News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Homma-piknik Töölönlahdella pe 2.9.

Started by Heli, 17.08.2011, 21:43:35

Previous topic - Next topic

Heli

Quote from: Sininärhi on 22.08.2011, 10:03:07
Tulisin mielelläni, mutten ole henkisesti valmis. :D
Ehkä parin kuukauden sisällä saatan saapua jonkinlaiseen Homma-tapaamiseen. Ehkä. Jos uskallusta riittää. Epäilen.

Mutta pitäkää oikein hauskaa minunkin puolestani (:

Tule mukaan vaan, äläkä suotta mieti liikoja. Voithan aluksi vaikka väijyä meitä kauempaa, ja jos emme vaikuta aivan kammottavilta monstereilta, liity rohkeasti joukkoomme. Tai ota ensin pari rohkaisuryyppyä, kuten joku tuossa jo vinkkasikin.

Itsekin kävin vasta suht hiljattain ensimmäisen kerran Homma-tapaamisessa. Aluksi epäröin ja jännitin, ja melkein jätin menemättä. Onneksi kuitenkin menin.

Nyt siis kaikki mukaan Töölönlahdelle!

Sunt Lacrimae

Quote from: Heli on 23.08.2011, 21:31:04
Quote from: Sininärhi on 22.08.2011, 10:03:07
Tulisin mielelläni, mutten ole henkisesti valmis. :D
Ehkä parin kuukauden sisällä saatan saapua jonkinlaiseen Homma-tapaamiseen. Ehkä. Jos uskallusta riittää. Epäilen.

Mutta pitäkää oikein hauskaa minunkin puolestani (:

Tule mukaan vaan, äläkä suotta mieti liikoja. Voithan aluksi vaikka väijyä meitä kauempaa, ja jos emme vaikuta aivan kammottavilta monstereilta, liity rohkeasti joukkoomme. Tai ota ensin pari rohkaisuryyppyä, kuten joku tuossa jo vinkkasikin.

Itsekin kävin vasta suht hiljattain ensimmäisen kerran Homma-tapaamisessa. Aluksi epäröin ja jännitin, ja melkein jätin menemättä. Onneksi kuitenkin menin.

Nyt siis kaikki mukaan Töölönlahdelle!

Jep. Allekirjoittanut on myös aikeissa ilmestyä mestoille myöskin uudenuutena live-Hompanssina kun on noita vapaitakin, joten rohkeasti vaan kaikki muut uudet mukaan.

Play stupid games, win stupid prizes.

viking

Mukana ollaan, tosin varmaankin parin rohkaisuryypyn voimalla ;D
"Jos oma vaimoni lähtee torille ilman lupaani, tapan hänet. Tämä on meidän kulttuurimme."

Nangarharin maakunnan syyttäjän Abdul Qayumin

mannym

Ikäväkseni ilmoitan jättäväni väliin. Syynä erittelemättömät tapaukset perheessä. Pahoitteluni.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Heli

Ylihuomenna nähdään. Olen tulossa paikalle heti kuuden pintaan. Onko muita tulossa jo silloin tai piakkoin kuuden jälkeen? Jos muita ei ilmesty sinne seitsemään mennessä, lähden kotiin, vedän kalsarikännit ja syön leipomani käntyt ihan itse.

Lalli IsoTalo

Quote from: Heli on 31.08.2011, 18:08:33
Ylihuomenna nähdään. Olen tulossa paikalle heti kuuden pintaan. Onko muita tulossa jo silloin tai piakkoin kuuden jälkeen? Jos muita ei ilmesty sinne seitsemään mennessä, lähden kotiin, vedän kalsarikännit ja syön leipomani käntyt ihan itse.

Sen verran vielä, että kokoontumispaikka ei ole ihan lähellä rautatieasemaa. Raitsikka (mm. 4,10) voisi olla hyvä idea, jos kesäsandaalit hiertävät.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Pietari

Jos klo 18 oltaisiin Oopperatalon liepeillä, niin milloin sitten siirryttäisiin sinne Töölönlahdelle?

Eino P. Keravalta

Tulen 38 prosentin varmuudella. Tarkoitan siis Koskenkorvaa..

Noh, vakavasti puhuen, pyrin osallistumaan tähän syvälliseen ja eheyttävään kulttuuririentoon, mutta en tiedä varmaksi kuin vasta vähän ennen tapahtumaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Heli

Tapaamispaikka on siis Töölönlahdella, aivan Oopperatalon vieressä. Siinä on sellainen amfiteatteri ja pieni pyöreä lava. Jos nurmikko on kuiva, voisimme istuskella piknik-henkisesti nurmikolla (vilttien tai muiden alustojen päällä), mutta jos nurtsi on märkä, ehkä on parempi istua siinä amfiteatterin "penkeillä".

Paikan virallinen osoite on Mannerheimintie 38 ja siitä löytyy tietoa ja kuvia, kun kuukkeloi "Hesperian puiston teatteri". Olisikohan sinne rautatieasemalta kilsan verran matkaa. Nelonen ja kymppi pysähtyvät siinä melkein vieressä (ja kai seiskakin).

Voin antaa numeroni yksityisviestillä, jos annatte ensin oman nronne ja kerrotte oikean etunimenne.

Saippuakupla

Quote from: Lalli IsoTalo on 31.08.2011, 19:58:51

Sen verran vielä, että kokoontumispaikka ei ole ihan lähellä rautatieasemaa. Raitsikka (mm. 4,10) voisi olla hyvä idea, jos kesäsandaalit hiertävät.

Rautatieasemalta kävelymatka on noin 1200 metriä.

Kalevi Soilander

Sori Heli, mä en pääse huomenna.

Voisi ehkä kuitenkin ottaa tavaksi pitää Helsingissä Hommakerho perjantaisin aina muutaman viikon välein? Itselleni sopisi paremmin kuin keskiyöllä alkava keskiviikon kerho, ja perjantaina voisi joskus hommailla ihan sinne keskiyöllekin asti.

Ja jokainen Hommafoorumilla ilmaista mainostilaa saanut kansanedustaja voitaisiin velvoittaa käymään siellä ainakin kerran ihan vaalien välilläkin! ;)
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Heli

Quote from: Kalevi Soilander on 01.09.2011, 21:05:48
Sori Heli, mä en pääse huomenna.

Voisi ehkä kuitenkin ottaa tavaksi pitää Helsingissä Hommakerho perjantaisin aina muutaman viikon välein? Itselleni sopisi paremmin kuin keskiyöllä alkava keskiviikon kerho, ja perjantaina voisi joskus hommailla ihan sinne keskiyöllekin asti.

Ja jokainen Hommafoorumilla ilmaista mainostilaa saanut kansanedustaja voitaisiin velvoittaa käymään siellä ainakin kerran ihan vaalien välilläkin! ;)

:o Toivottavasti nyt edes joku tulee pitämään Keravan mainetta yllä.

Ehdotuksesi perjantaikerhosta on loistava. Minullekin sopii perjantait paremmin kuin arki-illat.

Lalli IsoTalo

Itselleni sopisi paremmin kuin keskiyöllä alkava keskiviikon kerho ...

Mitään keskiyöllä ala ...

Jos jokin perjantaitapaaminen järkättäisiin, niin "joka kuukauden eka perjantai" -tyyppinen vakipäivä voisi olla järkevä ratkaisu?
— Missä N, siellä R

Brandöt

Quote from: Lalli IsoTalo on 01.09.2011, 23:12:56

Jos jokin perjantaitapaaminen järkättäisiin, niin "joka kuukauden eka perjantai" -tyyppinen vakipäivä voisi olla järkevä ratkaisu?

Perjantaikerho olisi parempi vaihtoehto tännekin.  :)

dothefake

Tulisin mielelläni, mutta rahavarani eivät salli. Olen yrittäjä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kalevi Soilander

Quote from: Lalli IsoTalo on 01.09.2011, 23:12:56

Todellinen sisäpiirin illuminatien kerho alkaa vasta keskiyöllä... :-X

Tämä kuulostaisi minusta hyvältä. Varaan lokakuun ensimmäisen perjantain (7.10) jo nyt siltä varalta että muitakin kiinnostaa.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Eino P. Keravalta

Quote from: dothefake on 01.09.2011, 23:50:16
Tulisin mielelläni, mutta rahavarani eivät salli. Olen yrittäjä.

Ei se mitään. Tarjoan sinulle itäsaksalaista paloviinaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

Saattaa sataa. Jos peruutellaan, peruutellaan ajoissa.
— Missä N, siellä R

Saippuakupla

Mitenkä on, onko väkeä tulossa paikalle?

femacco

Heli on niin kiva et mäkin voisin tulla. Te muut ootteki sitte just ja just siedettäviä mut kyl mä teitäki kestän  :roll:

No ei vain. Ilmatieteen laitoksen sääennusteen mukaan Stadissa sataa tänään iltakuudelta. Mä olen varautunut huonoon ilmaan ostamalla tuulipuvun. Mulla on pinkki takki, pinkit housut ja pinkit kengät. Kynsilakka on myös pinkkiä ja vielä pitäisi jostain löytää pinkit korvasuojaimet.

Heli

Minä tulen, vaikka sataisi kaatamalla. Laitan päälleni jotain vaaleanpunaista, joten ainakin Sannan kanssa erotutaan hyvin nurmikon keskeltä.

Jos on ihan kamala koiranilma, lienee mukavinta siirtyä jonnekin sisätiloihin istumaan iltaa.

Lalli IsoTalo

klo 15:15 aurinko paistaa, sininen taivas, pari valkoista pilveä taivaalla
— Missä N, siellä R

Heli

Sää on edelleen mitä mainioin. Nyt Töölönlahdelle, hopi hopi. Ainakaan säätä ei voi käyttää tekosyynä tulematta jättämiseen.

Lalli IsoTalo

Kuvallista evidenssiä Töölönlahdella tapahtuneesta mielet räjäyttäneestä massatapahtumasta. Kuvissa kraniometrisia, tieteentarkkoja operaatioita.

Kaikkien kuvien naamat vaihdettu, paitsi Supon miesten.

Terveisin, Lalli ja Eino P. Keravalta
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

dothefake

Yleisökilpailuun vastaus: Ns. kylmää kalkkunaa lämmitetään.
-Tytti Tuppurainen

Läpeensä Nuiva

Quote from: Lalli IsoTalo on 02.09.2011, 20:48:49
Yleisökilpailu

A) Piknik-alueelta löytyi Ilkka Lipsasen esiintymishousut?

B) Hommalaiset käyvät tunnetusti kuumana, joten tässä käytetään kuumaverisyys hyväksi ja foliogrillataan? En kyllä tiedä mitä, veikkaisin jotain sianlihapitoista tai siankärsämöä?

C) Piknikmehusta kömpelöitynyt hommalainen ruttasi päähineensä? Huomioikaa näkymätön propelli kuvan alalaidassa.

D) SDP:n eduskuntaryhmän kesäkokous Porissa?
"Protestointi oli lähinnä metelöintiä, musisointia ja huumoria."
- Mathias Wåg, suvakki ja tutkiva toimittaja

"Täällä heiteltiin paukkupanoksia, ammoniakkia ja ilotulitteita."
- Mårten Gullang, poliisi

Rähmiksen sikolätti
www.sverigedemokraterna.se

Almost human

Quote from: Lalli IsoTalo on 02.09.2011, 20:18:24
Kuvallista evidenssiä Töölönlahdella tapahtuneesta mielet räjäyttäneestä massatapahtumasta. Kuvissa kraniometrisia, tieteentarkkoja operaatioita.

Kaikkien kuvien naamat vaihdettu, paitsi Supon miesten.

Terveisin, Lalli ja Eino P. Keravalta

Kuka oli kiljut keittäny ku tyttö noin vaan norjaa rupes haastamaan :D?
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

Lalli IsoTalo

Jos muita ei ilmesty sinne seitsemään mennessä, lähden kotiin, vedän kalsarikännit ja syön leipomani käntyt ihan itse.

Käntyt olivat loistavia!
— Missä N, siellä R

dothefake

Siis oliko Helin käntty käynyttä?
-Tytti Tuppurainen