News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Nyt romanien kanssa veivaaminen on saavuttanut huippunsa.

Started by MoonShine, 16.06.2011, 20:52:07

Previous topic - Next topic

MoonShine

Tätä uutista lukiessa alkaa pää savuta ja tulee miettineeksi, eikö kunnan järjestämä ilmainen asuntokaan kelpaa Suomen romaneille, vieläkö pitää keskenään alkaa vääntämään millainen mekko kullakin on päällänsä.

Valkoinen, kaiken veroistaan maksava, heteromies miettii; onko tässä enää mitään tolkkua ja mitä ihmettä joku Biodeen byroon Robert Harms tämän romaanin sivuilla tekee?
Kunta haastetaan oikeuteen veronmaksajien varoilla.

http://www.nelonen.fi/uutiset/kaikki/kotimaa/romanipukua-hylkivä-nainen-haastoi-kaupungin-oikeuteen
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

svobo

Noudatatpa lakia tai syrjitpä positiivisesti, niin vähemmistövaltuutettu on kalliin lakimiesarmiejan kanssa joka tapauksessa kimpussa. Damn if you do, damn if you don't.

Suomessa on liikaa joutilaita juristeja.

http://www.nelonen.fi/uutiset/kaikki/kotimaa/romanipukua-hylkivä-nainen-haastoi-kaupungin-oikeuteen

"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Mursu

Quote from: svobo on 16.06.2011, 21:02:59
Noudatatpa lakia tai syrjitpä positiivisesti, niin vähemmistövaltuutettu on kalliin lakimiesarmiejan kanssa joka tapauksessa kimpussa. Damn if you do, damn if you don't.

Tässä minä olen täysin samaa mieltä vähemmistövaltuutetun kanssa. Suomessa toimitaan Suomen lain mukaan, eikä minkään heimosääntöjen mukaan. Kyseinen nainen nimenomaan pyrkii sulautumaan valtaväestöön. Kuta näkee hänet jotain rotupetturina ja alkaa syrjimään.

hyperbeli

Quote from: Mursu on 16.06.2011, 21:13:45
Quote from: svobo on 16.06.2011, 21:02:59

Tässä minä olen täysin samaa mieltä vähemmistövaltuutetun kanssa. Suomessa toimitaan Suomen lain mukaan, eikä minkään heimosääntöjen mukaan. Kyseinen nainen nimenomaan pyrkii sulautumaan valtaväestöön. Kuta näkee hänet jotain rotupetturina ja alkaa syrjimään.

Komppaan. Vähemmistövaltuutettu tekee ensimmäistä kertaa työtä, jota minäkin arvostan.

svobo

Niin toki minäkin. Mutta tunnen vähän sympatiaa noita virkamiehiäkin kohtaan, jotka syrjintäsyytteiden pelossa koittavat vääntyä mitä ihmeellisimpiin solmuihin positiivisen syrjinnän kanssa.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Lentomestari

Quote from: MoonShine on 16.06.2011, 20:52:07
Tätä uutista lukiessa alkaa pää savuta ja tulee miettineeksi, eikö kunnan järjestämä ilmainen asuntokaan kelpaa Suomen romaneille, vieläkö pitää keskenään alkaa vääntämään millainen mekko kullakin on päällänsä.

Valkoinen, kaiken veroistaan maksava, heteromies miettii; onko tässä enää mitään tolkkua ja mitä ihmettä joku Biodeen byroon Robert Harms tämän romaanin sivuilla tekee?
Kunta haastetaan oikeuteen veronmaksajien varoilla.

MoonShine, Pistä linkkeihin noi "url" tagit, niin linkki avautuu oikein. Uutinen kerrassaan hauska älyttömyydessään. ILman urlia ei aina linkki välttämättä avaudu.

Imperium

Tuntuu välillä siltä että koko suomalainen yhteiskunta pyörii romanien pikkusormen ympärillä. Vaaterahaa toimeentulotuen päälle, asumisen "erityisjärjestelyt"/vuosisataisten väistämisperiaatteiden kunnioittaminen ja huomioiminen,ym. kaikkea paskaa mikä maksaa helvetisti mutta ei tuota mitään.
Kaikki tämä vain ja ainoastaan siitä pelosta että leimataan rasistiksi.
Pisteenä koko paskakasan päälle tulevat sitten ulkomaisten romanien omituinen ja lainvastainen hyysääminen päättäjien taholta, sekä rikollisia suojelevien "aktivistinuorten" päänsilittely.

AuggieWren

QuoteRomaninaista edustava vähemmistövaltuutetun ylitarkastaja Robin Harmsin mukaan virkamiehillä on karannut mopo käsistä

Voiko irvokkaampaa kommenttia olla, ottaen huomioon sen, että vähemmistövaltuutetun toimisto tukee muissa yhteyksissä romanien perverssejä keskiaikaisia sääntöjä viimeiseen asti. Hyvä, että ovat vihdoin nähneet valon, siis jos ovat.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

JPU

Tässä minä olen täysin samaa mieltä vähemmistövaltuutetun kanssa. Suomessa toimitaan Suomen lain mukaan, eikä minkään heimosääntöjen mukaan.

Minä ymmärsin tämän jutun tuon Nelosen videopätkän perusteella siten, että vähemmistövaltuutettu pyrkii kieltämään virkamiesten "sovitteluyritykset" ja siten siis jättää muuttolupajutut mustalaisten itsensä ratkaistavaksi. Eli vähemmistövaltuutetun mukaan Suomessa toimittaisiin mustalaisten heimosääntöjen mukaan, ei Suomen lain mukaan.
"– Kun tänne tulee ihmisiä, joilla on erilaisia tapoja toimia, pukeutua ja puhua, he muuttavat meidän arkeamme. Muutoksen voi nähdä hyvänä tai huonona, mutta on järkevämpää nähdä se hyvänä, koska sille ei mitään mahda. Suomi ei voi umpioitua enää."

- Tiede-lehti, 9/2014

RP

Quote from: JPU on 16.06.2011, 22:20:50
Minä ymmärsin tämän jutun tuon Nelosen videopätkän perusteella siten, että vähemmistövaltuutettu pyrkii kieltämään virkamiesten "sovitteluyritykset" ja siten siis jättää muuttolupajutut mustalaisten itsensä ratkaistavaksi.

Ennemmin noin, kuin että he antaisivat Suomen laeille ja yhteiskuntajärjestykselle vieraille tavoille oman siunauksensa. Kun toinen osapuoli on yksikäsitteisesti oikeassa ja toinen väärässä, asiassa ei ole mitään soviteltavaa. Tuki minultakin (tässä tapauksessa) vähemmistövaltuutetun toimistolle.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

ilmari3.

Quote from: Imperium on 16.06.2011, 22:15:13
Tuntuu välillä siltä että koko suomalainen yhteiskunta pyörii romanien pikkusormen ympärillä. Vaaterahaa toimeentulotuen päälle, asumisen "erityisjärjestelyt"/vuosisataisten väistämisperiaatteiden kunnioittaminen ja huomioiminen,ym. kaikkea paskaa mikä maksaa helvetisti mutta ei tuota mitään.
Kaikki tämä vain ja ainoastaan siitä pelosta että leimataan rasistiksi.
Pisteenä koko paskakasan päälle tulevat sitten ulkomaisten romanien omituinen ja lainvastainen hyysääminen päättäjien taholta, sekä rikollisia suojelevien "aktivistinuorten" päänsilittely.

Meidän äänestäjien edustajat ostavat yhteisöömme rauhaa hamerahalla ja sovelletulla eläkeläis-käytännöllä.

Aika hyvin toimii, ei isommalti koti-romaanit häiriköi Suomessa.

Mursu

Quote from: JPU on 16.06.2011, 22:20:50
Minä ymmärsin tämän jutun tuon Nelosen videopätkän perusteella siten, että vähemmistövaltuutettu pyrkii kieltämään virkamiesten "sovitteluyritykset" ja siten siis jättää muuttolupajutut mustalaisten itsensä ratkaistavaksi. Eli vähemmistövaltuutetun mukaan Suomessa toimittaisiin mustalaisten heimosääntöjen mukaan, ei Suomen lain mukaan.

Ei vaan vähemmistövaltuutetun kanta on että kunta ratkaisee luvan normaalisti. Kunta ei rupea neuvottelemaan joidenkin romanien edustajien kanssa.

Lasisti

Mä tiedän paljon ihmisiä, jotka haluaa muutosta, mutta he pelkäävät, eivätkä uskalla viedä loppuun asti tätä asiaa. Mutta nyt on aika panna kissa pöydälle! On aika saada muutos! Romanit on Suomen kansalaisia. Meidän täytyy todellakin alistua Suomen lakien alle, huutaa Lumberg-Hallinen.

Oikealla asiallahan tuossa ollaan. Viranomaiset eivät saa sallia sitä, että joku takapajuinen heimokulttuuri rajoittaa yksilön elämistä.

Sunt Lacrimae

Kieltämättä piristävä pelinavaus vähemmistövaltuutetun toimistolle, ja Lumberg-Halliselle ehdottomasti iso hatunnosto. Vaatii pokkaa, ei mulla muuta.
Play stupid games, win stupid prizes.

matkamasentaja

Siinä onkin nyt valtuutetun toimistolla ratinaa pääkopassa kun onkin vastassa poikkeustapaus. Romani joka haluaa olla kantaväestön joukossa kuin kuka tahansa.

MaisteriT

QuoteTänään Tuusulan käräjäoikeudessa on pohdittu sitä, että ovatko Järvenpään virkamiehet ylittäneet toimivaltuutensa kysyessään Järvenpään romaneilta asumislupaa Lumberg-Halliselle. Romaninaista edustava vähemmistövaltuutetun ylitarkastaja Robin Harmsin mukaan virkamiehillä on karannut mopo käsistä.

Tietenkin ovat "ylittäneet toimivaltuutensa". Itse asiassa virkamiehet ovat syrjineet romania välillisesti siksi, että hän on sulautunut valtaväestöön.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Mursu

Quote from: svobo on 16.06.2011, 21:17:45
Niin toki minäkin. Mutta tunnen vähän sympatiaa noita virkamiehiäkin kohtaan, jotka syrjintäsyytteiden pelossa koittavat vääntyä mitä ihmeellisimpiin solmuihin positiivisen syrjinnän kanssa.

Se ongelma toki tässä on, että jos he antavat pariskunnalle asunnon, saattaa tämä sitten johtaa väkivaltaisuuteen tai muuhun häirintään, josta he periaatteessa voisivat olla vastuussa. Mielestäni tämä kuitenkaan ei periaatteessa eroa yhtään siitä, jos somali hakisi asuntoa ja kunta neuvottelisi asuvien maahanmuuttokriittisten kanssa asiasta. Kellään naapurilla ei saa olla oikeuksia määrätä kuka naapuriin muuttaa.

Selkeintä olisi ryhmäoikeuksien (poislukien vammaisten apuvälineet tms.) kaikenlainen poistaminen. Nämä hamerahat vain sekoittavat asiaa ja saattavat antaa romaneille käsityksen vaatia laajempaakin kulttuurinsa kunnioittamista.

MaisteriT

Quote from: Mursu on 17.06.2011, 09:24:39
Se ongelma toki tässä on, että jos he antavat pariskunnalle asunnon, saattaa tämä sitten johtaa väkivaltaisuuteen tai muuhun häirintään, josta he periaatteessa voisivat olla vastuussa.

Kuinka?!  ???
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

MoonShine

Quote from: MaisteriT on 17.06.2011, 10:00:32
Quote from: Mursu on 17.06.2011, 09:24:39
Se ongelma toki tässä on, että jos he antavat pariskunnalle asunnon, saattaa tämä sitten johtaa väkivaltaisuuteen tai muuhun häirintään, josta he periaatteessa voisivat olla vastuussa.
Kuinka?!  ???

Niinpä niin.
Kunta siis avaisi vaaran lähteen luovuttamalla romanille asunnon.
Melko lavea tulkinta.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.