News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-04-06 US: Halla-aholaiset nousevat kapinaan

Started by PK, 06.04.2009, 19:13:09

Previous topic - Next topic

Kazakstan

Quote from: Figaro on 06.04.2009, 23:00:09
Siis jos on sisäistänyt ajatuksen, että holtittomaksi kääntynyt maahanmuuttopolitiikka ON Suomen ja suomalaisen kulttuurin kohtalonkysymys, kannattaa unohtaa media ja seurata mieluummin Hommaa ja erityisesti "uutiset ja media" -osastoa. Pysyy paljon paremmin kärryillä, missä oikeasti mennään.

Noh, kyllä minä suosittelisin, että jossain muuallakin käy välillä pyörähtelemässä kuin täällä. ;D

Figaro

Quote from: Kazakstan on 06.04.2009, 23:01:40
Quote from: Figaro on 06.04.2009, 23:00:09
Siis jos on sisäistänyt ajatuksen, että holtittomaksi kääntynyt maahanmuuttopolitiikka ON Suomen ja suomalaisen kulttuurin kohtalonkysymys, kannattaa unohtaa media ja seurata mieluummin Hommaa ja erityisesti "uutiset ja media" -osastoa. Pysyy paljon paremmin kärryillä, missä oikeasti mennään.

Noh, kyllä minä suosittelisin, että jossain muuallakin käy välillä pyörähtelemässä kuin täällä. ;D

Noh, siltä nyt ei kai voi kokonaan välttyäkään. Pitää vain muistaa mediakritiikki ja ajatella itse.
"Maahanmuuttajat merkittävä voimavara kouluille"
- Opetusministeri Henna Virkkunen (kok), Yle 20.10.09

"Suomen [koulujen] ongelmat ovat pienemmät kuin useiden muiden EU-maiden, koska Suomessa on toistaiseksi suhteellisen vähän maahanmuuttajia."
- Virkkunen Hesarissa 26.11.09

Raki

Hmmm, jotain tuollaista määrää odotin, vaikka sisimmässäni toivon äänivyöryä. Itse olen saanut 3 nimeä kasaan ja ne tässä pitäisi postittaa viikon aikana. Ongelmina minulla on ollut ikätoverien kiinnostuksen puute politiikkan. Eli nuorisio edustan ja jos vaalit olisi loppuvuodesta niin nimiä oli moninkertainen määrä täällä tulossa. Nuoriso on aika nuivaa, mutta silti kynnys äänestää Halla-ahoa tai allekirjoittaa kortti on suuri.

IDA

Quote from: Kazakstan on 06.04.2009, 23:01:40

No kirjallisuutta lukemalla ja radio ykköstä kuuntelemalla eteenpäin. Urheilukanavaa unohtamatta. Tosin siellä pitää varoa mahdollisesti vahingossa näkyviä Millwallin pelejä ;)

Totuusko?

Olen edelleen sitä mieltä, että paras keino vaikuttaa, on toimia jonkun jo olemassa olevan puolueen kautta. Itse en näe muita vaihtoehtoja kuin Perussuomalaiset. Uuden puolueen perustaminen tai jonkin nykyisen marginaalipuolueen varaan laskeminen on kyllä optimismin huippusaavutus.

AKTIVOITUMINEN puoluetoiminnan kautta antaa myös mahdollisuuden siihen, että muutaman vuoden päästä persujen puheenjohtajana voi olla esimerkiksi propellihattuinen hommalainen. Tehdään persuista homman näköinen puolue. Jos tähän ei ole edes teoreettista mahdollisuutta, voidaan saman tien lopettaa koko rypistely ja alistua median ja nykyisten puoluepäättäjien vallan alle.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Totuusko? on 06.04.2009, 23:33:06
Olen edelleen sitä mieltä, että paras keino vaikuttaa, on toimia jonkun jo olemassa olevan puolueen kautta.

Totta - mutta edelleen (ja vain) nyt ja tässä.

Mietipä kuitenkin sitä, että aika saattaisi hissukseen olla kypsä semisuoralle ja suoralle kansalaisdemokratialle - virheiden kovasti mainostammille kansalaisliikkeille.

Näiden hyöty on pinnalle näkyvää suurempi, koska toteutuessaan ne poistaisivat parlamentarismin, puolueet ja nykyisen merito/oligarkian.

Minua henkilökohtaisesti viehättää suuresti ajatus napsia tietyllä tavalla rusinat politiikan pullista - sitoutumatta puolueisiin ja etenkin niiden omasta mielestäni vierailta tuntuviin ohjelmakohtiin (älkää nyt sitten ymmärtäkö väärin, tämä rusinoiden napsiminen ei tarkoita todellakaan kulkemista sieltä mistä aita on matalin) .

J M-K:n puuhat ovat mainio esimerkki puoluerajat ylittävästä ja asiakeskeisestä yhden asian hommasta. Ehkä tätä voisi kehittää muihinkin asioihin kuin A.Thorsin edustaman idiotian osoittamiseena tai Jussin MEP-listan keräämiseen?
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Jaska Pankkaaja

Kyllä se munkin kortti sieltä tulee, sille kavereita koitan saada..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

MustaLeski

Omani olen jo aikoja sitten lähettänyt ja lisää tulee. Suuri sukujuhla tulossa, mainio paikka metsästää kannattajakortteja.

JT

Pääsiäisen aikaan kannattaa kerätä nimiä samalla kun käy sukuloimassa. Minusta 1000 nimeä jo nyt on itse asiassa melko hyvin. Kannattaa muistaa, että nykyisessä ilmapiirissä on huomattavasti helpompi pyöräyttää äänestyskopissa intiimisti Jussin numero äänestyslipukkeelle, kuin laittaa oma nimi ja osoite public enemy no1:n kannattajakortteihin. Varsinkin kun moni mielessään miettii - ja ihan hyvästä syystä - että kerääkö Supo tai Ritva Viljanen jo nyt rekisteriä meidän nimistä.
Olen kerännyt jo muutaman nimen, ja pääsiäisenä kerään muutaman lisää. Olen varma, että varsinaisissa vaaleissa muhii jättiyllätys - ja hyvä sellainen.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Köyhä kylddyyri

Quote from: JM-K on 06.04.2009, 22:06:55
Kotisivuillani oleva "Halla-aho Europarlamenttiin" -sivu on ladattu US:n jutun jälkeen 3087 kertaa.

Ei pöllömpi saavutus propellihattumieheltä vai mitäs tuumitte?
Onkos JM-K ollut joskus myyntihommissa, tai peräti johtamassa myyntitiimiä ?
"Tuloskausi lopuillaan, ei olla vielä targetissa - rypistäkää kaverit vielä vähän ylimääräistä niin saadaan bonukset..."

Totuus olikin sitten aina tarua ihmeellisempää  ;)
"Pain is weakness exiting your body"
"No pain, no change"
"Opinions are like assholes - everyone has one"
"To secure the peace, is to prepare for war"

LW

Kas pirua. En olettanutkaan, että tähän mennessä olisi saatu tolkuton määrä ääniä kasaan, mutta ajattelin kyllä, että se 2000 olisi kyllä kerätty, eikä näin ollen minun olisi tarvinnut nostaa ahteriani tältä tuolilta. Koska olen Halla-ahon kanssa eri mieltä joistain asioista, ja monien asioiden esilletuomisen tavoista, ajattelin jättää sen muiden harteile. Pitänee sitten olla aktiivisempi kuin ajattelin.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Kurvari

Quote from: JT on 07.04.2009, 00:07:28
Pääsiäisen aikaan kannattaa kerätä nimiä samalla kun käy sukuloimassa. Minusta 1000 nimeä jo nyt on itse asiassa melko hyvin. Kannattaa muistaa, että nykyisessä ilmapiirissä on huomattavasti helpompi pyöräyttää äänestyskopissa intiimisti Jussin numero äänestyslipukkeelle, kuin laittaa oma nimi ja osoite public enemy no1:n kannattajakortteihin. Varsinkin kun moni mielessään miettii - ja ihan hyvästä syystä - että kerääkö Supo tai Ritva Viljanen jo nyt rekisteriä meidän nimistä.
Olen kerännyt jo muutaman nimen, ja pääsiäisenä kerään muutaman lisää. Olen varma, että varsinaisissa vaaleissa muhii jättiyllätys - ja hyvä sellainen.

Tuo Supo-kohta kuulostaa ihan naurettavalta. Ei tämmöinen avoin ja rauhallinen toiminta mitään Supoa kiinnosta. Niitä kiinnostaa ääriainekset, ei Halla-aho tai Homma. Jos joku tosissaan semmoista olettaa, niin voi lähteä etsimään sitä kuuluisaa foliota :)

xor_rox

Quote from: JM-K on 06.04.2009, 22:06:55
Kotisivuillani oleva "Halla-aho Europarlamenttiin" -sivu on ladattu US:n jutun jälkeen 3087 kertaa.

Ei pöllömpi saavutus propellihattumieheltä vai mitäs tuumitte?

Eihän tässä mitään kamppanjaa edes tarvita jos näin mennään kesää kohti. Vaikuttavampaa on toki tuon sivun kokonaislatausmäärä, jokainen katsokoon sieltä =)

Eli hemmetisti on potentiaalisia (ja miettiviä) kannattajia liikkellä.

maahanmuuttaja

Quote from: braeden on 06.04.2009, 21:24:13
Kannattajakorttien keruu on vaikeaa. Suomalaiset ovat todella varovaisia ja ennakkoluuloisia kaikkien tällaisten asioiden suhteen ja oletuksena on jättää kortit kirjoittamatta jos asiasta ei olla 100% varmoja.
Pelkureita. Nynnyjä. Ulkomailla suomalaisia pidetään helppoina saaliina.

Ur-ho-man

Muutama kirjoittaja onkin jo viitannut korkeaan kynnykseen kirjoittaa nimensä kannattajakorttiin. Äänestäminen kopissa on anonyymia, kannattajakortin allekirjoittamisesta jää trace, joka voidaan yhdistää nimeesi vuosienkin jälkeen. Korttien kerääjä Mäki-Ketelällä on mahdollisuus toimia korttien kanssa parhaaksi katsomallaan tavalla - saunan lämmikkeeksi tarkoitettu materiaali voidaan esim. arkistoida tulevaisuutta silmällä pitäen. Haluaisin myös kysyä asiasta paremmin tietäviltä ovatko kortit julkisia asiakirjoja, joiden sisällön voi kuka tahansa käydä tarkistamassa, sen jälkeen kun ne on viranomasille luovutettu?

Uskon vahvasti että en ole ainoa joka pähkäilee tämän suuntaisia asioita.

Jos voisin antaa tukeni Halla-ahon ehdokkuudelle anonyymisti luonnollisesti sen tekisin, mutta tämähän ei toki ole mahdollista. Itse vaaleissa en häntä välttämättä äänestäisi kuitenkaan. Ehdokkuus olisi kuitenkin demokratian toteutumisen kannalta hyvä asia.

Sorsalampi

Quote from: Ur-ho-man on 07.04.2009, 07:31:49
Muutama kirjoittaja onkin jo viitannut korkeaan kynnykseen kirjoittaa nimensä kannattajakorttiin. Äänestäminen kopissa on anonyymia, kannattajakortin allekirjoittamisesta jää trace, joka voidaan yhdistää nimeesi vuosienkin jälkeen. Korttien kerääjä Mäki-Ketelällä on mahdollisuus toimia korttien kanssa parhaaksi katsomallaan tavalla - saunan lämmikkeeksi tarkoitettu materiaali voidaan esim. arkistoida tulevaisuutta silmällä pitäen. Haluaisin myös kysyä asiasta paremmin tietäviltä ovatko kortit julkisia asiakirjoja, joiden sisällön voi kuka tahansa käydä tarkistamassa, sen jälkeen kun ne on viranomasille luovutettu?

Jos voisin antaa tukeni Halla-ahon ehdokkuudelle anonyymisti luonnollisesti sen tekisin, mutta tämähän ei toki ole mahdollista. Itse vaaleissa en häntä välttämättä äänestäisi kuitenkaan. Ehdokkuus olisi kuitenkin demokratian toteutumisen kannalta hyvä asia.

Eli mikä oli pointtisi? Et uskalla kirjoittaa korttia, muttet aio äänestääkään.

Ihme jahkailua muutenkin noiden korttien suhteen. Halla-ahon kyllä halutaan pistävän kaikki peliin omalla nimellään, mutta itse ei uskalleta edes korttia kirjoittaa. Voi muumihousut sentään. Jos ei asenne muutu, niin ei muutu maahanmuuttopolitiikkakaan.

Olkaa siis spontaaneja, kirjoittakaa kortti. Naiset tykkää spontaaneista miehistä.
Hommaa jo vuodesta 2005

Ur-ho-man

Quote from: Sorsalampi on 07.04.2009, 07:47:04

Tuossahan se tekstin pointti yllä lukee mutta sanotaan nyt vielä toisin sanoin; kannattajakortin täyttö ei ole anonyymia puuhaa samalla tavalla kuin äänestäminen vaaleissa. Myös omaa käytöstäni koitin tuossa avata. Kannatan Halla-ahon ehdokkuutta, mutta en todennäköisesti itse äänestäisi häntä, koska tarjolla on paremmin omaa arvomaailmaani vastaavia ehdokkaita.

Juha Päivärinta

Quote from: Sorsalampi on 07.04.2009, 07:47:04

Ihme jahkailua muutenkin noiden korttien suhteen. Halla-ahon kyllä halutaan pistävän kaikki peliin omalla nimellään, mutta itse ei uskalleta edes korttia kirjoittaa. Voi muumihousut sentään. Jos ei asenne muutu, niin ei muutu maahanmuuttopolitiikkakaan.

Olkaa siis spontaaneja, kirjoittakaa kortti. Naiset tykkää spontaaneista miehistä.

Jep. Yökerhossa voi sitten kehuskella täyttäneensä Halla-ahon kannattajakortin sponttaanisti. Varma saanti sinä iltana.
Ex-Jekku

JM-K

Muutama lyhyt kommentti:
1. Jos ja kun nimiä tulee 2000, lista päätyy Oikeusministeriöön alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.
2. Jos nimiä ei tule tarpeeksi, listat päätyvät saunan pesään eli en säilytä niitä missään muodossa, koska se on laitonta.
3. Jos Halla-aho lähtee jonkun puolueen kelkkaan eikä kannattajalistoja näin ollen tarvita, on niiden osoite silloinkin saunan pesä.
4. Mielestäni tässä vaiheessa ei vielä ole mitään aihetta paniikkiin eikä tappiofiiliksiin, vaikka pari trollia täälä sellaisia levittääkin. Kerätään nyt vaan niitä nimiä, eikä lähdetä trollien leikkeihin.
5. Juu, erilaisia myyntihommia on tullut tehtyä toistakymmentä vuotta. Erilaisia myynti- ja markkinointikampanjoita paljonkin. Kivaa puuhaa!

Mika

Quote from: Jesse Ikälumi on 06.04.2009, 23:00:49
Ohoh, tämä tulos alitti jopa omat odotukseni. No, tämä oli hommalaisille hyvä palautus maanpinnalle.

Näyttää siltä, ettei se oikein riitä, jos hanke pyörii enemmän tai vähemmän tämän sivuston kävijöiden varassa.  Homma-forumilla on vähän yli 2000 rekisteröitynyttä jäsentä, joista kaikki eivät kannata Halla-ahoa tai ole asiassa mitenkään aktiivisia.  Yli 700 jäsentä ei ole kirjoittanut yhtään viestiä forumille. Näiden joukossa on varmasti paljon kertakävijöitä (ja jopa Halla-ahon vastustajia), jotka ovat rekisteröityneet tänne vain nähdäkseen, mikä juttu tämä on.

Massojen tavoittaminen edellyttäisi asian viemistä selkeämmin ulos Hommasta. Esim. lehti-ilmoituksia, joissa olisi valmiina kannattajakortti, jonka voisi saman tien saksia irti, allekirjoittaa ja panna postiin. Tai viikonloppuina toreille ja kauppakeskuksiin pystytettyjä nimenkeräysstandejä, joissa ohikulkija voisi helposti sutaista nimensä kannattajakorttiin. Tällainen vaatisikin sitten jo huomattavasti nykyistä organisoidumpaa toimintaa. Nythän koko juttu lepää lähinnä yhden miehen harteilla.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Tatu

<Salaliittoteoria>
Osa korteista ei tule postissa perille. Nyt kaikki lähettäneet laittavat varmistusmailin Mäki-Ketelälle!
</Salaliittoteoria>

Jiri Keronen

Haluaisin myös kysyä asiasta paremmin tietäviltä ovatko kortit julkisia asiakirjoja, joiden sisällön voi kuka tahansa käydä tarkistamassa, sen jälkeen kun ne on viranomasille luovutettu?

Eivät ole. Kortit ovat salaisia, koska ne muodostavat henkilörekisterin, joita koskevat lait ovat Suomessa tiukat.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

aFriKanISoin

Komeesti kyllä Halla-aho on mennyt alaspäin.. onkohan ennätys poliittisissa siltojen polttelussa :D Nyt meni eduskuntaehdokkuudenkin mahdollisuus persujen kanssa pöntöstä alas.

Koko meppipelleily oli turhaa ja sai aikaan koko tragedian. Vaikutusmahdollisuudet olisivat olleet nolla, samoin media-aika. Panokset olisi pitänyt pistää eduskuntavaaleihin, mutta nyt on sillat poltettu, nimi töhritty, panokset paljastettu ja mies yllätetty housut nilkoissa.

Nimiä ei tule tarpeeksi, se on fuckta.

Sic trancit gloria mundus!

JM-K

Tatu kirjoitti: "Nyt kaikki lähettäneet laittavat varmistusmailin Mäki-Ketelälle!"

Älkää vaan laittako mitään varmistusmeilejä meikäläiselle! Lootassa tälläkin hetkellä muutama sata meiliä, jota en ole ehtinyt edes avaamaan. Tuskin ehdinkään vaan deletoin koko höskän 28.4.

SIIS EI MITÄÄN YLIMÄÄRÄISIÄ MEILEJÄ MEIKÄLÄISELLE!

Hippo

Quote from: aFriKanISoin on 07.04.2009, 09:00:04
Komeesti kyllä Halla-aho on mennyt alaspäin.. onkohan ennätys poliittisissa siltojen polttelussa :D Nyt meni eduskuntaehdokkuudenkin mahdollisuus persujen kanssa pöntöstä alas.

Koko meppipelleily oli turhaa ja sai aikaan koko tragedian. Vaikutusmahdollisuudet olisivat olleet nolla, samoin media-aika. Panokset olisi pitänyt pistää eduskuntavaaleihin, mutta nyt on sillat poltettu, nimi töhritty, panokset paljastettu ja mies yllätetty housut nilkoissa.

Nimiä ei tule tarpeeksi, se on fuckta.

Sic trancit gloria mundus!

Niinpä, aina ei voi voittaa. Riittää kun edes joka toinen kerta...

JM-K

aFriKanISoin kirjoitti:
1. "Komeesti kyllä Halla-aho on mennyt alaspäin..."
- alaspäin mistä?

2. "onkohan ennätys poliittisissa siltojen polttelussa"
- käsittääkseni Halla-aho ei ole polttanut siltoja kehenkään. Ei edes propellipiponkääntämisen Suomen mestariin, Timo Soiniin.

3. "Nyt meni eduskuntaehdokkuudenkin mahdollisuus persujen kanssa pöntöstä alas."
- et kai ihan vakavissasi uskonut sekuntiakaan, että Soini ottaa rinnalleen itseään fiksumman ja valovoimaisemman ehdokkaan tuohon yhden miehen puolueeseensa? Ei ainakaan Eduskuntavaaleihin.
- EK-vaaliehdokkuus persujen listalla ei välttämättä ole kaikkien mielestä yhtä houkutteleva ajatus kuin mitä se on teidän persujen omasta mielestä.

4. "Koko meppipelleily oli turhaa ja sai aikaan koko tragedian. "
- voisiko tragedian tilalla olla sana strategia? Vai onko liian vaikea sana?
- mitäpä jos Halla-ahon tarkoitus ei ole osallistuakkaan Eurovaaleihin vaan repiä ennen näkemättämän kova medianäkyvyys ja noste vuoden 2011 Eduskuntavaaleihin?
- entäpä jos meikäläisenkin tarkoitus on sama? Eduskuntaan Pirkanmaalta v. 2011?
- oletko varma, ettemme ole jo pari vuotta sitten perustaneet puoluetta, joka vuoden 2011 eduskuntavaaleissa ottaa haltuunsa ensin suurimmat kaupungit ja muutaman kansanedustajapaikan? Seuraavissa kunnallisvaaleissa otamme sitten haltuun maaseudun?
- vai voisiko olla niin, että kaappaamme Perussuomalaiset ja teemme siitä mieleisemme puolueen?
- oletko tullut ajatelleeksi, että olemme tähän asti tehneet markkinointikampanjan, joka tällä näkyvyydellä olisi maksettuna kampanjana maksanut tuollaisen vajaan miljoona euroa?
- etkö ole yhtään ihmetellyt, että mistä ihmeestä meikäläinen tähän soppaan ilmestyi tuosta noin vaan? Liittyykö työhistoriani myynnin ja markkinoinnin parissa tähän jotenkin? Tai se, että olen aikoinaan ollut jokusenkin poliitikon taustaryhmässä? Tai se, että nykyisin kirjoittelen tilauksesta poliitikoille puheita. Viime viikolla kuulin/luin kaksikin kirjoittamaani puhetta mediassa.

5. "Vaikutusmahdollisuudet olisivat olleet nolla, samoin media-aika"
- kts. edelliset vastaukset.

6. "Panokset olisi pitänyt pistää eduskuntavaaleihin, mutta nyt on sillat poltettu, nimi töhritty"
- kts. edelliset vastaukset.

7. "panokset paljastettu ja mies yllätetty housut nilkoissa."
- tämä pitää paikkansa. Eräs mies tuli todellakin yllätetyksi housut nilkoissa. Pakko oli alkaa panikoimaan, kun Kalske ja pari oman puolueen ja KD:n pyrkyriä painosti syytteellä, josta ei saada tuomiota aikaiseksi paitsi korkeintaan Pohjois-Koreassa. Ymmärsit varmasti viitekehyksestä, että nyt en puhu Halla-ahosta.

8. "Nimiä ei tule tarpeeksi, se on fuckta"
- tarpeeksi ja tarpeeksi, it depends.

Ai niin, kaikki edellä esitetty oli tietenkin pelkkää spekulointia. Minä kerään vain nimiä.

prestionat

Aika hurjaa sprkulaatiota! Pisti oikein pöntön surisemaan. Ei meillä ole mitään hätää!

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: JM-K on 07.04.2009, 08:24:54
4. Mielestäni tässä vaiheessa ei vielä ole mitään aihetta paniikkiin eikä tappiofiiliksiin, vaikka pari trollia täälä sellaisia levittääkin. Kerätään nyt vaan niitä nimiä, eikä lähdetä trollien leikkeihin.

Toivon - ja uskon - että et viittaa tällä esimerkiksi aikaisempaan kommenttiini.

Minusta virkamiesten on asiallista olla  varovaisia näinä aikoina - tai ainakin tiedostaa tekojensa aiheuttamat riskit.

(Timo Soinin anonymiteetistä luopumisvaatimus loukkasi muuten vielä enemmän omaa oikeudentajuani kuin se omien äänestäjien nimittely.)

Tuossa aikaismmin kerroin  ne riskit, jotka liittyvät siihen, että kirjoittaa nimensä korttiin. Sellaiseen, joka päätyy mahdollisesti Tuija Braxin rautaisella kädellä luotsaamaan oikeusministeriöön (hups, myös eräät Suurpää ja Illman ovat duunissa samassa ministeriössä...).

Kuten sanoin, se on tietoinen riski ja sen vuoksi en aio kertoa tässä (enkä muuallakaan) olenko vai enkö ole lähettänyt tuota korttia.

Kannustan toki tekemään sen - sen jälkeen, kun ko. kansalainen on punninnut riskit ja tehnyt vakavasti harkitun päätöksen.

Suomen sananvapaustilanne on tunnetusti retuperällä ja nykyisen hallinnon aikana en usko hetkeäkään siihen utopiaan, etteivätkö nämä pogromit saattaisi vielä kiihtyä ja laajeta.

Jos nyt jotain kiinnostaa, niin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä (edelleen) että tällainen kansalaisaktivismi on toivottua ja tervetullutta - mutta toisaalta olen varsin vakuuttunut siitä, että Jussilla on enemmän asiallista tehtävää Suomessa kuin Brysselissä.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Viljami

Vai olemme me "halla-aholaiset" nousseet kapinaan? Eikös tässä käynyt pikemminkin niin, että Soini dumppasi meidät ulos hiekkalaatikoltaan? Onhan se nyt Timon kannalta kamalaa, kun puolueen liepeille alkaa pesiytymään porukkaa, joista muutamat (en minä) hallitsevat jopa yhdyssanojen kirjoituksen  ;)? Eihän se sellainen peli vetele! No, onnea Timolle valitsemallaan tiellä. Kannattajakortti lähtee huomenna, kun pääsen kolmen viikon loman jälkeen tulostimen viereen. Itsellä ei ole.

Muuten olen edelleen sitä mieltä, että missä Soini, siellä paskahousu.
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder