News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Nythän niitä tulee joka paikasta!

Started by Ernst, 22.04.2009, 15:34:23

Previous topic - Next topic

Ernst

Afgaaneja on alkanut tulla kaakkoisrajan yli Venäjältä kiihtyvään tahtiin, sanoo rajavartiosto. Luvattomia ylityksiä on todettu tänä vuonna jo 20, kun koko viime vuonna luvattomia ylityksiä oli yhteensä 16.

Toiminta on organisoitua ihmissalakuljetusta.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ketokukka

Kovasti on lapset venähtäneet niistä ajoista kun minä olin lapsi

"Lapsia Afganistanista" ;) Sallikaa nauraa - Luin muualta netistä että olivat ns. lapsia, kuva kertoi muuta

Quote from: M on 22.04.2009, 15:34:23
Afgaaneja on alkanut tulla kaakkoisrajan yli Venäjältä kiihtyvään tahtiin, sanoo rajavartiosto. Luvattomia ylityksiä on todettu tänä vuonna jo 20, kun koko viime vuonna luvattomia ylityksiä oli yhteensä 16.

Ernst

Quote from: Ketokukka on 22.04.2009, 18:19:31

"Lapsia Afganistanista" ;) Sallikaa nauraa - Luin muualta netistä että olivat ns. lapsia, kuva kertoi muuta

Mikä erinomaanen kuva?

CaptainNuiva

Olet selkeästi ulkona trendeistä.
Takavuosina lanseerattiin liukuva työaika...ja nyt uusinta uutta on ns.liukuva syntymäaika.
Tähän samaan viiteryhmään on jo lanseerattu liukuva ammattitaito, liukuva pakolaisuus/turvapaikan hakeminen/työperäinen ja/tai humanitäärinen maahanmuutto.
Kerää koko sarja! ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Ernst

Quote from: CaptainNuiva on 22.04.2009, 18:28:41

Olet selkeästi ulkona trendeistä.
Takavuosina lanseerattiin liukuva työaika...ja nyt uusinta uutta on ns.liukuva syntymäaika.
Tähän samaan viiteryhmään on jo lanseerattu liukuva ammattitaito, liukuva pakolaisuus/turvapaikan hakeminen/työperäinen ja/tai humanitäärinen maahanmuutto.
Kerää koko sarja! ;D

Niin on liukuvaa, mutta josko turvapaikkaharkinta ja maasta karkotus olisivat jämptin tiukat?

atte_h

Lakeja tulisi tiukentaa maahanmuutto asioissa, ja suomen alkuperäiskansan kasvu tulisi turvata. Suomen kansa & kulttuuri on rikkaus ja hieno juttu, tätä rikkautta ei saa vaarantaa tai altistaa muille kulttuureille.

Rajalla pitää mielestäni tehostaa valvontaa, jotta tänne kuulumattomat ja luvattomat ihmiset eivät pääsisi.

Uskon että tälläisiä laittomia maahanmuuttajia yrittää lisää vielä tulevaisuudessa, Suomen tulee turvata oma maa tälläisiltä. Eikös Ahtisaari(?) sanonut, että "ammutaan rajalle tarvittaessa" tai jotain tuollaista ?  ;D  :roll:

Ernst

Quote from: atte_h on 22.04.2009, 20:39:24
Lakeja tulisi tiukentaa maahanmuutto asioissa, ja suomen alkuperäiskansan kasvu tulisi turvata. Suomen kansa & kulttuuri on rikkaus ja hieno juttu, tätä rikkautta ei saa vaarantaa tai altistaa muille kulttuureille.

Rajalla pitää mielestäni tehostaa valvontaa, jotta tänne kuulumattomat ja luvattomat ihmiset eivät pääsisi.

Uskon että tälläisiä laittomia maahanmuuttajia yrittää lisää vielä tulevaisuudessa, Suomen tulee turvata oma maa tälläisiltä. Eikös Ahtisaari(?) sanonut, että "ammutaan rajalle tarvittaessa" tai jotain tuollaista ?  ;D  :roll:

Rautaa rajalle!

Hoff

Quote from: atte_h on 22.04.2009, 20:39:24

http://irc-galleria.net/view.php?nick=atte_hh sama mies?
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

atte_h

Sama rumilus kyllä kuin gallerian nahkapää, MIKSI KYSYT ?

Voimankäyttöä ei saa pelätä, mutta itse kannatan rauhanomaisia vaihtoehtoja, esim antaa tukirahaa että maahanmuuttajat muuttavat pois täältä.

Hoff

Quote from: atte_h on 22.04.2009, 20:46:06
Sama rumilus kyllä kuin gallerian nahkapää...

Voimankäyttöä ei saa pelätä, mutta itse kannatan rauhanomaisia vaihtoehtoja, esim antaa tukirahaa että maahanmuuttajat muuttavat pois täältä.
;D ;D ;D Paras. Ikinä.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

Hoff

MIKSI KYSYT ?
Aattelin vain varmistaa oletko sama uljas isäm maan ylpeys.

atte_h

Quote from: Hoff on 22.04.2009, 20:50:05
MIKSI KYSYT ?

Miksi yrität solvata ?
Jo tälläinen käytös kertoo ehkä sinustakin paljon? Todella lapsellista...
En tiedä olenko isänmaan ylpeys, mutta tämä maa on isänmaani ja siitä tykkään ja sen kansasta, en tykkää vieraasta tänne kuulumattomasta kansasta. Mielestäni se on luonnollista että ihmiset pysyvät siellä mihin on syntynyt ja kehittynyt, ei ole tervettä sekoittaa eri kulttuureita ja kansoja.

citizen

Koe-erät on vasta työnnetty rajan yli. Sitten vasta kun tulee yli 100 kuukaudessa syntyy keskustelua ja rassisteiksi leimaamista.
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

Hoff

Quote from: atte_h on 22.04.2009, 20:53:27
Quote from: Hoff on 22.04.2009, 20:50:05
MIKSI KYSYT ?

Miksi yrität solvata ?
Jo tälläinen käytös kertoo ehkä sinustakin paljon? Todella lapsellista...
En tiedä olenko isänmaan ylpeys, mutta tämä maa on isänmaani ja siitä tykkään ja sen kansasta, en tykkää vieraasta tänne kuulumattomasta kansasta. Mielestäni se on luonnollista että ihmiset pysyvät siellä mihin on syntynyt ja kehittynyt, ei ole tervettä sekoittaa eri kulttuureita ja kansoja.
Anteeksi ;D ;D Mäki tykkään Kansasta  En kuitenkin niin paljon, että ajaisin pääni kaljuksi ja leikkisin nassikkaa.

Miksi liityit Hommaforumiin?

apexi

Quote from: Hoff on 22.04.2009, 21:00:59
Samaa voisi varmaan kysyä sinulta. Näin sivusta seuraamalla voin sanoa, että näyttäisi aika tekopyhältä tuo touhusi.
"See computers are racist because they make them too hard to use. They need to make them easy like TV, so people in the community can have good jobs. Computers are made by whites and chinese, and they don't like it when we try to get ahead."
-Rakim, Oakland.

atte_h

Ajattelin katsella minkälaisia kirjoituksia täältä löytyy ? Miksi tätä kysyt ?

Onko se jotenkin väärin että tykkään pukeutua siten miten tykkään, ja tykkään myös kaljusta, mielestäni se sopii minulle eikä muiden mielipiteet paljon kiinnosta...

Onse KUMMA juttu kun 1 skini rupeaa noin paljon kiinnostamaan, HANKI ELÄMÄ ?

Ja mitä nassikkaa leikin ? tarkoitat ilmeisesti natsia ?
Onkose ongelma jos ihannoin 3valtakuntaa, ja olen kiinnostunut 2maailmansodasta sekä olen kansallissoalismiin tutustunut ja todennut sen hyväksi, minulle sopivaksi aatteeksi JA tiedän että vertaat minua niihin jotka ovat kiljupäissään kadulla huutelemassa ihmisille, itse kutsun heitä boneheadeiksi, jotka eivät tiedä asioista mitään ja haluavat leikkiä kovia ja vihaavat/ arvostelevat tietämättä asioista mitään. http://www.kansallissosialismi.org/kansalli.php

Hoff

Necro

Quote from: Hoff on 22.04.2009, 21:10:29
I rest my case. :)

Jospa Hoff antaa modejen huolehtia käyttäjien "laadusta".
"Maailmassa monta on ihmeellistä aasia"

atte_h

Mielestäni Hoff:in tapaiset "häiriköt" tulisi laittaa kuriin, jo on kumma ku pitää ruveta offtopic:ina kyselemään minusta ja vittuilemaan

Bored.

Henkipatto

"...humans are really free only when at liberty to compete, even if inadvertently, if only for defence, even if risks and opportunities are socially buffered. For a naturally evolved organism the ultimate form of liberty is the freedom to defend its genetic interests."  --Frank Salter

Hoff

Pyydän anteeksi kaikilta. Olin liian provokatiivinen ja ehkä hieman tylsistynyt. Nyt lähden ulos ottamaan happea.

Deloch

Quote from: Bored. on 22.04.2009, 21:17:31
Quote from: Hoff on 22.04.2009, 21:10:29
I rest my case. :)
Tuollaiset ajojahdit ovat täysin turhia.

Samaa mieltä. Mielestäni keskusteluissa ei pitäisi henkilön taustan, päälaen karvoituksen tai yleisten arvojen vaikuttaa ratkaisevasti, vaan käytöstavat, mielipiteet (sekä niiden perustelut) ja yleinen asiallisuus.

Asiasta: Mitä kyseisille rajanylittäjille tapahtuu? Jotenkin on vahva mielikuva siitä että he voisivat lampsia anomaan turvapaikkaa kun ovat maahan päässeet livahtamaan. Uutisista jäi hieman epäselväksi tämä kohta.

Maisterinna

Vielä elokuussa luvatonta rajanylitystä tutkittiin valtionrajarikoksena.
http://www.coastguard.fi/rvl/bulletin.nsf/PFBD/125E852EF1DF7E6CC225749B002AB14C?opendocument

Uusimman Afganistan-tapauksen osalta rikoksesta ei enää hiiskuta.

atte_h

Mielestäni siitä maasta mistä luvaton ihminen on tullut, tulee hänet palauttaa takaisin omaan maahan, vaikka hän tai kuka tahansa tätä vastustaisi. Emme me ja koko Eurooppa voi auttaa kaikkia kansoja, se nimittäin kostautuu meille eurooppalaisille.

Dies Irae

Quote from: Maisterinna on 22.04.2009, 21:48:51
Vielä elokuussa luvatonta rajanylitystä tutkittiin valtionrajarikoksena.
http://www.coastguard.fi/rvl/bulletin.nsf/PFBD/125E852EF1DF7E6CC225749B002AB14C?opendocument

Uusimman Afganistan-tapauksen osalta rikoksesta ei enää hiiskuta.

Eiköhän tuotakin "tutkita" valtiorajarikoksena. Teko täyttää valtiorajarikoksen (RL 17:7) tunnusmerkistön. Mutta, mutta... pykälään liittyy myös rajoituslauseke:

"Valtionrajarikoksesta ei tuomita ulkomaalaista, joka pakolaisuuden perusteella hakee turvapaikkaa tai oleskelulupaa Suomessa."

Elikkäs juttu tutkitaan, mutta tuomiota ei tule ja kohta on jo Suomessa perhesiteitä tai poistuminen on mahdotonta teknisestä syystä. Kyseessä on siis "monikulttuurinen hätävarjelu", joka oikeuttaa rikoksen tekemiseen. Näin se menee sen jälkeen, kun loikkari sanoo "asylum" tai vaikka viittoo haluavansa anoa turvapaikkaa.

atte_h

Kyllä  on sairaita lakeja....  ??? :o

Necro

Asiasta: Mitä kyseisille rajanylittäjille tapahtuu? Jotenkin on vahva mielikuva siitä että he voisivat lampsia anomaan turvapaikkaa kun ovat maahan päässeet livahtamaan. Uutisista jäi hieman epäselväksi tämä kohta.

Juu, luulen ettei rajanylityksestä kummoisia sanktioita tule ja siitä vaan turvapaikkapaperit vetämään. Venäjän rajalla ongelma on luonnollisesti vain Venäjältä pois pääsy, ei Suomen viranomaiset.
"Maailmassa monta on ihmeellistä aasia"

Dies Irae

Quote from: Necro on 22.04.2009, 22:21:30

Juu, luulen ettei rajanylityksestä kummoisia sanktioita tule ja siitä vaan turvapaikkapaperit vetämään. Venäjän rajalla ongelma on luonnollisesti vain Venäjältä pois pääsy, ei Suomen viranomaiset.

"Eikä tässä vielä kaikki!" Sieltä vastaanottokeskuksestakin saa lampsia pihalle miten huvittaa, jos tuntuu siltä, että turvapaikkaa/oleskelulupaa ei irtoa. Metsälän vastaanottokeskus/säilöönottoyksikkö tekee tässä poikkeuksen. Ainakaan vielä ei ole löytynyt niin lahjakasta seiväshyppääjää, vaikka väkeä on varmasti vieraillut siellä Sergey Bubkankin kotiseuduilta.

Hauki

Quote from: apexi on 22.04.2009, 21:05:07
Quote from: Hoff on 22.04.2009, 21:00:59
Samaa voisi varmaan kysyä sinulta. Näin sivusta seuraamalla voin sanoa, että näyttäisi aika tekopyhältä tuo touhusi.
Miten niin? Erittäin olennainen kysymys kuulapäälle. Tekopyhyyttä olisi suhtautua pilottimiehiin tai stalinisteihin tasavertaisina keskustelukumppaneina.

Quote from: atte_h on 22.04.2009, 21:17:09
Mielestäni Hoff:in tapaiset "häiriköt" tulisi laittaa kuriin, jo on kumma ku pitää ruveta offtopic:ina kyselemään minusta ja vittuilemaan
Joku pitäisi laittaa kuriin, siitä olen samaa mieltä. Mieluusti se, joka jo allekirjoituksellaan polkee palstan sääntöjä.