News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-08-30 Ajankohtainen kakkonen: Mikseivät pakolaislapset kelpaa kunnille?

Started by Saippuakupla, 30.08.2011, 20:03:52

Previous topic - Next topic

MoonShine

Näissä kouluttamattomissa ja koulutuksen ulkopuolelle jäävissä nuorissa miehissä, joita valtaosa Suomeen haalituista turvapaikkaturisteista ja ankkurilapsista on, piilee AIKAPOMMI.

Tuleva aika tulee näyttämään toteen sen, että kun Taikasenä puretaan, alkaa viidakon laki.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Ernst

Quote from: Kurvari on 30.08.2011, 21:16:24
Ja varmaankin esimerkiksi siksi, että esimerkiksi Lieksassa on käymässä niin, että perheenyhdistämisen takia mamujen määrä on tuplaantumassa vuoden sisällä. Ja samalla kun valtion avustukset kaupungille loppuvat, ovat kuihtuvan kaupungin veronmaksajat lirissä.

Sama liri pitää kertoa sopivalla kertoimella noin x300. Sen verran on kuntia Suomessa. Koska vapaa liikkuvuus. Koska valtio maksaa takuuvuokran. Koska siksi voi asettua mihin tahansa kuntaan.

Tarkoitan nyt tietysti ongelmamaahanmuuttajaryhmiä, siis maahan ihmiskaupan ja -salakuljetuksen takai tulleita ei-pakolaisia, joilla on jonkinlainen lupa olla täällä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MoonShine

QuoteKoska valtio maksaa takuuvuokran. Koska siksi voi asettua mihin tahansa kuntaan.

Tää on kanssa hyvä, ensin Valden Taikaseinästä takuuvuokra itse valittuun asuntoon, itse valitussa kunnassa. Mieluummin rantamaisemalla tietty.

Sitten perustulo, vuokra, huonekalut, vaatteet, pesuaineet, pesukone, televisio, sähkö, ruoka, parturi, sanomalehti, tietokone, nettiyhteys, bussiliput, taxisetelit, harrastusmaksut jne. KELA/sossusta.
Harkinnanvaraista tukea voi saada niin paljon kun nauramatta kehtaa ja pystyy pyytämään.

Miten niin, eläminen ei muka olisi Suomessa ilmaista.
Vrt. armeijasta vapautuva nuori kantasuomalainen mies, ottaa vaan kaikki velaksi ja alkaa maksaa takaisin.

Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Pasi Kuikka

Vuoden verran olen surannut sivusta ja nyt Moonshinen takia jouduin rekisteröitymään :)

Samoja asioita olen ihmetellyt ja on täällä toki muitakin hyviä kirjoittajia. Yksi syy on myös muualla käytävä homman mustamaalaaminen vaikka tämä on yksi asiallisimmista keskustelufoorumeista.

nuiv-or

Quote from: MoonShine on 02.09.2011, 22:57:49
Harkinnanvaraista tukea voi saada niin paljon kun nauramatta kehtaa ja pystyy pyytämään.
Nauramattako täytyy näitä vaatia? Aika syrjyys  :(

Lahti-Saloranta

Quote from: MoonShine on 02.09.2011, 22:10:45
Näissä kouluttamattomissa ja koulutuksen ulkopuolelle jäävissä nuorissa miehissä, joita valtaosa Suomeen haalituista turvapaikkaturisteista ja ankkurilapsista on, piilee AIKAPOMMI.

Tuleva aika tulee näyttämään toteen sen, että kun Taikasenä puretaan, alkaa viidakon laki.
Sinäpä sen sanoit ja vielä ääneen.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista