News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mihin ja milloin loanheitto persujen päälle loppuu?

Started by L.N, 28.04.2011, 23:15:55

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: junakohtaus on 02.05.2011, 10:08:21
Noottikriisi,

mä kyllä sanoisin että hyvinvointi on rakennettu ihan muulta pohjalta ja jos se konservatiiveista olisi ollut kiinni, me asuisimme maakuopissa.

Nuivat eivät tietenkään ole monoliittikeskittymä, mutta että "maakuoppa, uskonto ja isänmaa? Mielenkiintoista.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

IDA

Itse tunnen noin kymmenkunta konservatiivisesti ajattelevaa ihmistä, jotka pystyisivät suunnittelemaan ydinvoimalan ja ohjeistamaan sen rakentamista. Noin yleensä, jos kaikki ne, joita löyhissä puheissa pidetään konservatiiveina lopettaisivat työnsä, liberaalit valittaisivat, kuinka valtio ei sytytä tulta takkaan kaikille tasapuolisesti ja tasa-arvoisesti. Olisihan se kyllä politiikkaa sekin.

Everyman

Eiköhän persujen mollaus lopu sitten kun nuo muutamat hölmöläiset (Hakkarainen, Veltto) oppivat pitämään suuret suunsa kiinni.

Huvittavaa, että Velttokin syytti RKP:tä mustamaalauksesta, vaikka itse nimenomaan tuotti samalla mediaan juuri kaikkein paskinta mahdollista mielikuvaa perussuomalaisista.

Ei siihen mitään välikäsiä tarvita, kun nuo muutamat persut itse öyhöttävät medialle mitä sattuu, ilmeisesti ilman minkäänlaista itsehillintää tai kohtuullisuudentajua.

Suurin osa persuista on sitten taas täysin asiallista ja fiksua väkeä. Suurin osa ei anna mitään syitä lööppeihin, koska tekevät työnsä eivätkä ala törttöillä tai sekoilla. Ne on nuo muutamat mädät omenat, jotka pilaavat koko puolueen...

pelle12

Tuosta Hakkaraisskandaalista en jaksaisi olla kovinkaan huolissani. Ei se ainakaan kannatuksessa näy. Muistakaapa vain kuinka epädiplomaattisesti eräskin sisäsavolainen persu esiintyi hauvvelipuheineen, ja näissä vaaleissa hänen saamansa äänimäärä vain kasvoi. Itse toivoisin, että pysyttäisiin asialinjoilla, ainakaan urbaaniturbaanit (joihin itsekin lukeudun jollain tapaa) ei mielellään junttileimaa otsassaan kanna.

antero

Quote from: Everyman on 02.05.2011, 10:55:57
Eiköhän persujen mollaus lopu sitten kun nuo muutamat hölmöläiset (Hakkarainen, Veltto) oppivat pitämään suuret suunsa kiinni.

Mollaukseen ei mitenkään vaikuta se, mitä persut tekevät tai eivät tee.
Mollaajat haluavat mollata, ei se ole mitenkään järkiperäistä tai loogista toimintaa, vaan omien tunteiden purkamista.
Mollaaminen jatkuu siis tasan niin kauan kun joku vihaa persuja.
Eli käytännössä ikuisesti.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

jupeli

Lainaus Peril: "Kannattaisi keskittyä omaan tekemiseen eikä etsiä salaliittoja ja syytellä muita,  jos omat toimet joutuvat luupin alle. "

Minusta pitäisi avata salaliitto ketju, jossa lähdettäisiin todellakin selvittämään, mistä johtuvat suuret erot arkipäivän toimintojen ja puheiden kanssa, sekä miksi salaliittoa on
on yleensä epäilty ja epäillään.

Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että jotkut tahot toimivat Suomea ja sen kansalaisten hyvinvointia vastaan, pyrkien saattamaan suomenkieliset ja Suomen huonoon valoon ja taloudelliseen ahdinkoon omien hallintopoliittisten pyrkimystensä edistämiseksi.

Jos kyseinen asia selviïsi, voisipa loanheitto loppua, kun heittäjien toimet joutuisivat luupin alle.

antero

Quote from: jupeli on 02.05.2011, 11:27:57
Jos kyseinen asia selviïsi, voisipa loanheitto loppua, kun heittäjien toimet joutuisivat luupin alle.
Joo, ehkä sen yksittäisen toimesta.
Ja samalla sekunnilla syntyisi jossain uusi loanheittäjä.
Eli ei sinänsä mitään vaikutusta tuolla yksittäistapauksella.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Noottikriisi

Quote from: junakohtaus on 02.05.2011, 10:08:21
Noottikriisi,

mä kyllä sanoisin että hyvinvointi on rakennettu ihan muulta pohjalta ja jos se konservatiiveista olisi ollut kiinni, me asuisimme maakuopissa.

Ja jos se arvoliberaaleista on kiinni niin siellä sitä kohta taas asutaan. ;)

Quote from: IDA on 02.05.2011, 10:20:11
Itse tunnen noin kymmenkunta konservatiivisesti ajattelevaa ihmistä, jotka pystyisivät suunnittelemaan ydinvoimalan ja ohjeistamaan sen rakentamista. Noin yleensä, jos kaikki ne, joita löyhissä puheissa pidetään konservatiiveina lopettaisivat työnsä, liberaalit valittaisivat, kuinka valtio ei sytytä tulta takkaan kaikille tasapuolisesti ja tasa-arvoisesti. Olisihan se kyllä politiikkaa sekin.

Heh! :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

junakohtaus

Tarttee osittain kompata Everymania. Jos herra Hakkarainne oppii miten pitää ihmisissä olla, se ei välttämättä loanheittoa vielä lopeta, mutta ainakaan se ei lopu, ellei hra Hakkarainen sitä opi.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

MikkoAP

Quote from: junakohtaus on 02.05.2011, 12:58:15
Tarttee osittain kompata Everymania. Jos herra Hakkarainne oppii miten pitää ihmisissä olla, se ei välttämättä loanheittoa vielä lopeta, mutta ainakaan se ei lopu, ellei hra Hakkarainen sitä opi.

Ja miksi sen edes tarvitsisi loppua?

Paksunahkaisuus kuuluu poliitikon ammatinkuvaan.

Milloin mediassa aletaan vastaava loanheitto  muita puolueita kohtaan?

Sitä minä mieluummin näkisin kuin persujen halailua.

Äänestin persuja vähiten huonona vaihtoehtona ja kaikkein huonoin skenaario olisi, että persuista tulisi vain yksi puolue lisää eduskuntaa kansoittavaan hyvä veli/sisko verkostoon.

Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Peril

Quote from: jupeli on 02.05.2011, 11:27:57
Minusta pitäisi avata salaliitto ketju, jossa lähdettäisiin todellakin selvittämään, mistä johtuvat suuret erot arkipäivän toimintojen ja puheiden kanssa, sekä miksi salaliittoa on
on yleensä epäilty ja epäillään.

Itse en sellaista koe tarpeelliseksi, mutta mikä sinua estää perustamasta?