News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-04-19 Voiman toimittaja järkyttyy - Timo Haaran haastattelu

Started by JT, 19.04.2009, 16:28:07

Previous topic - Next topic

mmm

Quote from: Martel on 19.04.2009, 23:53:09
Quote from: mmm on 19.04.2009, 23:47:52
On muuten jännä huomata miten paariafoorumilla syljeskellään niitä päin jotka puhuvat (niistä muista)yhteiskunnallisista tabuista.

Jos sattumalta tulkitsit käyttämäni termin "normipössyttelijä" päin syljeskelyksi, ehdotan että relaat hieman.
Rela jo valmiiksi kun lomalla ollaan. Toi piikki oli suunnattu yleisesti kaikkia niitä  kohtaan jotka luulevat tietävänsä millainen on Huumeidenkäyttäjä.Ilmaisin itseni huonosti.

edit: OT / huumeet
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Kari Kinnunen

Quote from: mmm on 19.04.2009, 23:55:02
Tarkoitatko, että et haluaa yhteiskuntaa, jossa terveet ihmiset / kohtuukäyttäjät maksavat addiktien sairastelut ja toilailut, kuten tupakan ja alkoholin suhteen on ollut tapana jo vuosia?

No kyllä minä hiukkasen tuolle kannalle taipuvainen olen. Viinan, tupakan ja ylensyönnin aiheuttamat ongelmat ovat hyvin pitkästi itseaiheutettuja ongelmia.

Aleksei

Quote from: Sosiaalinen konstruktio on 19.04.2009, 16:46:23
Onko jutun kirjoittaja muuten kuvassa oleva hemmo?

On. Tässä laajempi otos kuvia hänestä myspace-sivuiltaan.

SSampsa

QuoteToi piikki oli suunnattu yleisesti kaikkia niitä  kohtaan jotka luulevat tietävänsä millainen on Huumeidenkäyttäjä.Ilmaisin itseni huonosti.

Sinä sitten ilmeisesti tiedät millainen on huumeidenkäyttäjä? Oletko itse sellainen?

Hoff

Päihteistä on aiemmin puhuttu täällä:
http://hommaforum.org/index.php/topic,1145.0.html

Saataisiinkohan keskustelu taas eloon nyt kun väkeäkin on enemmän.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

mmm

Quote from: SSampsa on 20.04.2009, 02:11:45
QuoteToi piikki oli suunnattu yleisesti kaikkia niitä  kohtaan jotka luulevat tietävänsä millainen on Huumeidenkäyttäjä.Ilmaisin itseni huonosti.

Sinä sitten ilmeisesti tiedät millainen on huumeidenkäyttäjä? Oletko itse sellainen?

http://hommaforum.org/index.php/topic,1145.msg86167.html#msg86167

Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.