News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

NATO - mennäkö vai eikö mennä?

Started by Punaniska, 28.04.2011, 14:35:57

Previous topic - Next topic

Punaniska

Kun Kokkareilla on uudessa hallituksessa pääministeripesti, niin tämä tulee tosissaan vastaan.

Halonen siirtyy sivuun 2012 ja tuskin yhtä ...Halosta seuraavaksi presidentiksi valitaan. Jos onnettomuuksien ketju jatkuu ja Stubbista tulee pressa, niin hän  haikailee sinne euroälämölöllä ja kreisibailaajan draivilla.

Oli miten oli, tämä kissa nostetaan kohta pöydälle.

NATOon vai ei?

(itse kannatan - stubbista huolimatta)

EDIT: armeijaslangi/termi "apinan raivosta" ei tainnut olla ihan viisain mahdollinen tässä yhteydessä.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

ApinA

Vastustan NATOa Stubbista huolimatta  ;D Mielestäni Suomen ei kannata lähteä sotimaan jenkkien ja muiden kanssa. Ollaan vaan ihan omissa oloissa täällä impivaarassa. NATO tuskin toisi meille mitäänlisäarvoa maanpuolustukseen. Jos itärajalla alkaisi vihollisen liikehdintää näkymään, uskon että saisimme kyllä liittolaisia tarvittaessa.

Pelkäänpä, että NATO olisi taas uusi rahareikä tyhjässä kirstussamme.

Fiftari

Quote from: Luxonia on 28.04.2011, 14:45:09
Ei, mutta sotilaallista yhteistyötä Pohjoismaiden kanssa tulisi kehittää.

Olen myös samoilla linjoilla että voisi jonkun skandinaavisen puolustusyhteisön laittaa pystyyn. Ei tietenkään tuolla nimellä.

NATO nyt on vähän niin ja näin. Olen naton operaatiossa ollut ja ei hirveän pahaa makua suuhun jäänyt, verrattuna kaverin kertomana YK-missioon(ei tietenkään voi todentaa tornihuhuja).

Mutta Pohjoismaiden puolustusliitto pystyyn.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.