News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hyvää äitienpäivää kaikille hompanssiäideille!

Started by Ulkopuolinen, 08.05.2011, 08:12:56

Previous topic - Next topic

Ulkopuolinen

Toivotan oikein hyvää äitienpäivää kaikille sellaisille hommanaisille, joilla on jonkinikäisiä lapsia.

Samalla kehotan kaikkia hommalaisia muistamaan äitejään kunnolla siitä riippumatta ovatko suhteet upeat vai tulehtuneet.

Jumala siunatkoon äitejä.

Kari Kinnunen

Juu, omalta osaltani myös onnittelut kaikille hompanssinaaraille joilla on ollut onni synnyttää pikkuhompansseja.

Pitäkää huolta jälkikasvustanne, ettei tule aihetta:

http://kryptax.blogspot.com/2011/05/ei-enaa-toivottu.html

EwithAllinPoe

Sydänmesi kuuluu minulle.

Hot Fuzz

Kiitos myös täältä. Pikku hompanssit herättivät jo puoli kuudelta aamulla, kun eivät malttaneet odottaa. Olenkin keekoillut koko päivän pahvikruunu päässä ja tuntenut itseni kovin tärkeäksi ja tarpeelliseksi henkilöksi.

sologdin

On olemassa loisia jotka munivat munansa emoeläimen elimistöön.  Kun munat kuoriutuvat, ne saavat ravintonsa syömällä emoeläintä.  Jotta hyöty olisi maksimaalinen, ne jättävät elintärkeät elimet viimeisiksi, jotta emoeläin hyödyttäisi niitä mahdollisimman pitkään.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

EwithAllinPoe

"...ne jättävät elintärkeät elimet viimeiseksi, jotta emoeläin hyödyttäisi niitä mahdollisimman pitkään."

Onneksi näin. Olisi kauheaa, jos ne söisivät elintärkeät elimet ensin, ja jättäisivät vähemmän tärkeät viimeiseksi. Silloin maapallo olisi luultvasti täynnä hirviöitä.

Ja toisaalta "kuoriutuneet munat" - kuten asian ilmaisit - oppivat aika pian syömään muutakin kuin emoeläimensä elimiä, ja tällöin emoeläin voi vapaammin päättää kuka sitä syö, miten paljon ja mistä.  :)

Nam nam ja herkkua on.

EwithAllinPoe

Ulkopuolinen,

Ei ole ihan pelkkää vaaleanpunaista höttöä tuo emoeläimenä oleminen. Sen tulee huomaamaan varsinkin silloin kun ne omat kullannuppu-pupuliinit tulee teini-ikään. Jos ei ole yhtään huumorintajua, voi tulla syödyksi elävänä  :D

Eikä kumisesta pilailukoirankakasta kannata suuttua. Ikävämpää olisi aito tavara tuulettimessa...

:-*

Turjalainen

Quote from: Ulkopuolinen on 09.05.2011, 09:20:30Oikeassa olette.

Itsekin mietin että tuo on varmaan jonkun yksitoistavuotiaan suurta viisautta ja tilannetajua.

Puolesta rukoileminen on hyvä ajatus.

Ainakin tilannetajun puolesta  ;D
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

Malla

Quote from: Ulkopuolinen on 09.05.2011, 09:20:30
Quote from: Lyyli on 09.05.2011, 09:14:31
Ulkopuolinen

Sologdin on varmasti aika paljon nuorempi kuin Sinä... ei aina kannata kiihtyä noin kauheasti. Rukoilkaamme hänen puolestaan ja siunatkaamme, siunatkaamme häntä! Amen.

Oikeassa olette.

Itsekin mietin että tuo on varmaan jonkun yksitoistavuotiaan suurta viisautta ja tilannetajua.

Toivottakaamme myös edistystä biologian opinnoissa. Ettei ihan loisvaiheeseen jää.

sologdin

Quote from: Turjalainen on 09.05.2011, 12:55:06
Quote from: Ulkopuolinen on 09.05.2011, 09:20:30Oikeassa olette.

Ainakin tilannetajun puolesta  ;D

Viisautta ja tilannetajua minä todella tarvitsisinkin, joten kiitos esirukouksista jo tässä vaiheessa.  Erityisesti minua liikuttaa viestini syvimmän sisällön ymmärtäminen ja herkänkauniin "hompanssi"-termin lanseeraus.  Toivottavasti sen käyttö leviää ja jää pysyväksi.

Kari Kinnunen

Kuulepa Sologdin.

Me vanhemmat hompanssit muistamme, että kukkahattupuoli lanseerasi aikoinaan termin 'hompanssi' ja me olemme omineet sen käyttöömme.

P

Quote from: Bonaventura on 08.05.2011, 11:09:02
Hompanssiäiti, mikä ihana sana <3

Kiitos tästä  :)

Kaikille kädellisille ihmisarvo! Myös hompansseille!
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

sologdin

Quote from: Kari Kinnunen on 10.05.2011, 17:23:32
Kuulepa Sologdin.

Me vanhemmat hompanssit muistamme, että kukkahattupuoli lanseerasi aikoinaan termin 'hompanssi' ja me olemme omineet sen käyttöömme.

Olen syntynyt vuonna 1950.  Kuinka paljon vanhempia te olette?

Maxwell Smart

Quote from: sologdin on 10.05.2011, 21:20:39
Kuulepa Sologdin.

Olen nuorempi kuin sinä. Hommassa alusta lähtien(2008). Entä sinä? Oksennuksesi oli kuvottavinta tällä palstalla lukemaani.

PS. En viitsi edes mennä katsomaan viestihistoriaasi; sen verran kuvottaa.

Lyyli

No kylläpä te miehet olette yliherkkiä! Omituista puhetta "oksennuksista" ja "paskasta". Minä en loukkaantunut yhtään. Sologdin on omanlaisensa, älykäs persoona. Minä nimittäin LUIN hänen viestihistoriansa.Hänen allekirjoituksensa Solzhenytsynilta on aina suuresti ilahduttanut minua.   

sologdin

Quote from: Maxwell Smart on 11.05.2011, 10:39:02
Quote from: sologdin on 10.05.2011, 21:20:39
Kuulepa Sologdin.

Olen nuorempi kuin sinä. Hommassa alusta lähtien(2008). Entä sinä? Oksennuksesi oli kuvottavinta tällä palstalla lukemaani.

PS. En viitsi edes mennä katsomaan viestihistoriaasi; sen verran kuvottaa.

Olen rekisteröitynyt Hommaan 16.12.2008.

Selvennetään ketjun ensimmäistä viestiäni sen verran, että en milloinkaan ole halunnut loukata Hommaforumin äitejä!  Sellainen ajatuskaan ei ole käynyt mielessäni.  Jos joku heistä on loukkaantunut, pyydän vilpittömästi anteeksi! 

Se mistä poltin päreeni oli vain ja ainoastaan hompanssi-termi, joka toi mieleeni maatamme väärin perustein synnytyslaitoksena käyttävät muukalaiset.  Heihin, ja vain heihin, kohdistui vertaukseni.

Topi Junkkari

Bonaventura kirjoitti kauniisti. Pörröinen pikkuhompanssi...  :-* Heitä on tietääkseni vasta pari kappaletta, ainakin Oulussa ja täällä pk-seudulla, mutta toivotaan, että populaatio kasvaa.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Maxwell Smart

Quote from: Bonaventura on 11.05.2011, 17:09:21
^^Näin minä sen tulkitsinkin, ja vaikka aihe ei sopinut ketjuun kovin hyvin, en ainakaan minä mitenkään pahastunut tai loukkaantunut.

En tunne hompanssi-sanan historiaa, mutta sanasta hompanssiäiti tulee mieleen emo, jonka pörröinen pikkuhompanssi roikkuu emonsa turkissa tietäen sen ainoaksi turvalliseksi paikaksi maailmassa. Lämmintä ja hellyyttävää siis.

Hompanssi tullee Todorgin sanastosta(vrt. sompanssi).
Tsori sologdin jos ymmärsin väärin kirjoituksesi.