News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yle vierailu

Started by Juho Eerola, 14.09.2011, 21:20:37

Previous topic - Next topic

Juho Eerola

ttw

Erittäin hyviä vastauksia kysymyksiin. Tälläiset ohjelmat on hyviä missä on aikaa vastailla rauhassa sekä myös useita aiheita tai kysymyksiä käsitellään. Tuli puolueasiaa, poliisien resurssia, maahanmuuttoa ja monta muuta. Kannattaa kuunnella tuo ohjelma.
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Marko Parkkola

Hyvinhän se meni. Toivoisin, että joku laskisi joskus, jossain, jotenkin, maahanmuuton kustannukset ja hyödyt. Jonkinlainen taselaskelma, josta näkisimme kuinka paljon punaisella loppusumma olisi.

Pikku Jaska

Quote from: Marko Parkkola on 14.09.2011, 22:35:09
Hyvinhän se meni. Toivoisin, että joku laskisi joskus, jossain, jotenkin, maahanmuuton kustannukset ja hyödyt. Jonkinlainen taselaskelma, josta näkisimme kuinka paljon punaisella loppusumma olisi.

Maahanmuutto itsessään on hyöty.

ttw

Quote from: Pikku Jaska on 15.09.2011, 00:16:21

Riippuu maahanmuuton laadusta. Itä-eurooppalaiset metallimiehet, japanilaiset, kiinalaiset tai intialaiset tiedemiehet ja insinöörit on varmasti ihan hyödyksi. Kotoutuvatkin ihan itsekseen ja saattavat jopa sulautua kantaväestöön. Muslimimaista taas harvemmin tulee vastaavaa ainesta sekä kotouttaminen on ongelmallista tai jopa mahdotonta.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Marko Parkkola on 14.09.2011, 22:35:09

Tarkoittaako tämä loogisesti, että maastamuutto on haitta?

Kyborg

Quote from: ttw on 15.09.2011, 00:34:11

Riippuu maahanmuuton laadusta. Itä-eurooppalaiset metallimiehet, japanilaiset, kiinalaiset tai intialaiset tiedemiehet ja insinöörit on varmasti ihan hyödyksi. Kotoutuvatkin ihan itsekseen ja saattavat jopa sulautua kantaväestöön. Muslimimaista taas harvemmin tulee vastaavaa ainesta sekä kotouttaminen on ongelmallista tai jopa mahdotonta.

PS edustaja Juho Eerola puhui eilen (14.9.11) Ylen haastattelussa jotain muistaakseni +400M€ kustannuksista per annum (korjaa toki J jos aihetta!) jos kyseessä on ns. pelkkiin tulonsiirtoihin perustuvaa maahanmuuttoa ilman työllistymistoiveita.

Laskelmat hän oli tehnyt itse, koska esim. edellisen maahanmuuttoministerin asenteen varmasti kaikki tiedämme.
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Pikku Jaska

Quote from: Kyborg on 15.09.2011, 11:38:19
Laskelmat hän oli tehnyt itse, koska esim. edellisen maahanmuuttoministerin asenteen varmasti kaikki tiedämme.

Ja mikäs se mahtaa olla?

Kyborg

Quote from: Pikku Jaska on 15.09.2011, 11:48:43

Ja mikäs se mahtaa olla?

Kuuntele vaikka tuo audioklippi ja pidä korvat auki.

Vihje: Myönteisen vastakohta?
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Pikku Jaska

Quote from: Kyborg on 15.09.2011, 11:52:16

Ja mikäs se mahtaa olla?

Hah ette siis uskalla puhua asioista suoraan tällä foorumilla, vaan puhutte asioista vihjaillen jne. Hävetkää! Kaipa minun tulee sitten itse kuunnella se audioklippi ja selvittää vastaus suureen kymysykseen.

Marko Parkkola

Minä vaadin foorumilta vain valmiita, jäsenneltyjä, totuuksia.

Kyborg

Quote from: Pikku Jaska on 15.09.2011, 11:55:08
Quote from: Kyborg on 15.09.2011, 11:52:16

Ja mikäs se mahtaa olla?

Hah ette siis uskalla puhua asioista suoraan tällä foorumilla, vaan puhutte asioista vihjaillen jne. Hävetkää! Kaipa minun tulee sitten itse kuunnella se audioklippi ja selvittää vastaus suureen kymysykseen.

Jos et tiedä edellisen maahanmuuttoministerimme Astrid Thorsin asennetta mm. maahanmuuton kustannusten selvittämiseen niin suosittelen että luet ja kuuntelet muutaman muunkin teoksen ja tallenteen liittyen maamme nykytilaan.

- Nim. Professori

ttw

Ja mikäs se mahtaa olla?

Asteroidi ei halunnut tehdä minkäänlaista tutkimusta tai laskelmaa maahanmuuton kustannuksia vaikka sitä pyydettiin. Thorsin ajatus ruotsin tie on suomen tie sekä maahanmuuton piikki auki koska myös islmistiset partaradikaalit ovat suuri rikkaus ja voimavara.

ttw

googlen hakukenttään:

astrid thors site:http://hommaforum.org

maahanmuuttoministeri site:http://hommaforum.org

Kyborg

Quote from: Pikku Jaska on 15.09.2011, 12:12:40
Kiitoskia vastauksesta! En ymmärrä mitä ihmiset pelkäävät täällä.

Edustamme maan suurinta vihafoorumia, jossa vihaa pursuaa joka lauseesta ja jossa kaikkea sanomaamme voidaan käyttää joko suorasti (tai paljon mieluummin jopa epäsuorasti) meitä vastaan. Tämän vuoksi kommunikoimme ainoastaan salaisella koodikielellä suoria vastauksia vältellen. Kirjoita Googleen sana "viha" ja löydät meidät.

- Nim. Professori

Roope

Ja mikäs se mahtaa olla?

Maahanmuuttoministeri Thors ilmoitti keväällä 2010 eduskunnassa, että silloisessa taloudellisessa tilanteessa ja koska ministeriöllä on tärkeämpiä tehtäviä kuten kotouttamislain valmistelu, koska selvitys saattaisi "yksinkertaistaa todellisuutta liian paljon" ja myös "tilasto-ongelmiin" viitaten, hän torjuu hallintovaliokunnan pyynnön (josta ministerillä ei perustuslain mukaan ole oikeutta kieltäytyä) selvittää kotouttamisen kustannukset ja Suomen perheenyhdistämiskäytäntöjen etuisuudet muihin EU-maihin nähden.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Nummisuutari

Hyvä haastattelu. Suosittelen kuunneltavaksi.

Terveiset myös kotkanpojalle Juholle. Pidä lippu korkeella ja sama asenne.

t.sielt kans
Myrskyn jälkeen ei välttämättä tule poutasää.

Nestori K Kunnari

Sirkkanen kuulosti jokseenkin demareita äänestäneeltä. Tuota jankkausta/miinoitusyritelmiä ei jaksanut seurata loppuun saakka, mutta hyvin ja kärsivällisenä kuulustelijaa kohtaan kuului Eerola vastailevan.

Juho Eerola

Kiitoksia palautteesta. Tuo ohjelma tehtiin muuten pari tuntia ennen sitä sotilasjunttakohua. Voi olla että olisi olleet pikkaisen eri kysymykset, jos ohjelma olisi tehty joskus iltapäivän puolella.

Juho Eerola

Quote from: Voitto-Taisto on 16.09.2011, 11:19:48
Ajattele, jos causti olisi alkanut haastattelun aikaan, ja Hesarin toimittaja olisi soittanut suoraan lähtetykseen ja kysynyt kommentteja.

Ohjelmassa tuli taas esiin maahanmuuton kustannukset. Ne olisi nyt hyvä selvittää, koska se todella kiinnostaa ihmisiä ja vastaukset ovat aina arvailuja tai seikkaperäisiä arvioita. Ei se pitäisi niin mahdoton tehtävä olla. Saadaan ne kustannukset selville muistakin asioista.

Kentältä kuuluu hirveä itku kadonneen tukkasi perään.

Onneksi tukka ei radiosta näy. Se muuten kasvaa kohisten taas ja vuoden päästä olen taas kuin Alice Cooper konsaan.