News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen netsiapu palveluksessanne!

Started by Tabula Rasa, 29.05.2011, 06:15:22

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Eli kysy mitä vaan, netsit tietävät kyllä kaiken, ja aina joku tietäväinen kertoo tiedoistaan.

Myös tänne sopii ilmoittaa talkoo, tms luonteisia työtehtäviä/tekijöitä, joilla on liiaksi aikaa auttaa lähimmäistään(siis vapaaehtoisapua, vapaaehtoispohjalta, ilman kaffipalkkaa kummempaa palkkaa, koska valden verokarhu)  

Edit. Rajoitetaan ainakin alustavasti siis pelkän puhdasoppisen netsiyden levittämiseen, talkoot hoidetaan pajassa/peräkammarissa:)
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

wannabe

:)

Erinomainen ketju!!!

Itselle tulee mieleen kaikkea konkreettista hommaa; "kysy netsilta asioista" -ketju voisi jatkaa taalla tuvassa ja "talkootoita" -ketju perakammarissa. ?

Keep up the good work, Marshal Mannerheim!

"En minä teitä tarvitse. Minulla on jo teidän lapsenne." -AH

Topi

Quote from: wannabe on 01.06.2011, 15:43:27
Miksi viime presidentinvaaleissa oli toisella kierroksella kolme ehdokasta, vaikka aina aikaisemmin oli ollut kaksi?
Kukas se kolmas sitten oli?

Tabula Rasa

Hyvänä arvauksena että kolme sen takia että kaksi viimeistä ovat olleet äänimäärissä liki tai täysin tasoissa? Olisiko siinä joku prosenttiraja mitkä otetaan ja mitkä jätetään.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Tabula Rasa

Noh, nyt työllistämään netsejä, eli missäs olisi tämä vastapaljastuneen ruumiinpalalöydöksen selvityksiä/uutisointeja? En ihan pienellä kaivamisella löytänyt.

Veli Karimies

Quote5 luku
Tasavallan presidentti ja valtioneuvosto
54 §
Tasavallan presidentin valinta

Tasavallan presidentti valitaan välittömällä vaalilla syntyperäisistä Suomen kansalaisista kuuden vuoden toimikaudeksi. Sama henkilö voidaan valita presidentiksi enintään kahdeksi peräkkäiseksi toimikaudeksi.

Presidentiksi valitaan ehdokas, joka saa vaalissa enemmän kuin puolet annetuista äänistä. Jos kukaan ehdokkaista ei ole saanut enemmistöä annetuista äänistä, toimitetaan uusi vaali kahden eniten ääniä saaneen ehdokkaan välillä. Presidentiksi valitaan tällöin uudessa vaalissa enemmän ääniä saanut ehdokas. Jos on asetettu vain yksi ehdokas, hän tulee valituksi presidentiksi ilman vaalia.

Vaikea sanoa. Ilmeisesti kaksi tai useampi ehdokas on saanut sen verran ääniä, että ovat olleet niin lähellä toisiaan, jotta ei olla voitu selvästi sanoa kumpi on saanut enemmän. Ihmettelen miten tämmöinen tosin on mahdollista.

EDIT: On toki mahdollista, että jossain toisessa laissa on joku toinen pykälä ja Suomen oikeusoppineet toki sitten ovat katsoneet, että Perustuslailla voi (jälleen kerran) pyyhkiä pyllyä.

wannabe

Hei Veli, jos minulle vastasit, niin olin  jo pyytanyt modeja, etta pyyhkivat ne vaaliviestit pois. Muistin vaarin, ei siella ollut kuin kaksi ehdokasta kummallakin kerralla toisella kierroksella.

Ensimmaisissa Punamuumi-ehdokkaana-vaaleissa muuten itse en vaivautunut edes aanestamaan, kun ajattelin Esko Ahon (?) voittavan melkein automaattisesti. Toisella kerralla taisin itsekin kayda aanestamassa. (Asuin siis viela ulkomailla, joten jouduin hilautumaan lahimpaan konsulaatti/suurlahetystokaupunkiin).

Eli modet voisi ehka kuitenkin poistaa tasta ketjusta nama pressavaaliviestit turhana roskana?
"En minä teitä tarvitse. Minulla on jo teidän lapsenne." -AH