News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Feissaus on hauskaa

Started by Debatoija, 09.04.2009, 19:58:17

Previous topic - Next topic

Debatoija

noin 30 prossaa sanoi ettei ole kuullut koko hepusta. Siis Turussa. Olin pikku excurisolla keräämässä nimiä ja viettämässä hauskaa. 10 prossaa porukasta kirosi heti Halla-ahon alimbaan helvettiin, ja ehkä 15 prossaa kirjoitti heti. Saldo on nyt n. 6 tunnin hommasta n. 30 allekirjoitusta siis kaupungista tuntemattomille puhumalla. Lomakkkeet loppu kesken.

Oli joku Kokoomuksen kannattaja sanoi ettei kirjoita mutta kun sanoin mamuasioista niin sain nimmarin.

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Huscarl

Debatoijalle Nuiva-ansioristi tammenlehvin. Loistotyötä!

kaivanto

Onkos Helsingissä joku jalkautumassa? Voisin tulla ensi viikolla jonakin ehtoona mukaan, kokemusta on mm. propellimiehen presidentinvaalinimenkeruusta...  ;D

Ernst

Quote from: Huscarl on 09.04.2009, 20:03:30

Täytyypä rohkaistua. Jokaisessa vastaantulijassa elää nuiva!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Esa N.

Quote from: Debatoija on 09.04.2009, 19:58:17
noin 30 prossaa sanoi ettei ole kuullut koko hepusta. Siis Turussa. Olin pikku excurisolla keräämässä nimiä ja viettämässä hauskaa. 10 prossaa porukasta kirosi heti Halla-ahon alimbaan helvettiin, ja ehkä 15 prossaa kirjoitti heti. Saldo on nyt n. 6 tunnin hommasta n. 30 allekirjoitusta siis kaupungista tuntemattomille puhumalla. Lomakkkeet loppu kesken.

Oli joku Kokoomuksen kannattaja sanoi ettei kirjoita mutta kun sanoin mamuasioista niin sain nimmarin.

Isot kädet! Hieno homma!
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Figaro

noin 30 prossaa sanoi ettei ole kuullut koko hepusta.

Törmännyt samaan ilmiöön. Silti suuri osa näistä tuntuu olevan suorastaan patanuivia mielipiteiltään. Tuolla ulkona on Jussille ja Hommalle hurja kannattajapotentiaali!

Feissauksessa (tuntemattomille) pitää vain olla varovainen, ettei mene palopuheiksi tai yhtään tuputuksen puolelle. Ihmisille ei saisi tulla tunnetta, että kortti on allekirjoitettava tässä nyt ja heti. Monet haluavat kuitenkin perehtyä asiaan rauhassa. Onhan kyseessä täysin eri sanoma, mitä median mokutuutit työntävät tulemaan päivästä toiseen.

Tuolta käyttökelpoista materiaalia tulostettavaksi ja jaettavaksi!

http://hommaforum.org/index.php?topic=5065.0

"Maahanmuuttajat merkittävä voimavara kouluille"
- Opetusministeri Henna Virkkunen (kok), Yle 20.10.09

"Suomen [koulujen] ongelmat ovat pienemmät kuin useiden muiden EU-maiden, koska Suomessa on toistaiseksi suhteellisen vähän maahanmuuttajia."
- Virkkunen Hesarissa 26.11.09

Debatoija

Mikä hauskinta, sain jopa muutaman n. 18-22 nuoren naisen allekirjoituksen. Tämä ryhmä noin muuten tietty oli aika  pihalla koko hommasta. Sitten oli kolmannes sellasta porukkaa joka sano että he ei allekirjoita mitään. NO, nythän niitä nimmareita tuntuu tulevan joten homma on bueno.

AB-käyttäjä

jaakkeli

Quote from: kaivanto on 09.04.2009, 20:11:24
Onkos Helsingissä joku jalkautumassa? Voisin tulla ensi viikolla jonakin ehtoona mukaan, kokemusta on mm. propellimiehen presidentinvaalinimenkeruusta...  ;D

Minun piti juuri tehdä tästä jonkinlainen avaus, kun ajattelin pääsiäisreissuilla seikkailla eri kylillä samalla mielellä ja jatkaa sitten tiistaina Helsingissä.

Feissausta varten mieli tekisi ottaa mukaan jaettavaksi jotain pikkulappuja, joissa olisi vain esim. linkki Scriptaan, valitsijayhdistyksen sivuille ja vihje kirjasta, josta on joskus tulossa toinen painos, kun moni ei tiedä eikä vinkkejä kirjoista ja verkkosivuista kuitenkaan kauaa muisteta. A4:stä noita voisi saksia aika läjän, jos en olisi niin käsi, että en tiedä miten saisin samalle sivulle monta lappua. :P

MokuMan

Kerrassaan mahtava idea! Niille jotka haluaisivat lähteä, mutta pelkäävät että saavat turpaan: ottakaa kaveri mukaan.

Ernst

Quote from: MokuMan on 09.04.2009, 20:34:30

Kerrassaan mahtava idea! Niille jotka haluaisivat lähteä, mutta pelkäävät että saavat turpaan: ottakaa kaveri mukaan.

Ihmiset yllättävän usein tykkäävät puhella. Harva on antifa-osastoa.

mikkoellila

Turkulaisille suosittelen käyntiä Varissuon ja Lausteen kaljakapakoissa. Keskustassa relevantteja kapakoita voisivat olla esim. Daily News, Pikku-Torre, Mallaskukko, Armas ja Koulu.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

PK

Quote from: jaakkeli on 09.04.2009, 20:31:48
Quote from: kaivanto on 09.04.2009, 20:11:24

Minun piti juuri tehdä tästä jonkinlainen avaus, kun ajattelin pääsiäisreissuilla seikkailla eri kylillä samalla mielellä ja jatkaa sitten tiistaina Helsingissä.

Feissausta varten mieli tekisi ottaa mukaan jaettavaksi jotain pikkulappuja, joissa olisi vain esim. linkki Scriptaan, valitsijayhdistyksen sivuille ja vihje kirjasta, josta on joskus tulossa toinen painos, kun moni ei tiedä eikä vinkkejä kirjoista ja verkkosivuista kuitenkaan kauaa muisteta. A4:stä noita voisi saksia aika läjän, jos en olisi niin käsi, että en tiedä miten saisin samalle sivulle monta lappua. :P

Tässä JM-K:n vetoomus taitettavana A4 flyerinä: http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=4253.0;attach=1496

Jos sinulla on jokin teksti, voin tehdä siitä A4:lle tulostettavan useamman lapun PDF:n.

Timo Hellman

Quote from: mikkoellila on 09.04.2009, 20:42:20

Turkulaisille suosittelen käyntiä Varissuon ja Lausteen kaljakapakoissa. Keskustassa relevantteja kapakoita voisivat olla esim. Daily News, Pikku-Torre, Mallaskukko, Armas ja Koulu.

Ei pidä unohtaa Rokkibaaria Linnankadulla.

Siellä on jo valmiiksi jokseenkin nuivapositiivinen asenneilmapiiri.

Mutta joo. Olen vapaaehtoinen Debatoijan aisapariksi.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Jari-Petri Heino

Quote from: Timo Hellman on 09.04.2009, 21:45:52

Kyllä siellä viimeks eilen käännytettiin, mutta aika paljon on tekemistä.
Mulla kun ei ol mahdollista edes tulostaa, mutta nimiä saisin kyllä kerättyä ja olen myös valmis debatoijan avuksi, mutta yv:llä yhteyttä?
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

Ernst

Quote from: hietane on 09.04.2009, 22:42:42
Quote from: Timo Hellman on 09.04.2009, 21:45:52

Kyllä siellä viimeks eilen käännytettiin, mutta aika paljon on tekemistä.
Mulla kun ei ol mahdollista edes tulostaa, mutta nimiä saisin kyllä kerättyä ja olen myös valmis debatoijan avuksi, mutta yv:llä yhteyttä?

Minä voin tulla pelokkaiden henkivartijaksi, kun en näytä mitenkään atleetilta tai muutenkaan vinkuheinää kovemmalta siisseliltä.

JM-K

Hienoa kansalaisaktivismia!

Jos tarvitsette lisää tyhjiä kannattajakortteja, laittakaa meiliä: [email protected].

Eläköön vastarinta!

henkka

Debatoija/Pörssipeluri  on jo vuosia sivistänyt kansaa ;)

/

P

Quote from: henkka on 11.04.2009, 17:26:41
Debatoija/Pörssipeluri  on jo vuosia sivistänyt kansaa ;)

/

Taisi olla osatekijänä minunkin nuivistumisessani eräällä sijo8tuspalstalla. ;)
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

KK

Milloin näemme ensimmäisen blogitekstin, jossa joku 'haluaisi ampua HOMMoa' päähän?

Tiikeri

Hyvin tehty! Debatoija!
S.P.Q.R

Olkinukke

Laadin lyhyen yhteenvedon asioista, joita itse ryhdyn viemään kansan tietoisuuteen feissaamalla:

http://olkinukke.blogspot.com/2009/04/valmistautuminen-feissaukseen_10.html

Tuota sopii mielestäni käyttää lähtökohtana. Niitä on jo käytännössä testattu ja useimmille riittää paaaljon vähäisemmätkin perusteet.

Veli Karimies

En yhtään ihmettele ettei suurin osa kansasta edes tiedä kuka Jussi on. Eihän suurin osa kansasta edes äänestä! (No okei äänestää mutta kuitenki hei..). Suurinta osaa kansasta ei vaan kiinnosta politiikka koska heidän ei tarvitse olla kiinnostunut. He sokeasti luottavat siihen, että kyllä päättäjät hoitavat homman.

Dangr

Debatoija: "Mikä hauskinta, sain jopa muutaman n. 18-22 nuoren naisen allekirjoituksen. Tämä ryhmä noin muuten tietty oli aika  pihalla koko hommasta."

Olen myös saanut muutaman tuonikäisen tyttelin nimen kannattajakorttiin. Näillä jotka liikkuvat paljon yökerhoissa ja viihteellä on aika usein tosi nuivat mielipiteet mustista, arabeista ja muslimeista. Ihan kokemuksesta... Kun sanoo H-a:n suhtautuvan kriittisesti näiden maahantuloon, niin nimi vilahtaa kannattajakorttiin.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

pelle12

Huomasitko, olivatko nuo, jotka toivottivat Haalliksen alimpaan helvettiin, todella tutustuneet Halliksen kirjoituksiin, vain olivatko lähinnä vain Iltasanomiin (ja yleiseen mediahälyyn) luottavia kunnon kansalaisia?

pelle12

Quote from: Veli on 12.04.2009, 13:25:03
En yhtään ihmettele ettei suurin osa kansasta edes tiedä kuka Jussi on. Eihän suurin osa kansasta edes äänestä! (No okei äänestää mutta kuitenki hei..). Suurinta osaa kansasta ei vaan kiinnosta politiikka koska heidän ei tarvitse olla kiinnostunut. He sokeasti luottavat siihen, että kyllä päättäjät hoitavat homman.
Aika pitkälle juuri noin. Kun ajattelee sitä mediahälyn määrää, joka Halliksenkin ympärillä pyöri kuntavaalien jälkeen (ja pyörii osin vieläkin), on hieman hassua, että aika tuntematon heppu J.H-a. yhä on suurelle yleisölle. Osoittaa vain kuinka eri tavoin ihmisten huomiokyky ja kiinnostuksen kohde jakautuu. Mediahälyn täytyisi kai olla 24/7 ennen kuin 80% olisi edes jonkinlainen haju asiasta.

Ernst

Tänään sain yhden allekirjoituksen sanomalla, että "haluan tämän miehen (JH-a) eurovaaliehdokkaaksi, nimi paperiin, kiitos". Aina ei enempiä perusteluja tarvita.

KJ

Quote from: Dangr on 12.04.2009, 17:53:27
Debatoija: "Mikä hauskinta, sain jopa muutaman n. 18-22 nuoren naisen allekirjoituksen. Tämä ryhmä noin muuten tietty oli aika  pihalla koko hommasta."

Olen myös saanut muutaman tuonikäisen tyttelin nimen kannattajakorttiin. Näillä jotka liikkuvat paljon yökerhoissa ja viihteellä on aika usein tosi nuivat mielipiteet mustista, arabeista ja muslimeista. Ihan kokemuksesta... Kun sanoo H-a:n suhtautuvan kriittisesti näiden maahantuloon, niin nimi vilahtaa kannattajakorttiin.

Tuo on muuten totta. Vuosien varrella on tullut törmättyä eräisiinkiin naisiin, joiden nuivuusaste on ollut häkellyttävää. Parhaiten on jäänyt mieleen eräs porauslautta-tapaus. Mimmi oli pesemässä hampaitaan, ja kun kuuli, että hytin puolella puhutaan mamu-asiaa, niin singahti heti paikalle ja aloitti loputtoman ja jokseenkin vihamielisen "vitun neekerit" -jargonin. Koska kyseinen tytteli oli pukeutunut pelkästään pikkuhousuihin, niin luonnollisesti minun ja kaverini keskittyminen ei kohdistunut pelkästään pompahtelevaan verbaliikkaan.

Mutta niin tohkeissaan mimmi oli, että ilmeisesti jotain kokemusperäistä oli taustalla.

Ehkä Homman pitäisikin keskittyä hankkimaan kannatusta nuorista naisista: miulle se ainakin sopisi.
What would Gösta Sundqvist do?