News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Sapettaa nämä pienet burka-tytöt

Started by matriarkka, 04.07.2011, 13:21:10

Previous topic - Next topic

matriarkka

Jotenkin vaan, kun lueskelin näitä, iski vasten kasvoja, että 'näissä teksteissä tämä uskonto Kertoo, koska ja minkä ikäisen naisen kanssa saa harrastaa seksiä'. Olkoon se ikä mikä hyvänsä - onhan se niin järkyttävää ja alkeellista, että naisista/tytöistä puhutaan kuin eläimistä. Puhumattakaan sitten, että teksteistä pitää tulkita saako lapsen kanssa (alkaen vauvasta) harrastaa seksiä vai ei. Kun mietitään taas, että sanottiin raamatussa mitä hyvänsä, ei täällä eikä muualla maailmassa luullakseni jouduta miettimään, mitä kristinuskon harjoittaminen euroopassa sanoo tällaisesta asiasta.

(Tämä siis ei millään tavoin puolustamaan kristinuskoa tai muitakaan uskontoja, ehkä enemmän kulttuurihuomiona, kuinka alkeellisesta uskonnosta ja tavoista tässä puhutaan.)

Kunhan vaan surkuttelen...
Quote from: Timo Rainela on 04.07.2011, 19:58:56
Nämä "lainaukset" ovat juuri noita Miniluvin mainitsemia olemattomia sitaatteja. Jollain toisella saitilla nämä samat sitaatit on mainittu olevan Khomeinin kirjasta Tahrir al-Wasilah vol 4. Harmi vaan kun siinä kirjassa on vain vol. 1 ja vol. 2.
Samoten jo vuodesta 2003 on netissä kiertänyt urbaanilegendana juttua ilmiöstä nimeltä mufa'khathat. Sellaista fatwaa johon sen sanotaan perustuvan ei vain kukaan ole löytänyt mistään.
En puolustele tässä ketään, vaan lähdekritiikittömyys joskus vain ärsyttää. Uskotaan sokeasti siihen mihin halutaan uskoa.  Wink

Tällä "saitilla" esiintyi asiantuntijana vanha tuttu - Taha Islam ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/547582

Aivan yhtä vakuuttavasti laittelee Jiri Keronen:
http://keronen.blogspot.com/2009_03_01_archive.html

"Totuuden nimissä on muistettava, että hyväksytyimmät hadithit eivät sano missään kohdassa suoraan, että Muhammed olisi varsinaisesti syyllistynyt yhdyntään Aishan kanssa. Bukharissa ja Muslimissa yhdynnästä ainoastaan vihjaillaan. Monissa muissa haditheissa tämä sanotaan suoraan, mutta näiden hadithien asema islamissa on kyseenalainen. Islamilaisessa perimätiedossa puhutaan enemmänkin käsitteestä "avioliiton täyttäminen" ja "mufa'khathat". Suomeksi "mufa'khathat" merkitsee vailla yhdyntää tapahtuvaa kikkelin hieromista koipien väliin.

Lisää tietoa:
Islam Watch - A Complete Guide to Pedophilia in Islam
http://www.islam-watch.org/Amarkhan/pedophilia-in-islam/pedophilia-islam.htm#Ch2

"...He wasn't sure he liked everything that was happening, but a lot of it was 'cultural', apparently, and you couldn't object to that, so he didn't. 'Cultural' sort of solved problems by explaining that they weren't really there."
- Terry Prachett, Thief of Time

far angst

Quote from: Miniluv on 04.07.2011, 16:48:15
Quoteääs kun Iranin entisen presidentin ja islamin yhden ihan kaikkein suurimman tulkitsijan, Ajatollah Ruhollah Khomeinin

Ai sunneillekin myös? Ja siitä presidenttiydestä:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Presidents_of_Iran

Jossain kohtaa Wikissä oli maininta, että väärennettyjä Khomeini-sitaatteja on liikkeellä. En ihmettelisi tälläkään kohtaa.

Aivan asiallisia huomautuksia/korjauksia.  Lähdekritiikissäni on korjaamista.  Korjaan tekstini termin "presidentin" termiksi "pääpelsepuupin".

Ja korjaan ilmeisen väärennöksen aiheuttamat tälläysluvat kaikkia muslimimiehiä koskevaksi hadithien mukaiseksi: kuusivuotiasta likkalasta saa luvan kanssa reisitellä, yhdeksänvuotiasta tällätä paraatipuolelle.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

far angst

Quote from: kmruuska on 04.07.2011, 16:57:25
Quote from: far angst on 04.07.2011, 16:34:30
Mitä mahtaneekaan km tähän kitistä?

Ei mitään. Kyllä se on varmasti just noin kaikkialla muslimien parissa.

Ei ollenkaan,  kaikille lopuille muslimeille luvallinen ja peräti täydellisen, velvoittavan esimerkin mukainen ikä likkalasten kanssa olemiseen on:  6 - 9-vuotiata saa reisitellä, 9 vuotta täyttäneen kanssa saa sitten "täyttää avioliiton" eli siis "olla sillai". 

Kerroin nämä asiat sinulle siltä varalta että et ennestään tietäisi.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

mustavalkoinen

Quote from: matriarkka on 04.07.2011, 13:21:10
Jotenkin harmittaa vaan niin kovasti, kun käyn täällä 'rikkaassa' Espoon kirjastossa ja näen täällä usein tyttöjä, 4+, joilla on burka päällä.

Odota vaan metrolinjan valmistumista niin sitten näet näitä säkitettyjä ja paljon  ;D

tietotyöläinen

Voisiko otsikon korjata? Kyseessähän nimenomaan ei ole burkhat, sellaista ei kukaan ketjuun kirjoittaneista kerro nähneensä.

matriarkka

Voinkohan minä korjata sen siis itse? Ja tuota... miten siis haluatte korjattavan - khimar?? Tosin, ne mitä olen nähnyt ovat pitkiä kuin tuo toinen versio tuossa...

Quote from: Bonaventura on 05.07.2011, 19:08:34
Otsikon voisi korjata muotoon: Sapettaa nämä pienet khimar-tytöt

(http://thifalblog.files.wordpress.com/2011/05/khimar.jpg)
"...He wasn't sure he liked everything that was happening, but a lot of it was 'cultural', apparently, and you couldn't object to that, so he didn't. 'Cultural' sort of solved problems by explaining that they weren't really there."

Paju

Quote from: matriarkka on 05.07.2011, 19:34:10
Voinkohan minä korjata sen siis itse? Ja tuota... miten siis haluatte korjattavan - khimar?? Tosin, ne mitä olen nähnyt ovat pitkiä kuin tuo toinen versio tuossa...

Mites ois hijab-tytöt? Kattanee kaikki huiviviritelmät.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hijab

matriarkka

Kun tässä nyt lähdetään pilkkua rakastelemaan, niin haluaisin sen nyt oikein... Koska, mitä nyt wikittämällä ymmärrän, hijab tarkoittaa myös näitä minkähyvänsävärisiä huiviviritelmiä yhdistettynä lähes mihin tahansa asuun. Se, mitä minä kauhistelen, ovat ne mustat maahan asti ulottuvat kaavut, joiden huivi-osasta vain kasvot näkyvissä.

Itse asiassa, wikitin sen jo alun perin ja vaikka burkan kuvassa on kasvot peitettynä, tekstissä luki kuitenkin, että osa kasvoista voi näkyä... Mutta, tietäisikö joku ihan täsmälleen, mikä on näiden tyttöjen asun nimi?

En muuten tajua myöskään, mikä pontti on huivissa, jos saa kuitenkin meikata ja muu asu on paljastava. Ihmettelin lapsena hieman samaa asiaa, kun lestadiolaiset eivät saa meikata, niin jokaisella olikin sitten permanentti ja 'finnivoidetta'. :D

Quote from: Paju on 05.07.2011, 19:56:26
Quote from: matriarkka on 05.07.2011, 19:34:10

Mites ois hijab-tytöt? Kattanee kaikki huiviviritelmät.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hijab

AstaTTT

"Sapettaa nämä pienet mustakaaputytöt"?

Lodi

May the force be with you.     ;D
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !