News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-06-18 HS: Kristillisten Päivi Räsänen ottaa vastuun maahanmuuttoasioista

Started by Jesse, 18.06.2011, 09:50:01

Previous topic - Next topic

Professori

Maahanmuuttopolitiikan osalta minulle on aivan sama, onko ministerinä persu, kristilllinen tai vaikka punavihreä, kunhan politiikka on järkevää. Enkä lopultakaan usko, että kristilliset ja persut kisaavat samoista äänestäjistä. Sen sijaan kristilliset saattavat syödä kokoomuksen kannatusta siinä kuin persut kepulaisten, vasareiden ja demarien ääniä.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

MoonShine

Quote from: eliasj on 19.06.2011, 01:49:00
Quote from: B52 on 19.06.2011, 01:33:07
Epäilen että Päivillä menee ranteet lukkoon, eli puhutaan mitä puhutaan, ja lopputulos ei ole mitään.

Ottamatta kantaa itse asiaan, huomautan, että käytät sanontaa "ranteet lukkoon" väärin. Kyseinen sanaparsi on kotoisin jääkiekosta, ja yleensä se jatkuu sanoin "ja nimi lehteen". Ennen rannelaukausta ranteet laitetaan "lukkoon", jolloin laukaukseen saa enemmän voimaa. Eli se tarkoittaa onnistumista. Tämä tarkoittaa, että käytät sanontaa juuri päinvastaisessa merkityksessä kuin sitä kuuluisi käyttää.

Olet oikeassa ja oikea sanonta olisikin ollut: 'tiukassa paikassa Päivi jäätyy'.
Itse kuitenkin uskon Päivin pärjäävän niin hyvin, kuin se tässä tilanteessa on mahdollista.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.