News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-04-03 Yle TV2 Pressiklubi: Vieraana Timo Soini^

Started by Sivusta seuraaja, 03.04.2009, 08:26:04

Previous topic - Next topic

Kaarle M.

Quote from: herra 4x on 03.04.2009, 23:14:45
Quote from: Kari Kinnunen on 03.04.2009, 21:47:10

Muistaakseni mies ei ole lukenut Scriptaakaan, saati sitten pörrännyt Hommassa^^^. Lienee täysin mahdollista että Soini on jonkinlaisen mustamaalauskampanjan perusteella muodostanut käsityksensä meistä propellipäistä.

Tämän käsityksen minä olen saanut kun viime viikkojen ja kuukausien ajalta Soinin julkisuudessa esittämiä kommentteja olen kuunnellut ja lukenut. Hän ei ole lukenut Scriptaa, kun "sitä köyttä on niin paljon", eikä "aiokaan lukea". Hän on useassa kommentissaan kertonut saamistaan "Halla-ahon ympärillä pyörivän porukan" viesteistä, joitten perusteella on tehnyt päätöksiä. Millaisiahan viestejä hän on saanut ja ketkä niitä on lähettänyt ja voisiko olla niin että hänelle on lähetetty väärissä nimissä viestejä, feikkejä? Itse en Homma- ja Vieraskirja-aikanani ole meissä höyrypäitä nähnyt.

Soini on
-niellyt median vääristelyn Halla-ahosta
-ei ole lukenut alkuperäislähdettä
-syyttänyt puolueen hajottamisesta ihmisiä, jotka eivät edes ole puolueen  jäseniä ja ovat tehneet laillista ja demokraattisten pelisääntöjen mukaista toimintaa mukaanlukien Mäki-Ketelän korttikampanja, joka oli pelkkä varotoimi alunperin
-leimannut tuhannet ps-puoluetta äänestäneet ja oleellisesti ps-puolueen kannatusosuutta nostaneet ihmiset "epämääräiseksi" "liepeillä roikkuviksi" "propellihattuisiksi" "nurkkaan tuijottajiksi"
-"nurkkaan tuijottavuudella" hän tarkoitti meidän netin kautta yhteiskuntaan osallistumistamme, mikä ei selvästikään ole ps-puolueen johtoportaan vahvinta osaamista

Olen suunnattoman pettynyt, entinen ps-puolueen äänestäjä.
Ikävä että tässä kävi näin. Rivit hajosivat, Suomen islamisaatio jatkuu ja vastaansanojat kuristetaan oikeustoimin.

Ei mitään henkilökohtaista, mutta tämä Soinin ymmärtäminen saa lähes koomisia piirteitä. Ei Soini, mutta kun sille on annettu väärää tietoa, harhaan johdettu hieno mies...

Paskat, se on peluri isolla persulla!

Aikanaan kommunistitkin jaksoivat laulaa: kun vaan olis tehty niin kun Leenin sanoi.

Vittu Soini ja Leenin, samoja persuja kaikki, ei pinintäkään ymmärrystä tule tältä propellilta.

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

hxv

Jos Jussi ei ole ehdokkaana, niin kannustan äänestämään RKP:n ehdokasta. Selkeästi RKP on nuivempi puolue kuin PS.

Miettikääpäs kuitenkin hetki.

P

Quote from: Kaarle M. on 03.04.2009, 23:28:33

Ei mitään henkilökohtaista, mutta tämä Soinin ymmärtäminen saa lähes koomisia piirteitä. Ei Soini, mutta kun sille on annettu väärää tietoa, harhaan johdettu hieno mies...

Paskat, se on peluri isolla persulla!

Aikanaan kommunistitkin jaksoivat laulaa: kun vaan olis tehty niin kun Leenin sanoi.

Vittu Soini ja Leenin, samoja persuja kaikki, ei pinintäkään ymmärrystä tule tältä propellilta.

Jep. Tulee mieleen ne tarinat neuvosto-Venäjältä, joissa NKVD:n ampuessa takaraivoon hyödylliset idiootit kuolivat rukoillessaan Stalinia apuun - "oi jos Stalin tästä tietäisi!" 
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Onkko

Ai saatana, ny tämä ropellipää suuttu niin että soini voi vetää sen naisen elimen päähänsä ja suksia siperiaan.
Minun ääni ei enään tule persuille vaikka voissa ittensä paistasivat.

Jesse Ikälumi

Onneksi Persujen suosio ei ole kiinni parin kymmenen vihaisen netsin äänistä. Suurin osa äänestäjistä on Itä-Suomen vihaista viljelijäkansaa, joita ei pikkuasiat kuten maahanmuutto kiinnosta.
I will never be a memory.

Mika.H

Quote from: Jesse Ikälumi on 03.04.2009, 23:54:39
Onneksi Persujen suosio ei ole kiinni parin kymmenen vihaisen netsin äänistä. Suurin osa äänestäjistä on Itä-Suomen vihaista viljelijäkansaa, joita ei pikkuasiat kuten maahanmuutto kiinnosta.

juu ei onneksi. kyllä tuolla sakilla sen 4-5% äänistä persut saa.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

kaivanto

Quote from: Tacitus on 03.04.2009, 20:17:55
Huhhuh. Ja itse olin aikeissa ensimmäistä kertaa elämässäni äänestää Perussuomalaisia..

Joo, onneksi pääsin minäkin tästä harhakuvitelmasta lopullisesti eroon. Soini on Lippostakin kierompi demarimulkero, jonka en missään nimessä halua hoitavan mitään yhteisiä asioita. Menköön rehellisiin töihin. Esim. marjanpoimintaan. Äänestäisin jopa Zhirinovskia ennemmin, koska hänhän sentään lupasi viime kampanjassaan palauttaa Karjalan.

Jos eivät persut vaihda puheenjohtajaa ensi kuussa, puolue on vielä enemmän auringonlaskun puolue kuin mikään muu.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin,
imaami Omani Taka-Töölööstä

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Jesse Ikälumi on 04.04.2009, 00:18:06
Vaadin jokaista hommafoorumin käyttäjää kohtaan saman äänestyksen. Ei tämä muuten ole oikeudenmukaista ja demokraattista.

Sinun kannattaa muistaa, että valtakunnan johtavat päättäjät ja virkamiehet ovat luopuneet kansanvallasta ja demokratiasta - kaksoisstandardi on illmanilaisen Suomen vallitseva käytäntö.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Albrecht

Quote from: kaivanto on 04.04.2009, 00:19:55

Jos eivät persut vaihda puheenjohtajaa ensi kuussa, puolue on vielä enemmän auringonlaskun puolue kuin mikään muu.

Se puheenjohtajaäänestys tulee olemaan jännittävä. Voittaako ehdokas A) Timo Soini B) Timo Juhani Soini vaiko peräti ehdokas C) Timo J. Soini? Nämä kolme ehdokasta ovat olleet ennenkin puheenjohtajan valinnassa ne ainoat.

ajuha

Quote from: Kari Kinnunen on 03.04.2009, 22:58:35
Minusta tilanne on nyt sellainen että jokainen propellipäinen persu tekee omat päätöksensä.

Asiahan on kuitenkin niin että Homma^^^ on tai ainakin pitäisi olla puolueista riippumaton vapaamuotoinen kansalaisliike. Hommaan^^^ kuuluu sekä persuja, kokkareita, demareita, sitoutumattomia ja jopa vihreitä. RKP:läisistä en olisi niinkään varma.

Keskitytään nyt vain keräämään niitä kortteja. Ja äänestetään sitten kesällä kukin oman omantuntonsa mukaan. Suomessahan on vielä toistaiseksi vaalisalaisuus, kokkari voi ihan vapaasti antaa äänensä vaikka vihreälle jos tuntee sen sillä hetkellä tarpeelliseksi.

EU-vaalien jälkeen aletaan pohtimaan miten saadaan mahdollisimman nuiva/nuivat ehdokkaat eduskuntaan.

Soini ei kuitenkaan ole koko puolue vaikka siltä näyttääkin.

olen "vieras" hommafoorumilla,enkä mihinkään puolueeseen sitoutunut,miksi tämän ainoan lievästi/lievää enemmän kriittisesti mamuihin suhtautuvan foorumin potpuri on,että pohditaan perussuomalaisia puolueena, ja j.h-a:n suhdetta ko. puolueeseen..olen useista tohtorin blogeissaan kirjottamistaan ,miksi ,kontra ,miksi ei asioista jopa samaa mieltä. kysymys kaikille, voiko homma olla vieläkin ja kaikesta huolimmatta,se areena, missä kyseenalaistetaan tämä melko suopea tervetuloa suomeen politiikka,missä annetaan mielipiteiden vapaus, ja mihin ekonörtitkin osallisuvat

JT

Timpan bodylanguagesta sen verran, että jos linjoilla on psykologiaan perehtyneitä, niin mistä tuo yletön silmienräpyttely kertoo? Sama vaiva on näköjään Tuija Braxilla (vihreä nainen) ja Tarja Cronbergilla (vihreä nainen).
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Frank Armollinen

Tässäpä translitterointi lähes aitoon Tampereen toimittajakoulutyyliin. Pahimpien änkytysten ja Stillerin jatkuvien väli-inahdusten aukikirjoittamiseen ei kuitenkaan riittänyt kestävyys.

Anna-Stiina Nykänen
Niin, tässä on mun mielestä, Soinihan ratkaisee tässä samalla kertaa monta ongelmaa kuten esimerkiksi sen että Halla-aho ei nyt sitte, Halla-aho on sivuutettu ja se menee tosi nätisti kun kaikki huomio keskittyy Soiniin. (ym.)

(Soini perustelee ehdokkuuttaan, haluaa PS:n kasvamaan murrosiästä, haluaa muita nousemaan)

Ruben Stiller
Niin, kun tuossa tuli mainittua Jussi Halla-ahon nimi niin luenpa sinulle mitä Jussi Halla-aho kirjoittaa blogissaan: "Perussuomalaisten puoluehallitus on valitettavasti ja vastoin odotuksia luovuttanut omia ehdokkaitaan koskevan päätäntävallan vihreille naisille, valtakunnansyyttäjälle ja medialle vaikkei tätä kukaan kehtaa julkisuudessa myöntää." Mitä sanot tähän, Timo Soini?

Timo Soini
No nyt Jussi horisee. Ei me koskaan...

(anna-stiina?)
Vain nyt?

Soini
No nyt ainakin tässä. Perussuomalainen puolue tekee päätökset itsenäisesti eikä sitä voi painostaa. Ei vihreät naiset, ei RKP, ei Huvudstadsbladet mut ei myöskään Jussi Halla-ahon liepeillä pyörivä tämmöinen propellipäiden joukko joka lähtee keräämään puolueen virallisen ehdokasasettelun aikana nimiä siltä varalta jos puoluehallitus ei tee mieleistä päätöstä.

Stiller
mi..mi..

Soini
Ei näin voi tehdä!

Stiller
Halla-aho rohkaisee tässä kirjoituksessa näitten nimien keräämistä, ovatko sinun.. onko sinun ja Jussi Halla-ahon välinen poliittinen suhde katkennut lopullisesti?

Soini
No en mä nyt niinkään sanois mutta Jussin... Jussille sanoisin sen että kiinnitä vähän seuraas huomiota että sä oot niin paljon fiksumpi kuin seuraajas että nyt nähdään... nyt otetaan miehestä mittaa että ottaako hän opikseen ja lähtee vakavaan poliittiseen vaikuttavaa.. vai onks hän tämmösten höyrypäitten vietävissä.

Pyykkö
Hei saanks mä kysyä että onks sulla niinkuin semmoinen ongelma että kukin aika tuottaa oman näköisensä ihmisiä että aikanaan Vennamo otti Eino Poutiaisen SMP:n näkyväks kasvoks. Kaikki muistaa hörökorvasen Einon joka mopon kanssa meni ja kaikki tiesi että tästä kansan osasta on nyt kysymys. Sulle tuli Toni Halme, sit tuli Halla-aho. Et lähdet sä tavallaan miettimään ja katsomaan et kuka todellakin jatkaa sun työtäs vai mikä, onks tää pako?

Stiller
Niin, puoluehan on sinusta täysin riippuvainen tällä hetkellä.

Pyykkö
Ei Jeesustakaan kukaan muu voi korvata

Soini
Hah hah haa!

Stiller
Sä olet korvaamaton, Timo!

Soini
Älkää nyt hyvänen aika ihan kaikkee, mut tottakai vastuullisen poliittisen johtajan on katsottava että mikä hänen mukanaan nousee silloin kun hän nousee. Mä haluun että Perussuomalaisten ja Timo Soinin kanssa, siis minun kanssani nousevat hyvät asiat, myönteiset asiat. Ei viha, ei väkivalta, ei inho vaan se että että pidetään ihmisistä huolta, taistellaan paremman huomisen puolesta. Yritetään vaikuttaa myönteisesti ja tottakai, minä vastaan, puheenjohtaja vastaa, vastasin kolme ja puoli vuotta Toni Halmeesta, ei ollut kivaa mutta tein sen. Kyllä vastaan Jussi Halla-ahostakin siihen asti kun hän on minun vastattavissa mutta en voi vastata hänen kannattajistaan joiden kanssa en oo samaa mieltä.

Anna-stiina
Must on hirveen kiinnostavaa se että, ajatella sitä että, millä tavalla tää nettimaailma ja kaikki nää blogit ja kaikki nää keskustelupalstat niin tuottaa ja nostaa sitä sellaista mitä mä kutsun persupuheeks. Nythän on niin että joka kerta bussissa viereen istuu joku niinku mä sanon persukielellä persuämmä joka alkaa paasata hirveesti omia mielipiteitään ja siihen liittyy tietty semmonen omahyväinen ote joka mun mielestä, jota nimen omaan nää keskustelupalstat myös lietsoo, että nykyäänhän kaikki palaute mitä saadaan on paljon ronskimpaa ja roisimpaa ja et jotenkin on totuttu siihen et sinne räpätään mielipiteitä, siellä myös syntyy hirveen helposti semmoinen illuusio, että koko maailma on samaa mieltä kuin minä, kun sieltä tulee näitä samanmielisten yhteisöjä. Ja esim Halla-ahon ympärillä oleva porukka on suht pieni verrattuna siihen miten valtavan paljon ...

Stiller
Niin, kysytäänpä tästä et mikä on itseasiassa, jos sä määrittelisit tässä lähetyksessä, Halla-ahon ja sinun ideologinen ero?

Soini
No Jussi on puhunut maahanmuutosta, mutta en minä tiedä mitä mieltä hän on EU:n perustuslaista, sosiaalipolitiikasta, koulupolitiikasta. Se on hieman tämmöistä monomaanista vetoa maahanmuutosta. Siitä hänellä on perusteita, en sitä kiistä mut sen mitä Anna-Stiina sanoi niin netissä syntyy se harha, mä oon sanonut että kun nurkkaan tuijottaa keskiyöllä ja sen jälkeen ja kaikkee elämää tapahtuu siel kottaraispöntössä niin se supistaa sun maailmankuvaa ja tästä on niinku kysymys. Sananvapaus on tärkeetä mut nyt nimenomaan ne ihmiset jotka siellä kirjoittaa niin vastaisivat omalla nimellään, Jussi vastaa omalla nimellää nyt käräjillä, mutta tää propelliporukka niin he sieltä nimimerkin suojista ovat milloin kenenkin kimpussa. Tasaselle vaan omalla nimellä niin kyllä sitten sananvapautta voi toteuttaa.

edit: Lainausmerkit blogitekstin ympärille

Kari Kinnunen

Quote from: ajuha on 04.04.2009, 00:30:12
Kysymys kaikille, voiko homma olla vieläkin ja kaikesta huolimmatta,se areena, missä kyseenalaistetaan tämä melko suopea tervetuloa suomeen politiikka,missä annetaan mielipiteiden vapaus, ja mihin ekonörtitkin osallisuvat

Kyllä tässä minusta sellainen tarkoitus on.

Harmillisesti vain on käynyt niin, että tässä nyt ollaan juututtu jankkaamaan vain äänestääkö joku PerSuja vaiko ei.

Lienee itsestään selvää että jokainen hommalainen äänestää tasan sitä ehdokasta jota haluaa, ihan yli puoluerajojen.

Ja keskustelukin palannee taas kohtuullisen normaaliksi kunhan tämä Soini hässäkkä laantuu.

Koko PerSu hässäkkähän johtuu siitä, että JHa nyt vain sattui menemään politiikkaan PerSujen listalla. Jäsenhän hän ei ole.

SSampsa

Quote from: JT on 04.04.2009, 00:33:59
Timpan bodylanguagesta sen verran, että jos linjoilla on psykologiaan perehtyneitä, niin mistä tuo yletön silmienräpyttely kertoo? Sama vaiva on näköjään Tuija Braxilla (vihreä nainen) ja Tarja Cronbergilla (vihreä nainen).

http://www.mtv3.fi/helmi/arkisto.shtml/449358
Kun mies näkee jotain, mistä hän pitää, hän alkaa yleensä räpytellä silmiään tavallista kiihkeämpään tahtiin. Normaalisti räpäytämme silmiämme noin 20 kertaa minuutissa. Vastaavasti stressin tai jonkin muun emotionaalisen kiihottumisen johdosta räpyttelyjä voi minuutin aikana olla yli sata. Moinen silmien räpsiminen ei varmasti jää huomaamatta edes puoliksi sokealta naiselta.

Silmien räpyttely on varma merkki kiinnostuksesta, koska se on luonteeltaan refleksi. Räpyttelyn saa aikaan RAS eli retikulaarinen aktivaatiojärjestelmä. Se vapauttaa dopamiinia näkökeskuksiin, jotka säätelevät silmien räpytysrefleksiä. Dopamiini kiihdyttää refleksin syntymistä.

Timppa oli selvästikkin kiihottuneessa tilassa :D

escobar

Ei laff.
Stiller: Hyvä!

Ei Soinilla ilmeisesti mitään hajua kottaraispöntön nurkkaan tuijottavista väkivaltaisista vihaaja INHOISTA.

Voisko tämän turhanpäiväisen A)B) roskan jättää tästä ketjusta?
Zort!

matkamasentaja

Quote from: JT on 04.04.2009, 00:33:59

Blink rate tends to increase when people are thinking more. This can be an indication of lying as the liar has to keep thinking about what they are saying. Realizing this, they may also force their eyes open and appear to stare.

http://changingminds.org/techniques/body/parts_body_language/eyes_body_language.htm

Albrecht

Quote from: Kari Kinnunen on 03.04.2009, 22:58:35
Minusta tilanne on nyt sellainen että jokainen propellipäinen persu tekee omat päätöksensä.

Asiahan on kuitenkin niin että Homma^^^ on tai ainakin pitäisi olla puolueista riippumaton vapaamuotoinen kansalaisliike. Hommaan^^^ kuuluu sekä persuja, kokkareita, demareita, sitoutumattomia ja jopa vihreitä. RKP:läisistä en olisi niinkään varma.

Keskitytään nyt vain keräämään niitä kortteja. Ja äänestetään sitten kesällä kukin oman omantuntonsa mukaan. Suomessahan on vielä toistaiseksi vaalisalaisuus, kokkari voi ihan vapaasti antaa äänensä vaikka vihreälle jos tuntee sen sillä hetkellä tarpeelliseksi.

EU-vaalien jälkeen aletaan pohtimaan miten saadaan mahdollisimman nuiva/nuivat ehdokkaat eduskuntaan.

Soini ei kuitenkaan ole koko puolue vaikka siltä näyttääkin.

Juuri näin. Ei tässä Hommassa pitäisi kyse olla siitä, mitä mieltä on Soinista ja Soinin mielipiteistä. Kyse on vain siitä, miten saadaan Suomen politiikkaa muutettua. Hommassa on niin paljon eri aatteellisen taustan omaavia henkilöitä, joten ei tässä kauhean aatteellisesti voidakaan toimia, vain opportunistisesti.

Äänestäköön jokainen miten parhaimmaksi näkee. Pysyköön persu persuna, jos haluaa. Ja erotkoon jos ei halua. Voisi nyt pistää stoppia tälle ainaiselle jauhamiselle persuista ja Soinista. Antaa jokaisen tehdä omat johtopäätöksensä tilanteesta, tai antaa olla tekemättä.

Mitään kollektiivista kantaa persujen puolesta tai vastaan ei täällä kannata alkaa vääntää. Vapaamuotoisuus on hyvä, kun ei fakkiuduta tiettyyn ryhmään, mutta toisaalta se aiheuttaa juuri konflikteja, kun tällainen sekalainen seurakunta alkaa tukemaan jotain henkilöä tietyn puolueen ehdokkaaksi.

Tällainen vatvominen kärjistää välejä myös Homman sisällä.

Kari Kinnunen

Quote from: Frank Armollinen on 04.04.2009, 00:37:12
Perussuomalaisten puoluehallitus on valitettavasti ja vastoin odotuksia luovuttanut omia ehdokkaitaan koskevan päätäntävallan vihreille naisille, valtakunnansyyttäjälle ja medialle vaikkei tätä kukaan kehtaa julkisuudessa myöntää. Mitä sanot tähän, Timo Soini?

Missäs hitossa Jussi noin on kirjoittanut?

Muutenhan tuo oli normaalia poliittista jargonia. Tosin Soini ilmeisestikin otti esille juuri sen asian että Jussi on yhden asian mies.

Mutta onhan hommakin yhden asian liike.

Olen kyllä pikkaisen sitä mieltä, että Soini puhui höpöjä kun väitti Kukkula-Ketaleen listan syyksi kielteiseen ehdokasasetteluun.

Muistaakseni hän on väittänyt päättäneensä omasta ehdokkuusdestaan jo ennen listaa.

Tai sitten hän puhukin totta ja lista oli kuin olikin syynä. Pirustako näistä tietää.
Kun ei ole puoluehallituksen jäsen.

Miniluv

Äänestys/puinti käyttäjästä Jesse Ikälumi päättyy tähän. Asiaa koskevat viestit tullaan siirtämään pois ketjusta myöhemmin.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

xor_rox

Quote from: Miniluv on 04.04.2009, 00:54:58

Äänestys/puinti käyttäjästä Jesse Ikälumi päättyy tähän. Asiaa koskevat viestit tullaan siirtämään pois ketjusta myöhemmin.

Ok.

MW

Nythän on niin että joka kerta bussissa viereen istuu joku niinku mä sanon persukielellä persuämmä joka alkaa paasata hirveesti omia mielipiteitään ja siihen liittyy tietty semmonen omahyväinen ote joka mun mielestä, jota nimen omaan nää keskustelupalstat myös lietsoo, että nykyäänhän kaikki palaute mitä saadaan on paljon ronskimpaa ja roisimpaa ja et jotenkin on totuttu siihen et sinne räpätään mielipiteitä, siellä myös syntyy hirveen helposti semmoinen illuusio, että koko maailma on samaa mieltä kuin minä, kun sieltä tulee näitä samanmielisten yhteisöjä. Ja esim Halla-ahon ympärillä oleva porukka on suht pieni verrattuna siihen miten valtavan paljon ...

Ja näitä persuiluja Soini kuunteli naama me... no, ei nyt niin messingillä, mutta otti kiltisti lääkkeensä. Useasti. Hyvä Timo, varmaan tukeva plokkaus tulossa, kuinka kansa tietää. Pitää turpansa kiinni.

EDIT: Ja onhan se ihan persusta, jos rahvaalla on mielipiteitä. Mikä **tun God by proxy tämä l*ski vanha *mm* kuvittelee olevansa?

Kari Kinnunen

No Jussi on puhunut maahanmuutosta, mutta en minä tiedä mitä mieltä hän on EU:n perustuslaista, sosiaalipolitiikasta, koulupolitiikasta. Se on hieman tämmöistä monomaanista vetoa maahanmuutosta. Siitä hänellä on perusteita, en sitä kiistä mut sen mitä Anna-Stiina sanoi niin netissä syntyy se harha, mä oon sanonut että kun nurkkaan tuijottaa keskiyöllä ja sen jälkeen ja kaikkee elämää tapahtuu siel kottaraispöntössä niin se supistaa sun maailmankuvaa ja tästä on niinku kysymys. Sananvapaus on tärkeetä mut nyt nimenomaan ne ihmiset jotka siellä kirjoittaa niin vastaisivat omalla nimellään, Jussi vastaa omalla nimellää nyt käräjillä, mutta tää propelliporukka niin he sieltä nimimerkin suojista ovat milloin kenenkin kimpussa. Tasaselle vaan omalla nimellä niin kyllä sitten sananvapautta voi toteuttaa.

No siis? Ei kai Jussi ole muuta väittänytkään kuin ajavansa maahanmuuttokriittisyyttä?

Mutta tuossa se lienee se pointti miksi Soini teki mitä teki.

Kritisoin Soinia tuosta nimimerkin varassa kirjoittelu kommentista. Hommassa^^^ olemme moneen kertaan todenneet että tietyillä aloilla työskentelevien olisi melkoisen riskaabelia tulla kaapista nykyisen mokutuspolitiikan vallitessa.

Nuivinaattori

"propelliporukkaa" "Monotonista..." "nurkkaan tuijjottelua"

Nyt jäi monttu auki.
Syyllistyykö pornoteollisuus kiihoittamiseen?

xor_rox

Quote from: Nuivinaattori on 04.04.2009, 01:06:43
"propelliporukkaa" "Monotonista..." "nurkkaan tuijjottelua"

Nyt jäi monttu auki.

Eikö se ollut "Monomaanista"?

Tästä jäi sellainen olo, että jazz-bändi pantiin pelastusveneeseen ja vilkutettiin päälle. Se on tietenkin hyvä juttu, että laivalle jääneet jazz-diggarit saattaa vielä tulla omalla veneellä perään.

kaivanto

Olen kirjoittanut tänne joitakin viikkoja omalla nimelläni kuten muutama muukin ja olen ihan tasaisella väittelemään, mistä tahansa. Soini se tässä horisee.

Timpan tämän illan lausunnot olivat hyvin loukkaavia eikä minulta riitä enää yhtään sympatiaa hänen kannattajilleen. Perussuomalaiset voisi ehkä vielä kehittyä hyväksi oppositiopuolueeksi, mutta ilman tällaista todellisuudentajunsa kadottanutta puheenjohtajaa.

Halla-aho ei ole väittänytkään olevansa muuta kuin yhden asian poliitikko. Tosin minusta Halla-ahon agenda koostuu kahdesta tärkeästä pääasiasta: sananvapaus ja maahanmuuttopolitiikka. Maahanmuuttokeskustelun varjolla sananvapauskeskustelua on vähätelty ja käsitelty yliolkaisesti.

Minulla ei ole epäilystäkään, ettei Hallis pärjäisi vaikka Suomen pääministerinä. Pärjäisin minäkin ja aika moni muukin fiksu täällä Hommassa.

Make M

Quote from: Kari Kinnunen on 04.04.2009, 00:50:58
Perussuomalaisten puoluehallitus on valitettavasti ja vastoin odotuksia luovuttanut omia ehdokkaitaan koskevan päätäntävallan vihreille naisille, valtakunnansyyttäjälle ja medialle vaikkei tätä kukaan kehtaa julkisuudessa myöntää. Mitä sanot tähän, Timo Soini?

Missäs hitossa Jussi noin on kirjoittanut?

Scripta 1.4.2009 Aprillipäivän bulla.

Kari Kinnunen

Quote from: Make M on 04.04.2009, 01:22:06
Scripta 1.4.2009 Aprillipäivän bulla.

No niinpäs olikin. Kyllä se nyt näyttää siltä että homman^^^ ja PerSujen välinen lyhyt mutta kiihkeä suhde taitaa olla katkolla ellei peräti ohi.

Ja enpä sitten tiedä. Ehkäpä parempi näin. PerSu ei kuitenkaan olisi ollut kaikille, tuskin edes suurimmalle osalle, se luonnollinen poliittinen koti.

gloaming

Minulle on lähinnä helpotus, että minun ei tarvitse äänestää Perussuomalaisia. Toisaalta voin niin tehdä, jos ehdokas on sopiva.

En ymmärrä, mistä Soini, Vistbacka et al. ovat saaneen noin käsittämättömän negatiivisen käsityksen Hommasta, ei ainakaan täällä paikan päällä. Hölmömpi voisi luulla, että heitä on erehdytetty tahallisesti esim. trollaamalla emailin kautta.

edit: "Propellihattu" viitannee Homman ins., dipl. ins. ja atk-harrastajapitoisuuteen.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

ElinaElina

Soinin sanoman sisältö:
Kottaraispönttö tarkoittanee tietokonetta, Applen varhaista mallia, tässä yhteydessä nettiä.
Halla-aholla on sekä seuraajia että johtajia, johtajat vievät ja ovat höyrypäitä. Kaikilla on propelli.
Nimimerkin takaa ei nykyään voi turvallisesti kirjoittaa, sitä ei Soini tiennyt, saihan prinsessa ruusustakin solvanneet tuomioita.

Tässä tarvittaisiin sovittelua ja Tohtori Philiä!
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Frank Armollinen

Quote from: Del on 04.04.2009, 01:35:39

Lopun "mitäs sanot tähän Timo Soini?" on lainaajan omaa keksintöä.

Tuo oli Stillerin kysymys Soinille, ei ote blogista. Ohjelmassa erehtymisen vaaraa ei ollut ja lisäsinkin lainausmerkit translitterointiin.