News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kokoomushomma jäissä?

Started by toimittaja, 29.06.2011, 21:01:17

Previous topic - Next topic

toimittaja

Hiljaiselta näyttää. Onko muualla verkossa paikkaa, jossa kokoomuslaiset voivat keskustella ajankohtaisista aiheista? Persujen kelkkaan en ole lähdössä...

ihminen

Olen ymmärtänyt että Homma on todellakin jäissä Kokoomuksessa. Keskustelusta Kokoomuslaisten kesken en tiedä, yhden totuuden mukaan ilmeisesti mennään ja nuorisojärjestöä hävetään kuin teini-ikäistä nuorisrikollista ylemmän keskiluokan porvariperheessä.

Kokoomuslaisten maahanmuuttokeskustelu on kuitenkin tervetullutta myös tällä foorumilla niin kuin muidenkin puolueiden.

Saadaanpa selville millä mielellä kukin asiaa käsittelee...

Miniluv

Quote from: toimittaja on 29.06.2011, 21:01:17
Hiljaiselta näyttää. Onko muualla verkossa paikkaa, jossa kokoomuslaiset voivat keskustella ajankohtaisista aiheista? Persujen kelkkaan en ole lähdössä...

Puolueosiot on nyt vaalien jälkeen varattu käytännön projekteille. Yleisistä poliittisista aiheista keskustelevat kokoomuslaiset kaiken muun kansan mukanan Kylänraitilla.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Elisa

Voin paljastaa, että suunnitteilla on korkeatasoinen maahanmuuttopoliittinen seminaari ensi syksyksi. Maahanmuutto puhuttaa kokoomuksen sisällä, mutta se ei näy Hommassa, koska keskustelut käydään pääsääntöisesti vakiintunein tavoin muualla.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

IDA

Quote from: Elisa on 30.06.2011, 22:33:59
Voin paljastaa, että suunnitteilla on korkeatasoinen maahanmuuttopoliittinen seminaari ensi syksyksi. Maahanmuutto puhuttaa kokoomuksen sisällä, mutta se ei näy Hommassa, koska keskustelut käydään pääsääntöisesti vakiintunein tavoin muualla.

>:(

Valistuneiden maamiesten kanssa ei vaan haluta keskustella, koska vakiintunein tavoin Stubbin korkeatasoisen esitelmän voi kuunnella muuallakin ;)

Jepulister

Kokoomuslaisena olen kokenut varsinkin vaalien alla Homman ilmapiirin muuttuneen kokoomuslaisia kohtaan niin kielteiseksi, että en itsekään ole enää viihtynyt foorumilla satunnaisia nopeita vierailuja lukuun ottamatta. Ehkä vaalien mentyä tilanne alkaa pikkuhiljaa normalisoitua. Olen pyrkinyt jatkuvasti muistuttamaan, että puolueessa kuin puolueessa järkevämpää maahanmuuttolinjaa ajavien toiminta on tärkeää ja ansaitsee osakseen kannustusta. Valitettavasti se on täällä ollut melkeinpä keskustelussa kuin keskustelussa aina samaa nillitystä siitä, että Kokoomus on väärä puolue maahanmuuttokriitikoille, koska XBB. Kokoomus on muutakin kuin Stubb, aivan kuten Perussuomalaiset ovat muutakin kuin Kike, Veltto ja Hakkarainen. Vapaaehtoistahan politikointi toki on, myös Hommalle kirjoittelu.

Kokoomuslaista maahanmuuttopolitiikan järkevöittämiseen tähtäävää toimintaa voi tehdä muuallakin kuin Hommalla. Jos siis haluaa käyttää aikansa ja energiansa itse asiaan eikä päänauonnan kuunteluun.

Sanglier

Kokoomus on muutakin kuin XBB. Se on myös Jyrki Katainen. Yleisöä kiinnostaa lähinnä voiko noin pahasti läpilahoa rakennelmaa parantaa muuten kuin puskutraktorilla. Koska jokuhan ne johtajat on palleilleen äänestänyt.

Mika.H

Quote from: Jepulister on 18.07.2011, 11:33:41
Kokoomuslaisena olen kokenut varsinkin vaalien alla Homman ilmapiirin muuttuneen kokoomuslaisia kohtaan niin kielteiseksi, että en itsekään ole enää viihtynyt foorumilla satunnaisia nopeita vierailuja lukuun ottamatta.

...

Kokoomuslaista maahanmuuttopolitiikan järkevöittämiseen tähtäävää toimintaa voi tehdä muuallakin kuin Hommalla. Jos siis haluaa käyttää aikansa ja energiansa itse asiaan eikä päänauonnan kuunteluun.

Komppaan. Tästä on tullut persupalsta aikaisemman idean vastaisesti.

Noh, välillä tämä oli muutospalsta, joten ehkä tulevaisuudessa taas tilanne muuttuu. Muutamasta persupohjaisesta päänaukojasta ei kannata suuremmin välittää.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

MoonShine

Olen pyrkinyt jatkuvasti muistuttamaan, että puolueessa kuin puolueessa järkevämpää maahanmuuttolinjaa ajavien toiminta on tärkeää ja ansaitsee osakseen kannustusta. Valitettavasti se on täällä ollut melkeinpä keskustelussa kuin keskustelussa aina samaa nillitystä siitä, että Kokoomus on väärä puolue maahanmuuttokriitikoille, koska XBB. Kokoomus on muutakin kuin Stubb,

Eipä siinä paljoa jonkun Jepulisterin muistuttelut jossain HommaForumissa auta jos Kokoomus jatkaa voimakkaasti katais&xubbilaista eurokiimaista tietään kohti EU -liittovaltiota.
Itsekin entisenä sen puolueen äänestäjänä ole pettynyt linjaan, mutta minkäs teet?

Miksi te puolueaktiivit ette kokoa rivejänne ja heivaa em. kaksikkoa ja muita heidän hännystelijöitään hevon kuuseen seuraavassa puoluekokouksessa?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

jmm

Quote from: Mika.H on 18.07.2011, 11:39:39Komppaan. Tästä on tullut persupalsta aikaisemman idean vastaisesti.

Noh, välillä tämä oli muutospalsta, joten ehkä tulevaisuudessa taas tilanne muuttuu. Muutamasta persupohjaisesta päänaukojasta ei kannata suuremmin välittää.

Kyllä tämä on minusta sama monikulttuuri- ja maahanmuuttokriittinen palsta kuin aiemminkin. Perussuomalaisia käsitellään eniten siksi koska he ovat ainoa varteenotettava puolue missä maahanmuutto - ja monikulttuurisuuskriitikoilla on elintilaa.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Sanglier

Minusta Homma ei ole niinkään persupalsta kuin muutosta haluavien palsta. Vedän kypärästäni arvauksen että Homma on liikkuvien ja vasta heränneiden palsta, ja juuri nyt PS vastaa parhaiten muutosta kaipaavien tarpeisiin.

Kokoomusvihamielisyys on tosiasia. Kok on maalitaulu koska siinä tiivistyvät kaksi asiaa joista ollaan eniten huolissaan: Suomen myyminen Brysseliin ja kukkisglobalisaatio. Naulana arkussa vielä pakkoruotsi.

Suurimpana puolueena Kok on vihreitäkin vaarallisempi. Onko politiikassa kovin realistista odottaa radikaalia linjanmuutosta? Oletteko Kokoomuksessa jo kovinkin pitkällä vallankumouksessanne? Sitä odotellessa etsin Kok-uutisista vain sanoja "erosi" tai "hajosi."

Äänestän aina parasta vaihtoehtoa. Sen ei tarvitse olla PS.

Kommeli

Quote from: MoonShine on 18.07.2011, 11:42:40
Olen pyrkinyt jatkuvasti muistuttamaan, että puolueessa kuin puolueessa järkevämpää maahanmuuttolinjaa ajavien toiminta on tärkeää ja ansaitsee osakseen kannustusta. Valitettavasti se on täällä ollut melkeinpä keskustelussa kuin keskustelussa aina samaa nillitystä siitä, että Kokoomus on väärä puolue maahanmuuttokriitikoille, koska XBB. Kokoomus on muutakin kuin Stubb,
Eipä siinä paljoa jonkun Jepulisterin muistuttelut jossain HommaForumissa auta jos Kokoomus jatkaa voimakkaasti katais&xubbilaista eurokiimaista tietään kohti EU -liittovaltiota.
Itsekin entisenä sen puolueen äänestäjänä ole pettynyt linjaan, mutta minkäs teet?

Miksi te puolueaktiivit ette kokoa rivejänne ja heivaa em. kaksikkoa ja muita heidän hännystelijöitään hevon kuuseen seuraavassa puoluekokouksessa?
Minäkään en tajua tätä valitusta.

Voin kuvitella, että ihmisille, joilla on puoleessa kiinni joko a)omaisuutta tai b)koko muu elämä valittavat, kun kaverit eivät tahtoneet olla mukana uppoavassa laivassa ja tajusivat, että muissa puolueissa saa enemmän aikaan.

Jos kerran puoleessa on selvä määrä kriittisiä, miksi ette irtoa puolueesta ja perusta omaa puoluetta? Nythän johdolla on pakko olla selvän enemmistön tuki, koska puolue on edelleen koossa. Siis onko Jyrkillä ja Stubbilla suhteita vai mitä niillä on, kun te kaikki niin tahdotte olla heille uskollisia?

Soromnoo

Kokoomus on muutakin kuin Stubb, aivan kuten Perussuomalaiset ovat muutakin kuin Kike, Veltto ja Hakkarainen. Vapaaehtoistahan politikointi toki on, myös Hommalle kirjoittelu.

Hieno tapa valita vertailuun eräs kokoomuksen suurimmista vaikuttajista persujen aloittelijoita (plus yksi hörhö) vastaan.

Tosin Stubb on aikalailla samaa kuin Katainen eli ennemmin voisit verrata heitä vaikka Hallis - Soini akseliin vaikutusvallaltaan puolueessa.

Phobos

Toki kaikkien puolueiden järkevöityminen maahanmuutto- tai missä tahansa muussakin asiassa on aina positiivista. Kuten todettua Kokoomuksen nuivistumisessa kestää nähtävästi Suomen kannalta liian kauan, jotta sillä olisi mitään käytännön merkitystä ainakaan tällä hetkellä.

..lisäksi minua kiinnostaa, miksi nimimerkki toimittaja on niin PS-vastainen? Onko heidän linjassaan jotakin sietämätöntä vai oletko median uhri?
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

Siili

Hieman asiaan liittyen:  toteutuiko tämän puolinuivan kokoomusvaikuttajan vaalilupaus hallitusneuvotteluissa?

"Tulemme toimimaan niin, että seuraava hallitus jo hallitusohjelmassaan sitoutuu meidän turvapaikkapolitiikassamme olevien selkeiden epäkohtien korjaamiseen, Ben Zyskowicz sanoo."

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=34835:zyskowicz-julkistaa-kokoomuslinjan-maahanmuuton-epaekohdat-hallitusneuvotteluihin&catid=6:politiikka-paeaeuutinen-&Itemid=3&sms_ss=facebook

Vai eikö mandaatti riittänyt?

Jepulister

Olen ihan varma, että ensi vuoden puoluekokouksessa vahvistuu järkilinjan ääni puoluejohdossa ja puoluekokouksen politiikkapäätöksissä. Ainakin itse toimin ja pyrin vaikuttamaan muihin kokoomuslaisiin, jotta näin kävisi. Tiedän, että samoin ajattelevia on paljon.

Muuten minulla ei ole tähän enempää sanottavaa kuin että keskustelusta käy monin paikoin melko hyvin ilmi, mitä tarkoitin ensimmäisessä tämän ketjun postauksessani. "Kokoomus huono, koska XBB ja Jyrki; kriittiset erotkaa puolueesta; suomalaisvastaista eurokiimaa" jne.

Kommeli

Quote from: Jepulister on 18.07.2011, 20:44:36
Olen ihan varma, että ensi vuoden puoluekokouksessa vahvistuu järkilinjan ääni puoluejohdossa ja puoluekokouksen politiikkapäätöksissä. Ainakin itse toimin ja pyrin vaikuttamaan muihin kokoomuslaisiin, jotta näin kävisi. Tiedän, että samoin ajattelevia on paljon.
Jos kerran samoin ajattelevia on paljon niin, miksi ette perusta uutta puoluetta? Ei tuo Kokoomus nimenä niin erikoinen ole...
Mikä piru tossa puolueessa on?!?!?!

Elisa

Quote from: Kommeli on 18.07.2011, 21:06:33
Jos kerran samoin ajattelevia on paljon niin, miksi ette perusta uutta puoluetta?

Sen takia, että haluamme vaikuttaa politiikkaan emmekä ryhtyä turhiksi yhdistyssankareiksi.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Kommeli

Quote from: Elisa on 18.07.2011, 21:40:12
Sen takia, että haluamme vaikuttaa politiikkaan emmekä ryhtyä turhiksi yhdistyssankareiksi.
Hellyttävää, jos asetut joskus ehdolle, lupaan äänestää sinua säälistä.

Hessu

Kokoomushomma on nähtävästi huurteessa, koska kokoomuslainen arvomaailma on yhtä hukassa kuin vasemmistolainen arvomaailma. Kumpikin (vas + oik) ammentaa voimaa internationalismista ymmärtämättä, että edessä häämöttää totalitarismin tie?

Alhaiset lainakorot, avoimet rajat, itsenäinen Suomi. 2 - 1 nyky-EU:lle tällä jaolla.  

Yllä oleva yhdistelmä ei toimi. Mikä on nuorkokoomuslainen valinta mallia Homma?

Olisiko vaihtoehtona korkeammat korot, itsenäisempi maa ja rajoilla tiukempi kontrolli sekä hallittu maahanmuutto?

Kansainvälinen, mutta enemmän omistaan huolta pitävä maa? Uusi Impiwaara.

IDA

Itse en äänestäisi säälistä, vaan äänestäisin parasta ja järkevintä poliitikkoa. Tarvitsisimme ehdottomasti siirtoäänivaalin. Se olisi paras, puhtaasti tekninen ratkaisu, jonka poliitikot voisivat demokratian edistämiseksi tehdä. Nythän ainakin itseni olisi lievästi vaikeaa äänestää kokoomuksen ehdokasta.

Hessu

Kokoomuslainen uusi nuoriso voisi kerätä rohkeutta ja herätä koomasta esimerkiksi Rujan avulla.

http://www.youtube.com/watch?v=HzYqYh6xu7M

Hatunnosto undergroundmies M.A. Nummiselle.

Quote"Tuona kesänä 1988 Eesti TV:ssä puolenyön maissa useina iltoina esitettiin kerta kerran jälkeen sama musiikkivideokooste, joka teki lähtemättömän vaikutuksen. Ankealla lehdettömällä kummulla soitti yhtye, johon kuului muun muassa viiksekäs palavasilmäinen laulaja, pellavapäinen mustaan nahkatakkiin sonnustautunut kitaristi, joka tarjosi kitaransa kaulaa kameran linssistä sisään, ja peikkomainen kosketinsoittaja. Yhtyeen nimi oli Ruja, eikä kukaan tiennyt heistä lahden toisella puolella mitään. Ainoa henkilö Suomessa, joka soitti sen levyjä hyvin harvakseltaan radiossa, oli M.A.Numminen, eikä hän ollut vakituinen radiotoimittaja. Kaiken lisäksi itäblokin televisiossa oli eri standardi kuin lännessä. Äänen sai kuuluviin, jos viritti aseman pieleen, mutta silloin meni kuva. Kuvan sai näkyviin, jos viritti aseman toiseen suuntaan pieleen, mutta silloin meni ääni.

No mida sa teed, kui oled kõigile võõras
ja koduni miljoneid miile on tee.
Tea, sa kaotad pea.
Dokumentideta vööras linnas."

Quote"Ruja oli Viron Yes, Viron Genesis, Viron Rolling Stones, Viron Pink Floyd. Ruja inspiroi, Ruja provosoi, Ruja nauratti, Ruja itketti, ja Ruja muistutti Viron olemassaolosta neuvostomiehityksen aikana, jolloin sen henkiinjääminen oli epävarmaa", sanotaan Estproge-sivulla.

http://teknokekko.vuodatus.net/blog/238426

Nuoremmalle väelle tiedoksi, että Viro itsenäistyi uudelleen vuonna 1991. Ruja ja muutamat muut muusikot (mm. Ivo Linna) esittivät mielipiteitään ja musiikkiaan  vapautensa ja/tai henkensä menettämisen uhan alla.

Virheellisen käsityksen välttämiseksi täytyy sanoa, että en edusta kokoomusta, mutta kunnioitan vanhoja patruunoita, joilla oli järjen lisänä sydän ja tunteet.  He elivät aikana, jolloin ei tunnettu mallinnuskäyrien pakottavaa voimaa tai poliittista tahtoa, joka ylitti järjen ja kansalaismielipiteen.

toimittaja

Quote from: Phobos on 18.07.2011, 12:33:35
..lisäksi minua kiinnostaa, miksi nimimerkki toimittaja on niin PS-vastainen? Onko heidän linjassaan jotakin sietämätöntä vai oletko median uhri?

Lähipiiri omistaa isoilta osin keskisuuren pörssiyhtiön, minäkin palan. Ymmärtänette, että Kokoomus on tässä tapauksessa ainut vaihtoehto. Kannatan myös Kreikan ym. lainapaketteja, enkä kaupan päälle pidä PS:n juntti-imagosta. Meininki on muutenkin liian sosialistista.

Maahanmuuttokannat allekirjoitan kyllä PS:n osalta 95-prosenttisesti.

Brandöt

Quote from: Kommeli on 18.07.2011, 21:06:33
Jos kerran samoin ajattelevia on paljon niin, miksi ette perusta uutta puoluetta? Ei tuo Kokoomus nimenä niin erikoinen ole...
Mikä piru tossa puolueessa on?!?!?!

Veikkaan, että mielikuvat puolueesta ovat niin vahvat, että niiden suojissa tahdotaan (hinnalla millä hyvänsä) pysyä. Kokoomuslaisuus perustuu valtaosalla varmasti siihen, että halutaan samaistua voittajiin - jokunen harva aidosti kannattaa kokoomuslaista ideologiaa puhtaimmillaan.

Mutta kun mietitte muutenkin yhteiskuntaa, mielikuvien voima on mahtava. En siis lainkaan ihmettele sitä. Sisäpiiristä käsin ei tätä ristiriitaa huomaa.

t. ent. kokoomuslainen

Brandöt

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58
..enkä kaupan päälle pidä PS:n juntti-imagosta

Kuten sanoin; kyse on mielikuvista.  ;) ;)

Phobos

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58
Quote from: Phobos on 18.07.2011, 12:33:35

Lähipiiri omistaa isoilta osin keskisuuren pörssiyhtiön, minäkin palan. Ymmärtänette, että Kokoomus on tässä tapauksessa ainut vaihtoehto. Kannatan myös Kreikan ym. lainapaketteja, enkä kaupan päälle pidä PS:n juntti-imagosta. Meininki on muutenkin liian sosialistista.

Maahanmuuttokannat allekirjoitan kyllä PS:n osalta 95-prosenttisesti.

Tässä valossa ymmärrän, kyllä. Tarpeesi nähtävästi kohtaavat parhaiten Kokoomuksen kanssa, joten he edustanevat sinua parhaiten.

En kannata Kreikan ym. lainapaketteja, koska tulkitsen niiden olevan toimimattomia nykyisillä tiedoillani. Sen lisäksi nykyiset toimenpiteet synnyttävät räikeän moral hazard -tilanteen.

Itse en myöskään pidä PSn juntti-imagosta. Toisaalta olen sen verran maalainen, että ei se minua hirveästi haittaakaan. Heidän ajamansa asiat ovat pitkälti linjassa omien ajatuksieni kanssa. Liiasta sosialistisuudesta en niinkään tiedä, mutta väittäisin, että vähemmän sosialistinen kuin nykyinen hallitus.
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

jmm

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58Lähipiiri omistaa isoilta osin keskisuuren pörssiyhtiön, minäkin palan. Ymmärtänette, että Kokoomus on tässä tapauksessa ainut vaihtoehto.

Siis olet perinyt osakkeita ja äänestät ketä tahansa joka lupaa olla kiristämättä pääomaverotusta?

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58Kannatan myös Kreikan ym. lainapaketteja,

Vastuuta pitää kantaa.

EDIT: Mistä meinasit ottaa ne Kreikalle annettavat lainarahat? Vippaatteko sinä ja lähipiirisi?

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58enkä kaupan päälle pidä PS:n juntti-imagosta.

Ajattele nyt mitä se lähipiirikin ajattelisi jos junttipuoluetta äänestäisi? Yhtiökokouksessa voisi tulla halveksivia katseita.

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58Meininki on muutenkin liian sosialistista.

Joo, tosi kapitalistit ottavat 10 miljardia velkaa vuodessa ja antavat avoimen shekin Keski-Eurooppalasille pankeille.

Quote from: toimittaja on 18.07.2011, 23:06:58Maahanmuuttokannat allekirjoitan kyllä PS:n osalta 95-prosenttisesti.

Onneksi se ei olekaan mikään akuutti ongelma koko valtion tulevaisuuden kannalta.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Tasapainorealisti

Quote from: Kommeli on 18.07.2011, 22:01:31
Quote from: Elisa on 18.07.2011, 21:40:12
Hellyttävää, jos asetut joskus ehdolle, lupaan äänestää sinua säälistä.
Haters gonna hate.  :facepalm:

Mr. Heat

Tuntuu hullulta että täällä Foorumilla on väkeä jotka eivät ymmärrä sitä että veropolitiikka on etenkin omistavalle luokalle herkempi(ja siten myös tärkeämpi) asia kuin maahanmuuttopolitiikka.

Kaikkihan Hommalla olijat tiedämme että mikäli on varaa asua kalliilla alueella, ei välttämättä joudu tekemisiin rikastajienTM kanssa. Mutta jos on varaa asua kalliilla alueella niin todennäköisesti pääomatulo- tai ansiotuloverotus vaikuttaa elintasoon välittömästi.

Itse vastustan maahanmuuttoa siitä syystä että se pirstaloi yhtenäiskulttuurimme, sekä on taloudellisesti valtava riesa. Kannatan myöskin rajua julkisen sektorin leikkausta, tämä tekee minusta kokoomuslaisen.

Ja ei, en pidä Stubbista tai Kataisesta. Pidän zyssestä ja Niinistöstä. Uskon että lähitulevaisuudessa näemme muutoksia Kokoomuksessa. Hidaskin muutos on kotiinpäin.
"Mistä tulikin mieleen, voiko aidosti kuulua Suvaitsevaistoon, jos omistaa muun kuin sekarotuisen koiran?"
- aha

Mr. Heat

Quote from: Hippo on 19.07.2011, 17:07:39
Quote from: Mr. Heat on 19.07.2011, 00:39:54
Pidän zyssestä ja Niinistöstä.
...jotka äänestivät kiltisti uusien järjettömien ulkomaalais- ja kansalaisuuslakien puolesta. Molemmat kannattavat myös perustuslakimuutosta, jolla Suomi käytännössä menettää valtiollisen itsenäisyytensä.

QuoteUskon että lähitulevaisuudessa näemme muutoksia Kokoomuksessa

Minä taas uskon riihitonttuihin.

Tuntuu käsittämättömältä että täältäkin löytyy väkeä jotka eivät ymmärrä että puolueen johdon haastaminen tapahtuu puoluekokouksessa ei eduskunnassa. Puolueen sisäisen luottamuksen on säilyttävä jotta mitään politiikkaa voidaan ajaa. On naiivia uskoa että puolueen sisällä ei tapahtuisi myös kompromisseja ja pyrkimyksiä luoda konsensusta.

Uskotteko te(PS fanboyt) että Soini saisi mitään asioita ajettua jos jatkuvasti jotkin Hallikset, Elomaat, Eerolat tai Hakkaraiset olisivat haastamassa puheenjohtajan paikkaa? Ei ne nuivat manifestit toteudu julkisella huutamisella, nekin luotiin suljettujen ovien takana ja julkistettiin sitten yhtenäisenä rintamana(Soini oli siitä taatusti tietoinen ennen julkistusta).

Yksikään puolue ei ole 100% kaikkien jäseniensä mielestä täysin oikeassa, mutta ei niistä julkisesti huudella. En usko että esim. Halla-aho jakaa Pentti Oinosen uskonto käsityksen tai Kike Elomaa jakaa FreddyW:n mielipiteet islamista.

Ymmärtääkseni kaikki PS:n edustajatkaan eivät vastustaneet EU tukipaketteja, mitä se kertoo Soinin sanojen painoarvosta neuvottelupöydissä?
"Mistä tulikin mieleen, voiko aidosti kuulua Suvaitsevaistoon, jos omistaa muun kuin sekarotuisen koiran?"
- aha