News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-08-05 IL:Halla-aho ärähtää noitavainoista

Started by ElinaElina, 05.08.2011, 21:28:26

Previous topic - Next topic

ilmari3.

Kenenkään muslimius ei myöskään estä esimerkiksi minua arvostelemasta jyrkästi heidän omiksi tunnustamiensa opinkappaleiden kieroutunutta ja vaarallista luonnetta.

Itse olen viimeisen 12v aikana enimmäkseen työskennellyt muslimien kanssa(50/60%), en Suomessa, vaan siellä jossain,  reilua ja rehtiä väkeä ovat, tekevät pitkää päivää perheensä elannon eteen. Niin, ja työkunto aamuisinkin on taattu, ei asetyleeni haise.

On ihmeellistä, että täällä Suomessa asiat heittää kuperkeikkaa (näin foorumia tarkastellessa)... mutta eipä täällä Suomessa niiden maiden muslimeja juurikaan ole, joissa työskentelen.

Ernst

Quote from: ilmari3. on 08.08.2011, 23:54:03
Kenenkään muslimius ei myöskään estä esimerkiksi minua arvostelemasta jyrkästi heidän omiksi tunnustamiensa opinkappaleiden kieroutunutta ja vaarallista luonnetta.

Itse olen viimeisen 12v aikana enimmäkseen työskennellyt muslimien kanssa(50/60%), en Suomessa, vaan siellä jossain,  reilua ja rehtiä väkeä ovat, tekevät pitkää päivää perheensä elannon eteen. Niin, ja työkunto aamuisinkin on taattu, ei asetyleeni haise.

On ihmeellistä, että täällä Suomessa asiat heittää kuperkeikkaa (näin foorumia tarkastellessa)... mutta eipä täällä Suomessa niiden maiden muslimeja juurikaan ole, joissa työskentelen.

Hyvä kun kokemuksesi muslimeista ovat ok. Kokemuksesi ei silti muuta heidän opinkappaleidensa luonnetta saati vie pois oikeuttani arvostella kirjoituksiansa.

Ymmärtänet ehkä eron? Hate me or my stetson?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

ilmari3.

Ymmärtänet ehkä eron? Hate me or my stetson?

Stetson Ok ja sinäkin, kirjoituksesi ovat eräs tämän palstan suola.

Muslimeja en kuitenkaan lähtisi uskonnon vuoksi kivittämään, niin monia hyviä ja pitkäaikaisia kavereita työretkiltäni on tullut ja saanut tutustunut heidän arkielämään, samat probleemat siellä kuin meillä, ja samat ilotkin. Iloitsevat ja ovat ylpeitä kotimaastaan ja haluavat rakentaa kotimaataan tulevia polvia varten.

jupeli

Mikä poliittinen puolue luulee hyötyvänsä eniten Perussuomalaisten ja varsinkin tiettyjen kansanedustajien mollaamisesta?
Mitkä ovat sen puolueen kytkökset ja mihin sen valta perustuu?
Veikkaisinpa, että oikeat vastaukset ko. kysymyksiin poistaa sumun ja osoite löytyy.
Se tarkoittaa, että haparoiminen loppuu.
Se kenellä on valtaa ja omaisuutta eli mm. esim. omistuskytkökset tiedotusvälineissä sillä on osin näkyvä, mutta enemmänkin näkymätön valta.

Rantasaunojen oligarkiat lyövät löylyä ja kusetettu kansa haparoi sumussa uutisia kuunnellen ,lukien ja todellisen tiedon puutteessa niihin uskoen.
Perusteita ei tarvita, vain sumua silmille.

Lalli IsoTalo

QuoteHiltusen mielestä samanmielisten ihmisten yhteen kerääntyminen saattaa heikentää heidän todellisuudentajuaan.

Quote from: Veli Karimies on 06.08.2011, 20:03:55
Koin tämän hyvin ironisesti hauskana kommenttina. ;D

Quote from: Marko Parkkola on 08.08.2011, 09:15:52
Tarkoittaako tämä, että puolueet tulisi kieltää :D

Noh, jos tyhmyys tiivistyy joukossa, niin ainakin puoluekokouksien kokoa pitäisi rajoittaa!

Ensin pitäisi tietenkin selvittää mikä on tyhmyyden tiivistymisen vaatima kriittinen massa, jotta voitaisiin päätellä puoluekokousten suurin sallittu osallistujamäärä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

AstaTTT

Quote from: Lalli IsoTalo on 17.08.2011, 20:53:26
Noh, jos tyhmyys tiivistyy joukossa, niin ainakin puoluekokouksien kokoa pitäisi rajoittaa!

Ensin pitäisi tietenkin selvittää mikä on tyhmyyden tiivistymisen vaatima kriittinen massa, jotta voitaisiin päätellä puoluekokousten suurin sallittu osallistujamäärä.

Jos on kyse hallituspuolueista, maksimiosallistujamäärä on yksi.