News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Typerimmät itkupotkuraivarit persujen voitosta.

Started by Hämeenlinnan Oraakkeli, 18.04.2011, 20:21:32

Previous topic - Next topic

Axl

Näennäissuvaitsevaiset kuten Moilanen ilmeisesti olettaa Suomen ajautuvan joksikin Juntistaniaksi ja maalailee Persujen poliittiset taidot varmaankin luolamiehen tasolle. Kuitenkin hän itse kirjoituksessaan syyllistyy todella matalaotsaiseen luolanarttu retoriikkaan. On taas viihdettä katsoa näitä todella nimensä veroisia itkupotkuraivareita ja ennen kaikkea sitä, miten he munaavat itsensä kansan silmissä aliarvioimalla ja haukkumalla lukijoitaan.  ;D

Turjalainen

"Luolanartturetoriikka"!  ;D Uusi  :flowerhat: arvoviritteinen käsite on luotu  ;D
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

Axl

Quote from: Turjalainen on 26.04.2011, 14:02:40
"Luolanartturetoriikka"!  ;D Uusi  :flowerhat: arvoviritteinen käsite on luotu  ;D

Ai perskutarallaa, niin tais tulla! Se tuli kyllä vahingossa mutta sydämestä.

Jouko

Mitähän seuraavaksi? Mykkäkoulu/mökötys? Sitten tuuliviirien kääntyminen tuulen suuntaan. Mokuvastaisuuden lisääntyminen nuoremman naissukukupuolen piirissä. Moccaciccelit putoavat pois muodista. ;D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Lemmy

Quote19% prosentin persulandia voi hyvin olla ohimenevä ilmiö.
29%, 39% ja 49% persulandiaa odotellessa ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

nugget

Ben ja Jerry'sin reaktio facebook sivulta. Liittyykö persujen voittoon vai ei.

Osa Ben & Jerry's missiota on kannustaa suvaitsevaisuuteen tekemisemme välityksellä, ympäri maailman. Sen takia olemme Suomessa nimenneet uudelleen New York Super Fudge Chunk-maun: Tolerance Crunch, jonka kautta haluamme tuoda esille toisista välittämisen ilosanomaa. Maku löytyy irtojäätelövalikoimista rajoitetun ajan Ben & Jerry's kioskeista. Tuote sisältää: Myötätuntoista suklaajäätelöä, reilua saksan- & pekaanipähkinää, rakastavia suklaa- & valkosuklaapaloja sekä suvaitsevia suklaalla kuorrutettuja manteleita. Joten Peace, Love & Ice Cream!

Bored.

Quote from: nugget on 26.04.2011, 15:40:34
Ben ja Jerry'sin reaktio facebook sivulta. Liittyykö persujen voittoon vai ei.

Osa Ben & Jerry's missiota on kannustaa suvaitsevaisuuteen tekemisemme välityksellä, ympäri maailman. Sen takia olemme Suomessa nimenneet uudelleen New York Super Fudge Chunk-maun: Tolerance Crunch, jonka kautta haluamme tuoda esille toisista välittämisen ilosanomaa. Maku löytyy irtojäätelövalikoimista rajoitetun ajan Ben & Jerry's kioskeista. Tuote sisältää: Myötätuntoista suklaajäätelöä, reilua saksan- & pekaanipähkinää, rakastavia suklaa- & valkosuklaapaloja sekä suvaitsevia suklaalla kuorrutettuja manteleita. Joten Peace, Love & Ice Cream!

Hauska. Olen myös heidän listallaan, mutta en tuollaista kyllä missään nähnyt. Kenties sitten jokin toinen ryhmä tai ulottuvuus.

Facebookissa nyt enää jaksaa pari "supersuviskaveria" mollata persuja tai Halla-ahoa lähes päivittäin, muut ovat kai hyväksyneet vaalien tuloksen jo.

Sami Aario

Osa Ben & Jerry's missiota on kannustaa suvaitsevaisuuteen tekemisemme välityksellä, ympäri maailman. Sen takia olemme Suomessa nimenneet uudelleen New York Super Fudge Chunk-maun: Tolerance Crunch, jonka kautta haluamme tuoda esille toisista välittämisen ilosanomaa.

Lienee jotain pahan makuista, jota silti vaan pitää hampaat irvessä suvaita.

Ben & Jerry's: We make tolerable ice cream!

Jouko

Quote from: Lemmy on 26.04.2011, 14:40:05
Quote19% prosentin persulandia voi hyvin olla ohimenevä ilmiö.
29%, 39% ja 49% persulandiaa odotellessa ;D

Niin. Eihän se suinkaan tähän jäänyt jos joku niin kuvitteli.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

HansGruber

Quote from: Kaapo on 26.04.2011, 17:18:41
Voisin alkaa kalastelemaan tuolta facebookista noita... Tässäpä teille yksi isoimmista flatuksista itkuvirren kera olkaa hyvä!

EDIT: lisää hienoa itkua samasta osotteesta.
Miks ihmeessä homojen hyväksi pitäisi tehdä jotain enempää kuin muiden suomalaisten?
Eikö se riitä että lähtevät samalta viivalta ja että heiltä ei oteta homouden takia mitään pois (muuta kuin heterous joka on heidän oma valinta)?
"The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not."
- Thomas Jefferson
"During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." - George Orwell(?)

skrabb

QuotePääsiäisen
loppu sujui kotioloihin asettautuen ja lepäillen, lehtiä lueskellen.
[...]

Mutta täällä katse kääntyy jo kotimaan asioihin. Kiintoisaa oli lukea lehtien kommentteja persujen jytkystä. Arviot vaihtelevat viileistä analyyseistä hysteerisiin purkauksiin. Jälkimmäisiä edusti puhtaimmillaan entisen oppilaani Anne Moilasen vuodatus pääsiäispyhien Ilta-Sanomissa. Manattuaan persut maan rakoon ja heitettyään tulikiveä heidän ylleen Anne ilmeisen kirkkain silmin vaati meiltä suvaitsevaisuutta ja erilaisten ymmärtämistä! Kas suvaitsevia tulee olla, mutta ei missään nimessä tavallisia perussuomalaisia kohtaan, selvähän se.
[...]

http://www.saunalahti.fi/panu/huhti11.htm
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Akateemisesti Nuiva

Tampereen yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen jäsen Pieta Hyvärinen todistaa Aviisissa:

Quote...

Perussuomalaisen eduskuntaryhmän tuleva politiikkaa ei tarvitse liikoja pelätä. Tällä hetkellä voi olla kierolla tavalla tyytyväinen siihen, että Suomen poliittinen järjestelmä on viranhaltijavaltaisena hidas muuttumaan. Ministeriöiden strategiat on jo valmisteltu kulisseissa vuosiksi eteenpäin, joten noitarovioita ei ole odotettavissa. Toisaalta eri tavalla karmivaa on uusliberalististen arvojen vaivihkainen sementoiminen ministeriössä jos toisessakin.

Pelottavinta vaalivoitossa on se, mitä tulos kertoo suomalaisesta asenneilmapiiristä. Vaikka jokainen perussuomalaisten kannattaja ei ole aktiivinen romaninpotkija ja homonhakkaaja, antavat he kuitenkin siunauksensa politiikalle, joka perustuu muukalaisvihalle. Lisäksi hiljaista hyväksyntää ksenofobialle löytyy muistakin puolueista punavihreää laitaa lukuunottamatta.

...
(boldaukset allekirjoittaneen)

Ihan perussettiä kyseisen putiikin lehdelle.

normi

Selvää vihjailua, joka lienee myöskin kiellettyä. ajatelkaas jos vastaavasti yhdistettäisiin nuo edellisen boldaukset johonkin toiseen puolueeseen, niin syyttäjä saisi oitis töitä.
Impossible situations can become possible miracles

Miniluv

Quote from: Kaapo on 26.04.2011, 17:18:41
Voisin alkaa kalastelemaan tuolta facebookista noita... Tässäpä teille yksi isoimmista flatuksista itkuvirren kera olkaa hyvä!

EDIT: lisää hienoa itkua samasta osotteesta.

1,4 kilometriä naislääkärille??? EIKÖ SUOMESSA OLE ENÄÄ MITÄÄN INHIMILLISYYTTÄ!!11!!22!!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lemmy

Olisikohan mamulääkärille päässyt heti?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

CaptainNuiva

Quote from: Akateemisesti Nuiva on 27.04.2011, 10:34:47
Tampereen yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen jäsen Pieta Hyvärinen todistaa Aviisissa:

Quote...
Pelottavinta vaalivoitossa on se, mitä tulos kertoo suomalaisesta asenneilmapiiristä. Vaikka jokainen perussuomalaisten kannattaja ei ole aktiivinen romaninpotkija ja homonhakkaaja, antavat he kuitenkin siunauksensa politiikalle, joka perustuu muukalaisvihalle. Lisäksi hiljaista hyväksyntää ksenofobialle löytyy muistakin puolueista punavihreää laitaa lukuunottamatta.
...
(boldaukset allekirjoittaneen)
Ihan perussettiä kyseisen putiikin lehdelle.

Mainiota nämä analyysit ja niihin perustuvat "Faktat".
Jos tuo Aviisin väittämä persuista pitää paikkansa niin silloinhan myös näiden täytyy Aviisin mielestä pitää paikkansa:
-Pelottavinta islamissa on se, mitä se kertoo muslimien asenneilmapiiristä. Vaikka jokainen muslimi ei ole aktiivinen tytön/naisen silppoja ja terroristi, antavat he kuitenkin siunauksensa uskonnolliselle politiikalle, joka perustuu muukalaisvihalle ja väkivaltaan.
-Pelottavinta punavihreissä on se, mitä se kertoo suomalaisesta kommunismista. Vaikka jokainen kommunistien kannattaja ei ole aktiivinen teloittaja ja juutalaisen hakkaaja, antavat he kuitenkin siunauksensa Stalinin luomalle politiikalle, joka perustuu kansan terrorisoimiseen.

Suvikset on outoa porukkaa, ensin jaksetaan hokea että ei saa yleistää mutta sitten täytyykin yleistää...Vai onkohan tässä nyt kyseessä vain se kuuluisa yksittäistapaus joka tällä kertaa koskee tuon jutun perusteella ehken yli puolta Suomen kansasta ???
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

PaulR

QuoteSuvikset on outoa porukkaa, ensin jaksetaan hokea että ei saa yleistää mutta sitten täytyykin yleistää...Vai onkohan tässä nyt kyseessä vain se kuuluisa yksittäistapaus joka tällä kertaa koskee tuon jutun perusteella ehken yli puolta Suomen kansasta  ???

Kyllä noissa vaalivalvojaisissa kummastelinkin, että montako prosenttia Suomen kansasta on syrjäytyneitä juoppoluusereita ja sopii Itä-Helsinkiläisiin kapakoihin.

Akateemisesti Nuiva

Heitetään vielä bonuksena Aviisin pääkirjoitus päätoimittaja Seppo Honkaselta. Tässä on toki ihan ansiokasta pohdintaakin mukana suvaitsevaisten omasta asenteellisuudesta.

...

Osa persuinhosta on vaalien jälkeistä tunnekuohua, joka laantuu, kuten tunnekuohuilla on tapana. Osa siitä on kansallismielisyyden, arvokonservatiivisuuden ja rasistisen toikkaroinnin vastustamista. Ja osa lienee meidän akateemisessa kuplassa elävien katteetonta joukkohysteriaa omasta paremmuudestamme.

Mutta ei persujen kavahtamisessa ole niinkään kyse tiedosta, vaan tunteesta. Perussuomalaiset symboloivat sitä kiiltokuvan kääntöpuolta, jonka jokainen suomalainen tunnistaa, mutta johon harva tahtoo samaistua.

Mielikuvien tasolla persu on mies, joka tilaa Teneriffalla pihvin suomeksi huutamalla. Hän on työtön nainen tuulipuvussa mutisemassa marketin kassalla, että tummaihoinen myyjä on Suomessa elämässä "meidän verorahoillamme". Hän on viiksivallu, jolla on farkut, lenkkitossut ja varma käsitys siitä, että naiset eivät kelpaa muuhun kuin naisten töihin. Hän on papiljottipäinen rouva, joka on lukenut kirjan ja havainnut, että se on ajan haaskausta.

Vastakkain on kaksi erilaista kehityssuuntaa. Koulutetulla, maailmaa nähneellä väestönosalla on kontakteja ympäri maapalloa. Heille kansainvälisyys on arkea ja kansallismielinen paatos joko humoristista, pelottavaa tai muuten vaan vastenmielistä pauhausta. He kavahtavat ajatusta Suomen kääntymisestä sisäänpäin.

Toisen porukan todellisuus koostuu Suomesta ja suomalaisista, joita globalisaatio koettelee. Heidän mielestään arvoliberaalius ja maailmanparannus ovat menneet liian pitkälle. Suomalaisten verovaroja ei pitäisi kaataa maailman pohjattomiin kaivoihin, vaan ne pitäisi kipata kotimaisten vanhusten vaippasaaviin.

Kysymys ei ole pelkästään oikeassa tai väärässä olemisesta, hyvyydestä tai pahuudesta, vaan aivan erilaisista lähtökohdista, joista katsottuna todellisuus näyttää erilaiselta.

...

Ei Soinin jytkykään lopulta kovin ihmeellinen asia ole. Aurinko nousee edelleen, vaikka soinilaiset hiukan ravistelivat rintamalinjoja. Arki on arkea myös persumaassa. Sitä se on myös perussuomalaiselle puolueelle, joka tulee sortumaan omaan sekametelisoppaansa. Suurin todellinen muutos lienee, että eduskunnassa pauhataan ja möläytellään seuraavat neljä vuotta totuttua enemmän.

Poliittisen satiirin tekijät saavat loistavaa materiaalia.

Se on jännä miten kaikille meille koulutetuille ja maailmaa nähneille ihmisille kansallismielisen paatoksen on oltava joko humoristista, pelottavaa tai muuten vaan vastenmielistä. Eiköhän perussuomalaisia äänestänyt myös aika moni kansainvälinen ja koulutettu ihminen, joka haluaisi varmistaa, että maailmalla nähty perseily ei Suomeen asti pesiydy.

Siitä olen Honkasen kanssa samaa mieltä, että huumori tulee kukkimaan. Mutta ei varmastikaan pelkästään perussuomalaisten kustannuksella.

Alkuasukas

Jaa. Minä olen kiertänyt palloa keskimääräistä enemmän, kaikilla mantereilla. Paitsi sillä etelänapaisella. Oma nuivuuteni johtuu nimenomaan omista kokemuksista, omin silmin nähdyistä ja korvin kuulluista. Olen kokenut niin afrikkalaisten saamattomuuden ja korruption kuin venäläisten "ryssimismentaliteetin", Etelä-eurooppalaisten mañanat kuin Ämerikkäläisten ylimielisyydet. Ja monet muut.

Suomi on minulle rakas, enkä toivo siitä monikulttuurihelvettiä. Sitten ei ole enää kotia minne reissuilta palata.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Nanfung

Quote from: CaptainNuiva on 27.04.2011, 10:59:29
Lisäksi hiljaista hyväksyntää ksenofobialle löytyy muistakin puolueista punavihreää laitaa lukuunottamatta.

Vihervasurien suurimmat pelot ja huolenaiheet näyttävät keskittyvän siihen mahdollisuuteen, että perussuomalaiset olisivat koko hallituskauden vaikuttamassa yhteiskunnallisiin päätöksiin?

Jos persut ovat mukana hallituksessa, niin urbaanit vihervasurit odottavat pelon sekaisin tuntein persujen hallituskauden päättymistä jonkinlaiseen ympäristökatasrofiin? Toteutuuko vihervasurien kauhuskenaario siitä, että tulevaisuudessa on tyytyminen vain painekyllästetyn sähköpylvään halaamiseen?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Elemosina

Quote from: Alkuasukas on 27.04.2011, 12:29:35
Jaa. Minä olen kiertänyt palloa keskimääräistä enemmän, kaikilla mantereilla. Paitsi sillä etelänapaisella. Oma nuivuuteni johtuu nimenomaan omista kokemuksista, omin silmin nähdyistä ja korvin kuulluista. Olen kokenut niin afrikkalaisten saamattomuuden ja korruption kuin venäläisten "ryssimismentaliteetin", Etelä-eurooppalaisten mañanat kuin Ämerikkäläisten ylimielisyydet. Ja monet muut.

Suomi on minulle rakas, enkä toivo siitä monikulttuurihelvettiä. Sitten ei ole enää kotia minne reissuilta palata.

Samat sanat. Olen siis asunut pitkiä aikoja ulkomailla, tosin Euroopassa ja matkustellut paljon muilla mantereilla. Kun paluumuutin Suomeen hämmästyin suuresti. Olin (ja olen edelleen) aina ylpeä suomalaisuudestani ja omista "oudoista" suomalaisista tavoista ulkomaan vuosinani ja kun palasin tänne huomasin että on vallalla jokin ihme mentaliteetti jonka mukaan Suomessa suomalaisuus on pahasta. Ulkomaalaisuus ja ei-suomalainen syntyperä ja kulttuuri olisi muka jotenkin parempaa kuin suomalainen. Mikä ihme siinä on väärää että haluaa omassa maassa säilyttää oman kulttuurinsa ja se olisi jotenkin kansainvälisyyden vastakohta??
En ymmärrä, olen ollut liian kauan poissa.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Axl

QuoteOsa siitä on kansallismielisyyden, arvokonservatiivisuuden ja rasistisen toikkaroinnin vastustamista. Ja osa lienee meidän akateemisessa kuplassa elävien katteetonta joukkohysteriaa omasta paremmuudestamme.

Persut eivät kaikki siis olekaan rasistisia toikkaroijia, vaan vastavoimaa "akateemisessa" kuplassa(lue suojatyöpaikassa) viihtyvälle joukkohysteerikoille?

QuoteKoulutetulla, maailmaa nähneellä väestönosalla on kontakteja ympäri maapalloa. Heille kansainvälisyys on arkea ja kansallismielinen paatos joko humoristista, pelottavaa tai muuten vaan vastenmielistä pauhausta.

Mitä kansainvälisyydellä ja esim. sosiaalisin perustein tapahtuvalla maahanmuutolla on toistensa kanssa?

Niinpä niin..koulutetulla suvaitsevaisella on varaa nähdä maailmaa ja luoda kontakteja ympäri maapalloa toisin kuin alikoulutetulla perunanenällä, joka solmii kansainvälisiä kontakteja ainoastaan Varissuolla?

Kivikova

Itselläni on maisterin paprut, löytyy kansainvälisiä kavereita, olen osakkaana firmassa, jonka olen perustanut yhdessä kiinalaisten kavereitteni kanssa ja silti olen nuiva. Missä vika?

Taitaapi "vika" löytyä siitä, että tulee käytettyä asioiden puimiseen tervettä järkeä, enkä sotke jotain ääliöideologiaa sumentamaan ajatuksiani.
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

Veli Karimies

Nettivinkattu.

(http://ads.ylilauta.fi/b/src/130389796085.png)

Tomi Antila

Moilasen Anne on kyllä veikeä tyyppi. Lajissaan äärimmäisen tyypillinen mouhoaja ja öyhöttäjä. Anne poikkeaa näistä kitkeristä neitokaisista siinä mielessä, että hänen tekstinsä ovat oikeasti aivan [tähän valitsemasi ruma sana] huonoja. Kaikin puolin. Moilasen tekstit eivät niinkään saa v*ttuuntumaan, vaan huvittumaan.

Tämäkin kehänjuoksu on jotenkin sympaattisen hauskaa:

Quote from: Anne Moilanen
Kun katsoin perussuomalaisten ajamien asioiden listaa, se koostuu lähes pelkästään asioista, joita olen vastustanut koko elämäni ja tulen vastustamaan niin kauan kuin minussa henki pihisee.

Tämän lauseen henki haisee suorastaan epärehellisyydelle, ainakin jos sitä verrataan heti seuraavaan kappaleeseen:

Quote from: Anne Moilanen
Minulle tärkeintä on kaikkien ihmisten välinen tasa-arvo. Jokainen on yhtä arvokas. Jokaisella on oikeus hyvään elämään, oikeus tulla autetuksi, oikeus yrittää parantaa eämänsä olosuhteita. Jokaisella on oikeus haaveisiin, rakkauteen, työhön, perheeseen, omaan kotiin.

Hmm. Iso Hoo(moilanen) vastustaa tiettyjä mielipiteitä henkeen ja vereen, mutta silti jokaisella pitäisi olla oikeus parantaa elämänsä olosuhteita!?1?!1 Häh?. Jokainen ihminen ja mielipide on yhtä arvokas!!1!?+ Täh?

Anne hyvä. Minä olen alle kolmekympiinen perussuomalainen konservatiivi ja kansallismielinen suomalainen, eli suhteellisen harvinainen otus tämän maan päällä. Eikä minun mielipiteeni paremmasta elämästä olekaan yhtä arvokas? Minä olen juuri siksi perussuomalainen, koska perussuomalaisten aatteet, ajatukset ja arvot parantavat, eivät ainoastaan minun, vaan toivottavasti myös mahdollisimman monen muun (ainakin 560 tuhannen) suomalaisen elämää. En pyri moilasten ja muiden itsekkäiden individualistien tapaan siis parantamaan ainoastaan omaa elämääni. Moilanen & "Köyhät Nartut" eivät halua auttaa yhtään ketään. He tarvitsevat toiseutta ja muiden kärsimystä. He yksinkertaisesti tarvitsevat romanin kerjäämään, somalin vaahtoamaan rasismista ja Lähi-idänihmeen myymään pizzaa ja valittamaan paikallislehdessä miten se on kovin vaikeata. Ilman tätä kaikkea moilasilta ja toiseudenpalvojilta putoaa pohja tai lankku ainakin kapenee. Isänmaan asia puolestaan ei vanhene koskaan.

Moilasen tasa-arvo ei (ainakaan minun käsitykseni mukaan) nähtävästi kosketa perussuomalaisia, eli näin ollen se ei kosketa minuakaan. Tästä voimme helposti päätellä, että se vähän kiukuttaa minua, koska minun tasa-arvoni koskee kuitenkin myös Moilasta. Niin paljon, kuin kaiken viihteellistäminen, uhristatuksista hyötyminen ja ammatikseen loukkaantuminen minua riepookin, olen silti demokratian nimissä aina valmis hyväksymään demokraattisesti valitut ihmiset osaksi päätöksentekoa. Tosin toisten kohdalla se ihmetyttää enemmän toisten, mutta minä olen valmis myöntämään sen ja elämään tilanteen mukaan. Jos lukihäiriöiset, selvästi typerät ja naivit homoseksuaalit juontajat olisivat edustettuina Suomessa suuremmalla joukolla, olisin ymmärtänyt Jani Toivolan valinnan Eduskuntaan paremmin. Nytkin tietysti hyväksyn sen, koska mielestäni minua koskevan tasa-arvon tulee koskettaa tieysti myös Toivolaa. Moilasmin mukaan esimerkiksi äsken mainittua keskinkertaista juontajaa tasa-arvo koskettaa enemmän, kuin vaikkapa minua tai sinua.

Quote from: Axl on 27.04.2011, 12:50:33
QuoteOsa siitä on kansallismielisyyden, arvokonservatiivisuuden ja rasistisen toikkaroinnin vastustamista. Ja osa lienee meidän akateemisessa kuplassa elävien katteetonta joukkohysteriaa omasta paremmuudestamme.

Persut eivät kaikki siis olekaan rasistisia toikkaroijia, vaan vastavoimaa "akateemisessa" kuplassa(lue suojatyöpaikassa) viihtyvälle joukkohysteerikoille?

QuoteKoulutetulla, maailmaa nähneellä väestönosalla on kontakteja ympäri maapalloa. Heille kansainvälisyys on arkea ja kansallismielinen paatos joko humoristista, pelottavaa tai muuten vaan vastenmielistä pauhausta.

Mitä kansainvälisyydellä ja esim. sosiaalisin perustein tapahtuvalla maahanmuutolla on toistensa kanssa?

Niinpä niin..koulutetulla suvaitsevaisella on varaa nähdä maailmaa ja luoda kontakteja ympäri maapalloa toisin kuin alikoulutetulla perunanenällä, joka solmii kansainvälisiä kontakteja ainoastaan Varissuolla?

Onhan se nyt reilua, että Maailma tuodaan kylään lähiöihinkin! Ne köyhät, moukkamaiset ja pottunokkaiset paskiaisetkin saavat nyt nauttia kulttuurista! hähähhäää!

[mutinaa]Sitä paitsi ilman kansallisvaltioita tai kansoja, ei voi olla kansainvälisyyttäkään. Kansainvälinen kanssakäynti tapahtuu eri kansojen välillä, jos ne sotketaan yhteen, tuhotaan pieniä kansoja(esim. suomalaiset) ja näin kansainvälisyys vähenee, koska myös kanssakäytävät kansat vähenevät.[/mutinaa]
"Kommentoin vain lopuksi, että olet äärimmäisen pelottava ihminen ja toivon todella, että et milloinkaan päse päättämään Suomen kansan asioista!"

Lisää pelottavuuksia
Expressis Verbis:
www.tomi-antila.blogspot.com

Axl

Quote from: Veli on 27.04.2011, 13:58:00
Nettivinkattu.

On se hyvä että rehelliset ammuntaharrastajat saavat nyt oikeet miehet oikeille paikoille, olisi meinaan vaarallista jos tuollaisten kommenttien heittäjät istuisi eduskunnassa. ;D

Kristiina

Huh, aina vain pahenee suvaitsevaisten touhu  :-\

Axl

Kyl mun mielestä vihreet naiset vois nyt nostaa tuosta feisbuukki-kommentista oikeusjutun tai ainaski alkaa vaatimaan iiison lauman turvamiehiä/järjestelyitä Jussille. aivan selvästi uhkaavanoloista kirjoittelua! :flowerhat:

Tomi Antila

Quote from: Axl on 27.04.2011, 14:12:26
Kyl mun mielestä vihreet naiset vois nyt nostaa tuosta feisbuukki-kommentista oikeusjutun tai ainaski alkaa vaatimaan iiison lauman turvamiehiä/järjestelyitä Jussille. aivan selvästi uhkaavanoloista kirjoittelua! :flowerhat:

Kyllä huolestuttaa tämä VIHAPUHE! joka leviää netissä. Vaaleja ennen VIHAPUHE! oli tiukasti syynissä. Nyt se VIHAPUHE! kohdistuu väärään porukkaan - ei siis merkitystä. Kummallista on myös se, että persuista povattiin ääriliikettä. Nyt sellainen on ilmeisesti syntymässä meitä vastaan. Hmfhm... what do you know.
"Kommentoin vain lopuksi, että olet äärimmäisen pelottava ihminen ja toivon todella, että et milloinkaan päse päättämään Suomen kansan asioista!"

Lisää pelottavuuksia
Expressis Verbis:

Tomi Antila

Quote from: Axl on 27.04.2011, 14:04:03
Quote from: Veli on 27.04.2011, 13:58:00
Nettivinkattu.

On se hyvä että rehelliset ammuntaharrastajat saavat nyt oikeet miehet oikeille paikoille, olisi meinaan vaarallista jos tuollaisten kommenttien heittäjät istuisi eduskunnassa. ;D

Tuo Latvan Laura (joo, joo siitä sukunimestä sais vaikka mitä) vaikuttaa aika häiriintyneen riivatulta. Olisko Vaaliriivattu hyvä uusi termi? Vai Persuriivattu. Mehän olemme paholaisia ilman sarvia.

Lisää pelottavuuksia
Expressis Verbis: