News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-06-21 Al: Ensimmäisenä Suomessa: Seksiä myyvä Milla antaa asiakkaalle kuiti

Started by Pahan ilman lintu, 21.06.2011, 17:08:06

Previous topic - Next topic

Pahan ilman lintu

Mitähän vihertäjät tähän sanovat?

QuoteLusikkaa teekupissa pyörittelevä käsi tärisee hiukan. Lenkkareihin, farkkuihin ja t-paitaan sonnustautunut Milla ei ole omalla mukavuusalueellaan.

– Inhoan olla kuvattavana. Miten tässä nyt osaa olla rennosti, hän sanoo hiljaa ja katsoo kuvaajaa meikittömillä silmillään.

Ensi näkemältä ei uskoisi, että nainen on seksityöntekijä. Missä ovat punaiset korkokengät, verkkosukkahousut ja keimaileva käynti?

25-vuotias Milla ei ole oikealta nimeltään Milla. Oikeaa nimeään hän ei halua kertoa.

Hänen mukaansa lähes kaikki Tampereella työskentelevät seksityöntekijät ovat aivan tavallisen näköisiä naisia ja miehiä.

– Kadulla kävellessään he eivät mitenkään eroa muista.

Milla eroaa monista kollegoistaan yhdellä tavalla. Hän maksaa verot tuloistaan.

Tampereella asuva Milla perusti yrityksen helmikuussa. Hän rekisteröi toiminimen, maksoi ennakkoverot ja hankki kuittikirjan. Yrityksen toimialakuvauksena lukee suorin sanoin seksin myynti.

– Tämä on periaatteessa ainoa laillinen tapa tehdä tätä työtä. Ja nyt minulle kertyy jopa eläkettä.

Kun Milla lähtee asiakkaan luokse, matkaavat laukussa myös käsin kirjoitettavat kuitit. Kuittiin kirjataan y-tunnus, palvelun hinta, alv:n osuus ja asiakkaan kuittaus.

– Ainakin toistaiseksi kaikki asiakkaani ovat suostuneet antamaan allekirjoituksen.

Yrityksen perustaminen oli helppoa, mutta aloittelevan yrittäjän starttirahoja hän ei hakenut.

– Voi olla, että sieltä olisi tullut täystyrmäys, Milla naurahtaa.

Asiakkaat Milla löytää internetistä. Sivustoilla myyjän on mahdollista asettaa asiakkailleen erilaisia ehtoja.

Hän edellyttää asiakkailtaan hyvätapaisuutta ja hyvää hygieniaa. Lisäksi asiakkaan täytyy olla selvin päin ja täysi-ikäinen.

Vielä Milla ei ole kohdannut niin nuorta seksin ostajaa, että hänen olisi täytynyt kysyä henkilöllisyystodistusta.

– Mutta kysyn kyllä, jos niin käy.

Kysyntä on kovaa, vaikka myös tarjoajia on paljon. Millan arvion mukaan seksiä myyviä ihmisiä on pelkästään Tampereella satoja. Suurin osa heistä tekee työtä osa-aikaisesti.

Millan viimeisin asiakas oli noin 35-vuotias, varakkaan oloinen mies.

– Hän kysyi heti tultuani, että haluaisinko kahvia tai vettä, ja me juttelimme ensin hetken. Hän oli hyvin miellyttävä.

Ylipäätään asiakkaat ovat Millan mukaan pääosin erittäin kohteliaita ja ystävällisiä. Vielä kertaakaan hänen ei ole tarvinnut pelätä.

Tällä hetkellä Milla tapaa kahdesta kolmeen asiakasta viikossa. Jatkossa hän uskoo voivansa ottaa vastaan noin kaksi miestä illassa.

– Osa prostituoiduista tapaa jopa viisi asiakasta päivässä, mutta minulle se olisi liian raskasta.

Tilanne helpottuisi, jos hän saisi vakiasiakkaita. Tuolloin tilanteen aiheuttama stressi ja jännitys vähenisi, koska kauppaa olisi tehty jo aiemminkin.

Milla päätti ryhtyä myymään seksiä turhauttavan työllisyystilanteen vuoksi. Hän työskenteli pitkään erilaisissa pätkätöissä ja teki palkattomia harjoitteluita.

Seksityö oli tapa työllistää itse itsensä.

– Tässä on se hyvä puoli, että voin itse päättää päivärytmini. Ja saan pitää lomia koska vain.

Millan yritys on poikkeuksellinen. Suomessa rekisteröitiin ensimmäistä kertaa yritys, joka tarjoaa avoimesti seksipalveluita.

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194683835501/artikkeli/ensimmaisena+suomessa+seksia+myyva+milla+antaa+asiakkaalle+kuitin.html

Kävinpä uteliaisuuttani tuolla Sihteeriopiston sivuilla ihmettelemässä että onko näitä alan tyttösiä Tampereella enemmänkin. Onhan niitä. Ja joku tyttö oli tarkka tavarastaan tavalla joka huvitti. Kuinka moni muu yrittäjä saa ilmoittaa reunaehdon "Finnish customers only"???

vellihousu

Quote from: Pahan ilman lintu on 21.06.2011, 17:08:06
Mitähän vihertäjät tähän sanovat?

Quote from: Jukka Väisänenhttp://jukkav.puheenvuoro.uusisuomi.fi/76453-bordellihomma

Kuten monet saattavat tietää, olen Hommafoorumin jäsen, joskaan en tyypillinen sellainen monessakaan mielessä. Harvempi vihreä siellä onkin. Käytännössä kuitenkin foorumin jäsenistö koostuu perussuomalaisista, kokoomuslaisista ja muutoslaisista nuivista.

Viime aikoina foorumilla on käyty keskustelua bordelleista. Äänestyksen mukaan valtaosa kannattaa niitä. Itse en oikein kannata moista.

Mintähän otantaa Jukka käyttää tähän persuja panettelevaan blokkaukseensa? Itse en ole nähnyt mitään kyselyä, saati vähääkään vilkasta keskustelua aiheesta.

Ennenkaikkea väittäisin, ettei hommaforumin jäsenet ainakaan itse tarvitse bordelleija, kuten Jukan jutusta saattaisi äkkinäinen luulla :facepalm:
"mielenosoitukset on kommareiden touhuja, kuten taistelut ja yhtenäiset kansat"