News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-09-20 A2 Teema: Vihailta

Started by qwerty, 13.09.2011, 21:09:20

Previous topic - Next topic

tosipaha

Quote from: Nissemand on 20.09.2011, 22:21:49
"kaikki suomalaiset ei kato jääkiekkoo" Mutinaa kuului jostain taustalta ;D

Se eturivin partasuu. Sai Simonin hauska pointti liikaa nauruja niin piti vähän nurista. Ehkä ärsyttävin tyyppi keskustelijoista.

IDA

Quote from: Lalli IsoTalo on 20.09.2011, 22:16:49
Milla voisi opetella artikuloimaan selvemmin. Pointti vähän kadoksissa, kiertelee, kaartelee. Varttinuiva?

Kyllä Milla taitaa ihan rutinuiva olla, mutta hän on aina huolissaan moniäänisyydestä, sananvapaudesta ja opposition äänestä.
qui non est mecum adversum me est

nuristo

Niin on, onneksi suurin osa nuorista on globalisoitunut

Zarquon

Sakkeus

"Maahanmuuttajat löytävät hienot piirteet meidän kulttuurista ja maasta ja voidaan yhdessä iloita niistä."

Viitataanko tuossa taikaseinään.

Saippuakupla

Quote from: Origano on 20.09.2011, 22:23:27
Quote from: Lalli IsoTalo on 20.09.2011, 22:19:47
Li ei voi sietää kotia eikä isänmaata. Eikä uskontoa.

Ja vaikka ei sietäisikään, tekeekö se ihmisestä jotenkin huonomman?

Kuten sinipaitainen tyttö tällä sanoikin, ei ole vain yhtä oikeaa suomalaisuutta. Muistakaa se.

Sinähän tuon huonommuuden toit esiin, miksi oletat niin?

tjuguskegg

Kuten sinipaitainen tyttö tällä sanoikin, ei ole vain yhtä oikeaa suomalaisuutta. Muistakaa se.

Ainahan voi muuttaa muualle, jos ei tykkää olla täällä.

Tuhatkauno

KAUHEETA "NEEKERIT AFRIKKAAN" SANOTTU, mikä ilme unga nuorten tytöllä
Ei haukku haavaa tee, ellei halol' päähän lyö.

Ville Niinistö: " Kysymys ei ole siitä, mikä on laitonta, vaan siitä mikä on soveliasta poliittiselle päättäjälle."

nuiv-or

Voi ** tuota vihreää muijaa. 10k vuodessa tulvii.

Paulow presidentiksi, ja Jalonen myös.

vihapuhegeneraattori

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

ttw

Nyt meni Rostenin mustikkapiirakka kurkkuun Paulowin heitolle. Kovat kommunistit on rasisteja  ;D Vasuritytön ilme oli aika  :o
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

ilkka75

"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

Sakkeus

Li Andersson hermostui Paulowille. 8)

Miniluv

Sanoisin kyllä edelleenkin, että Vihreillä ei ollut oikeutta kastroida Suomen vaakunaeläintä. Munien poisto oli ainoa graafinen muutos, joka symboliin tehtiin Vihreiden käyttöön. Tuollainen ei ole sattumaa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Pliers

No on se omituista suomalaisuutta, jollei voi sietää maataan. Se ei varmaan ihmisestä ihmisenä huonompaa, mutta suomalaista maataan vihaavaa voidaan kyllä kyseenalaistaa.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

timooo

Huomattavasti vähemmän vihastuttavaa, kuin mitä odotin.

Onkohan teekkarihymni jo sensuroitu?

Zarquon

LambOfGod

Paulow yritettiin huutaa nurin Lin ja juontajan toimesta Chike pyysi puheenvuoron ja pyysi kuulla mitä hänellä oli sanottavaa. Pointsit.
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Hermo

Chike uhriutuu 2.luokan kansalaiseksi! Perkele!

Marko Parkkola

Stop the press! Chike on 2. luokan kansalainen.

Tuhatkauno

nyyh tämä maa pitää mua 2.luokan kansalaisena, lähettäkää sille lippu ykkösluokassa jonnekkin
Ei haukku haavaa tee, ellei halol' päähän lyö.

Ville Niinistö: " Kysymys ei ole siitä, mikä on laitonta, vaan siitä mikä on soveliasta poliittiselle päättäjälle."

kekkeruusi

Li ei sitten oppinut käytöstapoja lapsena ja sen huomaa. Hyljemies on kovasti tohkeissaan kun kaikki on niin rassissti.

nuiv-or

Chikeltä tuli pari fiksua lausetta.

Aksiooma

Vihreä Inka sekosi täysin logiikassaan. "Kun Vihreät ottivat Leijonan merkin vaalitunnuksekseen nousi siitä kamala haloo. Ihan kuin jotkut ryhmät olisivat halunneet omia Leijonamerkin itselleen".

;D

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Nissemand

"Mua nyt pidetään niin huonona!! Mä oon nyt niin uhri!!"

"Minä en ainakaan ole pitänyt huonompana, oletteko te muut?"

"No olipas fiksua!! Mut mä nyt oon kuitenki niin uhri!!"

Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

vihapuhegeneraattori

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Johannes Krauser II

Quote from: Miniluv on 20.09.2011, 22:27:05
Sanoisin kyllä edelleenkin, että Vihreillä ei ollut oikeutta kastroida Suomen vaakunaeläintä. Munien poisto oli ainoa graafinen muutos, joka symboliin tehtiin Vihreiden käyttöön. Tuollainen ei ole sattumaa.
Niin ovat jääkiekkoilijatkin sen kuohineet..

Bored.

Quote from: Hermo on 20.09.2011, 22:28:05
Chike uhriutuu 2.luokan kansalaiseksi! Perkele!
Chike on joko tosissaan loukkaantunut tai haluaa lisää Facebook-kavereita.
Molempi pahempi.

Nännijäkälä

Kuka oli valmis ostamaan Chikelle leijonakorun?