News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

HS:lle uusi päätoimittaja

Started by Sanglier, 05.04.2011, 16:56:44

Previous topic - Next topic

Sanglier

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Riikka+Ven%C3%A4l%C3%A4inen+HSn+p%C3%A4%C3%A4toimittajaksi/1135265163921

QuoteHelsingin Sanomien päätoimittajaksi on nimitetty 11. huhtikuuta alkaen yhteiskuntatieteiden maisteri Riikka Venäläinen, 40. Hän seuraa päätoimittajana Reetta Meriläistä, joka jää eläkkeelle kesällä.

"Hesari on hieno lehti ja dynaaminen työyhteisö. On innostavaa aloittaa työt keskellä median suurta muutosta. Tämän ammattilaisjoukon kanssa pystymme kohtaamaan kovenevan kilpailun haasteet ja tarjoamaan lukijoille kaikissa kanavissa joka päivä entistä merkityksellisempää sisältöä", Venäläinen sanoo.

Venäläinen toimii tällä hetkellä HS:n uutistoimituksen esimiehenä. Hän on ollut aiemmin muun muassa toimittajana HS:n eri toimituksissa, HS:n kaupunkitoimituksen esimies sekä Me Naisten toimituspäällikkö.

Discuss.

Marius

Riikka & Reetta & Me Naiset.

Aivan kuriositeettina olisi mielenkiintoista tietää,
pitäisikö HS:n nimi muuttaa Me Naisiksi.

Sehän kuitenkin lienee lopullinen tavoite?
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Marjapussi

Helpohkoa ennustaa, että levikki jatkaa laskuaan.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

MikkoAP

Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Marius

Itseasiassa taitaa olla fakta-Homma sellainen,
että "Me Naiset" on jo nyt paikkansapitävä luonnehdinta koskien
kaikkea suomalaista "sanoma"lehdistöä.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Aurelius

Ja opiskellut tiedotusoppia, kansainvälistä politiikkaa ja kansantaloustiedettä Tampereella. Varsin tiedostava yksilö, varmaankin...

far angst

En voi olla onnittelematta uutta päätoimittajaa, yhtiön hallitusta ja ennen kaikkea osakkeenomistajia.

Onnittelen myös kilpailijoita.  Kahdesti.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

MoonShine

Tampereen yliopiston kasvatti Riika Venäläinen on taiteillut tiensä Hyysärin päätoimitukseen.
Alkaako nyt uudet vapaammat tuulet puhaltaa lehtitalossa, vai jatkettaneenko edelleen humanitääristä maahanmuuttoa ja seksuaalivähemmistöjä kumartavaa ja hyysäävää vanhaa linjaa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Riikka_Venäläinen
http://arkosalminen.wordpress.com/2011/04/05/riikka-venalainen-helsingin-sanomien-uusi-paatoimittaja/

Terv: entinen lehden tilaaja
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Iloveallpeople

"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Suomitalon renki

Oikeasti mihin hesaria tarvitaan? Minä en keksi muuta kuin uunin sytykkeeksi ja siihenkin se on liian paksu, kun puut ovat hyvin tehtyjä ja kuivia.  ;D

MoonShine

Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

sattuma

Quote from: Suomitalon renki on 06.04.2011, 14:29:20
Oikeasti mihin hesaria tarvitaan? Minä en keksi muuta kuin uunin sytykkeeksi ja siihenkin se on liian paksu, kun puut ovat hyvin tehtyjä ja kuivia.  ;D

Hesarilla pyyhitään vessa paskasta ja kusesta. Tarina on tosi.

totuudentorvi

Kaupungilla kerrotaan, että tuota Hyysärin päätoimittajaa olisi aiemmin kutsuttu lempinimellä, joka alkaa r-kirjaimella.

No, mutta. Ihan kiva tuo naishissi on. Pätevyysvaatimuksena lienee Tampereen yliopistosssa suoritettu tutkinto tai sitten, yleisemmin nuoremmilla naistoimittajilla tausta Helsingin ylioppilaslehdessä, Vihreissä, Vihreässä langassa ja ah, niin ihanissa tuikitärkeissä kansalaisjärjestöissä.

Olen miettinyt paljon miten Hesariin saisi paremmin vaikutettua. Paras on, että peruuttaa tilauksen. Ja jos lehteä on töiden tms. puolesta pakko lukea, niin tilaa sitten työpaikalle, missä moni muukin voi lukea lehden. Tilaajaluvat ovat onneksi alaspäin.

Kallioinen Käsi

Lähettivät maanantaina hesarin ilmaiseksi kotiin. Kyllä v%#@tti! Lehden välissä ensiksi Virheiden vaalilehti, ja kulttuurisivuilla Vesa Puurosen kirjan arvostelu ja jonkun mamun juttu, että uussuomalaiset ovat aivan ihan kuin suomalaiset. Vau! Taidanpa ryhtyä tilaajaksi... :-*!

pakruti2c263

Quote from: Kallioinen Käsi on 06.04.2011, 19:59:01
Lähettivät maanantaina hesarin ilmaiseksi kotiin. Kyllä v%#@tti! Lehden välissä ensiksi Virheiden vaalilehti, ja kulttuurisivuilla Vesa Puurosen kirjan arvostelu ja jonkun mamun juttu, että uussuomalaiset ovat aivan ihan kuin suomalaiset. Vau! Taidanpa ryhtyä tilaajaksi... :-*!
Älä ryhdy!
Olen tuota tuputusta lueskellut tarpeeksi. Enkä voi suositella!
Hyyssäri Pravda on vahvasti kuitenkin kiinni tässä rämettyneessä touhussa. Se on tosi.
Mulle itselleni tuo kakkapaperi tulee syystä, koska pojan yo kirjoitukset oli nyt hiljattain, ja siihen valmistautumiseen tarvittiin "taustatietoa" -30% alehintaan, tai jotain.
Enpä katsonut moista asiaa perheväittelyn arvoiseksi, vaikka laskun maksoinkin. Poika itse luullakseni ei ole lukaissut sitä kertaakaan, minä hiukan useammin, -vaikkakin rukkaset kädessä.
"Kalkkisten" kesken on paljonkin otettu kantaa lehden sisällöstä.
Ps.
Pravda ei muutu, ennenkuin eroaerkosta.fi saa merkittävät mittasuhteet!
Suvaitsija:
"Monikulttuurisuus on sitä, että meillä on neekeri ja sitten meillä on muslimi, ja kantaväestö suvaitsee ja alistuu."

l'uomo normale

^Minusta Hesari on vain edelleen tyhjänpäiväistynyt ja asiallisen aineiston määrä on lehdessä vähentynyt. Mielikuva perustuu siihen, mitä olen satunnaisesti Hesaria kirjastoissa lukenut.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Sanglier

No nyt on siis selvinnyt että uusi päätoimittaja on kuin onkin nainen.  :roll: Muusta ketjusta päättelen ettei kenelläkään ole mitään vihagooglaussaastaa Venäläisestä, joten tuskin Hesari ainakaan huonommaksi muuttuu.

normi

Odotellaan kirjoitusia, sittenhän se selviää kenen joukoissa seisoo...
Impossible situations can become possible miracles

Jouko

Quote from: Dilat Laraht on 08.04.2011, 10:15:48
^Minusta Hesari on vain edelleen tyhjänpäiväistynyt ja asiallisen aineiston määrä on lehdessä vähentynyt. Mielikuva perustuu siihen, mitä olen satunnaisesti Hesaria kirjastoissa lukenut.

Olen arvostanut Hyysärin tiedesivuja. Niitä ei ole näkynyt vähään aikaan. Tosin en itsekään lue lehteä ihan joka päivä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito