtelee vai valehtelevatko molemmat.

Administraattorit eivät ole päivittäisessä yhteydessä toisiinsa. Näin luulisin, kun kummatkin pinnallisesti tunnen. Kukaan ei valehtele, vaan kaikki on kirjoitettu tänne täysin avoimesti. Mitään sellaista sumplimista mitä ei voisi julkisesti lukea täältä ei ole. Perustan tämän väitteeni vankkaan kokemukseen.

Sitä paitsi minähän vastasin sinulle asiallisesti. Sinä vain poimit sen vastauksen, jonka halusit :)

Yksilö

"Miksi näet rikan (neekeripusun) veljesi silmässä, mutta et näe malkaa (häpeämurhaa) omassa silmässäsi?"
Matti Palviainen- verkkousari

rontti4

Quote from: IDA on 24.04.2009, 21:47:42

Administraattorit eivät ole päivittäisessä yhteydessä toisiinsa. Näin luulisin, kun kummatkin pinnallisesti tunnen. Kukaan ei valehtele, vaan kaikki on kirjoitettu tänne täysin avoimesti. Mitään sellaista sumplimista mitä ei voisi julkisesti lukea täältä ei ole. Perustan tämän väitteeni vankkaan kokemukseen.

Sitä paitsi minähän vastasin sinulle asiallisesti. Sinä vain poimit sen vastauksen, jonka halusit :)

Vastauksessasi et ottanut kantaa administraattoreiden ristiriitaisiin väitteisiin, joten vastaustasi ei ollut tarvetta sen enempää kommentoida.

M.E
Politrukki
Global Moderator
sen sijaan vastasi

QuoteTuo toinen puoli on tietysti parodiahorisontin takainen maailma. Vaihtoehtoinen mahdollisuus on tietysti, että kyseessä ovat esi-isien henget tuonpuoleisesta. Kyseessä ei siis ole mikään ristiriita.

Ja jos homma alkaa haista, niin sitten kannattaa varmaankin vaihtaa foorumia tai housuja.

Siihen katsoin aiheelliseksi reagoida, vaikkei ehkä olisi kannattanut.  :( :(
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

tommi

Minun mielestäni tuo perussuomalaisten mainos pitäisi ottaa pois ja laittaa tilalle sellainen kohta kuin "Homman tukemat eurovaaliehdokkaat" ja näiden pärstäkuvat ja linkit vaalisivustoille.
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

IDA

Quote from: rontti4 on 24.04.2009, 21:55:23
Vastauksessasi et ottanut kantaa administraattoreiden ristiriitaisiin väitteisiin, joten vastaustasi ei ollut tarvetta sen enempää kommentoida.

Niin, mutta keskustelussa on kai kysymys siitä miksi PS:n mainos on etusivulla? Ei minullakaan ole aavistustakaan siitä kuka sen on sinne laittanut. Pystyn kyllä keskustelemaan siitä miksi se on siellä tai miksi sen pitäisi tai ei pitäisi olla siellä, mutta en näe tätä juttua mitenkään ongelmana.

PS:n lista on kuitenkin paras verrattuna muiden puolueiden listoihin. Katsellaan tilannetta uudestaan sitten maanantaina. Omasta mielestäni Jussin kannattaisi hyväksyä ehdokkuus ja sitten vain toimia PS:n suhteen niin, että odottaa miten he reagoivat ilman, että itse rupeaa polttamaan siltoja siihen suuntaan. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni, enkä itse ole tekemässä päätöstä. Jos olisin itse Jussin asemassa niin todennäköisesti olisin menettänyt hermoni jo aikoja sitten ja todennut, että pitäkää tunkkinne ( keep your tunk ;)) ja keskittynyt ontuvien runojen kirjoittamiseen.

Hommaforum Admin

Höpö höpö.

BOFH kirjoitti: "ei ylläpito ole aktiivisesti mainostajia houkuttelemassa vaan yhdeydenotot tulee ihan sieltä "toiselta puolelta" jos joku haluaa tuoda itseään ja/tai aatettaan julki"

Näin kävi, joskin pienellä varauksella.

Hommaforum admin kirjoitti: "perussuomalaiset ei ole itse ollut tuon mainoksen suhteen aloitteellinen."

Tämäkin pätee.

Vitsi on siinä, että olen postituslistalla, jonne tulleessa mailissa kommentoitiin näin: "Kannattaa .. levittää sanaa kampanjasivuista"

Näin tehtiin.

Lopputulema:

-> perussuomalaiset olivat asiassa aloitteellisia
-> perussuomalaiset  eivät olleet forumin suuntaan aloitteellisia

[EDIT: laitan seuraavaksi etusivulle toisen mainoksen. Lienee edellistä mieluisampi.]

Homma Admin

Homma ry antaa tästä sameita pohjamutia myöten mieltäkuohuttavasta asiasta virallisen tiedotteen maanantaina pidettävässä lehdistötilaisuudessa, joka televisioidaan tiistaina. Lehdistötilaisuus pidetään joko heti ennen tai heti sen jälkeen kun Juha Mäki-Ketelä allekirjoittaa Achrenin rasismia vastustavan julkilausuman.

Tilaisuus on vain valituille median edustajille. Don't call us, keep your tunk.

Have a nice day!
  :)

Pikipoika

Älkää hyvät hallitsijat kaikessa uhossanne nostelko housujanne liian ylös - saattaa sattua arkoihin paikkoihin. Ilman kaikkia hyviä (en itse kuulu niihin) ja puoluepoliittisesti sitoutumattomia kirjoittajia ei tätä koko foorumia olisi tässä laajuudessaan olemassa. Mielestäni tätä sivustoa ei kannattaisi laittaa millään tavalla näyttämään niin perussuomalaisidonnaiselta. Poliittinen sitoutumattomuus on Homman vahvuus. Banneri viestii muusta.

Hommanhan piti olla nosteessa.

Nyt haisee persut.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Ernst

Quote from: Homma Admin on 24.04.2009, 22:15:26
Homma ry antaa tästä sameita pohjamutia myöten mieltäkuohuttavasta asiasta virallisen tiedotteen maanantaina pidettävässä lehdistötilaisuudessa, joka televisioidaan tiistaina. Lehdistötilaisuus pidetään joko heti ennen tai heti sen jälkeen kun Juha Mäki-Ketelä allekirjoittaa Achrenin rasismia vastustavan julkilausuman.

Tilaisuus on vain valituille median edustajille. Don't call us, keep your tunk.

Have a nice day!
  :)

Meinaatteko sanoa, notta terve?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Manneri

Quote from: Pikipoika on 24.04.2009, 23:07:15

Nyt haisee persut.

Hommahan tuntuu tosiaan olevan laskussa, mutta ei mainoksen takia vaan näiden reaktioiden takia. Persujen listalla on asiaamme edistäviä ehdokkaita ja miksi heidän näkyvyytensä foorumilla olisi hommalle laskusuuntaista.

Pikipoika

Quote from: Manneri on 24.04.2009, 23:17:15

Nyt haisee persut.

Hommahan tuntuu tosiaan olevan laskussa, mutta ei mainoksen takia vaan näiden reaktioiden takia. Persujen listalla on asiaamme edistäviä ehdokkaita ja miksi heidän näkyvyytensä foorumilla olisi hommalle laskusuuntaista.

Sitoutumattomuus - rakkaani - sitoutumattomuus.

Olen siis huolissani. Homma on laajentunut ja kasvanut. Miksi tärvellä loistavaa kehitystä?

Elisa

Quote from: Jussi Halla-aho on 24.04.2009, 21:05:51
Kaikessa jääviydessäni ehdotan, että...

a)...mikäli olen ehdolla, kaikki ne, jotka äänestäisivät minua PS-ehdokkaana, äänestävät minua.

b)...mikäli en ole ehdolla, kaikki äänestävät omantuntonsa mukaisesti.

c)...kaikki ne, joilla ei ole omaatuntoa, äänestävät Halla-ahoa.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Ernst

Quote from: Elisa on 24.04.2009, 23:37:11

a)...mikäli olen ehdolla, kaikki ne, jotka äänestäisivät minua PS-ehdokkaana, äänestävät minua.

d)....kaikki äänestävät Halla-ahoa, oli hän ehdokkaana tai ei.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pöllämystynyt

Quote from: Manneri on 24.04.2009, 23:17:15

Nyt haisee persut.

Ei tästä keskusteluista voi päätellä Homman olevan nousussa eikä laskussa. Molemmat näkökannat ovat oikealla asialla, vain lähestyvät sitä eri tavalla. Itse asiassa Homma nousee koko ajan, jos mitataan vaikkapa suosion ja asialle omistautuneiden määrän kasvua, eikä tämä keskustelu varmaankaan siihen vaikuta juuri mitenkään.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Elisa

Quote from: M on 25.04.2009, 00:14:19
Quote from: Elisa on 24.04.2009, 23:37:11

d)....kaikki äänestävät Halla-ahoa, oli hän ehdokkaana tai ei.

e)...kaikki äänestävät Elisaa siinä vaiheessa kun Jussi ei ole eikä ole olematta ehdokkaana.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

hxv

Onko tämä Homma-forum vai Jussi-forum?

kgb

Mielestäni tätä sivustoa ei kannattaisi laittaa millään tavalla näyttämään niin perussuomalaisidonnaiselta. Poliittinen sitoutumattomuus on Homman vahvuus. Banneri viestii muusta.

Herra on sitten hyvä vaan ja lähtee sieltä sohvan pohjalta hankkimaan mieluisampia mainoksia. Ei pistetä lainkaan hanttiin, kunhan pysytään lain ja hyvän maun rajoissa.
Suosittelen lisäksi vaihtamaan kalsarit joskus, jos persus noin haisee nenään.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Pikipoika

Quote from: BOFH on 25.04.2009, 01:22:11
Mielestäni tätä sivustoa ei kannattaisi laittaa millään tavalla näyttämään niin perussuomalaisidonnaiselta. Poliittinen sitoutumattomuus on Homman vahvuus. Banneri viestii muusta.

Herra on sitten hyvä vaan ja lähtee sieltä sohvan pohjalta hankkimaan mieluisampia mainoksia. Ei pistetä lainkaan hanttiin, kunhan pysytään lain ja hyvän maun rajoissa.
Suosittelen lisäksi vaihtamaan kalsarit joskus, jos persus noin haisee nenään.

Kiitos toimeksiannosta! Komissioni on 20%. Hinnoitella voin ilmeisesti vapaasti?

Tuo empiiriseen tuoksuhavaintoon perustuva kerraston vaihtaminen on tietysti yksi tapa. Suosittelen myös anuksen seudun, ja koko alapään pesua samassa yhteydessä. Kokovartalosuihkua.
Itse vaihdan ns. intervalliperiaatteella, ja suihkun kanssa, lähes päivittäin.

Hyvä sivuston nomenklatuura, anteeksi vain, mutta Teillä on ehkä lievähkö lukihäiriö. Kirjoitin "persut", ei "persus".

Mutta hyvät toverit, toivon että ymmärrätte huoleni. Uusi hätäinen lukija voi ahtaasti tulkittuna kuvitella tulleensa Perussuomalaisten tukisivuille, jos ensimmäisten joukossa näkyy Perussuomalaisten mainos. Minun mielestäni tarvitsemme kaikkien nuivahkojen ja uteliaiden tuen. Kun ottavat asioista selvää, nuivistuvat varmasti.

Keskustelu tästä marginaalisesta aiheesta on ainakin minun kohdaltani päättynyt.

todellisuus

Quote from: Pikipoika on 25.04.2009, 13:04:30
Mutta hyvät toverit, toivon että ymmärrätte huoleni. Uusi hätäinen lukija voi ahtaasti tulkittuna kuvitella tulleensa Perussuomalaisten tukisivuille, jos ensimmäisten joukossa näkyy Perussuomalaisten mainos. Minun mielestäni tarvitsemme kaikkien [..] uteliaiden tuen. Kun ottavat asioista selvää, nuivistuvat varmasti.
Tästä olin itsekin huolissani. Mutta ylläpito tietysti itse saa päättää etusivun sisällöstä.
Oliko viestini huono? Lähetä palautetta yksityisviestillä, rakentava palaute kirjoitustyylistäni ja/tai huonosta ajattelumaailmastani otetaan ilolla vastaan.

Manneri

Quote from: todellisuus on 25.04.2009, 16:01:22
Mutta hyvät toverit, toivon että ymmärrätte huoleni. Uusi hätäinen lukija voi ahtaasti tulkittuna kuvitella tulleensa Perussuomalaisten tukisivuille, jos ensimmäisten joukossa näkyy Perussuomalaisten mainos. Minun mielestäni tarvitsemme kaikkien [..] uteliaiden tuen. Kun ottavat asioista selvää, nuivistuvat varmasti.
Tästä olin itsekin huolissani. Mutta ylläpito tietysti itse saa päättää etusivun sisällöstä.

Miksi uudet tulijat sitten kauhistuisivat, kun esillä on persujen mainos, jolla on ehdokkaina näitä nuivia, joita tulevat "nuivat" voisivat äänestää? Onko se haitta Hommalle, että useampi henkilö eksyisi Fredyn tai esimerksi Terhon sivuille?

todellisuus

Quote from: Manneri on 25.04.2009, 16:12:35
Quote from: todellisuus on 25.04.2009, 16:01:22

Miksi uudet tulijat sitten kauhistuisivat, kun esillä on persujen mainos, jolla on ehdokkaina näitä nuivia, joita tulevat "nuivat" voisivat äänestää? Onko se haitta Hommalle, että useampi henkilö eksyisi Fredyn tai esimerksi Terhon sivuille?
Eivät kauhistu, vaan kyllästyvät. "Ai, tämä on taas tälläistä valheellista vaalimainontaa, jonkun puolueen omat sivut". Ne, joita tälläinen oikeasti häiritsee eivät ole täällä nillittämässä vaan lopettavat lukemisen mainoksen nähtyään ja palaavat seuraamaan Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa netti-TV:stä.
Oliko viestini huono? Lähetä palautetta yksityisviestillä, rakentava palaute kirjoitustyylistäni ja/tai huonosta ajattelumaailmastani otetaan ilolla vastaan.

June

Quote from: Jaku on 23.04.2009, 23:44:02
Quote from: IDA on 23.04.2009, 23:19:20
Minusta kannattaisi toimia niin, että valitsijayhdistys ei lähtisi Perussuomalaisia vastaan. Jos PS:n johto haluaa lähteä valitsijayhdistä vastaan, niin se on sitten sen asia. Sillähän on koko ajan ollut aloite käsissään: Se halusi heittää kymmeniä tuhansia ääniä hukkaan.

Väkisinkin tulee vastakkain asettelu jos Jussi lähtee muulta kuin Persujen listalta.

.Itse ainakin haluisin mielelläni antaa ääneni Persuille ja toisaalta JH-A olisi henk. kohtanen suosikki

Toivottavasti Homman etusivulle saataisiin Homma kelvolliset ehdokkaat kun vaalit lähtevät kunnolla käyntiin.

Niinpä. Jos JHa ei ole vaaleissa on Freddy kyllä varteenotettava ehdokas
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

M.E

Kiitämme palautteesta ja lupaamme harkita mainospolitiikkaa uudelleen ensi viikolla. Mikäli teillä ei tule mieleen enää uusia perusteluja ja näkemyksiä, niin toivomme, että ette toistaisi itseänne tässä ketjussa.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Kari Kinnunen

Minusta kun alkaa vaikuttaa että kaikki ketjut joissa mainitaan PerSut muuttuvat ensimmäisen sivun jälkeen juupas/eipäs ketjuiksi.

ajatusrikos18

Miksi et olisi ehdolla? Voisitko sanoa 3750 kannattajalle, että kiitos tuesta, mutta enpä nyt lähde ehdokkaaksi?

Elisa

Quote from: ajatusrikos18 on 25.04.2009, 20:15:03

Miksi et olisi ehdolla? Voisitko sanoa 3750 kannattajalle, että kiitos tuesta, mutta enpä nyt lähde ehdokkaaksi?

Ministeriön pitää vielä hyväksyä lista.

hxv

Quote from: Elisa on 25.04.2009, 20:34:46
Quote from: ajatusrikos18 on 25.04.2009, 20:15:03

Ministeriön pitää vielä hyväksyä lista.

Siihenhän homma ei kyllä tulee kaatumaan, ministeriö takuuvarmasti hyväksyy listan.

James Hirvisaari

Minä olen jo julkisesti ilmoittanut, että oma ääneni menee ilman muuta Jussi Halla-aholle, mikäli hän on ehdokkaana. Itse asiassa rohkenen kehottaa kaikkia muitakin mm-kriittisiä tyystin unohtamaan puolueuskollisuuden näissä vaaleissa.

KK

Meinasin jo luulla, että 3500 nimeä vakuutti KD:n, mutta ei nyt ihan sentään.