News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Pelkäätkö lähettää kannattajakorttia?

Started by kaksinaismoralismirules!, 21.04.2009, 16:38:44

Previous topic - Next topic

Pöllämystynyt

Vaikka olen täällä vain nimimerkki voidakseni soluttautua kiusallisen lähelle monikultturisteja ja selvittääkseni heidän synkät juonensa, laitoin kyllä nimeni tälle "tappolistalle". Niin laittoi moni minua epävarmempikin. Jostain syystä tämä ei pelota lainkaan. Ei pelottaisi, vaikka alkaisivat vainota. Minä tiedän oikeuteni, enkä kunnioita vähääkään sellaisia vallanpitäjiä ja virkamiehiä, jotka eivät tiedä olevansa asemassaan vain palvelemassa kansaa.

Mitä törkeämpää sortoa, sitä kriittisempiä ihmiset ovat, ja sitä nopeammin pystytetään barrikadit, joiden yli vapaus johtaa kansaa.

(http://i41.tinypic.com/nzwpe.jpg)
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

ekto

Suurin osa hommalaisistakin on täällä kait sen takia, että pitivät nykyistä meininkiä hölmönä ja epäoikeudenmukaisena. Jos valtio lisää hölmöä ja epäoikeudenmukaista toimintaa, niin silloin meillä on enemmän hommalaisia...

MustaLeski

No ei todellakaan pelottanut. Eikä pelota vaikka nimi julki tulisikin. Koen mokukritiikin, sananvapauden, mielipiteenvapauden ym. sen verran tärkeiksi asioiksi, että olen niiden takia valmis kärsimään :)

Mutta, muiden kirjoittamattomuus ei ole mun asia vaikka sisäistän sen ettei mikään muutu jos ei iso sakki toimi. Toimi. Toimi.

Ernst

Quote from: Del on 21.04.2009, 18:39:47
Quote from: M on 21.04.2009, 18:27:40
No miksi sinä elät sen naisen kanssa?

2 tenavaa

Ok. Samoin. Rakkauttakin. Vaimo on minuakin nuivempi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Hippo

Minusta yhteiskunnassamme on jotain mätää jos tällainen kysymys edes esitetään. Siis, että täytyykö pelätä kirjoittaa jotain kannattajakorttia? Täytyykö pelätä jos käyttää perustuslain takaamia kansalaisoikeuksia?

Jos näitä ajatuksia on ihmisillä niin siiheen auttaa vain se, että mahdollisimman moni allekirjoittaa tämän ko. kannattajakortin. Vain yhdessä voimme taistella sisäämme asetettua hirviötä vastaan.

CaptainNuiva

Tuotaa...en oikein ymmärrä miksi pitäsi pelätä?
Pelätä puolustaa oikeutta elää ja olla tämä yhteiskunnan sääntöjen/normien mukaan?
Nuo kannattajakortit ovat kaikkea muuta kuin laittomia ja jos joku minulle tulee selittämään että hänen mielestään ne eivät ole ihquja niin selittäjällä on siihen oikeutensa.
Jos taasen joku tulee tämmöisen perusteella uhkailemaan niin sitten ei uhkailijalla ole ihqua.

Itse kirjoitan lähes jatkuvasti nimimerkillä mutta silloin kun mennään perimmäisten kysymysten äärelle, asioihin joista en suostu neuvottelemaan eli vakaumuksellisiin juttuihin, saatan tilanteesta riippuen kirjoittaa nimelläni.
Kirjoitin äsken Arja Alhon blogiin kommentin omalla nimelläni, koskien lapsien naittamisen hyväksymistä islamilaiseen avioliittoon, minun vakaumukseni on että tämmöinen lapsien elämän tuhoaminen jonkun himojen vuoksi ei todellakaan käy ja vaikka politiikot näköjään voivat myydä itsensä, minun vakaumukseni ei ole kaupan.
Yksi lysti vaikka tulisi itse A.Tammi oveni taakse shariansa kanssa selittämään että tyttölapsia on sopivaa painaa kun ollaan aviossa niin voin vakuuttaa että siinä porrastasanteella ei ole hetken kuluttua kuin sandaalit ja palanen kaapua.

Tahtoo siis sanoa että jos alkaa pelkäämään kaikkea niin sille pelkäämiselle ei sitten loppua tule.
Toki ymmärrän että jonkinlainen balanssi pitää elämässään jokaisella olla pelkojen suhteen, riippuen siitä että kenen etuja milloinkin katsoo mutta ei pitäisi  harrastaa itsepetosta pelon varjolla.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Serika

Nimeni on jo sellaisella tappolistalla että melkoisen karhunpainin kävin itseni kanssa kortin lähettämisestä. Lopullisen päätöksen tein vasta äsken en lähetä, korttini päätyisi teettämään ylimääräistä työtä ja riskeihin nähden nimiä on jo tarpeeksi. Kiitän siis uudemman kerran mitä nöyrimmin kortin lähettäneitä, teidän ansiosta minullakin on syy äänestää.

rapa-nuiv

Listauduin kiireesti jo ensimmäiseen tuhanteen. Oikeastaan melkein toivon listan vuotavan julkisuuteen. Vähän haluaisinkin "jäädä kiinni".
Veikkaan muutaman vuoden päästä kirjoittamatta jättäneiden vielä katuvan.

Tännekin kirjoittelen nimimerkillä lähinnä, koska työnantajani(=minä itse ) haluaa säilyttää kaupallisen riippumattomuuteni. Itsenäinen ammatinharjoittaja joutuu suhtautumaan kaikkeen julkiseen esiintymiseensä mainoksena ja brändinrakennuksena.
Jaxuhali !

tgr

En kyllä miettinyt hetkeäkään.
Tosin en millään tavalla sitoutunut tuolla teolla äänestämään Halla-ahoa (mikäli ehdolla). Katsotaan se numero sittemmin, maahanmuuttopolitiikka ei sentään maailman ainoa asia ole, vaikka tärkeä aihe onkin.
--
Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen - J.K. Paasikivi