News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Pelkäätkö lähettää kannattajakorttia?

Started by kaksinaismoralismirules!, 21.04.2009, 16:38:44

Previous topic - Next topic

kaksinaismoralismirules!

Kannattajakortissa vaaditaan seuraavat asiat.

1)Nimi täydellisenä
2)syntymäaika
3)katuosoite, postinumero sekä postitoimipaikka.

Kannattajakortti on siis sama kuin antaisi äänestyskäyttäytymisesi mahdollisesti vihamieliselle taholle, joka haluaa leimata sinut ja hankaloittaa elämistäsi kaikin mahdollisin tavoin. Ihan kuin itäblokin maissa jossa oli "erivärisiä" äänestyskortteja eri ehdokaille jotta voitiin tunnistaa viholliset.

Minä EN em syistä ole lähettänyt kannattajakorttia , koska katson Suomen sanavapauden ja demokratian olevan kyseenalaisessa tilanteessa. Monikohan käyttäytyi samalla tapaa?

Nyt seuraakin sitten kysymys , että kuka tarkistaa nämä kannattajakortit siellä Valtion päädyssä ja miten ne luetteloidaan/arkistoidaan? Älkää vain sanoko , että oikeusministeriössä jossa on jo "ohjeistettu" näissä "rasisminvastaisisssa" toimissa.

Maltillinen

Onneksi kovin moni muu ei ajattele kuten sinä, sillä juuri tuollainen ajattelua tuhoaa demokratian.
Itse uskallan seisoa ääneni takana, ihan omalla nimelläni.
Cuiusvis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare. /
Kuka tahansa voi erehtyä, mutta vain typerys toistaa samat virheet.

Martel

QuoteKannattajakortti on siis sama kuin antaisi äänestyskäyttäytymisesi mahdollisesti vihamieliselle taholle, joka haluaa leimata sinut ja hankaloittaa elämistäsi kaikin mahdollisin tavoin.

Höpö, höpö. Kannattajakortin voi täyttää vain senkin vuoksi, että tykkää että ihmisillä on erilaisia valinnanvaihtoehtoja. Demokratiaa ei ole, jos ei ole valinnanvaraa. Toisekseen, eiköhän se korttikampanja ala olla loppusuoralla. Tavoite on jo saavutettu.

Media tekisi Hommalle suuren ^^^:n, jos kaivaisi nimet esiin ja alkaisi retostelemaan. Lukuisat aivan muista syistä allekirjoittaneet netsittyisivät aika perusteellisesti. Ihmismieli toimii sillä tavoin.

Embo

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 21.04.2009, 16:38:44
Minä EN em syistä ole lähettänyt kannattajakorttia , koska katson Suomen sanavapauden ja demokratian olevan kyseenalaisessa tilanteessa. Monikohan käyttäytyi samalla tapaa?

Vaikeneminen ja pelkääminen ei ole oikea tapa. Jos luopuu jonkin pikkupelon vuoksi demokraattisesta oikeudestaan vaikuttaa asioihin, tuo oikeus menee sen siliän tien. Ei siihen sitten mitään valtakunnansyyttäjän poliittisia oikeudenkäyntejä tarvitakaan. Itsesensuuri ja suomettuminen hoitaa Hommanvvv.

Ei, kansalaisuuteen kuuluu uskallus!

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Maltillinen on 21.04.2009, 16:42:02
Onneksi kovin moni muu ei ajattele kuten sinä, sillä juuri tuollainen ajattelua tuhoaa demokratian.
Itse uskallan seisoa ääneni takana, ihan omalla nimelläni.
Eikö oikeusministeriössä jo "ohjeistuksineen" ole aloitettu demokratian tuhoaminen?

Eurooppalainen

1)Nimi täydellisenä
2)syntymäaika

Kannattajakortti on siis sama kuin antaisi äänestyskäyttäytymisesi mahdollisesti vihamieliselle taholle, joka haluaa leimata sinut ja hankaloittaa elämistäsi kaikin mahdollisin tavoin. Ihan kuin itäblokin maissa jossa oli "erivärisiä" äänestyskortteja eri ehdokaille jotta voitiin tunnistaa viholliset.

Minä ainakin lähetin kortin, jotta Jussi Halla-aho pääsee ehdolle, mutta minä en misään tapauksessa kannata hänen äänestämistään.

En aio misään tapauksessa äänestää Jussi Halla-ahoa. Tehtäkööt asia selväksi.

Miten joku voi tehdä sellaisen älyllisen loikan, että valitsijayhdistyksen jäsenet kannattavat Jussi Halla-ahon valintaa ja äänestävät häntä?

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Eurooppalainen on 21.04.2009, 16:48:59

Minä ainakin lähetin kortin, jotta Jussi Halla-aho pääsee ehdolle, mutta minä en misään tapauksessa kannata hänen äänestämistään.

Miten joku voi tehdä sellaisen älyllisen loikan, että valitsijayhdistyksen jäsenet kannattavat Jussi Halla-ahon valintaa ja äänestävät häntä?
No jos asiasta voisi tehdä tilastollisen otannan niin todenäköisesti aika pieni prosentti käyttäytyisi niinkuin sinä. Demokratiassa ja äänestämisessä puhutaan massoista eikä yksilöistä.

Tätähän en tietty voi todentaa saatika antaa viitettä.

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Embo on 21.04.2009, 16:47:55

Vaikeneminen ja pelkääminen ei ole oikea tapa. Jos luopuu jonkin pikkupelon vuoksi demokraattisesta oikeudestaan vaikuttaa asioihin, tuo oikeus menee sen siliän tien. Ei siihen sitten mitään valtakunnansyyttäjän poliittisia oikeudenkäyntejä tarvitakaan. Itsesensuuri ja suomettuminen hoitaa Hommanvvv.

Ei, kansalaisuuteen kuuluu uskallus!

Eivät kaikki halua vaikeuksia tai barrikadeille riehumaan. Ei 70-luvusta ja 70-lukulaisuudesta ole niin pitkää aikaa ja tuolloin puolueen jäsenkirja oli ainoa avain jopa siivoojan hommiin. Kyllähän nykypäivän Suomessakin istutaan/jatkuvasti painostetaan yksilö pois työpaikalta joka ei suostu liittymään tiettyyn liitoon.

http://keskustele.sak.fi/index.php?m=1&a=2&areaId=1&id=26

Samanlaista asiaa löytyy opiskelijajärjestöistä.

Luotsi

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 21.04.2009, 16:38:44Minä EN em syistä ole lähettänyt kannattajakorttia , koska katson Suomen sanavapauden ja demokratian olevan kyseenalaisessa tilanteessa. Monikohan käyttäytyi samalla tapaa?

Juu kaikki menee hyvin kun pidät pääsi kiinni ja teet vain mitä käsketään  :o
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Eurooppalainen

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 21.04.2009, 16:52:24

No jos asiasta voisi tehdä tilastollisen otannan niin todenäköisesti aika pieni prosentti käyttäytyisi niinkuin sinä. Demokratiassa ja äänestämisessä puhutaan massoista eikä yksilöistä.

Minä haluan, että Jussi Halla-ahon kannattajat pääsevät ulos koloistaan äänestämään, koska näin on tasavallassamme tarkoitettu asioiden kulkevan.

Ståhlberg päästi SDP:n heti ensimmäisiin eduskuntavaaleihin mukaan 1919 vaikka ei varmasti äänestänyt Tanneria.

Mäntsälän kapinalliset saivat Svinhufvudin Suomessa perustaa oman puolueen, IKL:n, vaikka isänmaallinen kansanliike olikin syyllistynyt kumoukselliseen toimintaan.

Kekkonen ei koskaan vaientanut perustuslaillisia, Tuure Junnilaa ja muita kriitikoita.

jne

jne

Ja jos otetaan ulkomainen esimerkki niin Vladimir Iljits Lenin oli vastustajiensa Imperiaalisen Saksan agentti, jolla Venäjän valtion sotatahto murrettiin. Äänestikö Keisari Vilhelm Leniniä ja oliko hän kommunisti?

Martel

Tehtäköön nyt selväksi, että vaikka kuntavaaleissa äänestin Perussuomalaisia ja vaikka allekirjoitin heidän listoiltaan kaupunginvaltuutettuna olevan Jussi Halla-ahon (sit.) valitsijayhdistyksen kannattajakortin, irtisanoudun mitä jyrkimmin Perussuomalaisten äänestämisestä tulevissa eurovaaleissa.

Mitä jyrkimmin!!1!

Embo

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 21.04.2009, 16:55:58
Eivät kaikki halua vaikeuksia tai barrikadeille riehumaan.

Barrikadeille ei tarvitse lähetä, jos toteuttaa kansalaisuuttaan jo ennalta. En ymmärrä, mitä vaikeuksia kannattajakortin täyttämisella voisi olla.

Kääntäen, jos kannattajakortin täyttämisellä aiheuttaa itselleen vaikeuksia, ne voi aina julkistaa. Hyvä esimerkki on tämä Vähemmistövaltuutettu valppaana -tapaus.

Liero

QuoteWe're all scared. You hid in that ditch because you think there's still hope. But "kaksinaismoralismirules!", the only hope you have is to accept the fact that you're already living in Muslim state. And the sooner you accept that, the sooner you'll be able to function as a Halla-aho warrior is supposed to function. Without mercy. Without compassion. Without remorse. All war depends on it.

http://www.youtube.com/watch?v=tKYJLfWqTBY

Harri Eerikäinen

Kyllä me teemme liian helpoksi sen elämisen mallin tuhoamisen jonka tahtoisimme säilyttää, jos vain tyydymme jättäytymään pelossamme ja mukavuudenhalussamme pahantahtoisten voimien hallittaviksi. Se osuu ennemmin tai myöhemmin omaan nilkkaan.

stadilainen

1)Nimi täydellisenä
2)syntymäaika

Älyllinen loikka? nyt ainakin loikkasi minun älyni yli , en todellakaan tajua tällaista selitystä? Vaatiiko se humanistin koulutuksen ?
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

TH

Kuulin luotettavalta taholta, että kun ministeriö on saanut kannattajakortit, alkaa oikeusministeri Tuija Braxin käskystä Suuri Rasisminvastainen Operaatio. Toukokuun aikana kaikki Halla-ahon valitsijayhdistykseen liittyneet voivat odottaa yöllä Supon miesten koputusta kotioveltaan. Yö ja usva odottaa.  ;D

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Del on 21.04.2009, 17:17:54

Empirialla sen voi tehdä. Muuta keinoahan ei ole.

Itse sain kerättyä Halla-aholle 5 nimeä. Kaikki tulevat myös äänestämään JHa:a.

Tuttuja/sukulaisia jotka eivät suostuneet allekirjoittamaan oli kymmenisen kappaletta. Heistä n. puolet silti äänestää Jussia eivät vain uskaltaneet kirjoittaa nimeään lappuun.
No tässähän on jo pikkasen tilastonpoikasta kun arvellaan äänestymiskäyttäytymistä per allekirjoitettu kannattajakortti.

Historiaa nyt jokatapauksessa on jo tehty. Nyt uteliaana seuraamme miten pitkälle noste riittää eli toivottavasti oikeujutun detaljit pulpahtavat mediaan jollain tapaa uudestaan esiin ja mistä se juttu oikein lähti liikeelle(median jonka kyllä epäilen pitävän nyt suunsa kiinni tahallaan asiasta)

kaksinaismoralismirules!

Quote from: TH on 21.04.2009, 17:23:25
Kuulin luotettavalta taholta, että kun ministeriö on saanut kannattajakortit, alkaa oikeusministeri Tuija Braxin käskystä Suuri Rasisminvastainen Operaatio. Toukokuun aikana kaikki Halla-ahon valitsijayhdistykseen liittyneet voivat odottaa yöllä Supon miesten koputusta kotioveltaan. Yö ja usva odottaa.  ;D
Mää en muuten nauraisi tolle heitolle kun olen vihreiden puheita seurannut. Siellä liikuu oikeasti mielipiteitä miten voisi rajoittaa sanavapautta.

EL SID

1)Nimi täydellisenä
2)syntymäaika

Nyt seuraakin sitten kysymys , että kuka tarkistaa nämä kannattajakortit siellä Valtion päädyssä ja miten ne luetteloidaan/arkistoidaan? Älkää vain sanoko , että oikeusministeriössä jossa on jo "ohjeistettu" näissä "rasisminvastaisisssa" toimissa.

naapuri pelkäsi vaimonsa reaktioita niin kovaa, että joutui käymään täyttämässä paprilapun meillä ja salaa.
Eli jotkut tuntuvat pelkäävän enemmän muiden ihmisten, kuin valtiovallan toimia.

EL SID

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 21.04.2009, 16:52:24

itse olen toiminut kuten eurooppalainen, ja käyttäydyn samaten äänestyskopissa, eli Jussi sai korttini, jotta pääsisi ehdokkaaksi, mutta en kuitenkaan tule äänestämään häntä. Otaksuisin, että moni Persuja lämpimästi ajatteleva toimi samoin.

Tommi Korhonen

Itse en pelännyt lähettää kannattajakorttia. Se oli tärkeä teko, vaikka olikin vain yksi allekirjoitus purossa! (Se etten pelännyt voi johtua siitä että olen kannattajakortteja käsitellyt itsekin ja allekirjoittanut muutamia muitakin, ja tiedän suurinpiirtein mistä siinä on kysymys.)

Mutta pelkäsin kyllä vähän puhua tuosta ääneen työpaikkani käytävillä, sen verran vastarantaiseksi on media saanut kuvan luotua. Eli osittain ovat suvaitsevaisto siellä saaaneet maaperää minultakin. :-/ Tosin reaktiot olivat hyviä, ja muutamalta sain heti allekirjoituksen, joiltakin taas epäuskoista naurua (ei pilkallista ainakaan minua kohtaan).

Vaikea aihe siis markkinoitavaksi, mutta kuten yllä esitetään, niin kyllä liikkuu. Jussin läpipääsyhän (jos hän olisi ehdokkaana) ei olisi välttämättä mitenkään automaattinen, mutta äänisaalis todennäköisesti huomattava.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Ernst

Vaalithan kuuluvat muistaakseni OM:n hallinnonalaan. Ja nämä kannattajayhdistystiedot ovat julkisia (katso: julkisuuslaki). Lehteen niitä ei saa painaa, mutta muuten kuka tahansa voi käydä kysymässä, ketkä' ne 3000 olivat  :o

Mutta mitä vittua, ihmiset! Ette kai te nyt oikeasti pelkää jotakin vainoa tai tietovuotoja? Tämähän alkaa muistuttaa Algeriaa. Yksi algerialainen kaverini kertoi, että siellä saa elää rauhassa, kunhan ei sekaannu politiikkaan. Minä sanoin hänelle, että meillä länsimaissa politiikkaan osallistumista pidetään hyveenä - ihmisillä on poliittisia oikeuksia ja niitä pitää käyttää!

Jos joku alkaa teitä vainota tällaisen takia, niin täytyy kaiketi kaivaa se suunnitelma 2 mapista d ja perustaa taas se suojeluskunta.

Älkää tulko käymään, mutta soitelkaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Timo Hellman

Quote from: TH on 21.04.2009, 17:23:25

Rikkihapon ja lapioiden kysyntä onkin kuulemma noussut.  :D
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

kaksinaismoralismirules!

Läpihän ei käytännössä voi mennä eli se vaatisi jotain totaalista äänten vyöryä jos yksi vastajulkisuuteen ponnahtanut nimi ja jota vielä mollataan kovaa kyytiä julkisuudessa (kunnes julkisuus totesi että nyt on paras jo vaieta).

Perussuomalaisille oli jo avautummassa läpimurto politiikassa , mutta menivät ja hajoittivat puolueensa. Harkiten kun asia olisi tehty niin olisi neuvoteltu seuraavassa hallituksessa kahdesta-kolmesta ministeristä. Melkoinen onnepotku hallituspuolueille ja Demareilla tämä Perussuomalaisten päätös.

Nyt sitten vaan täytyy toivoa , että kukaan propellipää ei mene söhläämään jotain harkitsematonta jonkun Astrid Thorsin kanssa ja asiaa saataisi osoitettua maahamuuttokriittisten tekosiksi. Täytyy vain toivoa , että Astrid puhuu , puhuu ja tekee paaaaaaljon asioita kaikessa rauhassa. Tosin yksi tyyppi taisi jo kokoomuksesta hiffata asian ja blokkasi osan äänistä kokoomuksen suuntaan.

kaksinaismoralismirules!

Quote from: M on 21.04.2009, 18:02:08

Jos joku alkaa teitä vainota tällaisen takia,
Väitätkö jo että ei ole vainottu? Taitaa jo oikeusprosessissa olla käsiteltävänä yksi asia ja oikeusprosessiahan voidaan jo katsoa painostukseksi/häirinnäksi.

ekto

Suomen valtio on kyllä sen verran munaton instituutio, että sitä ei tarvitse pelätä. Eihän täällä muuta tehdä kuin silitellä rikollisten päitä ja pyydellä muiden tekoja anteeksi...

En siis ole mikään anarkisti jne, mielestäni suomi on vielä ihan kiva paikka asua ja hommat vielä jokseenkin toimii, mutta huonolta näyttää. Nyt jos joskus kannattaa olla aktiivinen.

Sitä paitsi siiselien ja murmelien ansiosta politiikka on viimeinkin mielenkiintoista...

Ernst

Quote from: kaksinaismoralismirules! on 21.04.2009, 18:14:12

Jos joku alkaa teitä vainota tällaisen takia,
Väitätkö jo että ei ole vainottu? Taitaa jo oikeusprosessissa olla käsiteltävänä yksi asia ja oikeusprosessiahan voidaan jo katsoa painostukseksi/häirinnäksi.

Onhan Jussi syytteessä ja kohta varmaan oikeudessa, mutta kuka kannattaja on? Kannattajakortin takia? Täällä kannattaa ilmoittautua. Katsotaan yhdessä, mitä voimme tehdä.

Jos itse joudun vaikeuksiin, haen turvapaikkaa Sveitsistä. Mielenkiintoista muten olisi, jos esimerkiksi Harri E menettäisi poliittisen vainon takia työnsä tai antifa kävisi hakkaamassa minut. Suomi ei ole oikein profiloitunut kansalaisiaan vainoavana maana...

Ernst

No miksi sinä elät sen naisen kanssa?

Eurooppalainen

Vaalithan kuuluvat muistaakseni OM:n hallinnonalaan. Ja nämä kannattajayhdistystiedot ovat julkisia (katso: julkisuuslaki). Lehteen niitä ei saa painaa, mutta muuten kuka tahansa voi käydä kysymässä, ketkä' ne 3000 olivat  :o

Mutta mitä vittua, ihmiset! Ette kai te nyt oikeasti pelkää jotakin vainoa tai tietovuotoja? Tämähän alkaa muistuttaa Algeriaa. Yksi algerialainen kaverini kertoi, että siellä saa elää rauhassa, kunhan ei sekaannu politiikkaan. Minä sanoin hänelle, että meillä länsimaissa politiikkaan osallistumista pidetään hyveenä - ihmisillä on poliittisia oikeuksia ja niitä pitää käyttää!

Jos joku alkaa teitä vainota tällaisen takia, niin täytyy kaiketi kaivaa se suunnitelma 2 mapista d ja perustaa taas se suojeluskunta.

Älkää tulko käymään, mutta soitelkaa.

Kyllä minä pelkään kovasti sitä, että tällä listalla olevan tulkitaan väärin perustein olevan Jussi Halla-ahon kannattaja. Nimen esiinkaivaminen ja heiluttelu julkisuudessa saattaa vaikeuttaa valintaa esimerkiksi SDP:n tai Vihreiden puheenjohtajaksi.

kaksinaismoralismirules!

Quote from: M on 21.04.2009, 18:21:43
Suomi ei ole oikein profiloitunut kansalaisiaan vainoavana maana...
Ei vai? Sekä ennen sotia että jälkeen sotien ja sekä oikealta että vasemmalta. Miksi luulet Supolta eli Valpolta lähteneen pidätysoikeudet?

Pöllämystynyt

Vaikka olen täällä vain nimimerkki voidakseni soluttautua kiusallisen lähelle monikultturisteja ja selvittääkseni heidän synkät juonensa, laitoin kyllä nimeni tälle "tappolistalle". Niin laittoi moni minua epävarmempikin. Jostain syystä tämä ei pelota lainkaan. Ei pelottaisi, vaikka alkaisivat vainota. Minä tiedän oikeuteni, enkä kunnioita vähääkään sellaisia vallanpitäjiä ja virkamiehiä, jotka eivät tiedä olevansa asemassaan vain palvelemassa kansaa.

Mitä törkeämpää sortoa, sitä kriittisempiä ihmiset ovat, ja sitä nopeammin pystytetään barrikadit, joiden yli vapaus johtaa kansaa.

(http://i41.tinypic.com/nzwpe.jpg)
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

ekto

Suurin osa hommalaisistakin on täällä kait sen takia, että pitivät nykyistä meininkiä hölmönä ja epäoikeudenmukaisena. Jos valtio lisää hölmöä ja epäoikeudenmukaista toimintaa, niin silloin meillä on enemmän hommalaisia...

MustaLeski

No ei todellakaan pelottanut. Eikä pelota vaikka nimi julki tulisikin. Koen mokukritiikin, sananvapauden, mielipiteenvapauden ym. sen verran tärkeiksi asioiksi, että olen niiden takia valmis kärsimään :)

Mutta, muiden kirjoittamattomuus ei ole mun asia vaikka sisäistän sen ettei mikään muutu jos ei iso sakki toimi. Toimi. Toimi.

Ernst

Quote from: Del on 21.04.2009, 18:39:47
Quote from: M on 21.04.2009, 18:27:40
No miksi sinä elät sen naisen kanssa?

2 tenavaa

Ok. Samoin. Rakkauttakin. Vaimo on minuakin nuivempi.

Hippo

Minusta yhteiskunnassamme on jotain mätää jos tällainen kysymys edes esitetään. Siis, että täytyykö pelätä kirjoittaa jotain kannattajakorttia? Täytyykö pelätä jos käyttää perustuslain takaamia kansalaisoikeuksia?

Jos näitä ajatuksia on ihmisillä niin siiheen auttaa vain se, että mahdollisimman moni allekirjoittaa tämän ko. kannattajakortin. Vain yhdessä voimme taistella sisäämme asetettua hirviötä vastaan.

CaptainNuiva

Tuotaa...en oikein ymmärrä miksi pitäsi pelätä?
Pelätä puolustaa oikeutta elää ja olla tämä yhteiskunnan sääntöjen/normien mukaan?
Nuo kannattajakortit ovat kaikkea muuta kuin laittomia ja jos joku minulle tulee selittämään että hänen mielestään ne eivät ole ihquja niin selittäjällä on siihen oikeutensa.
Jos taasen joku tulee tämmöisen perusteella uhkailemaan niin sitten ei uhkailijalla ole ihqua.

Itse kirjoitan lähes jatkuvasti nimimerkillä mutta silloin kun mennään perimmäisten kysymysten äärelle, asioihin joista en suostu neuvottelemaan eli vakaumuksellisiin juttuihin, saatan tilanteesta riippuen kirjoittaa nimelläni.
Kirjoitin äsken Arja Alhon blogiin kommentin omalla nimelläni, koskien lapsien naittamisen hyväksymistä islamilaiseen avioliittoon, minun vakaumukseni on että tämmöinen lapsien elämän tuhoaminen jonkun himojen vuoksi ei todellakaan käy ja vaikka politiikot näköjään voivat myydä itsensä, minun vakaumukseni ei ole kaupan.
Yksi lysti vaikka tulisi itse A.Tammi oveni taakse shariansa kanssa selittämään että tyttölapsia on sopivaa painaa kun ollaan aviossa niin voin vakuuttaa että siinä porrastasanteella ei ole hetken kuluttua kuin sandaalit ja palanen kaapua.

Tahtoo siis sanoa että jos alkaa pelkäämään kaikkea niin sille pelkäämiselle ei sitten loppua tule.
Toki ymmärrän että jonkinlainen balanssi pitää elämässään jokaisella olla pelkojen suhteen, riippuen siitä että kenen etuja milloinkin katsoo mutta ei pitäisi  harrastaa itsepetosta pelon varjolla.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Serika

Nimeni on jo sellaisella tappolistalla että melkoisen karhunpainin kävin itseni kanssa kortin lähettämisestä. Lopullisen päätöksen tein vasta äsken en lähetä, korttini päätyisi teettämään ylimääräistä työtä ja riskeihin nähden nimiä on jo tarpeeksi. Kiitän siis uudemman kerran mitä nöyrimmin kortin lähettäneitä, teidän ansiosta minullakin on syy äänestää.

rapa-nuiv

Listauduin kiireesti jo ensimmäiseen tuhanteen. Oikeastaan melkein toivon listan vuotavan julkisuuteen. Vähän haluaisinkin "jäädä kiinni".
Veikkaan muutaman vuoden päästä kirjoittamatta jättäneiden vielä katuvan.

Tännekin kirjoittelen nimimerkillä lähinnä, koska työnantajani(=minä itse ) haluaa säilyttää kaupallisen riippumattomuuteni. Itsenäinen ammatinharjoittaja joutuu suhtautumaan kaikkeen julkiseen esiintymiseensä mainoksena ja brändinrakennuksena.
Jaxuhali !

tgr

En kyllä miettinyt hetkeäkään.
Tosin en millään tavalla sitoutunut tuolla teolla äänestämään Halla-ahoa (mikäli ehdolla). Katsotaan se numero sittemmin, maahanmuuttopolitiikka ei sentään maailman ainoa asia ole, vaikka tärkeä aihe onkin.
--
Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen - J.K. Paasikivi