News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-04-13 MTV3: Pääministeritentti (20:00-21:55)

Started by Ant., 13.04.2011, 18:02:13

Previous topic - Next topic

FadeAway

Jyrki Katainen
22.59 % (2045 kpl)

Mari Kiviniemi
13.26 % (1201 kpl)

Timo Soini
48.17 % (4361 kpl)

Jutta Urpilainen
15.98 % (1447 kpl)
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

MoonShine

Juttis vetää jäätävän hyvin; 'olen täällä ajamassa suomalaisen veronmaksajan etua', oli loistava heitto.

Minkki-Mari kusee Kepun potin lopullisesti.
Studioyleisö on 'hieman' valikoitua, jopa Lauta-Matti on kelpuutettu joukkoon.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

ApinA

Quote from: MoonShine on 13.04.2011, 20:44:04
Juttis vetää jäätävän hyvin; 'olen täällä ajamassa suomalaisen veronmaksajan etua', oli loistava heitto.

Urpilainen on tosiaan yllättävän hyvin parantanut näissä vaaleissa veerattuna edelliseen.

MoonShine

Jyrki Katainen
22.64 % (2120 kpl)

Mari Kiviniemi
13.34 % (1249 kpl)

Timo Soini
48.03 % (4498 kpl)

Jutta Urpilainen
16.00 % (1498

ÄÄNESTÄKÄÄ;
http://www.mtv3.fi/uutise...tti-kuka-parjaa-parhaiten
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

agents72

Asiantuntijaraati...olin näkeväni Ritva Viljasen ylärivissä  :facepalm:

Uuno Nuivanen

Quote from: agents72 on 13.04.2011, 20:47:28

Tulee mielenkiintoiset prosentit, jos äänestyttävät maahanmuuttoaiheesta.

MoonShine

Quote from: agents72 on 13.04.2011, 20:47:28

Sillalailla, sopisi hyvin MTV:nkin harrastamaan mokutuspolitiikkaan.
Kuorsasiko Thors vieressä?

FadeAway

Soinille piste!

Tilanne Kreikassa on niin paha, että he eivät millään pysty maksamaan lainojensa korkoja ja takaisin maksuja.
Se ei ole mahdollista. Soini käytti lukua 30% ostovoiman leikkauksesta , myös luku 50% on mahdollinen, jos joskus takaisin lainat tahtoo maksaa, edes todella pitkällä aikavälillä.

nonoo

Vieläkään en ymmärrä miten ihmeessä joku Käteinen ja hänen puolueensa voi olla suosituin? Onko tosiaan, että massimiehet jälleen tulevat tekemään politiikkaa? No ainakin olen yrittänyt yhdellä äänellä.

Riukulehto

"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Uuno Nuivanen

Quote from: nonoo on 13.04.2011, 20:52:51
Vieläkään en ymmärrä miten ihmeessä joku Käteinen ja hänen puolueensa voi olla suosituin?

Sitä ei voi käsittää millään. Tyyppi vielä puhuu kylmän rauhallisesti paskaa telkkarissa.

Kolhoosimme kolme ääntä ovat menossa persuille sunnuntaina.

MoonShine

Loistavaa, Soini lämpenee ja pääsee vihdoinkin vauhtiin.

sokeat taluttajat, olen muuten ollut EU -parlamentissa ja siksi tiedän, lisää vaan pökköä pesään, tästä äänestävät veronmaksajat tykkää kuin hullut puurosta.

Jyrki Katainen
22.54 % (2353 kpl)

Mari Kiviniemi
13.57 % (1416 kpl)

Timo Soini
47.37 % (4944 kpl)

Jutta Urpilainen
16.52 % (1724 kpl)

Nettityttöä kismittää Soinin menestyminen silminnähden ja haluaisikin varmasti jo ihan muihin hommiin.

FadeAway

Quote from: Uuno Nuivanen on 13.04.2011, 20:52:00
Vastentahtoisesti myönnän, että Jutta on vireessä. Soinikin aika hyvä.

Samaa mieltä Urpilainen on vihdoin löytänyt opposiojohtajan roolin. Tosin vasta nyt loppumetreillä ennen vaaleja. Voi houkutella liikkuvia äänestäjiä demarikelkkaan.

räsänen

Urpilainen on kyllä parantanut otteitaan kuin sika juoksuaan.

Se on Soinille eduksi. Ei tarvitse yksin kampoihin laittaa.

Professori

Urpilaisesta tulee ilmeisesti vielä kovan tason poliitikko. Niin paljon hän on parantanut puheenjohtajakaudellaan. Nyt jo suorastaan hyvä. Oikeasti minusta (valitettavasti) jopa parempi kuin Soini. Pani Kataiselle jauhot suuhun niin ettei ennen ole käynytkään. Nautin siitä kyllä.

Takausasiassa oleellista on se, että takaus kannattaa vain jos se johtaa tulokseen, eli siihen ettei takauksia tulla koskaan tarvitsemaan. Tähän en usko hetkeäkään; johan Kreikka tuon näyttää. Lopputuloksena euroalueen kriisin loppulaskusta tuleekin takausten avulla vielä suurempi, kuin jos se tapahtuisi ilman takauksia.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

June

Urpilainen ratsastaa PerSujen teemalla. Kun vaalit on käyty, demarien eu-kritiikki ja ääntenkalastelupuheet ovat poissa ja kepun + kokoomuksen tavoin tulevat kannattamaan rahan mättämistä kaikille haluaville. Paljonko vetoa  8) 
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Jaska Pankkaaja

Quote from: June on 13.04.2011, 20:59:31
Urpilainen ratsastaa PerSujen teemalla. Kun vaalit on käyty, demarien eu-kritiikki ja ääntenkalastelupuheet ovat poissa ja kepun + kokoomuksen tavoin tulevat kannattamaan rahan mättämistä kaikille haluaville. Paljonko vetoa  8) 

Tämä on sitten  100% varmaa.. SDP "vaihtoehto"
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Jaakko Sivonen

Hallituksen kannattajia on ilmeisesti valittu yleisöön täsmälleen 74 prosentin verran...
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

pw

Error sivu pläjähtää ruutuun eli ei toimi ääänestyssivu puhelimella.

Mukava jos viitsitte laitella prosentteja aina välillä.

MoonShine

Ikävä kyllä samaa mieltä, Juttis ratsastaa nyt Soinilla hallitukseen ja siellä kuitenkin avaa massin Portugalille, koska haluaa varmistaa Suomen Pankissa makoilevalle Erkki Liikaselle ja SDP:lle huippuviran EKP:ssä.

FadeAway

Yleisö on valittu puoluekannan mukaan. Heillä ilmeisesti on "oikeat mielipiteet."
Kansa ei tahdo nostaa eläkeikää, mutta 74% MTV-tentin yleisöstä.

ekto

Olenko sokea sillä en näe mitään äänestysmekanismia. Kun timon nimen kohdalle klikkaa, tulee timosta vain edustava kuva....

Uuno Nuivanen

Pääministeritentti: Kuka pärjää parhaiten?

*
      vastaus_1 Jyrki Katainen

23.88 % (2882 kpl)
    *
      vastaus_2 Mari Kiviniemi

13.08 % (1578 kpl)
    *
      vastaus_3 Timo Soini

46.54 % (5616 kpl)
    *
      vastaus_4 Jutta Urpilainen

16.50 % (1991 kpl)

MoonShine

Quote from: pw on 13.04.2011, 21:02:21
Error sivu pläjähtää ruutuun eli ei toimi ääänestyssivu puhelimella.

Mukava jos viitsitte laitella prosentteja aina välillä.

Jyrki Katainen
23.85 % (2861 kpl)

Mari Kiviniemi
13.09 % (1570 kpl)

Timo Soini
46.52 % (5581 kpl)

Jutta Urpilainen
16.54 % (1984 kpl)

Professori

Joo, kyllähän Urpilainen ja SDP ovat selvästi lähteneet taistelemaan persujen politiikalla. Ei huono taktiikka heidän kannaltaan.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

pw

Ei tarvitse lyödä vetoa koska asia päivänselvä. Demarithan meidät EMU:kin ajoi ilman kansanäänestystä. SDP on läpeensä EU fanaattinen puolue ja on varmasti valmis kaikkiin takuisiin. Nyt vaan tosiaan yritetään kerätä persuilta ääniä.

Kokoomukselle on annettava siitä kyllä propsit että pitävät linjansa(vaikka se täysin väärä onkin) eväitkä ole sortuneet samaan kuin demarit.

Retale