News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-08-02 Demari: Halla-aho suututti Suomen muslimit

Started by mikkoellila, 02.08.2011, 15:02:51

Previous topic - Next topic

mikkoellila

Halla-aho suututti Suomen muslimit

– Minä tunnen Jussi Halla-ahon, ja tiedän hänen muslimivastaisuutensa. Minusta hänet pitäisi vaihtaa. Luulen, että kansalaiset eivät tätä asiaa ole tarkemmin miettineet, koska he eivät tarkkaan tiedä, mitä asioita hallintovaliokunta käsittelee. Suomen islamilainen yhdyskunnan sihteeri Pia Jardi sanoo.

– En halua kuvaani, enkä nimeäni lehteen. En tiedä, mitä seuraavaksi saattaisi tapahtua, merkittävässä asemassa Suomen Islamilaisessa Neuvostossa (SINE) vaikuttava mies sanoo Uutispäivä Demarille.

Suomen eduskunnassa ei ole ainuttakaan muslimikansanedustajaa. Ei liene koskaan ollutkaan. Islamilaisuuden vastustajia sen sijaan tuntuu löytyvän. Eniten julkisuutta heistä on saanut perussuomalaisten Jussi Halla-aho.

– Vastustamme kaikkea vihamielisyyttä. Minun mielestäni hänet pitäisi vaihtaa. On vaarana, että tapahtuu samanlaista kuin Norjassa, islamilaisen yhdyskunnan vaikuttaja toteaa.

En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Aksiooma

Halla-Ahosta on jo kehkeytynyt Suomen poliittisen historian merkkihenkilö. Niin monta kansanedustajaa on palvellut isänmaata jotka ovat jääneet täysin tuntemattomiksi rivikansanedustajiksi kansan syvissä riveissä.

Huvittavinta tässä on että Halla-Aho ei ole päässyt vielä edes kunnolla aloittamaan kansanedustajan tehtäväänsä pitkittyneiden hallitusneuvotteluiden ja kesälomien takia.

Media ja vanhat puolueet kyllä pitävät huolen että Halla-Ahosta muodostuu käsite ilman että Halla-Ahon täytyy itse tehdä yhtään mitään.

Nostan hattua Jussi Halla-Aholle että hän kestää tätä rumputulta ilman että löisi hanskat tiskiin ja sanoisi että pitäkää tunkkinne.

Elämme suurta murrosta. Kiitos Halla-Aholle että jaksaa.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

JoKaGO

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Suomitalon renki

Quote from: Aksiooma on 02.08.2011, 15:24:49
Huvittavinta tässä on että Halla-Aho ei ole päässyt vielä edes kunnolla aloittamaan kansanedustajan tehtäväänsä pitkittyneiden hallitusneuvotteluiden ja kesälomien takia.

Elämme suurta murrosta. Kiitos Halla-Aholle että jaksaa.

Ei voi kun kompata. Edes lomaa ei saa Jussi pitää rauhassa.  

Leso

Quoteauthor=mikkoellila link=topic=54112.msg742939#msg742939 date=1312286571]

Minä tunnen Jussi Halla-ahon, ja tiedän hänen muslimivastaisuutensa. Minusta hänet pitäisi vaihtaa. Luulen, että kansalaiset eivät tätä asiaa ole tarkemmin miettineet, koska he eivät tarkkaan tiedä, mitä asioita hallintovaliokunta käsittelee. Suomen islamilainen yhdyskunnan sihteeri Pia Jardi sanoo.

Väärin ymmärretty Pia. Itse tunnen paljon muslimeita, ja siitä huolimatta / juuri siitä syystä (saat, Pia, valita itse agendaasi sopivamman) olisin äänestänyt joko Halla-ahoa tai Kaivantoa, jos olisin voinut. Huomautettakoon, että tunnen (hlö.koht.) muslimeita, joille uima-asut saati normaalit uimahallivuorot eivät aiheuta uskonnollista ihottumaa.

Mitä tarkoittaa, että tunnet Halla-ahon?
Ihan hlö.koht. varmaan? Jos et tunne hlö.koht., niin silloin tiedät Halla-ahon tai Halla-ahosta, ja huomaathan, että taivutus muuttaa merkitystä.

Ja hlö.koht. kysymys, Pia. Miksi te "islamiin palanneet" suomalaisnaiset olette yleisesti ottaen siitä typerimmästä päästä? Joskin poikkeuksiakin on, mutta silloinkaan älykkyys ei ole ns. älyllistä.
Omakohtainen kokemukseni on, että islamilaiset seurakunnat ovat aika veemäisiä jopa, ellei varsinkin, omiaan kohtaan. Kuinka selität sen ja kokemukseni?

Älä uhoa, Pia. Minä teen omalla hiljaisella tavallani tyhjäksi sun käännytystyön.
Vaikka oikeampi termi lie olisi "palauttaminen"?
Mulle kelpaa myös muilutus... terminä.  8)

Mitä tulee viimeksi päivittyneisiin viesteihin, niin "jos se on siellä ollut, se on".
Itse kiinnostuin nyt kovastikin tästä Piasta, henkilönä, tietty...

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

normi

Demari syyllistyy nyt selvään vihanlietsontaan ja yllytykseen Halla-ahoa kohtaan. Oikein kaivetaan esiin muslimeja ja hei... ettekös te ole vihaisia tiedätte kyllä kelle.... Ettekös olekin kaikki...

ERITTÄIN huolestuttavaa tuo demarien touhu tällä hetkellä.

Ja demari ei ole mikään nettipalsta, vaan julkaisu...

Voi hyvät pyssyt sentään.

Demarit ja Jungner lyövät nyt vettä kiukaalle ja pyrkivät... WTF?!?  Mitä tällä artikkelilla ajetaan? Yritetäänlö pelästyttää Hallis. Pyritäänkö kiristämään muslimien ja suomalaisten välejä vai mikä on funktio? Siis oikeasti?
Tämä EI ole normaalia uutisointia ja journalismia edes punaiselta lehdeltä.

Joo Norjan tragedia oli hirveä, mutta ei nyt NOIN paniikissa pitäisi olla. Kyse oli yksittäisen hullun hommista (näillä tietoa). SDP on aivan vauhkona tällä hetkellä...

Nyt saisi jo Soini jyrähtää demareille, että NYT MENEE LIIAN PITKÄLLE!!!  >:( >:( >:(

RAUHOITTUKAA DEMARIT! ÖYHÖTYS EI AUTA YHTÄÄN!
Impossible situations can become possible miracles

AuggieWren

Quote– Minä tunnen Jussi Halla-ahon, ja tiedän hänen muslimivastaisuutensa. Minusta hänet pitäisi vaihtaa. Luulen, että kansalaiset eivät tätä asiaa ole tarkemmin miettineet, koska he eivät tarkkaan tiedä, mitä asioita hallintovaliokunta käsittelee. Suomen islamilainen yhdyskunnan sihteeri Pia Jardi sanoo.

– En halua kuvaani, enkä nimeäni lehteen. En tiedä, mitä seuraavaksi saattaisi tapahtua, merkittävässä asemassa Suomen Islamilaisessa Neuvostossa (SINE) vaikuttava mies sanoo Uutispäivä Demarille.

= "suututti Suomen muslimit"?

Millä ihmeen logiikalla? Siteerataan tasan yhtä muslimia, joka vaatii eroa samalla tyylillä kuin Jungner (toinen "muslimi" ei tuossa sano oikeastaan mitään) ja se tarkoittaa, että enemmistö Suomen muslimeista ovat suuttuneita Halla-ahoon? Ja tuon jutun rakenteen perusteella voisi kysyä, että millä ihmeen logiikalla "Suomen muslimit" edes voisivat suuttua pohjoismaisten sosialidemokraattien haukkumisesta?
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Ajattelija2008

Quote from: foobar on 02.08.2011, 15:32:23
Quote from: mikkoellila on 02.08.2011, 15:30:04
Quote from: foobar on 02.08.2011, 15:27:11
Quote from: Asta Tuominen on 02.08.2011, 15:17:42
<snip>

Jani Toivolalle kerrankin vinkkiä siitä, mihin sitä kansanedustajan mandaattia kannattaa käyttää. Tuo, jos mikä, on vihapuhetta.

Noin muuten sanon, että jos eivät Suomen menettelyt miellytä, maasta voi poistua. Jos uimahallissa ei voi käydä suomalaiseen tyyliin, pitää kerätä niin paljon rahaa, että voi rakentaa oman uimahallin.

Muuten teksti oli sellaista yökötystä, ettei sitä halunnut kokonaan lukea läpi.

Itse yritin kaivella tuota kommenttia esiin, mutta en lopulta oikein saanut selvyyttä siihen, oliko sen mahdollisesti ilmaissut Jardi vai häntä sympatisoiva blogin kommentoija. Kannattaa ehkä olla varuillaan, ettei syyllisty kunnianloukkaukseen.

Nyt kun googletin asiaa uudestaan, huomasin Jardin poistaneen ko. kommentin. Ilmeisesti kyseessä oli sittenkin jonkun toisen kirjoittama viesti, joka vain oli Jardin blogin kommenttiosastossa. Pahoittelen sekaannusta. Syynä moiseen oli se, että tuo juttu oli ensimmäisten hakutulosten joukossa googlettaessani Pia Jardin nimeä.

Menin itsekin samaan halpaan aamupäivällä...

https://kullervokalervonpoika.wordpress.com/tag/pia-jardi/

Kyseinen kommentti oli nimimerkin "Ihmettelijä" kirjoittama. Kirjoitustyylin perusteella kyseinen nimimerkki ei ole Pia Jardi.

normi

Quote from: AuggieWren on 02.08.2011, 15:54:50
että enemmistö Suomen muslimeista ovat suuttuneita Halla-ahoon?

Kyllä suomen muslimit niinkuin antaa ymmärtää että kaikki muslimit. No ehkä he huomaavat nyt suuttua Halla-aholle... ;) kiitos demarin.

Musulmaani

Täällähän on hyvät pirskeet. Tuo Kiiiiitos Halla-Aho, Kiiitos Halla-Aho oli päivän paras. Suoraa ja rehellistä puhetta syvällä rintaäänellä, tällä tavalla leuka alhaalla. Ai niin. Lähdekritiikki. KVG.

Aksiooma

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

ukkometso

Veikkaan että osasyylinen suuttumukseen voi olla juuri alkanut Ramadan:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Muslimien+pyh%C3%A4+kuukausi+ramadan+alkaa+t%C3%A4n%C3%A4%C3%A4n/1135268195936

QuoteMuslimit syövät ja juovat paastokuukautena vain auringonlaskun ja -nousun välisenä aikana. Tänä vuonna paaston on arveltu olevan erityisen koetteleva, koska se ajoittuu kuumaan vuodenaikaan.

Ketäpä ei suututtaisi kun nälkä ja jano painaa päälle :D
Nerouden ja typeryyden ero?

Neroudella on rajansa.

räsänen

En kyllä itse sanonut että Halla-aho pitäisi vaihtaa, eiköhän se ole eduskunnan asia. Ei muslimitkaan ole mitenkään erityisesti suuttuneet, koska moni ei seuraa edes politiikkaa. Mulla ei ole mitään ongelmaa siinä että ei ole muslimikansanedustajia, niinkuin sanot, vastasin vaan että ei ole muslimikansanedustajia, eikä Suomi ole niihin välttämättä edes valmis, vaikka olisi veronsa maksava, työssä käyvä suomessa syntynyt muslimi, niin ei sittenkään hänellä ole monien mielestä oikeutta olla mukana politiikassa, koska on "vääräuskoinen".

Nimimerkki Pia Jardi kommentoi Juttua.

Edit: lisäsin alkuperäisen viestin

Aksiooma

Quote from: Musulmaani on 02.08.2011, 16:22:34
Täällähän on hyvät pirskeet. Tuo Kiiiiitos Halla-Aho, Kiiitos Halla-Aho oli päivän paras. Suoraa ja rehellistä puhetta syvällä rintaäänellä, tällä tavalla leuka alhaalla. Ai niin. Lähdekritiikki. KVG.

???

Lahti-Saloranta

Onko kukaan tehnyt saman havainnon kuin nimimerkki. Työpaikkani on keskisuuri yritys jossa työntekijöistä on kohtuullisen suuri osa demareita, tarkemmin VHM demareita ja perinteisiä duunareita. Kahvipöytäkeskustelussa olen yrittänyt kääntää juttua tähän demarien ja erityisesti Jungerin ja Tuomiojan  Halla-ahoon kohdistuneeseen kanppaniaan laihoin tuloksin. Porukka on enimmäkseen vaitonaista ja vaivautunutta eikä erityisen kärkeviä kommentteja ole kuulunut. Itse olen salannut kannattavani persuja joten vieraskoreudesta ei ole kyse vaan paremminkin myötähäpeästä.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Alfresco

Quote from: mikkoellila on 02.08.2011, 15:02:51

Lainaus Demarin nettilehdestä:

JH-A: "Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti."

Minusta demarit ovat viime päivinä osoittaneet tämän lauseen paikkansapitävyyden paremmin kun koskaan ennen.

Jungner on kalastelemassa muslimien ääniä demarien leiriin. Jungerista on tämän myötä tullut Suomen kansakunnandhimmi, joka haluaa, että koko Suomen kansa pitäisi ryömiä  muslimien edessä.

MoonShine

Sosialistit Tuomioja ja Junkkeri ovat lähteneet pyhään sotaan PeruSS:ää vastaan ja apuvoimana käytetään Suomessa asuvia musulmaaneja.
Poterot on kaivettu eikä hyvältä näytä.
Varsinkin edellä mainituista jälkimmäinen sosialisti oikein puhisee vihaansa jokaisessa TV -haastattelussa.
Värikästä syksyä luvassa.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

desperaato

Quote from: Leso on 02.08.2011, 15:39:14

Mitä tarkoittaa, että tunnet Halla-ahon?
Ihan hlö.koht. varmaan? Jos et tunne hlö.koht., niin silloin tiedät Halla-ahon tai Halla-ahosta, ja huomaathan, että taivutus muuttaa merkitystä.

Larppaamisen kuuluu vahan unohta oma aidin kieli ja koska kuunela enempi mita sano profeta Muhaned ja Oha-allah.

Petteri K.

Vähän syytä huoleen

Demarit ovat nyt hakeneet apua vihapuheelleen Suomen muslimeista. Tosin on lainattu vain yhtä muslimia. Epäilen, etteivät tavalliset muslimit ole kuulleetkaan Halla-Ahosta, eiväthän he kielitaidottomina pysty seuraamaan julkista keskustelua.

Tämä on demarien rimanalitus. Jos se on motivoitu puoluejohdon taholta, voimme olla huolissamme sananvapauden ja yhteisen suomalaisen konsensuspolitiikan rapautumisesta. Jos se taas on muutamien demariedustajien "aivopieru", kuka keskeistä hallituspuoluetta johtaa. Jos Urpo ei johda puoluetta, millaista vastuullista SUOMALAISIIN kohdistuvaa politiikkaa se voi tehdä.

Suomen politiikan lammikko on hyvin pieni. Eivätkö Junkkeri tai Tuomioja-allikko ymmärrä, että heidän teilaamansa politiikot tulevat vastaan vallan käytävillä. Eikös poliitikkojen pitäisi pyrkiä agendanaan suomalaisia hyödyttävään politiikkaan.

Selvästi huomaa, ettei Junkkeri ole istunut tavallisen kunnan elimissä. Vaikka siellä voidaan keskustella kovastikin, ei mennä henkilökohtaisuuksiin, koska tämänpäivän vastustaja on huomispäivän liittolainen... Se, Siperia, opettaa.

Petteri K.

Slartibartfast

Quote from: pelle12 on 02.08.2011, 18:59:13
Voiskikohab joku ystävällisesti laittaa linkkiä tuohon Halliksen alkuperäiseen blogitekstiin (tai edes päivämäärän, jolloin se on kirjoitettu). Etsiskelin, muttei osunut silmään.
Tarkoititko tätä?

http://www.halla-aho.com/scripta/sosiaalidemokraatin_selkaranka.html
"Det känns som Irak eller något annat arabland. Jag trivs jättebra i Malmö." -Fatima Obaid

Marius

No jos eduskuntaan tulee kiintiömuslimeja, niin pitää sinne tulla myös kiintiömeikäläinen, muuten on paha rasismi.
Unohdetaan vaalit, huudetaan vaan...
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Whomanoid

Mikäli Jussin faktat pitävät jutussa paikkansa (mitä en edes kovin vakavasti epäile) soisin, että kaikki suomalaiset lukisivat ko. bloggauksen, josta matelija-vertaus on lähtöisin. Tuossa jutussa se on aivan oikeassa kontekstissa ja paikallaan. Tuon verran vaaleanpunaisilla matelijoillakin pitää olla paksunahkaisuutta.
Väärin liputettu!

pelle12

Quote from: Slartibartfast on 02.08.2011, 19:32:10
Quote from: pelle12 on 02.08.2011, 18:59:13
Voiskikohab joku ystävällisesti laittaa linkkiä tuohon Halliksen alkuperäiseen blogitekstiin (tai edes päivämäärän, jolloin se on kirjoitettu). Etsiskelin, muttei osunut silmään.
Tarkoititko tätä?

http://www.halla-aho.com/scripta/sosiaalidemokraatin_selkaranka.html
Tattis. Vai tämä on nyt se kirjoitus, joka on hiertänyt demarien kengässä kaikki nämä vuodet.

MoonShine

Quote from: Whomanoid on 02.08.2011, 19:49:35
Tuon verran vaaleanpunaisilla matelijoillakin pitää olla paksunahkaisuutta.

Ei oo, ei tuu.
Kato vaikka Junkkerin naamaa. Jonkun pitäis kysyä siltä; 'voiko vitutukseen kuolla'?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

normi

Jungner on demarien Hakkarainen, veikkaan, että vaalikauden aikana hakkarainen petraa, mutta Jungner ei. Jungnerilla on valtava tarve olla keskiössä, tapetilla ja lööpeissä ja suuna päänä. Jungnerin persoona vaatii jatkuvaa draamaa ja julkisuutta ympärilleen. Olen varma, että Jungner pysyy otsikoissa. Jos asiallista syytä ei siihen löydy, niin Mikael kyllä kehittää sen itse. Toimi niin jo edellisessä pestissään, jos muistatte.

Lööpit ja huomion keskipisteenä oleminen on Mikaelille selvästikin jonkinlainen miehuuden jatke.

Ennustan Jungnerille muuten avioeroa jos ja kun ura lähtee alamäkeen.

Anteeksi, meni pahasti offtopiciksi...

itse asiasta, jungner ja demarit ovat selvästikin päättäneet hyökätä Halla-ahoa vastaan. laskevat ilmeisesti, että PS täytyy jotenkin tyrmätä ja kokeilevat alakoukkua Halla-ahon kautta, muutoin ei seuraavien vaalien jälkeen ole demareilla hallitukseen asiaa enää ikinä, muuten kuin apupuolueena. ;)

Alapo

Osa suomen muslimeista huolestui kun suomeen perustettiin islamilainen puolue, mutta sellainenhan ei olisi uutinen.

MoonShine

Quote from: normi on 02.08.2011, 22:24:13
Jungner on demarien Hakkarainen

Paremminkin kuin vihreiden Toivola, lööppeihin on päästävä ihan tuskassa.
Toinen vihaa ja toinen pöyristyy.

CaptainNuiva

Quote from: räsänen on 02.08.2011, 16:41:03
En kyllä itse sanonut että Halla-aho pitäisi vaihtaa, eiköhän se ole eduskunnan asia. Ei muslimitkaan ole mitenkään erityisesti suuttuneet, koska moni ei seuraa edes politiikkaa. Mulla ei ole mitään ongelmaa siinä että ei ole muslimikansanedustajia, niinkuin sanot, vastasin vaan että ei ole muslimikansanedustajia, eikä Suomi ole niihin välttämättä edes valmis, vaikka olisi veronsa maksava, työssä käyvä suomessa syntynyt muslimi, niin ei sittenkään hänellä ole monien mielestä oikeutta olla mukana politiikassa, koska on "vääräuskoinen".

Nimimerkki Pia Jardi kommentoi Juttua.

Edit: lisäsin alkuperäisen viestin

Omituisia käsityksiä ja kertovat omalta osaltaan karua kieltään uhriutumisen vaikeudesta...Pitäisi siis yhtä aikaa päästä olemaan uhri,ilman uhrin epämukavuuksia.
Politiikkaan yleensä pääsee sisään pitkäjänteisellä työllä ja sillä että lupaa hyvää mahdollisiman monelle, ei sillä että on mainostaa itseään uhriksi joka maksaa veroja.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

uffomies

Minusta paljon pahempi asia tässä on se että Suomessa on muslimien edustus jolla olisi valta vaihtaa/vaihdattaa Suomen kansanedusjia tai heidän tehtäviään jos on toista mieltä. Eikös tämä ole jo aika vakavaa? Meno alkaa olla jo lähellä Neuvostoliiton aikoja että on vain yksi totuus ja muut ajattelee väärin -> Siperiaan uudelleen koulutettavaksi. Eihän tämä ole ollenkaan demokraattista! Väärin äänestetty, vihakansanedustajat pois koska meidän mielestä se vihaa niin paljon. Tosi mahtavaa esimerkkiä. Demokratia toimii kunhan vaan osaat äänestää oikein. Eikös demokratia toimi parhaiten niin että jokainen suomalainen vetää johtopäätökset itse kunkin puheista (Halla-aho, Junger, jne) ja seuraavissa vaaleissa äänestää sitä joka on omasta mielestä tekee oikeita asioita. Eli 4 vuoden päästä nähdään oliko Halla-aho äänestäjien mielestä pahan ilmentymä, vihaprofeetta nro1 jolle jätetään äänet antamatta? Mihin se iso luottamus demokratiaan hävisi kun tähän asti maahanmuuttokriittisille on annettu neuvoksi että demokratian kautta vaikutetaan eikä väkivallalla ja vihalla. Väärin sammutettu, niinkö?
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Tuukka Kuru

Eikös eräs nimeltä mainitsematon tummahko vihreä Helsingistä ehdottanut maahanmuuttajakiintiöitä eduskuntaan? Sehän olisi siunaus muslimeille, kun pääsisi päättämään kansalaisten asemasta ilman kansalaistan omaa valtuutusta asialle.

Etnisten ryhmien mukaan tapahtuva eduskuntapaikkojen jakaminenhan olisi aparth... siis sitä "todellista tasa-arvoa"?

Jos nykyinen maahanmuuttopolitiikka jatkuu, voi muslimijohtajakin huokasta helpotuksesta, ei tule potentiaalisista äänestäjistä pulaa.
"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor