News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2008-12-22 HS: "Leppävaarassa ammuskeltiin parkkialueella"

Started by M.E, 22.12.2008, 20:09:41

Previous topic - Next topic

M.E

Taustalla ei liene monikylttyyri, sillä "tekoon epäiltynä poliisi etsii 1982 ja 1986 syntyneitä miehiä."

Mutta mistä sitä tietää, mikä on taustalla. Itse Leppävaarassa asuvana taustat kiinnostaisivat.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Lepp%C3%A4vaarassa+ammuskeltiin+parkkialueella/1135242264920
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Leon

Quote from: M.E on 22.12.2008, 20:09:41
Taustalla ei liene monikylttyyri, sillä "tekoon epäiltynä poliisi etsii 1982 ja 1986 syntyneitä miehiä."

Mutta mistä sitä tietää, mikä on taustalla. Itse Leppävaarassa asuvana taustat kiinnostaisivat.

Olisikohan ollut hevosella liian kuluneet hampaat?  ;D
Ex tenebris lux

Lazer Apparaten

Quote from: Leon on 22.12.2008, 20:10:53
Quote from: M.E on 22.12.2008, 20:09:41

Olisikohan ollut hevosella liian kuluneet hampaat?  ;D

Ei koska hevonen on paras siinä vaiheessa kun se oppii olemaan syömättä, ei tule kuluja.
Vidi Europae recens et mori

Nationalisti

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Esa N.

"Useita laukauksia ammuttiin käsiaseella Espoon Leppävaarassa maanantain vastaisena yönä. Ammuskelu sattui aamuyöllä Timpurinkuja 2:n parkkialueella. Poliisin tietojen mukaan kukaan ei vahingoittunut."

Käsiaseella?!1! Näkikö joku oliko ase kenties (pienois)pistooli vai revolveri? Luvallinen vai luvaton? Oliko jossain luodinrekikiä vai onko kyseessä vain starttipistooli, nallipyssy vai deko? (Dekon tapauksessa laukausäänet on tuotettu oraalisesti)

There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009