News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-06-11 KU: Hommalaiset maahanmuuttajia, feministejä ja vasemmistoa vastaan

Started by Ystävä, 11.06.2011, 10:43:51

Previous topic - Next topic

Oami

Quote from: Veikko on 12.06.2011, 13:40:32
QuoteEuroopan äärilaidalla 2/3
Hommalaiset maahanmuuttajia, feminismiä ja vasemmistoa vastaan
Antero Eerola

Kansanedustaja James Hirvisaari puolestaan uskoo, että Suomessa on luvassa muun muassa lasten silpomista, raiskausrikoksia, pedofiliaa, ruoskimisrangaistuksia ja kivityksiä, jos suomalaiset eivät tanssi tarkkaan muslimimaahanmuuttajien pillin mukaan.

???

Diskurssin kannalta ongelmana eivät siis ole lasten silpomiset, raiskaukset, pedofilia ym. ym. vaan se, että Hirvisaari puhuu niistä.

Tosin itse uskon, että näitä kaikkia tapahtuu, vaikka tanssittaisiin sen mainitun pillin mukaan.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

törö

^ Jos ongelmat lakaistaan maton alle piiloon, kaikki näyttää olevan hyvin ja omakehuun on aihetta.

Veli Karimies

Quotemaahanmuuttovastaisena

Yhden kerran toimittaja onnistui kirjoittamaan asian melkein oikein.

tietotyöläinen

Quote from: Veikko on 11.06.2011, 11:33:02
Quote from: Eino P. Keravalta on 11.06.2011, 11:28:08
Quote"Maahanmuuttokriitikoiden" mielestä myös rotujen älyllinen yhdenvertaisuus pitää kyseenalaistaa.

Tutkijoiden mukaan myös.

Yhtenä "maahanmuuttokriitikkona" haluan tehdä selväksi, että en pidä asiasta tehtyjä tutkimuksia kovinkaan pätevinä.

Täällä toinen maahanpäästökriitikko haluaa tuoda julki, että pitää täysin mahdollisena mutta ei suinkaan varmana, että eri etnisten ryhmien keskimääräisessä älykkyydessä voi olla eroja, mutta ei pidä asiaa kovinkaan oleellisena.

Ympäristötekijät: kasvatus, kulttuuri, koulutus ym. ovat ratkaisevassa asemassa niin hyvässä kuin pahassa. Lisäksi ympäristötekijöihin on myös huomattavasti helpompi vaikuttaa.

Koska etnisten ryhmien älyykkyyksillä elämöinti on erityisen tulenarka aihe, olen sitä mieltä, että sen esillä pitämisestä on lähinnä haittaa maahanpäästöpolitiikan järkeistämispyrkimyksille.

Perttu Ahonen

Quote from: Eino P. Keravalta on 11.06.2011, 14:18:01
http://www.politicalcompass.org/test

Itse olen kyseisen testin mukaan erittäinkin vasemmistolainen. Juuri siksipä vastustankin EU:ta, globalismia ja maahanmuuton valenimellä kulkevaa kansojen, monimuotoisuuden ja demokratian vastaista hirmu-uskontoa.

Tuon testin perusteella olen lähellä keskustaa oleva vasemmistoliberaali.  En väitä vastaan.

KU ja vasemmistoliitto on liemessä oman itsernationalisminsa kanssa ja tulee olemaan vielä suuremmassa liemessä, kun menee hellitukseen mukaan tekemään uusliberaalia politiikkaa.   KU:n on pakko yrittää kiinnittää propaganda siihen tahoon, johon todennäköisesti tulee valumaan vasemmiston kannatusta, eli PerusSuomalaiset ovat vasemmiston kannalta se kaikkein hankalin puolue, sillä PerusSuomalaiset on aito kansan/työväenpuolue.

törö

Quote from: Perttu Ahonen on 12.06.2011, 20:41:37
KU ja vasemmistoliitto on liemessä oman itsernationalisminsa kanssa ja tulee olemaan vielä suuremmassa liemessä, kun menee hellitukseen mukaan tekemään uusliberaalia politiikkaa. KU:n on pakko yrittää kiinnittää propaganda siihen tahoon, johon todennäköisesti tulee valumaan vasemmiston kannatusta, eli PerusSuomalaiset ovat vasemmiston kannalta se kaikkein hankalin puolue, sillä PerusSuomalaiset on aito kansan/työväenpuolue.

Looginen jatkumo nykykehitykselle on, että feikkivasurit yrittävät vallata Persut jahka ovat onnistuneet tuhoamaan vanhan vasemmiston, mihin ei tällä menolla kovin kauaa mene. He eivät kykene keksimään itse haihattelunsa ja pyrkyryytensä naamioivaa aatetta eivätkä haalimaan suurien kansanjoukkojen kannatusta, joten ne on omittava muilta.

femacco

Quote from: Perttu Ahonen on 12.06.2011, 20:41:37
Quote from: Eino P. Keravalta on 11.06.2011, 14:18:01
http://www.politicalcompass.org/test

Itse olen kyseisen testin mukaan erittäinkin vasemmistolainen. Juuri siksipä vastustankin EU:ta, globalismia ja maahanmuuton valenimellä kulkevaa kansojen, monimuotoisuuden ja demokratian vastaista hirmu-uskontoa.

Tuon testin perusteella olen lähellä keskustaa oleva vasemmistoliberaali.  En väitä vastaan.

KU ja vasemmistoliitto on liemessä oman itsernationalisminsa kanssa ja tulee olemaan vielä suuremmassa liemessä, kun menee hellitukseen mukaan tekemään uusliberaalia politiikkaa.   KU:n on pakko yrittää kiinnittää propaganda siihen tahoon, johon todennäköisesti tulee valumaan vasemmiston kannatusta, eli PerusSuomalaiset ovat vasemmiston kannalta se kaikkein hankalin puolue, sillä PerusSuomalaiset on aito kansan/työväenpuolue.

Tuon testin perusteella olen Gandhi (vasemmistoliberaali)  ;D Mutta kuten olen sanonut ennenkin, on Persuissa vasemmistolainen tatsi lukuunottamatta esim. Jussi Halla-ahoa tai Teemu Lahtista. Saa nähdä tuleeko politiikka olemaan sen mukaista.

ike60

Quote from: Ystävä on 11.06.2011, 10:43:51
Quote from: Antero Eerola, KU
"Maahanmuuttokriitikoiden" mielestä myös rotujen älyllinen yhdenvertaisuus pitää kyseenalaistaa.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/ulkomaat/2569261/hommalaiset-maahanmuuttajia-feminismia-ja-vasemmistoa-vastaan

Kuten tässä ketjussa on nähty, joidenkin maahanmuuttokriitikoiden mielestä rotujen älyllinen yhdenvertaisuus pitää kyseenalaistaa, joidenkin mielestä taas ei. Oleellista tässä on, että Eerolalla ei ole ollut mitään keinoa päätellä pitävästi, mikä on kaikkien maahanmuuttokriitikoiden, tai edes suurimman osan, kanta asiaan. Eerola on siis kirjoittanut tuon ennakkoluulojensa ja uskomustensa pohjalta (ehkä muutaman asiaa koskevan kirjoituksen täältä luettuaan), mutta esittää kategorisen väitteen totena ja varmana asiana.

Olemme siis saaneet näyttöä siitä, että mihin tahansa Eerolan "tosiasiana" esittämään väitteeseen kannattaa suhtautua suurella varauksella, jos muuta näyttöä ei ole saatavilla. Vahva suoritus Eerolalta ottaen huomioon, että kyseessä oli hänen kirjoituksensa ensimmäinen kappale.

Mikko pa

Eerolan mielestä siis 6229 jäsentä ovat täsmälleen kaikki samaa mieltä näistä asioista...loogistahan se on... ;)
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

tesko

Mitä olen ymmärtänyt älykkyysosamäärästä, korreloi se paljon varhaisvuosina saadun älykkään stimulaation kanssa (lapselle lukeminen etc.). Perimä on toki tässä suurin tekijä, mutten lukemani perusteella ehkä usko kosketeltaviin eroihin kansojen kesken. Oli asia niin tai näin, en silti toisi aihetta esille keskustelussa jo siksi, että aasialainen "rotu" on pärjännyt valko ihoisia paremmin IQ testeissä. Uskon sen johtuvan juuri kulttuurisista eroista ja koulutuksesta, varsinkin kun katsoo suurta kuilua Kiinalaisten ja Hong Kongilaisten älykkyysosamäärien välillä.

Mitä tulee kiihkofeminismiin, en kannata (toki sukupuolista tasa arvoa kannatan), mutta komppaan Anne Moilasta että "mies liikkeestä" on miehisyys kaukana  ;).

AstaTTT

Quote from: Sanna Onkamo on 12.06.2011, 21:09:34
Tuon testin perusteella olen Gandhi (vasemmistoliberaali)  ;D Mutta kuten olen sanonut ennenkin, on Persuissa vasemmistolainen tatsi lukuunottamatta esim. Jussi Halla-ahoa tai Teemu Lahtista. Saa nähdä tuleeko politiikka olemaan sen mukaista.

No täällä toinen Gandhi! Piste ihan samassa kohdassa!  :D

MW

Quote"Maahanmuuttokriitikoiden" mielestä myös rotujen älyllinen yhdenvertaisuus pitää kyseenalaistaa.

Tutkijoiden mukaan myös.

Yhtenä "maahanmuuttokriitikkona" haluan tehdä selväksi, että en pidä asiasta tehtyjä tutkimuksia kovinkaan pätevinä.

Mikäs, mikäs rotutohtori tässä? Eikö meille juuri ole kerrottu, että mitään "rotuja" ei ole olemassa?

JT

QuoteHommalaiset maahanmuuttajia, feminismiä ja vasemmistoa vastaan
Anteroa mahtaa sapettaa, kun esimerkiksi Pim Fortuynin, Jörg Haiderin ja Bruce Bawerin takia listaan ei voi lisätä homoja. Mitä anterologiikalla kertookaan vasureista se, että heidän nettiporukoissaan on muodostunut kliseeksi Jörg Haiderin "homobaarikuvien" levittely (ihan niin kuin niissä olisi jotain häpeällistä), tai se, että Pim Fortuynin murhasi vasemmistoaktivisti.
Eräästä Kansan Uutisten pohjoisesta sisarjulkaisusta potkut saanut toimittaja kertoili aikoinaan, kuinka lehden silloinen päätoimittaja pyysi aina rajaamaan lehtikuvista "mannet" pois, jotta kommareiden tilaisuuksista välittyisi "arvokkaampi" kuva.
Että sellaisia suvaitsevaisia...
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Veikko

Quote from: MW on 12.06.2011, 22:31:07

Tutkijoiden mukaan myös.

Mikäs, mikäs rotutohtori tässä? Eikö meille juuri ole kerrottu, että mitään "rotuja" ei ole olemassa?

No, tältä pohjalta lähtien, se on yksi syy ko. tutkimusten epämääräisyyteen.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

gloaming

"Maahanmuuttajia vastaan" on yleistävä olkiukko. Feminismiä vastaan olen, jos tällä tarkoitetaan ns. taistelufeminismiä eikä tasa-arvoaatetta yleisellä tasolla. Jos Eerolan vasemmistolaisuus = sosialismi, niin kyllä, sitten vastustan vasemmistolaisuutta, erityisesti globaalia sosialismia globaaleine sosiaalisine tulonsiirtoineen.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Veikko

Quote from: Asta Tuominen on 12.06.2011, 22:15:36
Quote from: Sanna Onkamo on 12.06.2011, 21:09:34

No täällä toinen Gandhi! Piste ihan samassa kohdassa!  :D

Joo, sama juttu täälläkin  :D

Onkohan se testi ihan luotettava  ;) ;D
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Mulli

Minua on moitittu siitä, että olisin oikeistovastainen.

Itse asiassa olen kaikkea yhteiskuntarakenteisiin luikerrellutta idioottimaisuutta vastaan, tuli se sitten vasemmalta, keskeltä, tai oikealta. Asiaan ei myöskään vaikuta se, mihin sukupuoleen idiottimaisia lausuntoja päästellyt kuuluu.

G-C

Puolue XXX vaalimainos: "Puolue XXX maahanmuuttajia, feminismiä ja vasemmistoa vastaan" ...Sitte kun tämä "puolue XXX" viellä kertoisi tarkemmin minkälaista maahanmuuttoa ja feminismiä vastustaa (kaikenlaista vasemmistolaisuutta saa vastustaa), niin olisin löytänyt oman puolueeni ;)

Mulli

Annetaan feministien riehua. Ei niiden touhut oikeaa miestä haittaa.  :D

Ksenofobi

Quote from: Mulli on 13.06.2011, 02:15:47
Annetaan feministien riehua. Ei niiden touhut oikeaa miestä haittaa.  :D

Miten sen nyt ottaa. Niiden touhu esim. edistää poikien koulutuksesta syrjäytymistä. Nykykoulu on rakennettu vain tyttöjen eduksi. Tosimieshän tästä ei tietenkään valita vai?

Ksenofobi

Quote from: Kaapo on 13.06.2011, 02:40:53
Quote from: Ksenofobi on 13.06.2011, 02:37:01

Miten se on rakennettu tyttöjen eduksi?

Olen kuullut että pojat syrjäytyvät helposti koulusta. Ei taida sitten pitää paikkaansa?
Jos asiassa on jotain perää, voi syitä olla useita. Saattaa olla että koulu ei ota poikia tarpeeksi huomioon  heidän tytöistä erilaisen kehitysvaiheiden takia mm. siten että tärkeitä jatko-opintovalintoja pitää tehdä vaikeissa murrosiän myrkyissä.

Vai onkohan evoluutiossa jostain syystä käynyt niin että pojista on tullut tyhmempiä kuin aikaisemmin?

Tasapainorealisti

Quote from: Ksenofobi on 13.06.2011, 02:54:04
Quote from: Kaapo on 13.06.2011, 02:40:53
Quote from: Ksenofobi on 13.06.2011, 02:37:01

Miten se on rakennettu tyttöjen eduksi?

Olen kuullut että pojat syrjäytyvät helposti koulusta. Ei taida sitten pitää paikkaansa?
Jos asiassa on jotain perää, voi syitä olla useita. Saattaa olla että koulu ei ota poikia tarpeeksi huomioon  heidän tytöistä erilaisen kehitysvaiheiden takia mm. siten että tärkeitä jatko-opintovalintoja pitää tehdä vaikeissa murrosiän myrkyissä.

Vai onkohan evoluutiossa jostain syystä käynyt niin että pojista on tullut tyhmempiä kuin aikaisemmin?
Pojat sotkee päänsä ja aivonsa kotona tietokoneiden ja pelikonsoleiden maailmassa nykyisin, sitten on keskittyminen vaikeaa, eikä koulu kiinnosta samalla tavoin kuin ennen, kun koulu oli myös vapaa-ajassa enemmän läsnä.

Ksenofobi

QuotePojat sotkee päänsä ja aivonsa kotona tietokoneiden ja pelikonsoleiden maailmassa nykyisin, sitten on keskittyminen vaikeaa, eikä koulu kiinnosta samalla tavoin kuin ennen, kun koulu oli myös vapaa-ajassa enemmän läsnä.

Eli tämä ei ole yhteiskunnallinen ongelma vaan poikien itsensä aiheuttama syy?

Tasapainorealisti

Quote from: Ksenofobi on 13.06.2011, 03:06:40
QuotePojat sotkee päänsä ja aivonsa kotona tietokoneiden ja pelikonsoleiden maailmassa nykyisin, sitten on keskittyminen vaikeaa, eikä koulu kiinnosta samalla tavoin kuin ennen, kun koulu oli myös vapaa-ajassa enemmän läsnä.

Yhteiskunnallinen ongelma sikäli, että koulun kerhot ja urheiluseurat eivät ole tänä päivänä enää ainoa vaihtoehto vapaa-ajan viettoon peruskouluikäisille.

Mulli

Koulumaailmassa on paljon pielessä, mutta ei siitä voi feminismiä mennä syyttämään. Lopultakin opetuksen suunnittelijat ovat erkaantuneet todellisuudesta niin pitkälle, että siihen ei pelkällä feminismillä päästä.

Koulut perustavat vieläkin oppinsa ulkoaopetteluun. On toki olemassa joitakin tarpeellisia perustaitoja, mutta tyhjänpäiväisten asioiden ulkoluku ei niihin kuulu. Milloinkahan opettajat oppivat opettamaan oppilaansa oppimaan?

Pojat ajattelevat käytännönläheisesti ja (murrosikä muistaen) haistattavat helpommin paskat kaikelle turhaksi uskomalleen. Opettaja edustaa oppilaan silmissä koulua ja jos opettajan lorut tuntuvat turhilta, koulu on turhaa.

Tyttöjen harmit koulumaailmassa muuten johtuvat pääsääntöisesti siitä, että ne perkeleet alkavat käyttäytymään, kuin "jätkät".

Vääränlaiset ihmiset hakeutuvat opettajiksi. Opettajaksi ei missään nimessä pitäisi päästää sellaisia kympin tyttöjä, jotka ovat menestyneet erinomaisesti ulkoluvussa. Opettajalla pitää olla ennenkaikkea psykologista pelisilmää, karismaa ja aito halu opettaa pieniä ihmisiä selviytymään elämässään. Jos opettajaksi aletaan vain siksi, että opettajana kuulutaan sivistyneistöön (katsokaa, missä jamassa sekin sakki on nyt) ja ihmisellä on halu esiintyä itseään tietämättömämmille viisaana, ollaan vika ammatissa.

Väitän, että suuri osa opettajista ei ole tehtäviensä tasalla.

Ne jotka osaa, tekee mitä vaan
jotka ei, ne ryhtyy opettamaan

Juice

Edit: Koulukirjat muuten tehdään ensisijaisesti tekemään vaikutus toisiin opettajiin. Sama pätee koulujen opintosuunnitelmiin.

Milloinkahan se keksitään, että oppettaminen on koulun pääasiallinen tehtävä? Ei oman "sivistystason" killotus muun maailman silmissä.

Ksenofobi

QuoteYhteiskunnallinen ongelma sikäli, että koulun kerhot ja urheiluseurat eivät ole tänä päivänä enää ainoa vaihtoehto vapaa-ajan viettoon peruskouluikäisille.

Nyt kun on nähty mikä on ongelmana niin olisiko tarjolla jotain ratkaisua? Itse esitän tässä kohtaa pilke silmäkulmassa positiivista syrjintää. :D

Tasapainorealisti

Quote from: Kaapo on 13.06.2011, 03:15:16
Quote from: Tasapainorealisti on 13.06.2011, 03:08:34
Quote from: Ksenofobi on 13.06.2011, 03:06:40

Yhteiskunnallinen ongelma sikäli, että koulun kerhot ja urheiluseurat eivät ole tänä päivänä enää ainoa vaihtoehto vapaa-ajan viettoon peruskouluikäisille.
Pelit voivat myös olla kehittäviä... En osta lainkaan teoriaasi. Minusta itseasiassa tuntuu, että pelit ovat enemmän positiivisia kuin negatiivisia. Riippuu tietysti peleistä.
Muuten varmasti ovat kehittäviä noin yleensä elämää ja taloutta varten, mutta varsinaista peruskoulunkäyntiä nykymetodein toteutettuna ei välttämättä pelit niinkään avita.

Veli Karimies

Quote from: Tasapainorealisti on 13.06.2011, 02:58:00Pojat sotkee päänsä ja aivonsa kotona tietokoneiden ja pelikonsoleiden maailmassa nykyisin, sitten on keskittyminen vaikeaa, eikä koulu kiinnosta samalla tavoin kuin ennen, kun koulu oli myös vapaa-ajassa enemmän läsnä.

No huh huh. Mihin tämä perustuu? Olen kyllä kuullut, että tietokoneiden ja pelikonsoleiden maailma on sosiaalinen tapahtuma, joka kehittää aivoja, mutta ihan sotkee nuorten päät? Onko tämä samantyylinen asia kun aikoinaan rock-musiikki ja televisio?

Quote from: Tasapainorealisti on 13.06.2011, 03:43:02Muuten varmasti ovat kehittäviä noin yleensä elämää ja taloutta varten, mutta varsinaista peruskoulunkäyntiä nykymetodein toteutettuna ei välttämättä pelit niinkään avita.

Öh. Eikös tämä juuri kerro siitä, että koululaitos on muokattu joitakin muita varten, kuin poikia?

ElenaDaylights

" Hommalaiset maahanmuuttajia, feministejä ja vasemmistoa vastaan "

No jotenkin tuntuu että ei tuo minun kohdalla suuri synti ole. Sitten on tahoja, jotka ovat päinvastaista mieltä Homman profiilin kanssa eli eikö tämä ole tasapelitilanne?

A. Eerolaa ahdistaa, kun Suomesta puuttuvat uudelleenkoulutusleirit.
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

Ksenofobi

Pidän KU:n juttua persuista ja Halla-ahosta pääosin hyvänä. Siinä oli paljon tapahtuneita tosiasioita.  Jutun hyvyys on siinä että siinä kerrotaan että näinkin voi ajatella ilman että ihminen olisi mkään Hitler.

QuoteKuten Jussi Halla-aho on myöhemmin asian muotoillut: vasemmistolaisuuden "koko ideologia, maailmankatsomus ja poliittinen ohjelma rakentuvat oman kansan, oman yhteiskunnan ja oman kulttuurin vihaamiselle ja halveksunnalle.
..

QuoteKansanedustaja James Hirvisaari puolestaan uskoo, että Suomessa on luvassa muun muassa lasten silpomista, raiskausrikoksia, pedofiliaa, ruoskimisrangaistuksia ja kivityksiä, jos suomalaiset eivät tanssi tarkkaan muslimimaahanmuuttajien pillin mukaan.

Kaikki jotka asioita seuraavat tietävät että nämäkin lainaukset ovat ainakin jossain  määrin totta ja voivat aiheuttaa vaaraa suomalaiselle yhteiskunnalle.

Jutun kirjoittaja on selvästi nuiva.