News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mika Myllylä on kuollut

Started by Fatman, 05.07.2011, 17:43:25

Previous topic - Next topic

mikkoR

Käytti aineita tai ei niin silti pitää olla todella kova että pystyy samoihin suorituksiin.

Rauha muistolle ja perheelle.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Lahti-Saloranta

Suuri urheilija on poissa.
Toivon hartaasti ettei kukaan Kaarina Hazard esittäisi "mediakritiikkiä".
RIP Mika
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Pliers

Järkyttävä syöksykierre. Synnitön heittäköön taas ensimmäisen.

Toivottavasti löysi viimein rauhan.

Osanottoni.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

tietotyöläinen

Quote from: mikkoellila on 05.07.2011, 20:32:08
Quote from: tietotyöläinen on 05.07.2011, 20:26:02
Onko minulla oikeutta purnata siitä, miten ne saavutettiin etenkin kun Myllylä itse maksoi niistä lopulta todella kovan hinnan.

Onko sinulla oikeutta purnata siitä, miten Aatun voitot saavutettiin - etenkin kun Aatu itse maksoi niistä lopulta todella kovan hinnan.

On, koska en ole niistä voitoista riemuinnut.

Tätä oleellisempaa on kuitenkin se, että nämä eivät ole vertailukelpoisia keskenään millään tasolla.

Urheilu on katsojalle pelkkää viihdettä ja dopinginkäytöllä ei vahingoitettu muita kuin osallisia.

Ja jos siellä joku puhdas hiihtäjä sattuikin mukana olemaan, niin ei ainakaan neljän parhaan joukossa, joten edes kenenkään puhtaan mitalia Myllylä ei douppaamalla itselleen huijannut. Olen tästä aivan varma.

Noottikriisi

Quote from: tietotyöläinen on 05.07.2011, 20:46:14

Ja jos siellä joku puhdas hiihtäjä sattuikin mukana olemaan, niin ei ainakaan neljän parhaan joukossa, joten edes kenenkään puhtaan mitalia Myllylä ei douppaamalla itselleen huijannut. Olen tästä aivan varma.

Olen aivan samaa mieltä. Jos olympialaisissa/MMM-kisoissa on viimeisten 40-50 vuoden aikana voitettu mitaleita ilman dopingia niin kyseessä on yksittäistapauksia joita ei voi yleistää.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Noottikriisi

Onko sinulla oikeutta purnata siitä, miten Aatun voitot saavutettiin - etenkin kun Aatu itse maksoi niistä lopulta todella kovan hinnan.

Henkilökohtaisesti kyllä vastustan Godwinin lain soveltamista nettikeskusteluissa mutta kun tilanne on mikä on, on tuomittava Mikko hävinneeksi.

edit: poistin hymiön kun muistin että ollaan murheellisissa tunnelmissa.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

DuPont

Ellilä voisi rauhoittua. Kaikkea, mitä tulee mieleen, ei ole pakko sanoa ääneen (ne länsimaiset käyttäytymissäännöt). Mies parhaassa iässään on kuollut, tämä ei ole vittuilun hetki.

Ammadeus

Quote from: DuPont on 05.07.2011, 21:02:37
Ellilä voisi rauhoittua. Kaikkea, mitä tulee mieleen, ei ole pakko sanoa ääneen (ne länsimaiset käyttäytymissäännöt). Mies parhaassa iässään on kuollut, tämä ei ole vittuilun hetki.

Jälleen kerran ymmärrän, miksi Ellilän henkilökohtainen koskemattomuus on niin usein uhattuna.

Andy Sipowicz

Voi vittu mikä kommentti.

Itse muistan hyvinkin elävästi Myllylän hienot urheilusuoritukset, kuten myös sen, että niistä kovasti iloitsin. Eihän jonkun hiihtourheilun ole pakko kiinnostaa sen kuuluisan pennin vertaa, mutta nyt kun kuitenkin suuri urheilija on varsin nuorena kuollut, ja vielä varsin suurella todennäköisyydellä henkisen murtumisen seurauksena, ei välttämättä ole kovin fiksua laukoa tuollaisia.

Sattuu, poissa tolaltaan
on tyyppi, jota morkkis painaa.
Sattuu, minut olaltaan
hän heitti, olen puolivalmis vainaa.

- Juice
"Kunniaväkivalta ei ole joidenkin muiden asia, vaan sitä esiintyy myös Pirkanmaalla." -YLE

Punaniska

Quote from: Lahti-Saloranta on 05.07.2011, 20:41:38
Suuri urheilija on poissa.
Toivon hartaasti ettei kukaan Kaarina Hazard esittäisi "mediakritiikkiä".
RIP Mika

Komppaus täältäkin. Vaikka se taukki ihmisenmuotoinen tsuurnalisti rakastaa riekkua potkien jo hengetöntä, niin toivottavasti on lomalla jossain kaukana.

Ihmettelin Lahden skandaalin aikana(ihan totta)sitä kauheaa jeesustelua ja moraaliposeeraamista:

Mitä niin rikollista ne heput loppujen lopuksi tekivät?

He halusivat vain hiihtää vähän nopeammin.

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Rapsakka Rapu

Tuntuu oudolta että kymmenen vuotta tapahtumien jälkeen käydään oikeutta asiasta jolla ei ole urheilullista vaikutusta ja sen yhteiskunnallinenkin vaikutus on vähäinen. Eikö olisi tärkeämpiäkin asioita selvitettävänä?

Douppausrikos ei vanhene koskaan!
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Tähtitoimittaja Mari Pudas (twiitti poistettu)

xoxox

Oliko Myllylä aktiivinenkin tällä palstalla tai maahanmuutto-/monikulttuurikysymyksissä, vai miksi hänestä täällä vouhkataan?

Peril

Quote from: vihanator on 05.07.2011, 19:44:22
Minusta tässä olisi oiva paikka aloittaa keskustelu median vastuusta.

STT uutisoi jo ennen Naganon kisoja dopingista. Saivat ehdollista ja sakkoja, myöhemkin hovissa lieveni. Sittemmin on osoittautunut, että STT oli oikeassa ja hihtoporukat valehtelivat järjestelmällisesti. Nyt on kupla puhjennut. Vastuu tapahtumista ja vuosikymmenen kestäneestä lehtien palstoilla olemisesta on kyllä asianomaisilla itsellään, itse valitsivat tiensä. Tottakin olisi voinut puhua.

Terhon puolesta

Quote from: Rapsakka Rapu on 05.07.2011, 22:40:10
Tuntuu oudolta että kymmenen vuotta tapahtumien jälkeen käydään oikeutta asiasta jolla ei ole urheilullista vaikutusta

Eikös nyt käsitellä sitä, valehdeltiinko oikeudessa. Se on erittäin merkittävä asia, joka on syytäkin selvittää loppuun saakka. Valehtelu mm. veti maahan muutaman toimittajan elämän.

tietotyöläinen

Quote from: Peril on 05.07.2011, 22:45:17
Tottakin olisi voinut puhua.

Ehdottomasti, samantien kaikki salaisuudet julki. Olisi ollut paras kaikille, eikä tätä vatvottaisi edelleen.

l'uomo normale

Quote from: Terhon puolesta on 05.07.2011, 22:58:10
Eikös nyt käsitellä sitä, valehdeltiinko oikeudessa. Se on erittäin merkittävä asia, joka on syytäkin selvittää loppuun saakka. Valehtelu mm. veti maahan muutaman toimittajan elämän.

Vaikka STT:läiset olivatkin oikeassa, heidän olisi pitänyt pystyä esittämään todeksi väitteensä aikoinaan 90-luvulla.

Muutoin ärsyttää yhteiskunnan resurssien käyttäminen vuosikymmeniä toiseen moiseen sirkukseen. Kunhan dopingvalvonnalla pystyvät estämään urheilijoita kuolemasta tai invalidisoitumasta ennen aikojaan mömmöjensä takia niin asiat ovat riittävän hyvin. Ovatko ihmiset oikeasti niin naiiveja?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

JR

VHM, joka kulki VHM.n tien.

ElinaElina

Myllylä etsiytyi korpeen ja suolle, rauhaa etsimään. Se on supisuomalaista.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Reich

QuoteTestamenttini Suomen kansalle

Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 28.2.2001, kun sain suureksi järkytyksekseni kuulla Lahden MM-kisoissa antamani doping-näytteen olevan positiivinen. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Huippu-urheilijana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen saamani aineen johtavan positiiviseen doping-tulokseen. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Suomen kansalta ja koko urheilevalta maailmalta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette perheeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

Urheilu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana Tervanevalle ensimmäisen kerran jalkani upotin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

Haapajärvellä maaliskuun 6. päivänä 2001

Mika Myllylä

Dopingkäry ei himmennä yhtään saavutuksia, sillä Myllylä urheili EPO-aikakaudella, jolloin lähes kaikki käyttivät EPO:a. Lepää rauhassa Mika.
"Me ei tosiaan olla ainoastaan pala Eurooppaa,
vaan jotain kaunista, jota ei koskaan myydä saa."

Kaustinen

Muistan jo heti Lahden jälkeen pelänneeni, että nimenomaan Myllylä tekisi pahaa itselleen. Hän otti tapahtuneen hirveän raskaasti.

Kävi vielä pahemmin: 10 vuotta kärsimystä ja sitten vasta.  :'(

Urheilu on aina ollut minulle erittäin tärkeää, mutta ei se ole tämän arvoista.

hoxpox

Turhaa ja terveydelle haitallista koko päätoiminen kilpaurheilu. Oikeaa työtä eivät urheilijat ehdi tekemään ja vammautuvat usein jo nuorina. Valtion tuki moiselle tulisi lopettaa heti.

Olympialaisten alkuperäinen idea oli että vain amatöörit saavat osallistua, harmi että rajoituksesta on nykyään luovuttu.

Luotsi

Hazardisanomat lööppaa  :facepalm:

(http://img190.imageshack.us/img190/5610/myllyla.jpg)
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Alkuasukas

Huijaamalla saavutettu menestys ei ole menestystä vaan petos. Mikäli Myllylä saavutti kaikki voittonsa doupattuna, niin hän ei oikeasti saavuttanut mitään, vaan oli osaltaan estämässä puhtaiden urheilijoiden menestymistä.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Zeitgeist

Kun urheilija käyttää doupinkia koko kylä kiusaa hänet kuoliaaksi.

Kun massamurhaaja tappaa hänen 20. uhrinsa missään ei lue mitään. Hänen armahdetaan ja hän pääse vapaaksi muutaman vuoden kakulla. Kakulla joka muistuttaa lähes hotellioloja.

Onko tämäkin sitä saatanan eksytystä? Onko valtamedia saatanan eksytyskone, jolla levitetään vääränlaista propagandaa?

Riukulehto

Mika veti viinaa, lääkkeitä, huumeita ja uskoonkin oli hurahtunut, niin lopputulos oli hyvin arvattavissa.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1033019/mika-myllylan-shokkitilitys-viihdeuutisille-laakkeita-ja-viinaa-sekaisin
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

herra 4x

Miksi tätä asiaa käsitellään tällä foorumilla?
Rakkaudesta lajiin.

MoonShine

R.I.P.
Mikä Myllylä, olit hieno kansallistunteen kohottaja ja asetit koko kehosi koko kansan käytettäväksi.
Testamenttisi Suomen kansalle on veret seisauttavaa luettavaa.

Testamenttini Suomen kansalle;

Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 28.2.2001, kun sain suureksi järkytyksekseni kuulla Lahden MM-kisoissa antamani doping-näytteen olevan positiivinen. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Huippu-urheilijana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen saamani aineen johtavan positiiviseen doping-tulokseen. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Suomen kansalta ja koko urheilevalta maailmalta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette perheeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

Urheilu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana Tervanevalle ensimmäisen kerran jalkani upotin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

Haapajärvellä maaliskuun 6. päivänä 2001

Mika Myllylä

Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

herra 4x

Quote from: MoonShine on 06.07.2011, 01:31:33

[Tervanevaa]

"Huippu-urheilijana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen saamani aineen johtavan positiiviseen doping-tulokseen. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan."

Valtava erehdys siis, ettei douppingista oltu tehty pohjatöitä tarpeeksi hyvin, vaan testaajat sattuivat olemaan askeleen edellä, sillä kertaa.
Rakkaudesta lajiin.

Luotsi

Quote from: herra 4x on 06.07.2011, 01:18:12

Mikset yksinkertaisesti sulje thrediä vaan natiset sen olemassaolosta???
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

herra 4x

Quote from: Luotsi on 06.07.2011, 01:54:28
Quote from: herra 4x on 06.07.2011, 01:18:12

Mikset yksinkertaisesti sulje thrediä vaan natiset sen olemassaolosta???

Niin, mieti sitä, kenties oivallat.
Rakkaudesta lajiin.