News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uusien kansanedustajien onnitteluketju

Started by June, 18.04.2011, 00:44:15

Previous topic - Next topic

June

Keskittäminen kannatti näissäkin vaaleissa. Onnea nuivan vaalimanifestin allekirjoittaneille läpi menneille ja erityisesti oman kaupungin ehdokkaalle Jussi Halla-aholle. Hienoa, että myös Tom Packalen pääsi. Arvailin Jussin saavan ainakin samat kuin Toni Halme aikoinaan, mutta paljoa ei jäänyt 16000:sta. Aivan huipputulos. Jessss. Onnea ! Onnea kaikille Perussuomalaisille uusille edustajille. Nyt laitetaan Suomi oikealle tolalle !
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Hervannan Jukka

Onnittelut minunkin puolesta Jussille, joka pääsee nyt kunnolla tekemään sitä arvokasta työtä, jota hän on jo monta vuotta täysin omaan laskuunsa pohjustanut.

Perttu Ahonen

Onnea Jussi Niinistölle jota minä äänestin ja Arja Juvoselle, jota vaimoni äänesti.

Tunkki

Sille Immosen vähämieliselle aikamiespojalle numerolla 39 haluaisin onnittelut pistää. Oulun vaalipiiri. HÄHÄ!  ;D

Landepaukku

Kaikille uusille edustajille onnet, erityisesti Immoselle ja Mattilalle  ;D

Mice

Jytkyt onnittelut kaikille uusille!  :)

Brandöt

Onnittelut kaikille uusille Perussuomalaisten kansanedustajille!! Erityisesti Jussi Niinistölle (jota itse äänestin, ja jonka puolesta pari viikkoa tiukasti kampanjoin ruohonjuuritasolla eri foorumeilla) ja Jussi Halla-aholle erityisonnittelut.  :)

Pliers

Iso käsi läpimenneille! Iso käsi Hommalle! Maahanmuuttokriittisten läpimenneiden edustajien määrä on helkkarin iso.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

tarhuri

Täältäkin sydämelliset onnittelut kaikille uusille nuivisteille.  Erityisen kumarruksen ansaitsee Hallis, jota alkuvuosina potkittiin joka suunnasta.  Nyt on palkkapäivä kovan työrupeaman jälkeen.  Go, Hallis go!
Olen olemassa, siis ajattelen.