News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Miten voin tukea Israelia ja vastustaa samalla juutalaisten pankkivaltaa?

Started by Jouko Piho, 16.06.2011, 22:36:30

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Kun olen kirjoittanut julkisuudessa juutalaisten pankkiirien, varsinkin Rotschildien, liiallista valtaa vastaan, olen joskus saanut ihmettelyä sen suhteen, miksi teen niin, koska olen Israelin ystävä.

Minä olen Israelin ystävä ja kristillinen siionisti sen takia, että uskon meidän aikamme tapahtumien, kuten Israelin itsenäistyminen v. 1948, todistavan sen puolesta, että Raamatun ilmoitus on totta siitä, että Jumala on valinnut Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläiset omaksi kansakseen ja on luvannut heille isot maa-alueet Lähi-idässä. Juutalaiset olivat syntiensä takia karkotettuina pitkään omasta maastaan, mutta ovat viimeisen sadan vuoden aikana alkaneet palata takaisin esi-isiensä maille Raamatun muinaisten profeettojen sanojen mukaisesti. Olen siis Israelin ystävä Jumalan Israelille antamien lupausten tähden.

Olen kuitenkin samanaikaisesti juutalaista rahamahtia vastaan, koska näillä Jumalasta luopuneilla ja itse asiassa Luciferia palvovilla luopiojuutalaisilla on pahat aikeet mielessään koko maailman orjuuttamiseksi heidän valtansa alle suunnattoman suuren pankkimonopolinsa tuella, kun juutalaiset omistavat maailman kaikki tärkeimmät pankit ja myös keskuspankit, jotka eivät ole valtiollisia, kuten luullaan vaan yksityisomisteisia, esim. USAn FED, joka on useiden eri juutalaisten omistamien yksityispankkien omistama pankki.

Jotta pääosin juutalainen, mutta jossain määrin myös ei-juutalaisista koostuva, maailman raha- ja valtaeliitti, pääsisi päämääräänsä eli koko maailman hallitsemiseen, niin sitä ennen maailman kansojen moraali pitää tuhota, koska moraalittomat kansat on helpompi aivopestä ja valloittaa. Siksi juutalaismafia on levittänyt maailmaan hallitsemansa median kautta kaikenlaista moraalittomuutta, kevytmielisyyttä, haureutta ja homoseksuaalisuutta, jotta ihmisten käsitys oikeasta ja väärästä hämärtyisi. Juutalainen rahavalta on tehnyt ja tekee tätä tuhotyötään monin eri tavoin, mutta ennen kaikkea omistamiensa medioiden eli elokuvien, sanomalehtien ja TV-yhtiöiden kautta. Kaikkien maailman tärkeimpien medioiden omistajina on juutalainen raha.

Toinen tärkeä kohde on hyökätä kansallisvaltioita ja kansallismielisyyttä vastaan. Ajatus kulkee niin, että jos kansallismielisyys ja kansallinen vastarinta saadaan kukistettua, niin yleismaailmallisen Maailman Unionin perustamista ei enää niin vastusteta, vaan kaikki maailman kansat ottaisivat Maailman Federaatioon liittymisen vastaan hyvänä asiana eikä orjuutena mitä se on.

Näiden Jumalasta luopuneiden rahajuutalaisten tavoitteena on siis luoda kaaosten ja sotien kautta sellainen tilanne, että maailma huutaisi auttajaksi yhtä voimakasta johtajaa. Tällainen supermies ilmestyykin ja maailma ottaa hänet hurmioituneena vastaan.

Valitettavasti tämä suuri johtaja on kuitenkin pettäjä. Hän puhuu aluksi kaikenlaista hyvää ja toteuttaakin osan lupauksistaan. Mutta vähitellen tämän "maailmanopettajan" ja muka kaikkien uskontojen messiaan todellinen olemus paljastuu. Hänestä alkaa huokua ja haista yhä enemmän rikin kitkerää hajua ja hänen alun perin komeat kasvonsa alkavat muuttua vihan vääristämäksi hirviön hahmoksi.

Tästä aiheesta voisi kirjoittaa hyvin paljon enemmänkin. Mutta en tee sitä, koska uskon, että jo tässä lyhyessä kirjoituksessani tulee esille pääasia eli minä olen Israelin puolella uskonnollisista syistä johtuen eli Raamatun tulkintani takia, että Pyhä Maa kuuluu juutalaisille, koska Jumala on niin luvannut. Olen toisaalta sellaisia juutalaisia vastaan, jotka väittävät olevansa juutalaisia, mutta ovatkin Saatanan synagoogan jäseniä eli Jumalan vastustajan, Luciferin palvelijoita.

Jouko Piho

pelle12

Sana on vapaa, ja hyvä niin. Toivon kuitenkin, että  valtamedian satunnaisvierailijat Hommassa tajunnevat, ettei Piho välttämättä puhu hommalaisten enemmistön suulla.

foobar

Quote from: AuggieWren on 16.06.2011, 22:42:59
Raha ratkaisee! Jos ihmisissä olisi oikeaa rohkeutta, niin näin ei välttämättä olisi, mutta kyllä se vaan näyttää niin menevän, ettei rahan ja omaisuuden valtaan ole kenelläkään pokkaa pistää jarruja.

Ei sellaista tahoa löydykään, joka osaisi elää ilman kapeamielisesti omiinsa keskittyneitä valtaintressejä jos sitä valtaa annetaan. Vähän niinkuin demokratia on sen luonnollisessa toimintaympäristössä huonoista hallintomalleista vähiten huono, raha on huonoista arvomittareista vähiten huono ja libertaristinen markkinatalous huonoista taloudellisista yhteistyöjärjestelmistä vähiten huono (no, ainakin omasta mielestäni).

Kenellekään ei kuuluisi sen enempää oikeutta viedä minulta rahaani poliittisella päätöksellä kuin viedä ääntänikään, ellen ole sitä selkeästi joltain toiselta varastanut. Eikä kenellekään kuulu myöskään painostusoikeutta, jonka puitteissa minun olisi kummastakaan luovuttava "vapaaehtoisesti," ilman sen parempaa syytä.

Tietyt poliittisesti voimallistuneet ryhmät ovat kuitenkin olleet kovin innokkaita tällaisten pakkojen luomisesta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Miniluv

Tällaiset voi sitten esittää omassa blogissa, ei tarvitse tänne tuoda.

Lähes jokainen avaus juutalaisaiheista tuo foorumille uutta väkeä, joka haluaa jauhaa juuri juutalaisista. Ja sitten pitää taas olla bannaamassa. Joten laitan ketjun kiinni tässä vaiheessa.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/