News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-03-30 HBL: Jos Soini pääsee valtaan muuttaa Balogh pois Suomesta

Started by Roope, 30.03.2011, 05:36:28

Previous topic - Next topic

yks vaan

Otaniemessä asuneena voin sanoa että melkeinpä kaikilla varsinkin siellä asuvilla on erittäin positiivinen kokemus maahanmuutosta. Johtunee varmasti siitä että 90% mamuista on korkeakoulutason vaihto-opiskelijoita ja loput teekkarien puolisoita. Ja muutama vietnamilainen(?) jotka pitää sitä hiton hyvää grilliä. Kunpa vaan kaikki muutkin olisi samanlaisia...

Aina kannattaa muuten miettiä mitä ja millaisin sanankääntein on kysytty, mitä on vastattu ja mitä toimittaja on päättänyt lehteen kirjoittaa. Ei liene kovin vaikeaa vääristellä/kalastella halutut lauseet sopivan kiemuraisilla kysymyksillä, varsinkin jos(kun) haastattelu tehdään suomeksi.
Kuka syrjisi minua?

Oho

Tulipa yllätyksenä Nokian tapa rekrytä dime a dozen rivi-inssejä headhunttereilla. Mä kun rohkenin kuvitella, kuinka lähinnä vain ylimmän johdon rekryyn käytetään aktiivisesti kandidaatteja hakevia headhuntereita.

No mullekkin tosin joskus soiteltiin LinkedIn profiilin perusteella mutta ei mua nyt varsinaiseti kutsuttu minnekkään, vaikka kiinnostusta kyseltiinkiin.

Voi vittu toi Höbläkin jaksaa vedättää, eikö ne saatanan vatipäät tajua, että: "Ex Nihilo Nihil Fit" siis impivaaraksi: "Tyhjästä on paha nyhjästä".