News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen YLEketju - yhtiö ja asema

Started by requiem, 07.04.2009, 09:59:50

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Palander sai YLEltä suoraan kenkää koska oli oma vhm-itsensä. Kommentoi uuden identiteetin löytänyttä Kiira Korpea "vähän" sopimattomasti. (liite 2)

[tweet]1884494938898891070[/tweet]

Kommentit

- "Ylen tapauksessa ongelma on laaja ja koskee mm. Ylen käyttämiä "asiantuntijoita". Jos asiantuntija haluaa tulla kutsutuksi Ylen lähetyksiin, on hänen mietittävä kaikki sanomisensa ja kaikkialla.
Yksikin väärä sana voi johtaa cancelointiin."

- "Go woke and get unlimited funding."
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Roope2

Olen jo arkkukamaa, joten elinaikanani on tapahtunut yhtä sun toista, ja kuin myös hidasälyinen, jolloin nykyään saatan ymmärtää menneisyyttä hetkittäin paremmin.

Muistelisin, että nuoruuteni radiossa kaikui "STT:n uutiset", jota me kaikki kuuntelimme ja sen sanaan uskoimme.

Muistan, että kun YLE:lle lähdettiin rakentamaan omaa uutistoimintaa, niin Reino Paasilinna oli maalaamassa kuvaa BBC:n kaltaisesta maailmanlaajuisesta uutistoimituksesta. Ja tottakai SDP oli Ylen uutishankkeen veturina.

Ihmettelin senaikaista kiihkoa omaan kalliiseen uutistoimitukseen, mutta nyt vanhempana ymmärrän, että omalla uutistoiminnalla voidaan päättää, mitä kerrotaan ja mitä jätetään kertomatta ja valitaan ennakkon viestin selventämiseksi Palosuot, Teivaiset,  Berneliuket, Vaattovaarat, Scheinit, Latvapurot ym:t asiantuntijoiksi.

Läntisen TV-ohjelman yksi suola on, kun studiossa keskusteluun osallistuu erilaisen kannan omaavia henkilöitä.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Betonikostaja

Olivathan ne Palanderin höpinät typeriä, mutta senhän arvasi, ettei Yle jätä pienintäkään tilaisuutta käyttämättä, jos jonkun voi canceloida. Suvakkimedia haluaa näyttää rapistuvaa valtaansa.

Tolkullisessa yhteiskunnassa Palanderille pahin seuraus olisi häpeä. Minua ainakin hävettäisi höpistä jotain noin tyhmää julkisesti. Tuon voisi välttää ihan normaaleja käytöstapoja noudattamalla, mutta Palanderille mikään ei ole ilmeisesti liian noloa. Hävetystä lisää vielä Valavuori, joka puolustaa urpoilua raivokkaasti.

Silti Yle todisti taas kerran, että sille pienetkin ajatusrikokset ovat suuria. Ajattelutapa on suoraan itänaapurista.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

Puuha-Pepe

Onko normaalit käytöstavat nykyään "woke", mitä pitää vastustaa kertomalla härskejä vitsejä ja halventamalla naisia podcasteissa..? Puopolo voisi kokeilla kertoa samanlaisia "vitsejä" maikkarin aamussa, vaikkapa nyt naispuolisista kollegoistaan. Nähtäisiin onko Ivan mies vai marjanpoimija.  ;D

Quote from: Betonikostaja on 29.01.2025, 18:30:28
Olivathan ne Palanderin höpinät typeriä, mutta senhän arvasi, ettei Yle jätä pienintäkään tilaisuutta käyttämättä, jos jonkun voi canceloida. Suvakkimedia haluaa näyttää rapistuvaa valtaansa.

Tolkullisessa yhteiskunnassa Palanderille pahin seuraus olisi häpeä. Minua ainakin hävettäisi höpistä jotain noin tyhmää julkisesti. Tuon voisi välttää ihan normaaleja käytöstapoja noudattamalla, mutta Palanderille mikään ei ole ilmeisesti liian noloa. Hävetystä lisää vielä Valavuori, joka puolustaa urpoilua raivokkaasti.

Silti Yle todisti taas kerran, että sille pienetkin ajatusrikokset ovat suuria. Ajattelutapa on suoraan itänaapurista.

Palander ei ollut Ylellä töissä, vaan yrityksensä kautta sopimussuhteessa. Sopimus purettiin yhteistyössä ilman mitään salaliittoja. Jos Yle olisi halunnut "canceloida" Palanderin, se olisi voinut jättää sopimuksen tekemättä. Ei Palanderin ja Velkavuoren junttimainen käytös ole kenenkään muun kuin ko. junttien oma vika.

Täälläkin ollaan kovasti aina puolustamassa suomalaisia naisia, kun vastapuolella on maahanmuuttaja. Mutta kun naisia halventaakin oikeistolainen äijjjä, niin se on kato vaan läppää ja kehua naisille, jota suvakit ei ymmärrä. Jokainen voi kokeilla funtsia tuntuuko fantsulta, jos noiden juttujen aiheena olis vaikka oma tytär...

Betonikostaja

Quote from: Puuha-Pepe on 29.01.2025, 18:41:30
Onko normaalit käytöstavat nykyään "woke", mitä pitää vastustaa kertomalla härskejä vitsejä ja halventamalla naisia podcasteissa..? Puopolo voisi kokeilla kertoa samanlaisia "vitsejä" maikkarin aamussa, vaikkapa nyt naispuolisista kollegoistaan. Nähtäisiin onko Ivan mies vai marjanpoimija.  ;D

Quote from: Betonikostaja on 29.01.2025, 18:30:28

Palander ei ollut Ylellä töissä, vaan yrityksensä kautta sopimussuhteessa. Sopimus purettiin yhteistyössä ilman mitään salaliittoja. Jos Yle olisi halunnut "canceloida" Palanderin, se olisi voinut jättää sopimuksen tekemättä. Ei Palanderin ja Velkavuoren junttimainen käytös ole kenenkään muun kuin ko. junttien oma vika.

Täälläkin ollaan kovasti aina puolustamassa suomalaisia naisia, kun vastapuolella on maahanmuuttaja. Mutta kun naisia halventaakin oikeistolainen äijjjä, niin se on kato vaan läppää ja kehua naisille, jota suvakit ei ymmärrä. Jokainen voi kokeilla funtsia tuntuuko fantsulta, jos noiden juttujen aiheena olis vaikka oma tytär...

Palanderin kohtelu ei ollut yhtään vähemmän cancelointia, kun sopimus purettiin kesken kaiken. Palander tuskin halusi sopimusta purkaa, vaikka näistä "yhteisymmärryksistä" julkisuuteen aina sujuvasti valehdellaankin. Päätös oli luultavasti täysin yksipuolinen.

Ja en tiedä, missä näet täällä Palanderin puheiden puolustamista. Ainakaan minä en niitä puolustanut. Väsynyttä ja typerää läppää.

Aivan yhtä säälittävää on kuitenkin se, että pienimmätkin höpöpuheet johtavat vakaviin seurauksiin. En tiedä kenen täysjärkisen naisen itsetunto kärsi noista Palanderin puheista, kun ne olivat kaikkein noloimpia Palanderille itselleen.

Mutta minkäänlainen suhteellisuudentajuhan ei woketteluun kuulu.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

JoKaGO

^Eihän tässäkään se "uhri" loukkaantunut, vaan puolestaloukkaantujat. Tyypillistä vasuritouhua loukkaantua puheista ja muiden puolesta.

Mitä tulee Homman agendaan puolustaa naisia neekereiltä ja muilta likavarpailta, niin kyseessä on AINA seksuaalinen väkivalta. On meinaan vähän eroa asioilla @Puuha-Pepe
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

pienivalkeapupu

IltaLäpyskässä on nuoren naistoimittajan näkemys asiasta. Aika naiivia settiä... etsikää teksti omalla vastuullanne. Sen verran typerää (h)ajatusten kulkua...
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Mäntymetsä

Siis Palanderin heitto lapsen tekemisestä Poutiaisen kanssa lisämausteella "mitä sitä naiselta kysymään" on niin oksettava, että ei ainakaan mun psyyke kestäisi katsoa mitään ohjelmaa, missä Palander on mitenkään mukana. Kanavasta riippumatta.

Kun seuraava raiskausuutinen tulee Kontulasta, niin varmaan todetaan, että "mitä sitä naiselta kysymään, kun Suomen syntyvyyttä parannetaan".

Velkku

Palanderhan vaan joutui Ylen säästökuurin uhriksi. Eikö tämä kelpaa myös persuille?

Jokainen voi koittaa lausua noita juttuja oman työnantajansa paita päällä kymmenille tuhansille ihmisille televisiossa, ja katsoo onko firmalla huumoria pitää sinut töissä.

Hiiden hirvi

Quote from: Mäntymetsä on 30.01.2025, 06:16:10
Siis Palanderin heitto lapsen tekemisestä Poutiaisen kanssa lisämausteella "mitä sitä naiselta kysymään"

Tuo kommentti menee kyllä minunkin mielestäni punaisen rajan yli. Meidän kulttuuriimme ei kuulu se että naisiin käydään käsiksi ilman lupaa. Se on mahmuttien touhua mitä ei voi puolustella mitenkään.

Seiskassa varsin hyvin summaroitu tuo keskustelu. Ja Seiska on todennäkoisesti Suomen vähiten woke massamedia.

https://www.seiska.fi/urheilu/kalle-palanderilta-kasittamatonta-seksipuhetta-kiira-korvesta/1594659

MinäVuan

Quote from: JoKaGO on 29.01.2025, 21:24:55
^Eihän tässäkään se "uhri" loukkaantunut, vaan puolestaloukkaantujat. Tyypillistä vasuritouhua loukkaantua puheista ja muiden puolesta.

Mitä tulee Homman agendaan puolustaa naisia neekereiltä ja muilta likavarpailta, niin kyseessä on AINA seksuaalinen väkivalta. On meinaan vähän eroa asioilla @Puuha-Pepe

Naisia, lapsia, ketä tahansa pitää puolustaa seksuaaliselta väkivallalta olipa kyse sitten siitä neekeristä, ählämistä tai vaikkapa valkoisesta heteromiehestä.

Se, mitä YLE teki oli täysin oikein. Jos ei osaa käyttäytyä, niin palveluksia ei enää tarvita. Ja minäkin ilmeisesti olen vasuri (vaikken koskaan ole kyllä äänestänytkään), kun loukkaantuisin moisista ölinöistä, jos kohteena olisi vaikka vaimoni tai tyttäreni.

ikuturso

Palander on tämän maan kaikkien aikojen kovin miesalppihiihtäjä.

Jos isänsä ei olisi pakottanut treenimatkoille autoon, kuten on kertonut, tuolla luonteella olisi varmaan linnassa.

Koskaan ei ole kunnioittanut auktoriteetteja.

2006 voittoon kohta polvileikkauksen jälkeen ja säären rasitusmurtumaa korjattiin kiristämällä monoja.
https://www.ts.fi/urheilu/1074168545

Olen tavannut Kallen kerran henkilökohtaisesti ja on vilpittömän oloinen tyyppi. Kalle ei nyt vaan taas ymmärtänyt, että ei heitä kaverien kanssa baarissa läppää, vaan internet näkyy ja kuuluu kaikkialle.

Kait te tuomitsette nyt jokaisen jantterin joka baarissakin heittää vastaavaa läppää? Koska eihän se ole ihmisen luonto siitä kiinni, missä sanoo vaan mitä sanoo.

Kalle on mulle edelleen alppihiihtoidoli. Kaikkien aikojen kovin. Kun hommat meni päin seiniä, paiskoi suksiaan ja katkoi sauvojaan ja kiroili haastattelussa. Kun voitti, niin sitten tuuletti niin että tuntui. Sitten suomalaisia sanotaan juroiksi ja sulkeutuneiksi...

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

MinäVuan

Quote from: ikuturso on 30.01.2025, 08:06:50
Palander on tämän maan kaikkien aikojen kovin miesalppihiihtäjä.

Jos isänsä ei olisi pakottanut treenimatkoille autoon, kuten on kertonut, tuolla luonteella olisi varmaan linnassa.

Koskaan ei ole kunnioittanut auktoriteetteja.

2006 voittoon kohta polvileikkauksen jälkeen ja säären rasitusmurtumaa korjattiin kiristämällä monoja.
https://www.ts.fi/urheilu/1074168545

Olen tavannut Kallen kerran henkilökohtaisesti ja on vilpittömän oloinen tyyppi. Kalle ei nyt vaan taas ymmärtänyt, että ei heitä kaverien kanssa baarissa läppää, vaan internet näkyy ja kuuluu kaikkialle.

Kait te tuomitsette nyt jokaisen jantterin joka baarissakin heittää vastaavaa läppää? Koska eihän se ole ihmisen luonto siitä kiinni, missä sanoo vaan mitä sanoo.

Kalle on mulle edelleen alppihiihtoidoli. Kaikkien aikojen kovin. Kun hommat meni päin seiniä, paiskoi suksiaan ja katkoi sauvojaan ja kiroili haastattelussa. Kun voitti, niin sitten tuuletti niin että tuntui. Sitten suomalaisia sanotaan juroiksi ja sulkeutuneiksi...

-i-

Noh, minulle aika selvä juttu. Eli kumpi on pahempi;
1. heittää baarissa läppää
tai vaihtoehtoisesti
2. kertoo saman tiedotusvälineessä kaiken kansan kuultavaksi

Itsellä kallistuu hyvinkin vahvasti tuohon vaihtoehtoon 2. Sinällään sitten ihan sama kuka on. Alppihiihtoidoli, jääkiekonpelaaja, politikko, vasuri tai kuka tahansa.

pienivalkeapupu

^ Eli samaan aikaan naisen halventaminen ja loukkaaminen on sekä hyvä että huono juttu? Sinun maailmassas tasa-arvo ei taida olla mahdollista - Jos KP ois vetänyt viihteellä "kännissä ja läpällä" mentaliteetilla, niin huono juttu? Ja jos taas Matti Meikäläinen (tai vaikka minä itse) niin lopputulos olisi "noohh, pojat on vain poikia?"

Ihanan epätodellinen tatsi sulla.

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Puuha-Pepe

Palanderhan olisi voinut pyytää sekoiluaan anteeksi, ja jatkaa duuniaan, mutta eihän semmoinen sovi äijjjän imagoon.  :facepalm:

ikuturso

Quote from: Puuha-Pepe on 30.01.2025, 08:46:15
Palanderhan olisi voinut pyytää sekoiluaan anteeksi, ja jatkaa duuniaan, mutta eihän semmoinen sovi äijjjän imagoon.  :facepalm:

Poutiaisheitothan olivat muisteloita hektisimmältä ajalta alppihiihdon huipulta, ja oma valmennus- ja lajijohto olivat silloin jo tuon läpänheiton tuominneet: "Jumalaut jos kosket Tanjaan mä tapan sut" oli toinen osapuoli kohteliaasti häntä hillinnyt.

Kiirajuttu oli kyllä mauton. Myönnetään. Vaan pitäisikö pyytää anteeksi Kiiralta vai YLE:ltä?

Veikkaan, että anteeksipyyntö Kiiralta ei olisi riittänyt, vaan olisi pitänyt pyytää anteeksi YLE:ltä ja koko suomen kansalta. Sopimus olisi YLE_yhteisymmärryksessä purkautunut kuitenkin. Nyt kun Trump-ketjussa mietitään Zukkerberin korvauksia Meta-sovittelusta, niin onkohan Palanderin juontajasopimuksen ennenaikaisesta irtisanomisesta annettu vähän yhteisymmärrystä pankkitilille, jotta sopimuksen purkua ei viedä oikeuteen tms?
Sovintosopimukset kun on yleensä enemmän tai vähemmän salaisia vain osapuolten kesken, tai niihin sisältyy vaitiolopykälä.

Olisihan sekin kiva tietää, jos verorahoitteinen firma vaikkapa maksaa jonkun hiljaiseksi ja vastaamaan "Yhteisymmärryksessä". Jos näin on käynyt, minunkin rahojani on käytetty siihen.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

MinäVuan

Quote from: pienivalkeapupu on 30.01.2025, 08:45:10
^ Eli samaan aikaan naisen halventaminen ja loukkaaminen on sekä hyvä että huono juttu? Sinun maailmassas tasa-arvo ei taida olla mahdollista - Jos KP ois vetänyt viihteellä "kännissä ja läpällä" mentaliteetilla, niin huono juttu? Ja jos taas Matti Meikäläinen (tai vaikka minä itse) niin lopputulos olisi "noohh, pojat on vain poikia?"

kenellekähän vastauksesi mahtaa olla?

pienivalkeapupu

Quote from: MinäVuan on 30.01.2025, 08:57:33

Ai anteeksi, tuo viestinen edessä ole ^ merkki ei ollut tarpeeksi - sinulle.

MinäVuan

Quote from: pienivalkeapupu on 30.01.2025, 09:02:02
Quote from: MinäVuan on 30.01.2025, 08:57:33

Ai anteeksi, tuo viestinen edessä ole ^ merkki ei ollut tarpeeksi - sinulle.

Sun kannattaa lukea tuo viestini uusiksi.

Jorma M.

Quote from: MinäVuan on 30.01.2025, 07:48:15
Quote from: JoKaGO on 29.01.2025, 21:24:55

Naisia, lapsia, ketä tahansa pitää puolustaa seksuaaliselta väkivallalta olipa kyse sitten siitä neekeristä, ählämistä tai vaikkapa valkoisesta heteromiehestä.

Se, mitä YLE teki oli täysin oikein. Jos ei osaa käyttäytyä, niin palveluksia ei enää tarvita. Ja minäkin ilmeisesti olen vasuri (vaikken koskaan ole kyllä äänestänytkään), kun loukkaantuisin moisista ölinöistä, jos kohteena olisi vaikka vaimoni tai tyttäreni.

Miten Kalle Palander syyllistyi puheillaan "seksuaaliseen väkivaltaan"? Miten KP liittyy "vaimoosi ja tyttäreesi"?
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

pamaus

Quote from: Jorma M. on 30.01.2025, 11:52:15
Miten Kalle Palander syyllistyi puheillaan "seksuaaliseen väkivaltaan"? Miten KP liittyy "vaimoosi ja tyttäreesi"?

Ei mitenkään, kunhan lätisi tuulihattuna mitä mieleen juolahtaa. Kyllä minäkin olen Kirasta aikanaan fantasioinut enkä varmaankaan ole tämän kanssa ainoa munallinen YLE:n vaikutuspiirissä. No loukkaantujat loiukkaantuu aina ja aiheetta. Vaan...

Eikös Palander jossain TV haastattelussa vuosia sitten kertonut uransa huipulla juosseen pitkin hotellien käytäviä pyyhe lantteillaan etsien panoseuraa tjmsp? No, alfauroot on alfoja vaikka olisi ADHD mahdollisesti päällä. Seuraavaksi Galle voisi alkaa tehdä sonnibodcastia yhdessä Soinnun veljen, Topin kera tai sitten perustaa ravintolan Syrjäsen kanssa, mikä voisi mennä pieleen?

Pamaus - tapahtui Viipurissa 30.11.1495 ja uudestaan 19.5.2024  https://mil.in.ua/en/news/an-explosion-occurs-at-an-oil-depot-in-vyborg/ . Vajakkien keskuudessa uumoillaan  ullatusilotuksen sattuneen.

pienivalkeapupu

Quote from: MinäVuan on 30.01.2025, 09:05:31
Sun kannattaa lukea tuo viestini uusiksi.
Joka on että epäasiallinen käytös on tuomittavaa aina ja kaikkialla, mutta mieluummin baarissa / ravintolassa / yökerhossa  - mitkä ovat julkisia tiloja itsessään - kuin podcast lähetyksessä joka on... myös julkinen tila, mutta julkisempi kuin baari / ravintola / yökerho jne... vai?
Haluatko avata (h)ajatuskulkusi logiikkaa?

Caucasian

Mitä kauheaa se Palander on sanonut? Itse luin että KEHUI Marjut Roligin ulkonäköä! Ja että yleensä hiihtäjåt ei...
Eli ketään ei sanonut rumaksi tms...
Että mistä tää kohu ja potkut???

Niobium

Quote from: Caucasian on 30.01.2025, 17:13:50
Mitä kauheaa se Palander on sanonut? Itse luin että KEHUI Marjut Roligin ulkonäköä! Ja että yleensä hiihtäjåt ei...
Eli ketään ei sanonut rumaksi tms...
Että mistä tää kohu ja potkut???

Vähemmästäkin on saanut kenkää kuin fantasioidessaan julkisesti Kiira Korven touhuamassa tuhkaluukussaan.

Ruben Stiller sai kenkää nimittäessään lähetyksessä Ylen pääjohtajaa "kökkötraktoriksi."

Kökkötraktori on ainakin minun mielestäni lievempi ilmaisu kuin Palanderin jutut.

Sinällään en ihmettele Ylen linjaa, pakkohan niidenkin on jo tajuta jotain. Haluaako oikeasti kansa kuulla televisiosta murrosikäisen henkisellä tasolla olevan juttuja? "Esinahan elämää" tai "Muistoni ensimmäisestä erektiosta." Siinä muutama ehdotus podcasteiksi. Ihan vaan Palanderin Kallelle vinkkinä.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

Roope

Quote from: Niobium on 31.01.2025, 09:12:33
Ruben Stiller sai kenkää nimittäessään lähetyksessä Ylen pääjohtajaa "kökkötraktoriksi."

Stillerillä oli tilanteessa paljon tukijoita, kun taas erottamispäätöstä ei tainnut puolustaa ulkopuolelta julkisesti oikein kukaan. Tapausta pidettiin ja pidetään valtamediassa paheksuttavana esimerkkinä Ylen politisoitumisesta.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Totti

Quote from: Niobium on 31.01.2025, 09:12:33
Vähemmästäkin on saanut kenkää kuin fantasioidessaan julkisesti Kiira Korven touhuamassa tuhkaluukussaan.

Minusta tuntuu, että YLE:llä on jo pitkään ollut menossa kampanja työntää miehet ulos ja kaapata koko laitos naisille.

Ainakin näppituntuma on, että esim. miesjuontajien "diversiteeti" alkaa olemaan aika pieni kun samat kolme äijää on joka ajankohtaisohjelmassa. Ohjelmien vieraslistatkin ovat mielestäni alkaaneet olemaan naispainotteisia silloin kun voidaan valita osallistujat.

Ehkä Palanderin potkut oli hänelle onnenpotku. Palander & Co kannatta perustaa oma ohjelma nettiin missä ei tarvitse olla YLE:n femmemafian sensuroimana. Maailmalla aika moni woke-uutistoimistosta lopettanut tekee hyvät rahat omilla ohjelmilla.

Uskoisin, että Palanderilla ja muilla urheilutietäjillä on ihan tarpeeksi kysyntää siinä urheilukansassa, joka ei hätkähdä hurttia huumoria.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Velkku

Joo, Palander vaikuttaa sellaiselta älyköltä, vähän kuin Valavuori, että varmasti kannattaa laittaa vaikka omaa podcastia tulille.

Cassa

Quote from: Totti on 31.01.2025, 09:48:16Palander & Co kannatta perustaa oma ohjelma nettiin missä ei tarvitse olla YLE:n femmemafian sensuroimana. Maailmalla aika moni woke-uutistoimistosta lopettanut tekee hyvät rahat omilla ohjelmilla.

No heillähän on jo oma podcast - ei siis YLEN. Tuostahan tuo kohu alkoi, kun joku maalitti Palanderin YLE:lle ja YLE sitten hyvään WOKE-etikettiin kuuluen välittömästi canceloi Palanderin. Tyylipuhdas wokesuoritus.

https://www.youtube.com/@GamblersCast

Velkku

Quote from: Cassa on 31.01.2025, 10:41:23
No heillähän on jo oma podcast - ei siis YLEN. Tuostahan tuo kohu alkoi, kun joku maalitti Palanderin YLE:lle ja YLE sitten hyvään WOKE-etikettiin kuuluen välittömästi canceloi Palanderin. Tyylipuhdas wokesuoritus.

Joku maalitti? Miten joku "maalittaa" kun podcast on ihan julkinen ja kuka vaan voi kuunnella? Luuleeko joku että Yle ei seuraa telkkarissa olevien sanomisia muissa medioissa ihan joka tapauksessa?

Mitäs menee Valavuoren paska-podcastiin mölyämään.

Niobium

Ylen peruskivi on tasapuolinen ja luotettava tiedonvälitys.

YLE on eksynyt pahasti siltä polulta päästessään esiintymään mahdollisimman raflaavia yksilöitä muka asiallisiin ohjelmiin. Viihdettä toki YLE saa tuottaa ja niin pitääkin.

YLE on jäänyt ajastaan jälkeen, tuudittautunut omaan erinomaisuuteensa. Jos haluan vittupillukyrpä-huumoria tai natsien/vassareiden ilosanomaa niin sitä löytyy ihan muualta.

Ihan hyvä että siivotaan vähän nurkkia. Palander ja kumppanit saavat kompuroida omassa erinomaisuudessaan omilla, maksullisilla kanavillaan aivan rauhassa. Minulle se on tärkeintä, että saan ihan itse vaikuttaa siihen, mitä verovaroillani tehdään. Vaikka se olisi inisemistä jollain foorumilla, niin ainakin tuon esiin tyytymättömyyteni.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa maksaa siitä, mitä en koe tarvitsevani. Ylen uutiset on kuultu yhdessä lähetyksessä aamuseitsemältä, muu on pelkkää asioiden jankkaamista. Sama edellisenä päivänä ja yön aikana tehty tuotanto pyörii jatkuvasti ruudussa, vain naamat vaihtuvat.

YLE puhe oli aluksi ihan asiallinen kanava, pelkkää puhetta. Kun se asia loppui, niin sekaan ympättiin tarkkaan harkittua musiikkia. Lopulta kanava kuoli omaan mahdottomuuteensa. Kun tuolla tuotantokoneistolla ei saada aikaan edes yhtä radiokanavaa, joka tuottaisi pelkkää asiaohjelma, niin jossain on oltava vikaa.

Jos kansaa tyhmennetään, niin tehtäisiin se edes tyylillä.

Linkki Ylen puheradion lopettamiseen, näivettyi hiljalleen pois. https://yle.fi/aihe/a/20-10005031
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)